Oud 10-11-2005, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Alkyone schreef op 24-10-2005 @ 17:50 :
hier een aantal foto's die ik in Marokko heb gemaakt, ze zijn niet echt bijzonder ofzo, maar toch

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wel mooi, behalve die 2e is zo'n puur standaart geval.
Advertentie
Oud 10-11-2005, 22:15
Verwijderd
Dagje duinen..




Straks nog wat meer foto's
Ik heb trouwens geen supercamera of zo, dus geweldige foto's zijn het niet, maar de natuur zelf was mooi genoeg
Oud 10-11-2005, 22:32
Verwijderd




Oud 12-11-2005, 12:16
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline



Oud 12-11-2005, 18:42
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
@ sjoerd : geen verrassing eigenlijk..
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 13-11-2005, 22:34
Rive Gauche
Avatar van Rive Gauche
Rive Gauche is offline
Ik vind ze niet bijzonder mooi, maar toch wel goed gelukt.













Die laatste is t minst.
Oud 14-11-2005, 00:47
Teun
Teun is offline
Ik vind de foto's an sich niet veel bijzonders, maar het onderwerp is geweldig.
Oud 14-11-2005, 18:34
Prr.
Avatar van Prr.
Prr. is offline
New York New York <3.
Jeeezus wat wil ik daar graag weer terug naartoe.
Oud 14-11-2005, 19:12
Rive Gauche
Avatar van Rive Gauche
Rive Gauche is offline
Citaat:
Teun schreef op 14-11-2005 @ 00:47 :
Ik vind de foto's an sich niet veel bijzonders, maar het onderwerp is geweldig.
Je hebt gelijk, en ik denk dat ik ze mooier vind omdat ik natuurlijk ook herinneringen aan die foto's heb.
Oud 14-11-2005, 20:37
DeliriousVision
DeliriousVision is offline




een paar foto's van mij... allemaal gemaakt met digitale camera... zodat ik t tenminste op comp kon zetten... heb geen scanner dus van mn goeie camera kan ik niets laten zien... ben persoonlijk minder te spreken over de kwaliteit van foto 2 maar het kleurencontrast vond ik wel mooi.. naja kom maar op met het comentaar -xxx-
__________________
Every breath is a bomb
Oud 14-11-2005, 20:38
DeliriousVision
DeliriousVision is offline
ik bedoel de 1e die ik minder geweldig vond
__________________
Every breath is a bomb
Oud 15-11-2005, 12:22
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Rive Gauche,
die 3e foto vind ik echt wel leuk eigenlijk, al die gele taxi's geven een grappig effect - mooie kleuren gewoon in die foto. En compositie.
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Oud 15-11-2005, 13:54
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
van die foto's heb ik gelijk zin om het vliegtuig naar newyork te pakken.. als ik daar geld voor had natuurlijk
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Oud 15-11-2005, 15:21
Mingster
Mingster is offline
Citaat:
melkpakje schreef op 15-11-2005 @ 13:54 :
van die foto's heb ik gelijk zin om het vliegtuig naar newyork te pakken.. als ik daar geld voor had natuurlijk
dan ga ik met je mee
Oud 15-11-2005, 19:36
Verwijderd
polaroid kiekjes









