Oud 19-03-2009, 13:20
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
jeetje zeg, kwee ik een heel akker buikhaar, blijkt zo'n streepje het al te doen Moet ik weer gaan harsen
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 21-03-2009, 14:15
Verwijderd
Wat vinden jullie van borsthaar?
Oud 21-03-2009, 17:03
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
borsthaar is prima, zolang het niet te veel is. vind ik dan
Oud 21-03-2009, 17:36
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Brede schouders, mooie lippen, mooie handen en borsthaar mag ook.
Oud 21-03-2009, 19:48
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Wat vinden jullie hiervan?

Spoiler
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 21-03-2009, 20:02
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Wat vinden jullie hiervan?

Heet!
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Oud 21-03-2009, 20:22
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Heet!
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 21-03-2009, 20:39
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Gaat er nog iemand zeggen: kansloos

Dit is wel heel goedkoop vragen naar complimenten

Ik hoop maar dat je ego er voorlopig weer even tegenaan kan
__________________
That'll be our little secret
Oud 21-03-2009, 20:43
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Gaat er nog iemand zeggen: kansloos

Dit is wel heel goedkoop vragen naar complimenten

Ik hoop maar dat je ego er voorlopig weer even tegenaan kan
Leuk, mensen die menen overal negatieve subtekst in te kunnen herkennen.

vertaling: dat was niet mijn bedoeling
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 21-03-2009, 21:32
prulletje
Avatar van prulletje
prulletje is offline
Citaat:
Wat vinden jullie hiervan?

__________________
For once and for all.
Oud 21-03-2009, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Gaat er nog iemand zeggen: kansloos

Dit is wel heel goedkoop vragen naar complimenten

Ik hoop maar dat je ego er voorlopig weer even tegenaan kan
Zou je hetzelfde roepen als het een tettenfoto van een chick was geweest?
Oud 21-03-2009, 23:11
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Zou je hetzelfde roepen als het een tettenfoto van een chick was geweest?
We gaan het testen.

Spoiler


lol@bh die 3 cupmaten te klein is btw
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 21-03-2009, 23:23
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Zou je hetzelfde roepen als het een tettenfoto van een chick was geweest?
Dan zou ik denken: Wat een hoer. En dan zou ik fappen.

doh
__________________
That'll be our little secret
Oud 21-03-2009, 23:49
Verwijderd
Hoezo is een chick met tetten nou weer een hoer.
Oud 22-03-2009, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Gaat er nog iemand zeggen: kansloos

Dit is wel heel goedkoop vragen naar complimenten

Ik hoop maar dat je ego er voorlopig weer even tegenaan kan
Hahaha idd.
En sloggi.. kom op zeg
Oud 22-03-2009, 01:10
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Hahaha idd.
En sloggi.. kom op zeg
__________________
That'll be our little secret
Oud 22-03-2009, 01:15
Verwijderd
Maar ja... Armoed... zegt al genoeg...
Oud 22-03-2009, 01:48
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
De soort opmerkingen die ik kreeg bij de CITO-toets uitslag all over again I see.

Spoiler
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 22-03-2009, 02:40
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik denken: Wat een hoer. En dan zou ik fappen.

doh
Het punt is dat dergelijke foto's van meisjes veel meer geaccepteerd zijn dan dergelijke foto's van mannen, wat nogal lame is. Mannen mogen best toleranter zijn tegenover zulk gedrag van andere mannen, wij moeten tenslotte ook al decennia lang tegen tieten aanstaren omdat jullie daar zo dol op zijn. Je kunt nog geen stap verzetten en je hebt een reclameposter met een halfnaakte chick erop, het internet bárst van meisjes die credits proberen te winnen bij het mannelijk volk door semi-uitdagende foto's, waarom zou Armoed dan niet met z'n buikspieren mogen patsen? Prima zaak, lijkt me. Hebben de heteroseksuele vrouwen ook iets om naar te staren tussen al dat vrouwelijk schoon.

