Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2006, 14:14
Verwijderd
Ik vind pot 2 trouwens minimaal even sterk als pot 1, misschien wel sterker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2006, 20:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vind ook dat bepaalde potten niet veel verschillen van niveau.

4 van de 5 Nederlandse clubs door, mooi, maar als je bepaalde tegenstanders ziet zoals IK Start, dan mocht dat ook niet misgaan. Alleen jammer dan Groningen niet doorging, lekkere invalbeurt voor Cornelisse, meteen een penal missen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 12:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De loting:

Poule A:
AJ Auxerre
Glasgow Rangers
Partizan Belgrado
Lovirno
Maccabi Haifa

Poule B:
Bayer Leverkusen
Club Brugge
Besiktas
Dinamo Boekarest
Tottenham Hotspur

Poule C:
FC Sevilla
AZ
Slovonan Liberec
Grasshoppers
SC Braga

Poule D:
AC Parma
RC Lens
Heerenveen
Osasuna
Odense BK

Poule E:
Feyenoord
FC Basel
Wisla Krakow
Blackburn Rovers
AS Nancy

Poule F:
Ajax
Sparta Praag
Espagnol
Austia Wien
Zulte Wagerem

Poule G:
Panathinaikos
Paris Saint-Germain
Rapid Boekarest
Hapoel Tel Aviv
Mladá Boleslav

Poule H:
Newcastle United
Celta de Vigo
Palermo
Fenerbahçe
Eintracht Frankfurt

Speelschema
(de informatie die erder gegeven is, is onjuist, speelschema wordt anders)

19 oktober:
AZ - Braga
Osasuna - Heerenveen
Basel - Feyenoord

2 november:
Grasshoppers - AZ
Heerenveen - Odense
Ajax - Austria Wien

23 november:
Parma - Heerenveen
Feyenoord - Blackburn
Sparta Praag - Ajax

29 november:
AZ - Slovan Liberec

30 november:
Nancy - Feyenoord
Ajax - Espagnol

13 december:
Feyenoord - Wisla Krakow
Zulte Wagerem- Ajax

14 december:
Sevilla - AZ
Heerenveen - Lens
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 03-10-2006 om 13:03.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 12:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Voorspellingen:

AZ
Uit tegen Sevilla wordt lastig, is één van de sterkste clubs in de UEFA-cup en titelverdediger. Ze hebben geluk niet naar Tsjechië en Portugal te hoeven reizen, scheelt twee heksenketels. Hoe het in Zwitserland zal zijn weet ik niet.

Met deze loting moet AZ de volgende ronde kunnen halen.

Heerenveen
Nederlandse clubs doen het op Franse bodem nooit goed, daarom is het goed dat ze Lens thuis treffen. Met Parma en Osasuna uit moeten ze geluk hebben dat ze punten scoren, al is Parma niet meer de ploeg van een aantal jaren terug. Odense moet te winnen zijn.

Heerenveen heeft minstens één stunt nodig om door te gaan naar de volgende ronde.

Feyenoord
Heeft volgens mij de beste loting getroffen van de vier Nederlandse clubs, al moeten zij naar Frankrijk toe, waar het altijd lastig is voor Nederlandse clubs, zeker in de vorm waar ze nu in verkeren. Uit tegen Basel moeten ze goed presteren. Deze club is wel als tweede geplaatst in deze poule, dus niet te onderschatten. De thuiswedstrijd tegen Blackburn komt misschien te vroeg, vanwege de vorm waarin de ploeg nu verkeert. Wanneer dit op peil is, moeten ze hier kunnen winnen. Oostbloklanden zijn buitenshuis vaak zeer zwak, dus hier moet een goed resultaat zijn.

Mocht Feyenoord op tijd in vorm raken, dan kunnen ze zeker de volgende ronde halen.

Ajax:
Ajax heeft met Zulte Wagerem de zwakste ploeg uit deze editie getroffen, al schakelden zij wel Spratak Moskow uit in de vorige ronde. De tweede uitwedstijd naar Sparta Praag wordt lastig, Tsjechische clubs hebben het Ajax in het verleden vaker erg lastig gemaakt. De wedstrijd tegen Austria moet zeker te doen zijn net als thuis tegen Espagnol, waardoor Ajax veel kans maakt om door te gaan naar de volgende ronde.


Naar volgende ronde:
A: Auxerre, Partizan, Livorno
B: Bayer Leverkusen, Dinamo Boekarest, Tottenham Hotspur
C: Sevilla, AZ, Grasshoppers
D: Parma, Lens, Osasuna
E: Feyenord, Blackburn Rovers, Nancy
F: Ajax, Sparta Praag, Espagnol
G: Panathinaikos, Paris Saint-Germain, Rapid Boekrest
H: Newcastle United, Celta de Vigo, Fenerbahçe
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 03-10-2006 om 13:08.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik baal dat we uit tegen Sevilla moeten en niet thuis... Was geweldig geweest als ze in Alkmaar op bezoek moesten komen.