Oud 15-11-2005, 20:21
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline



__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 15-11-2005, 20:27
Ram0
Avatar van Ram0
Ram0 is offline




































Hier: http://www.flickr.com/photos/rcsnellink/ staan nog veel meer foto's van me.
__________________
*wilt plaatje toevoegen*
Oud 15-11-2005, 23:16
Verwijderd
grrroningen.
Oud 16-11-2005, 21:33
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-09-2005 @ 16:45 :
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Waarom zouden wij ons best moeten doen om een gevoel te begrijpen/proberen zien? Zo werkt dat niet. Als fotograaf moet jij juist je best doen om je publiek te boeien.
waarschijnlijk ben jij gewoon haar doelgroep niet.
verder ben jij niet in de positie om te bepalen wat wel en niet werkt, dametje. ik vind dat nogal arrogant overkomen. verder, als je het beter kan, post je eigen foto's dan, kunnnen wij die eens van C&C voorzien. kijken of jij zo goed bent. anders gewoon niet haten.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 17-11-2005, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 16-11-2005 @ 21:33 :
waarschijnlijk ben jij gewoon haar doelgroep niet.
verder ben jij niet in de positie om te bepalen wat wel en niet werkt, dametje. ik vind dat nogal arrogant overkomen. verder, als je het beter kan, post je eigen foto's dan, kunnnen wij die eens van C&C voorzien. kijken of jij zo goed bent. anders gewoon niet haten.
onder welke steen kom jij vandaan gerold?
Oud 17-11-2005, 11:35
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
stfu
__________________
i create glitches with my voice
Oud 17-11-2005, 14:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Metal schreef op 16-11-2005 @ 21:33 :
waarschijnlijk ben jij gewoon haar doelgroep niet.
verder ben jij niet in de positie om te bepalen wat wel en niet werkt, dametje. ik vind dat nogal arrogant overkomen. verder, als je het beter kan, post je eigen foto's dan, kunnnen wij die eens van C&C voorzien. kijken of jij zo goed bent. anders gewoon niet haten.
Wow, jemig, waar komt die vijandigheid vandaan? Doe even normaal zeg. En zij moet mij toch boeien? Ik post geen foto's omdat dat niet mijn bedoeling is. Als een foto mij niet boeit, mag ik dat zeggen.

Meneertje
Oud 17-11-2005, 15:35
paco
Avatar van paco
paco is offline
In berlijn, niet 100% gelukt, maar wel mooi vind ik.
Op zo'n zuil in het holocaust monument....

__________________
"and the bass go Dark"
Oud 17-11-2005, 22:02
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Citaat:
paco schreef op 17-11-2005 @ 15:35 :
In berlijn, niet 100% gelukt, maar wel mooi vind ik.
Op zo'n zuil in het holocaust monument....

[afbeelding]
Het vlak voor de druppel is scherp, de druppel zelf niet, dat is jammer. De sfeer shiet net te kort.
__________________
pr0n parades and drug raids
Oud 18-11-2005, 01:06
paco
Avatar van paco
paco is offline
klopt, had ook niet chille camera bij me.
Gewoon een pentax optio s4.
En natuurlijk te weinig tijd genomen om die foto netjes te krijgen... jammer
maargoed.
__________________
"and the bass go Dark"
Oud 18-11-2005, 09:47
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-11-2005 @ 14:01 :
En zij moet mij toch boeien?
EXCUSE ME?

En anders post je die prachtige foto's van Seksualiteit toch hier?
Maar ik ben wel benieuwd naar jouw werk, als je als fotograaf iedereen moet boeien dan ben ik wel benieuwd hoe jij dat doet. Anders stuur je een PM .
__________________
sup birdie.

Laatst gewijzigd op 18-11-2005 om 09:51.
Oud 18-11-2005, 11:50
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 18-11-2005 @ 09:47 :
En anders post je die prachtige foto's van Seksualiteit toch hier?
Goeie research
Oud 18-11-2005, 11:54
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
@ paco: Tof idee, zonde dat de druppel niet scherp is. Ook bijzonder jammer dat die druppel op een zuil schijnt te zitten, terwijl je puur een grijs vlak ziet met een druppel, daar haal je verder niet uit waar die druppel op zat....

@ Tom Violence: ben het zooooo met je eens!
__________________
ja, maar...
Oud 18-11-2005, 12:00
Verwijderd
Niet weer dat hele gebitch opnieuw he. Mensen mogen gerust zeggen als ze iets niet mooi vinden of als het ze niet aanstaat, daar hebben we pas die discussie nog over gehad. Als je niet tegen commentaar kunt, moet je niet posten.

Aan de andere kant, de kunstenaar hoeft echt niet iedereen te boeien, het is zijn/haar probleem als toegankelijkheid niet de prioriteit is, maar dat maakt het natuurlijk niet meer of minder of beter of...

Als commentator kan je natuurlijk ook verwachten dat er gevraagd wordt waar je de kennis vandaan haalt om te bekritiseren. Als ik foto's beoordeel zeg ik ook altijd heel eerlijk dat ik er geen fuck verstand van heb, maar dat het om die en die reden mij wel of niet aanstaat. Het komt natuurlijk anders over als een afgestudeerde fotografe zegt dat dat en dat niet klopt dan als een simpele scholier die hier en daar wat leuke kiekjes trekt zegt dat het nergens op lijkt.

