Oud 05-04-2013, 14:54
Verwijderd
Ze zijn al bijna klaar met de grote schoonmaak op mijn werk. Maar ik mag nog wel naar het afsluitende etentje
Advertentie
Oud 05-04-2013, 14:55
Verwijderd
Citaat:
ohja, E_Y_E, als nieuwe forumer moet je weten: TMI staat voor ' too much information', met andere woorden dingen die je misschien liever niet had willen weten, spoilers openen op eigen risico
bedankt, maar ik zit al heul lang op the internetz en heb zelf ook een forum gehad

forumtaal/ud begrijp ik, als ik iets niet begrijp dan trek ik wel aan de bel =D
Oud 05-04-2013, 14:57
Verwijderd
Citaat:
denk je dat er mensen zijn die zonder caffeine hun nachtdienst fatsoenlijk door kunnen komen? Helaas lukt het me steeds niet. Ik ga nu aan m'n 2e koffie (met zoetjes) beginnen anders stort ik ter aarde straks.

Citaat:
*raises hand*

*ook*
Oud 05-04-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn fitness abonnement even bevroren, ik zit te vaak met rugpijn en ik heb een gruwelijke schijthekel aan fitness zelf. Ik heb 3 maanden een teringdure personalcoach gehad en dat is nu afgelopen en nu kan de fitness stikken. Maar ooit moet dat afgemaakt worden natuurlijk. Ik haat sport, toch op die manier. Ik volg wel aquatherapie.

De problemen zijn van de baan, ik kan weer opstan als ik val, mezelf omhoog hijsen uit bad enzo en de noodzaak is dus verdwenen om in de fitness te vertoeven. Zwemmen enzo doe ik wel graag, dus ik probeer dat nu meer te doen.
goed bezig iig

en zwemmen is ook heel gezond he en als je dat fijn vind, gewoon doen. bewegen is altijd goed, of het nu fitness is of zwemmen, zolang je maar blijft bewegen
Oud 05-04-2013, 15:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een niet zo heel intelligente serie op MTV. Ik dacht gewoon, als iemand dat hier kijkt, is het Daffie.
Ik kijk geen MTV sorry!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-04-2013, 15:13
Verwijderd
Als het reality is, dan kijkt Fizzle het misschien
Oud 05-04-2013, 16:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi! Wat kijk ik?
Oud 05-04-2013, 16:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bloed doneren is heel goed inderdaad trouwens hopelijk mag ik dat ooit weer eens. Ik moest me uitschrijven omdat mijn bloedwaardes altijd te slecht zijn.
Oud 05-04-2013, 16:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hollywood heights kijk ik niet, reality met beroemdheden interesseert me minder
Oud 05-04-2013, 16:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder geeft geen bloed meer, omdat ze het debiel vond dat ziekenhuizen ervoor moesten betalen en de directeur van de bloedbank daardoor in een dikke auto kon rijden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-04-2013, 16:24
Verwijderd
Ik geef ook bloed )y)

Ik ben lekker stikzenuwachtig voor vannacht, dan komt mijn zusje eindelijk weer thuis
Moet nog vet veel doen maar krijg geen ruk gedaan, dat is dan wel weer jammer.
Oud 05-04-2013, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk geen MTV sorry!
Omg ik noemde je Daffie en je vond het okee. Vanaf nu ga ik je altijd Daffie noemen.

Citaat:
Als het reality is, dan kijkt Fizzle het misschien
Citaat:
Hollywood heights kijk ik niet, reality met beroemdheden interesseert me minder
Het is geen reality.
Oud 05-04-2013, 16:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omg ik noemde je Daffie en je vond het okee. Vanaf nu ga ik je altijd Daffie noemen.
Ik vond het niet oke, maar ik kan je virtueel niet hard genoeg slaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-04-2013, 16:39
Verwijderd
Wajoo die malle schele Arthur heeft gisternacht een vette rat gepakt, het lijk ligt nog in de tuin want ik had geen tijd om 'm op te ruimen. Ik ben trots op het gehandicapte katertje Foto volgt!
Oud 05-04-2013, 16:42
Verwijderd
een rat? In mijn hoofd komen wilde ratten alleen voor in stinkende riolen en vieze beekjes en bij HELE vieze mensen
Oud 05-04-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het niet oke, maar ik kan je virtueel niet hard genoeg slaan.


Citaat:
Wajoo die malle schele Arthur heeft gisternacht een vette rat gepakt, het lijk ligt nog in de tuin want ik had geen tijd om 'm op te ruimen. Ik ben trots op het gehandicapte katertje Foto volgt!
Wajoo.

