Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb vandaag ook al gehuild over een liedje dat ik op de intensieve veel draaide toen ik van de beademing was. En over mijn pc die opnieuw naar de knoppen was. Oh Snebbel, jij heb toch ook van die klotemedicatie op dat gebied? |
![]() |
||
Citaat:
|
Een goed lichaam hebben is soms ook niet leuk, hoor; bijna elke nacht dat ik uit ga wil een mongool die teveel alcohol heeft gedronken met mij vechten omdat ik gespierd ben.
Wees blij met wat je hebt, zeg ik maar, want elk voordeel heeft een nadeel.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Wie ben jij dan?
|
Verwijderd
|
Door of ze zin hebben om zich uit de naad te wrken of niet. Ik doel met wetenschap eigenlijk op iedereen en alles die zich voor mij heeft ingezet. Mja, ik vatte het op als naar wat met mij is gebeurd. Als ik ergens een tyfusschijtkankerhekel aan heb is mensen die beginnen met 'god heeft je behoed' of een 'godswonder'. Dat is gewoon zo'n fucking belediging vaan die artsen en verplegers die zich uit de naad hebben gewerkt, overuren hebben gedraaid, gevochten, doorgegaan. Als iemand op de operatietafel sterft, hebben de artsen vast een fout gemaakt, als iemand er wonderbaarlijk bovenop komt, dan is het plots god zijn werk. Bol het toch af.
En dat is niet naar jou gericht en ik snap de opmerking, maar het was wat ik al zei, emotioneel en vooral ovef dit stukje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben Kat, en ik zit hier deze zomer vier jaar. Niet helemaal aan een stuk door, maar wel bijna. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik was ook niet ongelukkig toen ik overgewicht had, toen dat beperkt was, toch niet. Maar als mensen op je blijven inpraten, er is een grens aan hoe vaak je anderen, naasten kunt horen zeggen dat je er niet uiziet. En toen het steeds erger werd en ik wel ongelukkig werd, toen was ik snel om. |
![]() |
||
Citaat:
Ha, je kwam hier toen je 13 - 14 was? sgrEeEf je zoAls dIt ??? Ik kwam hier toen ik 12 was, ben hier praktisch opgegroeid. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat gaaf dat je wiskunde studeert. ![]() En, even iets heel anders, vragen jullie je ook altijd af of die Elin3 Elin of Eline heet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en daarna reageerde ik terug op swlberbla dat ik in principe niet ongelukkig was met hoe ik er uit zag, niet toen het nog niet de spuigaten uitliep. Wel ongezond. En ongelukkig op zowat elk ander gebied. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is je mening over steroïden nu veranderd, Swlabr? Waarmee ik overigens niet wil impliceren dat ik er zelf een (positieve danwel negatieve) mening over heb, ik heb er verder geen verstand van. |
![]() |
||
Citaat:
The Dorset Perception (The Doors of Perception ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fuck zeg, Pip naamzoek, die kloteVen kan echt niks anders maken dan die stomme rozenjurken! Hij is goed in wat hij doet, maar het is echt elke keer hetzelfde en de keer dat hij iets anders maakte was het echt saai, lelijk, oubollig.
En mijn droogkast is klaar, Project Runway is afgelopen, dus ik kan de strijd aanbinden met mijn nemesis en dan gaan slapen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, vroeger was het "STEROIDS ARE THE BEST WOOOOOOOOOO I AM SUPERHUMAN FUCK ALL Y'ALL I AM 220 LBS WITH A SIXPACK AND ALL THE BITCHES LOVE IT WOOOOOOOOOO" en nu is het meer van... steroiden kunnen helpen om sterker/meer gespierd te worden en het is leuk om groot en mannelijk te zijn en al dat spul, maar na een tijdje is het genoeg. Ik had geen gezondheidsproblemen per se, maar ik voelde me niet helemaal mezelf. Te aggressief en impulsief, ha. Was jij altijd al zo geïnteresseerd in nutritie, ik zie dat je er al best veel over weet. Wil je afvallen, of is het voor een sport?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|