Verder zie ik graag foto's en daar kritiek op.
Oud 18-11-2005, 13:06
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Rooster schreef op 18-11-2005 @ 11:50 :
Goeie research
Ik vind haar niet dermate interessant dat ik de moeite neem om research te doen, maar ik had het gister over dat lachwekkende topic op Seksualiteit en daar kwam ik het tegen.

Over smaak valt niet te twisten (zz), maar binnen de fotografie leven veel verschillende opvattingen. Als je dan kritiek levert en je komt niet verder dan 'ik vind dat niet mooi/boeiend' laat dan d.m.v. foto's zien wat jij wel mooi vindt. Als je een 'mooieluchtfoto' type bent, dan snapt de ander tenminste een beetje waarom zijn/haar werk in de grond gestampt wordt. Terecht dan wel onterecht.
__________________
sup birdie.
Oud 18-11-2005, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ram0 schreef op 15-11-2005 @ 20:27 :



Oud 18-11-2005, 18:03
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Die van Roxane is toffer
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 18-11-2005, 22:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 18-11-2005 @ 13:06 :
Ik vind haar niet dermate interessant dat ik de moeite neem om research te doen, maar ik had het gister over dat lachwekkende topic op Seksualiteit en daar kwam ik het tegen.

Over smaak valt niet te twisten (zz), maar binnen de fotografie leven veel verschillende opvattingen. Als je dan kritiek levert en je komt niet verder dan 'ik vind dat niet mooi/boeiend' laat dan d.m.v. foto's zien wat jij wel mooi vindt. Als je een 'mooieluchtfoto' type bent, dan snapt de ander tenminste een beetje waarom zijn/haar werk in de grond gestampt wordt. Terecht dan wel onterecht.
Gaan we persoonlijk worden? Waar slaat dat op? En ik heb al wel eens in dit topic aangegeven welke foto's ik wel mooi vind Ik geef in dit topic een keer mn mening en ik word direct aangevallen? Waar slaat dat op?

Mensen mekkeren dan op mij dat ik niet aardig doe, maar als je zulke reacties krijgt, heb ik ook geen zin om aardig te doen nee.

En dat je mij moet boeien bedoel ik niet mij specifiek, maar je publiek. Ik was op dat moment toevallig "publiek" en gaf te kennen dat die foto's mij niet boeiden. En ik zei dat omdat andere mensen daar over begonnen en ik het ermee eens was. Ik zie niet in waarom je nu zo moeilijk doet?

Daarbij was het een serie die ik niet geweldig vond. Daarna postte je een foto die ik wel wat vond hebben en dat heb ik toen ook gezegd.

Laatst gewijzigd op 18-11-2005 om 22:42.
Oud 18-11-2005, 22:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Rooster schreef op 18-11-2005 @ 11:50 :
Goeie research
Wat kinderachtig zeg
Oud 19-11-2005, 10:33
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 18-11-2005 @ 22:34 :
Gaan we persoonlijk worden? Waar slaat dat op? En ik heb al wel eens in dit topic aangegeven welke foto's ik wel mooi vind Ik geef in dit topic een keer mn mening en ik word direct aangevallen? Waar slaat dat op?

Mensen mekkeren dan op mij dat ik niet aardig doe, maar als je zulke reacties krijgt, heb ik ook geen zin om aardig te doen nee.

En dat je mij moet boeien bedoel ik niet mij specifiek, maar je publiek. Ik was op dat moment toevallig "publiek" en gaf te kennen dat die foto's mij niet boeiden. En ik zei dat omdat andere mensen daar over begonnen en ik het ermee eens was. Ik zie niet in waarom je nu zo moeilijk doet?

Daarbij was het een serie die ik niet geweldig vond. Daarna postte je een foto die ik wel wat vond hebben en dat heb ik toen ook gezegd.
LOLZ

Dat is het punt niet, het wachten is op jouw argumentatie.
__________________
sup birdie.
Oud 19-11-2005, 11:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oh ja, over dat laatste stuk had ik heen gelezen. Maar ik heb gezegd dat je foto's mij niet boeien, me niet aanspreken. Dat is een bepaald gevoel die ik niet echt kan beargumenteren. Ik ben geen kenner, het was gewoon een gevoel die ik uitsprak. En kunnen we onderhand eens ophouden met dat sarcastische en zeurderige gedoe?
Oud 19-11-2005, 12:51
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Mutant schreef op 18-11-2005 @ 12:00 :
Niet weer dat hele gebitch opnieuw he. Mensen mogen gerust zeggen als ze iets niet mooi vinden of als het ze niet aanstaat.