Frappant dat zelfs TheNight het nodig vindt om Armoed af te kraken, terwijl hij zelf nota bene hetzelfde probeerde te bereiken met z'n malle navelfoto. Het laat goed zien hoeveel onderlinge jaloezie er is onder de mannen, terwijl ze het aanstellerij vinden als een meisje zich negatief uitlaat over gewaagde foto's van andere meisjes.

Kortom, het manvolk zou er goed aan doen om te accepteren dat er nu eenmaal ook hete jongemannen zijn die niet te beroerd zijn om daarmee te pronken op het internet. Je kan het best onsmakelijk of kansloos vinden, maar het is een feit dat er genoeg meisjes zijn die dat níet vinden en daarom zal het fenomeen blijven bestaan. Tenslotte vraagt Armoed ook helemaal niet om jouw aandacht, maar om de aandacht van hete chicks die hem ook heet vinden. En daarmee is hij niet meer of minder kansloos dan alle meisjes in de xxx.rar, die op dezelfde manier aandacht proberen te krijgen.

(Disclaimer: Zelf heb ik geen (ethische) waardeoordelen over foto's van beide seksen, ik vind ze saai en ze vervullen me doorgaans enkel met /care. Maar dat mannen zoveel problemen hebben met dat de scheefgetrokken verhoudingen wat betreft uiterlijk vertoon nu rechter komen te staan, daar moet ik wel uitgebreid om gniebelen.)
Oud 22-03-2009, 02:50
Verwijderd
Ik moet ook altijd lachen om de verontwaardigde mannen die roepen dat het mannelijke schoonheidsideaal zoals die wordt neergezet in de media helemaal niet overeenkomt met de werkelijkheid. Jarenlang kijken we met z'n allen naar gephotoshopte modelletjes met wespentailles en cupje DD, maar nu de gephotoshopte spierbonken van 'n kerels oprukken binnen de reclamewereld is het opeens allemaal 'belachelijk' en 'onrealistisch' en 'gay' en 'niemand ziet er zo uit'. O RLY
Oud 22-03-2009, 03:19
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Het punt is dat dergelijke foto's van meisjes veel meer geaccepteerd zijn dan dergelijke foto's van mannen, wat nogal lame is. Mannen mogen best toleranter zijn tegenover zulk gedrag van andere mannen, wij moeten tenslotte ook al decennia lang tegen tieten aanstaren omdat jullie daar zo dol op zijn. Je kunt nog geen stap verzetten en je hebt een reclameposter met een halfnaakte chick erop
Dat gaat met een aardige vaart achteruit - reclame gaat steeds meer inspelen op emancipatie, dus goed nieuws voor de feminist en slecht nieuws voor Armoed.

Voorbeelden:

Spoiler


De seksuele aard van de boodschappen is immer aanwezig, though.

Citaat:
waarom zou Armoed dan niet met z'n buikspieren mogen patsen?
Niet dat het mijn bedoeling was om met mijn 'buikspieren' (off-season dus het is niet veel) te patsen (niet dat dat per se slecht is, mocht ik het wel doen dan zou ik dat accuut toegeven; dit was louter omdat ik benieuwd was naar de meningen. Anders had ik het al meteen gepost toen ik dit topic ontdekte).

Citaat:
Frappant dat zelfs TheNight het nodig vindt om Armoed af te kraken, terwijl hij zelf nota bene hetzelfde probeerde te bereiken met z'n malle navelfoto.
Maar dat was omdat mijn ondergoed niet 30 euro kost en 5" boven mijn broek uitsteekt (althans, zo lijkt het op het eerste gebied). Als je dan een foto maakt van een bierbuik (obliques zichtbaar + 2 gleuven wat duidt op buik inhouden en nog steeds niets te zien, gj) met een outie-navel (overigens net geschoren want de razorburn staat er nog, tevergeefs gecamoufleerd met zwartwit wat juist averechts werkte omdat dit de nadruk legde op zijn navel) dan vraag je er gewoon om.