Ik droomde vannacht nog van een rat.
Oud 05-04-2013, 16:47
Verwijderd
goeiemiddag! eindelijk weekend.
Oud 05-04-2013, 16:53
Verwijderd
Ik ben oude videos aan het kijken met stijldans formaties. wat een amateurs zijn sommige groepen. Leer eerst de basis voor je aan een wedstrijd meedoet.
Oud 05-04-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
een rat? In mijn hoofd komen wilde ratten alleen voor in stinkende riolen en vieze beekjes en bij HELE vieze mensen
De wens is wellicht de vader van de gedachte
Oud 05-04-2013, 17:00
Verwijderd
Ik denk dat ik het verschil tussen een muis en rat wel kan zien, ik wacht met ongeduld op de foto!
Oud 05-04-2013, 17:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zag bij mijn oude huis wel eens een rat. Ik dacht eerst dat het een kleine kat was

Ik moet echt iets gaan doen nu tschuss.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-04-2013, 17:07
Verwijderd
Zo. O mijn god Awesome fysio.
Oud 05-04-2013, 17:08
Verwijderd


Zo een!
Oud 05-04-2013, 17:10
Verwijderd
Maar dan dikker. En tamelijk dood.
Oud 05-04-2013, 17:10
Verwijderd
Hier zitten ook ratten, vorig jaar hebben ze nog de straat opengebroken om een nest te verdelgen, echt smerig
Oud 05-04-2013, 17:10
Verwijderd
dat is toch een rat?! hij lijkt meer rat dan muis.
Oud 05-04-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ik zag bij mijn oude huis wel eens een rat. Ik dacht eerst dat het een kleine kat was

Ik moet echt iets gaan doen nu tschuss.
dat weet ik nog ,dat was echt een ziek groot beest. muskusrat, idd net een kat. scary.
Citaat:
Maar dan dikker. En tamelijk dood.
waar blijft die foto dan
Oud 05-04-2013, 17:16
Verwijderd
Toen ik laatst bloed wou doneren ging ik van mijn stokje na een vingerprik. Wat een held ben ik toch.
Oud 05-04-2013, 17:21
Verwijderd
Een week geleden precies heb ik een pakketje verstuurd met Track&Trace. De bezorging zou minstens 9 dagen duren. Toenstraks keek ik op Track&Trace, en ze zeiden dat mijn code niet klopte. Hebben ze mijn pakje bij het oud papier gegooid of is het gewoon een storing of wat is dit?
Oud 05-04-2013, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Toen ik laatst bloed wou doneren ging ik van mijn stokje na een vingerprik. Wat een held ben ik toch.
Oud 05-04-2013, 17:24
Verwijderd
Ik wil op zich wel bloed geven, maar ik ken de vragenlijsten van mijn moeder. Volgens mij zou ik altijd afgekeurd worden
Oud 05-04-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
een rat? In mijn hoofd komen wilde ratten alleen voor in stinkende riolen en vieze beekjes en bij HELE vieze mensen
Jij hebt nog nooit op het platteland, buitengebied of in de buurt van water gewoond? Dat is de reden dat mijn ouders weer katten hebben aangeschaft. Alleen is het bij ons eigenlijk niet zo goed voor katten, 2 van de 3 zijn weer weg (de ratten zijn ook wel weer minder brutaal) en Nelleke is waarschijnlijk te mank om te gaan dwalen of in de buurt van de weg te komen.
Citaat:
Toen ik laatst bloed wou doneren ging ik van mijn stokje na een vingerprik. Wat een held ben ik toch.
Oud 05-04-2013, 17:26
Verwijderd
Mijn bloed is altijd fout en als ik bloedprik dan val ik een beetje van de wereld af.
Oud 05-04-2013, 17:28
Verwijderd
De vragenlijsten staan ook op Sanquin.nl!

Ik kijk nu naar Kimberley, maar die knul die had van mij echt de tyfus kunnen krijgen hoor. Zij overigens ook.
Oud 05-04-2013, 17:29
Verwijderd
Ja, I know. Maar ik weet bijna uit mijn hoofd wat erop staat, ik heb ze al zo vaak gezien .
Oud 05-04-2013, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt nog nooit op het platteland, buitengebied of in de buurt van water gewoond? Dat is de reden dat mijn ouders weer katten hebben aangeschaft. Alleen is het bij ons eigenlijk niet zo goed voor katten, 2 van de 3 zijn weer weg (de ratten zijn ook wel weer minder brutaal) en Nelleke is waarschijnlijk te mank om te gaan dwalen of in de buurt van de weg te komen.

Ik ben opgegroeid in een klein dorpje in een buitengebied op een oude boerderij. Wij hadden altijd muizen. Waarschijnlijk nog steeds wel, maar nu zien we ze niet meer. Eens in de zoveel tijd loopt mijn moeder tegen zo'n beest aan en zet mijn vader vallen of legtie gif neer.
Oud 05-04-2013, 17:30
Verwijderd
Citaat:
dat is toch een rat?! hij lijkt meer rat dan muis.
Ehr, ik heb toch ook steeds gezegd dat 't een rat is lieverd. Ook jij even bij de les blijven.