Verder zie ik graag foto's en daar kritiek op.
ik zie er liever een discussie over (of gebitch, zoals jij het noemt) dan dat we zomaar bepaalde opmerkingen laten staan die ook niet erg aardig waren en vooral nog zonder argumenten ook! verder ben ik absoluut voor foto's en voor beargumenteerd commentaar.

Citaat:
Tom ViolenceAls je dan kritiek levert en je komt niet verder dan 'ik vind dat niet mooi/boeiend' laat dan d.m.v. foto's zien wat jij wel mooi vindt. Als je een 'mooieluchtfoto' type bent, dan snapt de ander tenminste een beetje waarom zijn/haar werk in de grond gestampt wordt. Terecht dan wel onterecht.
dat vind ik idd nog wel een goede oplossing. als je echt niet kunt argumenteren, laat dan zien wat je in dat genre wel mooi vind. Dan heb ik het dus niet over gewoon maar een foto ooit eerder te hebben aangewezen, maar laat zien hoe jij hebt gezien hoe het ook kan en hoe jij het dan wel mooi vind. (in z'n algemeenheid dus)

Citaat:
Chloe Siere Ik geef in dit topic een keer mn mening en ik word direct aangevallen? Waar slaat dat op?

Mensen mekkeren dan op mij dat ik niet aardig doe, maar als je zulke reacties krijgt, heb ik ook geen zin om aardig te doen nee.
je wordt niet aangevallen, er wordt gevraagd om een argumentatie. een gevoel kun je ook argumenteren. je kunt het hebben over sfeer, kleur of compositie. als je het niet kunt argumenteren, waarom zou je dan reageren, wie heeft daar dan wat aan? dat geldt gewoon voor iedereen!

Citaat:
Chloe Siere En dat je mij moet boeien bedoel ik niet mij specifiek, maar je publiek. Ik was op dat moment toevallig "publiek" en gaf te kennen dat die foto's mij niet boeiden. En ik zei dat omdat andere mensen daar over begonnen en ik het ermee eens was. Ik zie niet in waarom je nu zo moeilijk doet?
publiek is groter dan jij alleen. daar kun je het dus niet over hebben. publiek is divers. jij was slechts een deel van het publiek. ze heeft jou kennelijk niet kunnen boeien, wat nog niet heeft willen zeggen dat ze 'haar' publiek niet heeft kunnen boeien. maar goed....

zo, en nu maar weer foto's dan....
(dpz is ook de wereld niet tenslotte)
__________________
ja, maar...
Oud 19-11-2005, 13:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 19-11-2005 @ 12:51 :
Je wordt niet aangevallen, er wordt gevraagd om een argumentatie. een gevoel kun je ook argumenteren. je kunt het hebben over sfeer, kleur of compositie. als je het niet kunt argumenteren, waarom zou je dan reageren, wie heeft daar dan wat aan? dat geldt gewoon voor iedereen!

publiek is groter dan jij alleen. daar kun je het dus niet over hebben. publiek is divers. jij was slechts een deel van het publiek. ze heeft jou kennelijk niet kunnen boeien, wat nog niet heeft willen zeggen dat ze 'haar' publiek niet heeft kunnen boeien. maar goed....
Ik gaf 1 keer mn mening, jullie doen zo moeilijk. Als ik zeg dat het mooi is, wordt er niets van gezegd. Maar zodra het negatief is, krijg je van alle kanten commentaar en moet ik direct van alles onderbouwen en zelfs foto's gaan zoeken?? Doe even normaal. Ik ben heus wel bereid om beter mijn kritiek te onderbouwen, maar niet als het zo moet.

En duh, natuurlijk weet ik dat het publiek groter is dan ik alleen. Ik kan toch ook alleen mijn mening geven en niet die van een heel publiek? Ik heb toch ook gezegd dat ze mij niet heeft kunnen boeien? Verder waren er meer met dezelfde mening en was ik dus niet alleen.