Citaat:
Het laat goed zien hoeveel onderlinge jaloezie er is onder de mannen, terwijl ze het aanstellerij vinden als een meisje zich negatief uitlaat over gewaagde foto's van andere meisjes
Helaas zijn veel mensen hypocriet

En nu ik toch bezig ben:

Spoiler


Ik wacht in spanning op commentaar over mijn goedkope beker.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 22-03-2009, 13:30
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik val wel op 'gespierde latten' op het maar zo te noemen.
een typisch studentenfiguur doet mij niet zoveel.
langer haar vind ik sexy, maar gemillimeterd kan ook heeeel mooi zijn.
en ehm..zelfvertrouwen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 22-03-2009, 18:52
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Het punt is dat dergelijke foto's van meisjes veel meer geaccepteerd zijn dan dergelijke foto's van mannen, wat nogal lame is. Mannen mogen best toleranter zijn tegenover zulk gedrag van andere mannen, wij moeten tenslotte ook al decennia lang tegen tieten aanstaren omdat jullie daar zo dol op zijn. Je kunt nog geen stap verzetten en je hebt een reclameposter met een halfnaakte chick erop, het internet bárst van meisjes die credits proberen te winnen bij het mannelijk volk door semi-uitdagende foto's, waarom zou Armoed dan niet met z'n buikspieren mogen patsen? Prima zaak, lijkt me. Hebben de heteroseksuele vrouwen ook iets om naar te staren tussen al dat vrouwelijk schoon.

Frappant dat zelfs TheNight het nodig vindt om Armoed af te kraken, terwijl hij zelf nota bene hetzelfde probeerde te bereiken met z'n malle navelfoto. Het laat goed zien hoeveel onderlinge jaloezie er is onder de mannen, terwijl ze het aanstellerij vinden als een meisje zich negatief uitlaat over gewaagde foto's van andere meisjes.

Kortom, het manvolk zou er goed aan doen om te accepteren dat er nu eenmaal ook hete jongemannen zijn die niet te beroerd zijn om daarmee te pronken op het internet. Je kan het best onsmakelijk of kansloos vinden, maar het is een feit dat er genoeg meisjes zijn die dat níet vinden en daarom zal het fenomeen blijven bestaan. Tenslotte vraagt Armoed ook helemaal niet om jouw aandacht, maar om de aandacht van hete chicks die hem ook heet vinden. En daarmee is hij niet meer of minder kansloos dan alle meisjes in de xxx.rar, die op dezelfde manier aandacht proberen te krijgen.

(Disclaimer: Zelf heb ik geen (ethische) waardeoordelen over foto's van beide seksen, ik vind ze saai en ze vervullen me doorgaans enkel met /care. Maar dat mannen zoveel problemen hebben met dat de scheefgetrokken verhoudingen wat betreft uiterlijk vertoon nu rechter komen te staan, daar moet ik wel uitgebreid om gniebelen.)
Is het hier normaal dat op een onzinnige opmerking een serieuze discussie wordt gestart met veel tekst. Over frappant gesproken. /care en dan zoveel tekst. Zoveel tekst met conclussies gebasseerd op verzonnen aannames.

Om maar even mee te doen met de verzonnen aannames. Je hebt last van een diepe frustratie. Al lijkt dat weer in tegenspraak met je /care.

Je bent keihard aan het generaliseren. Je gebruikt een algemeen beeld wat leeft. Wat misschien aannemelijk is. Maar geen feit. En je gaat er meteen maar vanuit dat ik er ook zo over denk. En dan trek je ook nog eens een 1 op 1 vergelijking met iets dat iets anders is. Een foto op het forum posten staat niet gelijk aan reclame. Als dat wel zo is dan zou Armoed nu een ban hebben. Dan kan je ook nog eens discuseren of het wel zo is dat mannen niet als object worden neergezet in reclame campagnes. De trend lijkt juist zo te zijn dat dat niet klopt.