Citaat:
waar blijft die foto dan
Jaa, morgen! Of vanavond misschien. Ben nu druk aan het werk EN ZO.
Oud 05-04-2013, 17:31
Verwijderd
Stelletje watjes. Geen smerig plaatje onder de spoiler, wel een leuk verhaaltje
'
Spoiler
Oud 05-04-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben opgegroeid in een klein dorpje in een buitengebied op een oude boerderij. Wij hadden altijd muizen. Waarschijnlijk nog steeds wel, maar nu zien we ze niet meer. Eens in de zoveel tijd loopt mijn moeder tegen zo'n beest aan en zet mijn vader vallen of legtie gif neer.
En je hebt nooit een rat gezien?
Oud 05-04-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Toen ik laatst bloed wou doneren ging ik van mijn stokje na een vingerprik. Wat een held ben ik toch.


ik vind zo'n vingerprik-klikding ook vele malen kutter dan een dikke naald in m'n ader.
Oud 05-04-2013, 17:34
Verwijderd
goeie deal die prijzen bij het rijksmuseum, als je een ing pas hebt hoef je maar 7,50 te betalen en kinderen onder de 18 mogen gratis . We gaan er 3 mei heen.
Oud 05-04-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
goeie deal die prijzen bij het rijksmuseum, als je een ing pas hebt hoef je maar 7,50 te betalen en kinderen onder de 18 mogen gratis . We gaan er 3 mei heen.
Ik er ook heen in de meivakantie. hopen dat het niet gigadruk is.
Oud 05-04-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Stelletje watjes. Geen smerig plaatje onder de spoiler, wel een leuk verhaaltje
'
Spoiler
Ja, maar ook niet iedereen is een half uur doodgeweest en zo die-hard als jij

De eerste keer bloedgeven schrok ik me wel echt helemaal dood, het was een beetje een "Wtf, rammen ze zo'n grote holle naald zomaar even in je arm."-moment. En het is niet dat ik er heel blij van word, maar de mensen bij de bloedbank zijn echt heel bekwaam en doen vrijwel de hele dag niks anders dan naalden in armen steken. En ik benoem altijd nog even dat ik het helemaal niet eng vindt, maar dat die naald me nog altijd de stuipen op het lijf jaagt en dan ga ik heel zenuwachtig liggen kletsen en zijn ze heel lief en krijg ik ranja
Oud 05-04-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
En je hebt nooit een rat gezien?
Nee, een wilde rat nog nooit, behalve in Turkije. Wel stikveel konijnen, muizen, eekhoorns, herten, hazen en weetikveelwat. Maar er zaten heel veel honden in de buurt waarvan ik gok dat er een aantal eens in de zoveel tijd iets vingen.
Oud 05-04-2013, 17:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Toen ik laatst bloed wou doneren ging ik van mijn stokje na een vingerprik. Wat een held ben ik toch.
Ik vind dat ook naar ik heb het mijn pa laatst bij mij laten doen (ik wilde mijn suiker weten), omdat ik niet durfde
Citaat:
goeie deal die prijzen bij het rijksmuseum, als je een ing pas hebt hoef je maar 7,50 te betalen en kinderen onder de 18 mogen gratis . We gaan er 3 mei heen.
Gaaf
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-04-2013, 17:44
Verwijderd
Ah, ik lig helemaal chill in bed bij te komen van de fysio maar ik moet straks uit eten . Dit is echt de eerste keer dat ik geen zin heb om uit eten te gaan volgens mij
Oud 05-04-2013, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, een wilde rat nog nooit, behalve in Turkije. Wel stikveel konijnen, muizen, eekhoorns, herten, hazen en weetikveelwat. Maar er zaten heel veel honden in de buurt waarvan ik gok dat er een aantal eens in de zoveel tijd iets vingen.
Ik zat te denken en als kind heb ik ze ook nooit bewust gezien. Maar toen hadden we honden en katten. Nu hebben ze een hele tijd niets gehad en toen zijn ze brutaler geworden. Ik denk dat je ze pas echt ziet als er geen bedreiging is van dieren met jachtinstinct. Niet dat je elke dag 10 ratten voorbij zag draven
Oud 05-04-2013, 17:51
Verwijderd
Vleermuizen in het wild zijn pas gaaf om te zien. Ik heb best veel close encounters met die dingskes gehad
Oud 05-04-2013, 17:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vleermuizen zijn awesome ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-04-2013, 17:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kwam laatste een muskusrat tegen hier in de stad.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.