Ik vind het gewoon totale onzin hoe hierop gereageerd wordt. Dat het topic nu vol met onzin staat is niet mijn fout. Ik gaf 1 reactie en daarop wordt opeens massaal gereageerd. Ja, dan ga ik me verdedigen.
Oud 19-11-2005, 14:35
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline







zo, dz ontopic.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 19-11-2005, 17:37
Anoniem
Citaat:
woezel schreef op 19-11-2005 @ 14:35 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


zo, dz ontopic.
Aight, ik vind deze leuk De sfeer is zo knus, en het meisje doet me een beetje aan Amélie denken. bij de eerste heb ik de indruk dat het een beetje scheef staat, maar dat is juist ook weer leuk. Ook vind ik het zwart/wit niet te scherp afsteken.
is dit voor een opdracht of? En wat voor camera gebruik je hiervoor?
Oud 19-11-2005, 17:42
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
scheef is door het inscannen en de slechte kwaliteitook. op de afdrukken is ook meer contrast.
ik gebruik een pentax me en ilfordfilm.
ohja en geen opdracht, ze wou gewoon haar sintcadeau's showen
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 19-11-2005, 18:03
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Laat maar lekker zitten, Chloe.

Woezel: mooie serie, maar dan wel van 2. De laatste foto valt er buiten, misschien niet qua onderwerp maar wel qua stijl. Dat meisje is fotogeniek, heb ik haar eerder gezien op jouw foto's?
__________________
sup birdie.
Oud 19-11-2005, 18:08
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik denk niet dat je al een keer foto's van haar hebt gezien. Waarom weetik niet want ze woont superdicht bij en ze is mooi,maarja.
Je hebt idd gelijk met die laatste, maar opzich vond ik hem toch wel te doen.
Kheb er nog meer maar heb ik nog geen afdrukken van gemaakt.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 20-11-2005, 13:33
tupperwar
tupperwar is offline
haha thx voor't leuke commentaar op m'n DA (egghead en sunrise enzo)..

toevallig zag ik hmhm ook op deviantart met dezelfde foto..voordat ze'm hier postte ..

ik zit even door m'n foto's te bladeren voor leuke posts..en zal binnenkort eens hier wat fotos zetten
__________________
" bueck dich , beviel ich dich" hehe bouwvakkers ook altijd :P
Oud 20-11-2005, 18:51
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
woezel schreef op 19-11-2005 @ 14:35 :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


zo, dz ontopic.
zou opzich mijn tekst van dpz kunnen herhalen, maar vind hat sfeertje gewoon lekker en foto twee is echt mijn favo!
__________________
ja, maar...
Oud 20-11-2005, 19:56
Verwijderd

Klikbaar voor volledige versie.


be gentle?
Oud 20-11-2005, 20:09
Verwijderd
Citaat:
kydnav schreef op 20-11-2005 @ 19:56 :
[afbeelding]
Klikbaar voor volledige versie.


be gentle?


Goede en mooie foto, met een goede boodschap

Maar dat had ik je al gezegd
Oud 20-11-2005, 20:53
teeth, wait
teeth, wait is offline
Citaat:
kydnav schreef op 20-11-2005 @ 19:56 :
[afbeelding]
Klikbaar voor volledige versie.


be gentle?
het is 'm net niet
Oud 23-11-2005, 20:22
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
kydnav schreef op 20-11-2005 @ 19:56 :
[afbeelding]
Klikbaar voor volledige versie.


be gentle?
ik vind het idee heel goed, zwart-wit ook, maar je uitwerking veel minder.

je zou er zo veel meer mee kunnen doen het veel dramatischer kunnen maken!
het is nu te veel een vastlegging van iets wat zo is, terwijl je er door manier van fotograferen etc. er een bepaalde sfeer aan mee kunt geven. de slagschaduwen vind ik bijvoorbeeld wat jammer, zou mooi zijn als je dat weg zou kunnen werken. (grotere versie was trouwens niet zichbaar.... helaas)
__________________
ja, maar...
Oud 25-11-2005, 13:54
Verwijderd
Citaat:
kydnav schreef op 20-11-2005 @ 19:56 :
[afbeelding]
Klikbaar voor volledige versie.


be gentle?
jij durft

Wel mooi
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Riders on the saai #328
Verwijderd
500 28-08-2008 00:09
ARTistiek [Foto's] Schiermonnikoog
Miosotis
17 17-10-2005 11:50
ARTistiek [foto] Dagje uit in Parijs
David
52 31-10-2004 15:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.