Wat een waardeloze post. Je had jezelf (en mij) beter de moeite van het typen (en lezen) kunnen besparen.

PS. Als vrouwen lopen te pronken kan ik ze net zo goed afzeiken. Ask Scarlett.
PS2. Als je een reactie geeft waarbij je niet alleen uit gaat van een generaliserende aanname dan ben ik misschien nog we bereid om meer inhoudelijk te reageren. Want ook al ben ik niet bepaald serieus bezig in dit topic. Van een beetje discuseren ben ik niet vies.
__________________
That'll be our little secret

Laatst gewijzigd op 22-03-2009 om 19:00.
Oud 22-03-2009, 20:01
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Van een beetje discuseren ben ik niet vies.
Wel van het witte en groene boekje zo te zien.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 22-03-2009, 20:09
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Wel van het witte en groene boekje zo te zien.
Wat dat betreft heb ik gewoon een lui oog of slecht geheugen.
__________________
That'll be our little secret
Oud 22-03-2009, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Dat gaat met een aardige vaart achteruit - reclame gaat steeds meer inspelen op emancipatie, dus goed nieuws voor de feminist en slecht nieuws voor Armoed.

Voorbeelden:

Spoiler


De seksuele aard van de boodschappen is immer aanwezig, though.



Niet dat het mijn bedoeling was om met mijn 'buikspieren' (off-season dus het is niet veel) te patsen (niet dat dat per se slecht is, mocht ik het wel doen dan zou ik dat accuut toegeven; dit was louter omdat ik benieuwd was naar de meningen. Anders had ik het al meteen gepost toen ik dit topic ontdekte).



Maar dat was omdat mijn ondergoed niet 30 euro kost en 5" boven mijn broek uitsteekt (althans, zo lijkt het op het eerste gebied). Als je dan een foto maakt van een bierbuik (obliques zichtbaar + 2 gleuven wat duidt op buik inhouden en nog steeds niets te zien, gj) met een outie-navel (overigens net geschoren want de razorburn staat er nog, tevergeefs gecamoufleerd met zwartwit wat juist averechts werkte omdat dit de nadruk legde op zijn navel) dan vraag je er gewoon om.



Helaas zijn veel mensen hypocriet

En nu ik toch bezig ben:

Spoiler


Ik wacht in spanning op commentaar over mijn goedkope beker.
Vooral om je buik inhouden, vrouw
Oud 23-03-2009, 00:18
Verwijderd
Citaat:


Maar dat was omdat mijn ondergoed niet 30 euro kost en 5" boven mijn broek uitsteekt (althans, zo lijkt het op het eerste gebied). Als je dan een foto maakt van een bierbuik (obliques zichtbaar + 2 gleuven wat duidt op buik inhouden en nog steeds niets te zien, gj) met een outie-navel (overigens net geschoren want de razorburn staat er nog, tevergeefs gecamoufleerd met zwartwit wat juist averechts werkte omdat dit de nadruk legde op zijn navel) dan vraag je er gewoon om.
Ja heb outie-navel.
Maar bierbuik en een outie-navel hebben, heb ik nog nooit gezien.
Dus... heb geen bierbuik. Maar gewoon sexy.
Oud 23-03-2009, 00:23
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
__________________
That'll be our little secret
Oud 23-03-2009, 00:56
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Vooral om je buik inhouden, vrouw
Soms snap ik jou niet.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 23-03-2009, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Soms snap ik jou niet.
JE HOUDT JE BUIK IN!!!

Is dat zo moeilijk te begrijpen.
Oud 23-03-2009, 01:58
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
JE HOUDT JE BUIK IN!!!

Is dat zo moeilijk te begrijpen.
Ik span mijn buik aan, er is een groot verschil tussen die twee.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 23-03-2009, 21:48
Batser
Avatar van Batser
Batser is offline
Ik vind dat streepje haar onder de navel gewoon kwijlbaar x]
__________________
We were never alive and we won't be born again.
Oud 24-03-2009, 13:39
Annz
Avatar van Annz
Annz is offline
armen, kuiten, dat streepje, jaaaaa
oh en de lach en ogen.. wauw
Oud 25-03-2009, 13:40
Verwijderd
Streepje haar onder de navel wint.
Oud 26-03-2009, 23:36
bartieboy
bartieboy is offline
woah ik lees dit nou.. ik dacht overal verhalen te horen over een sixpack en alles maar helemaal niks daarvan!
gelukkig want ik zie mijn buik eerder als een groot blokje xD
Oud 27-03-2009, 14:13
Verwijderd
Misschien moeten we wel toevoegen dat het een streepje over een mooie buik moet zijn. Geen enkele bierbuik wordt sexy van zo'n spannend streepje, hoeveel opmerkingen er ook gemaakt worden over gereedschap onder dakjes
Oud 27-03-2009, 18:21
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vind helemaal niets sexy aan dat stomme streepje. Ik heb een hekel aan haar. Mijn vriend heeft ook niet zo'n streepje, en die paar borsthaartjes die hij heeft verwijderen we meteen!
Ik vind brede schouders sexy. Ik houd ook wel van borstspieren. Dat Vtje bij de onderkant van de buik vind ik ook mooi.(Geen idee hoe zo'n Vtje heet)
Oud 28-03-2009, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind helemaal niets sexy aan dat stomme streepje. Ik heb een hekel aan haar. Mijn vriend heeft ook niet zo'n streepje, en die paar borsthaartjes die hij heeft verwijderen we meteen!
Ik vind brede schouders sexy. Ik houd ook wel van borstspieren. Dat Vtje bij de onderkant van de buik vind ik ook mooi.(Geen idee hoe zo'n Vtje heet)
Verwijderen WE meteen... aah doen jullie samen scheren.
Oud 28-03-2009, 00:34
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Verwijderen WE meteen... aah doen jullie samen scheren.
Eerst iets vol overtuiging iets zeggen en daarna toch een vragende zin. Dat wekt verwarring. Wilde je het nou constateren en treiteren of wilde je vragen uit oprechte nieuwsgierigheid?
__________________
That'll be our little secret
Oud 28-03-2009, 00:36
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Ik vind helemaal niets sexy aan dat stomme streepje. Ik heb een hekel aan haar. Mijn vriend heeft ook niet zo'n streepje, en die paar borsthaartjes die hij heeft verwijderen we meteen!
Ik vind brede schouders sexy. Ik houd ook wel van borstspieren. Dat Vtje bij de onderkant van de buik vind ik ook mooi.(Geen idee hoe zo'n Vtje heet)
Ik heb het met die vent te doen. Ga jij hem een beetje vertellen wat hij moet doen met zijn lichaam. Arme man. Arme man ook dat hij het kennelijk accepteerd.
__________________
That'll be our little secret
Oud 28-03-2009, 12:41
Verwijderd
In tegenstelling tot al die mannen die gaan brullen als vrouwen niet hun benen en oksels scheren en tegenwoordig ook nog van onderen helemaal kaal moeten zijn
Oud 28-03-2009, 12:42
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik val op handen en monden en ook op armen, soms, als het mooie zijn. En zo'n streepje is briljant maar dan moet je wel een kerel met een mooie buik hebben inderdaad.
Wat ik heel mooi & sexy vind aan mijn vriendje, zijn z'n schouders/sleutelbenen en z'n heupen, dat klinkt een beetje stom maar je ziet die botten zo mooi liggen, dat is echt prachtig.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-03-2009, 16:13
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Ik heb het met die vent te doen. Ga jij hem een beetje vertellen wat hij moet doen met zijn lichaam. Arme man. Arme man ook dat hij het kennelijk accepteerd.
Wie zegt dat hij dat zelf niet wil! Beetje kort door de bocht he!
Hij heeft ook een hekel aan haar! Dus niks niet arme man. Als ik het opmerk zegt hij het zelf 'trek maar uit'. (die enkele borsthaartjes dan he!)

En om terug te komen op de opmerking 'ah scheren jullie je samen' Mwau dat is beetje overdreven, maar we douchen vaak samen en we scheren ons vaak onder de douche.
Oud 28-03-2009, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Wie zegt dat hij dat zelf niet wil! Beetje kort door de bocht he!
Hij heeft ook een hekel aan haar! Dus niks niet arme man. Als ik het opmerk zegt hij het zelf 'trek maar uit'. (die enkele borsthaartjes dan he!)

En om terug te komen op de opmerking 'ah scheren jullie je samen' Mwau dat is beetje overdreven, maar we douchen vaak samen en we scheren ons vaak onder de douche.
Wel leuk samen onder de douche scheren... vind ik echt.:
En dan scheren jullie alles?

Laatst gewijzigd op 28-03-2009 om 16:38.
Oud 28-03-2009, 17:26
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Wie zegt dat hij dat zelf niet wil! Beetje kort door de bocht he!
Hij heeft ook een hekel aan haar! Dus niks niet arme man. Als ik het opmerk zegt hij het zelf 'trek maar uit'. (die enkele borsthaartjes dan he!)

En om terug te komen op de opmerking 'ah scheren jullie je samen' Mwau dat is beetje overdreven, maar we douchen vaak samen en we scheren ons vaak onder de douche.
Alsof hij last heeft van dat ene borsthaartje dat door komt

Alsof ik niet wist dat je nu ging zeggen dat hij het zelf wil. Dat is wat vrouwen altijd zeggen als ze iemand dwingen. Het is ook altijd wat mannen zeggen als ze zich laten manipuleren.

Beter wees je er trots op dat je hem onder de duim hebt. Ik wou dat ik dat ook eens voor elkaar kreeg.
__________________
That'll be our little secret
Oud 28-03-2009, 17:28
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
In tegenstelling tot al die mannen die gaan brullen als vrouwen niet hun benen en oksels scheren en tegenwoordig ook nog van onderen helemaal kaal moeten zijn
Dat is toch ook goed stom van die vrouwen. Je een beetje laten onderdrukken. Je moet lekker doen waar je jezelf fijn bij voelt.

Als dat jezelf laten onderdrukken is. Dat ook. Maar ik vind het toch zielig.
__________________
That'll be our little secret
Oud 28-03-2009, 18:52
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Alsof hij last heeft van dat ene borsthaartje dat door komt

Alsof ik niet wist dat je nu ging zeggen dat hij het zelf wil. Dat is wat vrouwen altijd zeggen als ze iemand dwingen. Het is ook altijd wat mannen zeggen als ze zich laten manipuleren.

Beter wees je er trots op dat je hem onder de duim hebt. Ik wou dat ik dat ook eens voor elkaar kreeg.
Je vriend onder de duim hebben, nou daar zou ik niet trots op zijn.

Ik ben het gewoon nog steeds niet met je eens. Ik wil geen haar bij hem, en hij ook niet bij mij. Logisch toch.
Oud 28-03-2009, 18:59
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Eerst iets vol overtuiging iets zeggen en daarna toch een vragende zin. Dat wekt verwarring. Wilde je het nou constateren en treiteren of wilde je vragen uit oprechte nieuwsgierigheid?
Ik ruik aspergers, is iemand aan het koken?
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Oud 08-04-2009, 11:54
lisat
Avatar van lisat
lisat is offline
i like blokjesbuiken ..
Oud 08-04-2009, 12:23
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Streepje (of zoieso haar op andere plekken dan het hoofd) vind ik onverzorgd *gruwel*. Nee, doe mij maar mooie blauwe ogen, donker halflang haar en een sixpack

En armen! Ik val als een blok voor gespierde armen!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit wat vinden jullie van homo's?
-MBI-
500 03-11-2008 21:33
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 17:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 16:01
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 21:23
Levensbeschouwing & Filosofie Zijn wij wel zo vrij?
Vage Harry
25 22-09-2003 20:24
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.