Ik vind het verder wel een mooie loting. Sterke tegenstanders, maar bij de 1e 3 moeten we ons wel kunnen plaatsen.
In onze poule gaan denk ik Sevilla, AZ en Slovonan Liberec door.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:21
Bertje B.
Bertje B. is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-10-2006 @ 13:23 :
Basel - Feyenoord
Hehe... zal leuk worden, daar in Basel Maar de poules moeten te doen zijn voor alle Nederlandse clubs. Feyenoord kan het lastig krijgen, maar moet toch wel lukken.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:22
Verwijderd
Heerenveen krijgt het lastig. Hopen op een mindere dag van één van de zware tegenstanders, en dat Odense ergens wat puntjes snoept van die zware jongens. De anderen moeten doorkunnen, al zijn er geen garanties.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 16:19
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Och, Heerenveen zal door de tegenstanders wel onderschat worden, en ik geef ze best een grote kans door te gaan. Parma is niet meer wat het was, slechts 1 punt uit 5 wedstrijden. Lens en Odense thuis is mooi. En voor de rest wat Ertur zegt.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 17:23
Verwijderd
Citaat:
spelVout schreef op 03-10-2006 @ 17:19 :
Och, Heerenveen zal door de tegenstanders wel onderschat worden, en ik geef ze best een grote kans door te gaan. Parma is niet meer wat het was, slechts 1 punt uit 5 wedstrijden. Lens en Odense thuis is mooi. En voor de rest wat Ertur zegt.
Parma is inderdaad niet meer wat het was, maar nog altijd best een leuk team hoor.

Persoonlijk vind ik Lens de sterkste ploeg uit de poule, samen met Osasuna.

Het zal veel uitmaken hoe serieus de teams het nemen enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 17:29
Verwijderd
Groep B en H vind ik nog het moeilijkst te voorspellen trouwens.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 17:37
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-10-2006 @ 18:29 :
Groep B en H vind ik nog het moeilijkst te voorspellen trouwens.
Bij H zou je al snel zeggen Newcastle en Fener bovenaan.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 18:39
Verwijderd
Leuke lotingen. Az krijgt het moeilijhk maar zullen het wel redden. Ajax moet het ook wel redden. Ook de Kakkies verwacht ik van dat ze Nederland niet te schande zetten.H.veen ja die hebben het niet getroffen maar kansloos zijn ze niet.

Leuk dat Zulte Wagerem
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 18:59
zztfg
zztfg is offline
Ik denk wel dat alle Nederlandse clubs doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 21:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax heeft het op papier makkelijk, bij de eerste drie eindigen moet geen probleem opleveren denk ik.
Feyenoord heeft zoals we weten veel kwaliteit ingeleverd maar ook hier moet doorgaan mogelijk zijn. Echter, Basel en Blackburn moeten niet onderschat worden.
AZ heeft in Sevilla een sterke tegenstander, maar de rest is te doen. Normaliter moet je in deze poule ook wel bij de beste drie kunnen eindigen.
Heerenveen krijgt het denk ik het lastigst. Het staat twee zeer lastige uitwedstrijden te wachten en Franse ploegen mag je ook in thuiswedstrijden niet onderschatten. In dit geval twijfel ik het meest of ze wel doorgaan, maar alles lijkt me mogelijk voor hun.

Naar de volgende ronde gaan denk ik:
Poule A: Auxerre, Rangers en Partizan
Poule B: Leverkusen, Club Brugge en Tottenham
Poule C: Sevilla, AZ en Slovonan Liberec
Poule D: Parma, Lens en Osasuna
Poule E: Feyenoord, FC Basel en Blackburn Rovers
Poule F: Ajax, Sparta Praag en Espagnol
Poule G: Panathinaikos, PSG en Rapid Boekarest
Poule H: Newcastle United, Celta de Vigo en Palermo
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 00:02
Verwijderd
Tottenham heeft natuurlijk een goede ploeg, maar iedereen laat ze zo maar doorgaan... De andere ploegen in die poule hebben WEL Europese ervaring, en Tottenham heeft dit seizoen echt nog niets laten zien

Maar in principe moeten ze nog altijd door kunnen hoor
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 00:11
professor2
professor2 is offline
als minder dan 4 van de 5 ploegen doorgaat heeft het nederlandse voetbal het wel slecht gedaan vind ik
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 09:44
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 04-10-2006 @ 01:11 :
als minder dan 4 van de 5 ploegen doorgaat heeft het nederlandse voetbal het wel slecht gedaan vind ik
Er zijn er maar vier in de poulefase? Of heeft de marine zojuist Brugge bezet?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 09:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Inderdaad, Groningen en Twente hebben het niet gehaald hè
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 18:27
Fides
Fides is offline
Vanavond 3 wedstrijden. Ik voorspel...winst voor AZ, verlies Feyenoord, verrassend gelijkspel Heerenveen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 18:30
Fides
Fides is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-10-2006 @ 13:23 :
[B]De loting:

Poule A:
AJ Auxerre
Glasgow Rangers
Livorno

Poule B:
Bayer Leverkusen
Dinamo Boekarest
Tottenham Hotspur

Poule C:
FC Sevilla
AZ
Slovonan Liberec

Poule D:
RC Lens
Heerenveen
Osasuna

Poule E:
FC Basel
Blackburn Rovers
AS Nancy

Poule F:
Ajax
Sparta Praag
Espagnol

Poule G:
Panathinaikos
Paris Saint-Germain
Rapid Boekarest

Poule H:
Newcastle United
Palermo
Fenerbahçe
Zullen denk ik doorgaan naar de 2e ronde
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 21:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goede overwinning van AZ, mooi om zo te beginnen. Sevilla lijkt trouwens ook nog eens puntverlies te gaan lijden in Tsjechië(maar die wedstrijd is nog bezig).
Feyenoord tja... ik heb niets van de wedstrijd gezien maar gezien het scoreverloop mogen ze blij zijn met een gelijk spel (late gelijkmaker). Basel is trouwens net zoals Feyenoord niet in goede doen.
Heerenveen heeft zojuist 0-0 gelijk gespeeld, en gezien de tegenstander en de uitwedstrijd lijkt me dat prima.

De grootste verrassing lijkt mij tot nu toe de 3-1 voorsprong van Maccabi Haifa tegen Auxerre.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 22:41
Verwijderd
Gewoon drie prima resultaten: Feyenoord draait moeilijk, en uit in Europa niet verliezen is eigenlijk altijd al goed. Heerenveen Dus hetzelfde, en AZ helemaal goed.

Porto is sowieso de enige Portugese ploeg die niet verloor deze week, dat is ook altijd meegenomen voor de coëfficienten. Nederland gaat denk ik wel boven Portugal eindigen na dit seizoen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 07:22
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Met plezier gekeken trouwens gisteren.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 15:59
Fides
Fides is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-10-2006 @ 23:41 :
Gewoon drie prima resultaten: Feyenoord draait moeilijk, en uit in Europa niet verliezen is eigenlijk altijd al goed. Heerenveen Dus hetzelfde, en AZ helemaal goed.

Porto is sowieso de enige Portugese ploeg die niet verloor deze week, dat is ook altijd meegenomen voor de coëfficienten. Nederland gaat denk ik wel boven Portugal eindigen na dit seizoen.
Als PSV, Ajax en AZ richting kwartfinales kunnen doorstoten zeker. En dan is het hopen dat je de Portugeze CL ploegen, 3 stuks maarliefst, in de eerste ronde naar huis gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 16:33
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Austria Wien - Zulte Waregem 1-4
goeie dagschotel, dat wordt nog wat dalijk in belgië tegen Ajax
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-10-2006, 20:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, die 1-4-overwinning van Zulte-Waregem vond ik ook wel verrassend. Een teken dat Ajax ze niet met onderschatten. Wordt die wedstrijd overigens nu eerder gespeeld of niet?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 19:03
zztfg
zztfg is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 19:53
Verwijderd
Heerenveen helaas verloren, erg matig gespeeld. AZ met 5-2 gewonnen. Terechte overwinning, maar ze scoren er nog twee in de blessuretijd, 3-2 was een redelijkere uitslag geweest.

Als Ajax nou wint van Austria Wien, doet Nederland ondanks het verlies van Heerenveen gewoon goede zaken deze week. Wel zonde dat Heerenveen het nu echt héél moeilijk gaat krijgen om nog een ronde verder te komen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 20:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Och ja, er was UEFA-Cup vanavond, helemaal vergeten.

AZ wint ruim na toch een moeilijk eerste uurtje, als ik de uitslag zo zie. Gelukkig konden ze het toch nog in de slotfase afmaken. Derde ronde is zo goed als binnen. Heerenveen verliest thuis en dat vind ik best verrassend aangezien Odense voor mij toch de op papier zwakste tegenstander is. Zal nog moeilijk worden om de derde ronde te bereiken. En Ajax staat voor, dus dat is alleen maar positief.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 23:24
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
De 18-jarige Tim Krul stond vanavond in het doel bij Newcastle United, dat met 1-0 won van Palermo. En bij Livorno maakte keeper Marco Amelia vlak voor tijd 1-1 met een kopbal.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 23:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ja Krul schijnt het uitstekend te hebben gedaan

Misschien dat Van Basten nu eindelijk ziet wat een keeperstalent is en wat een keeper is die op te jonge leeftijd met middelmatige kwaliteit door Ajax uitgeroepen is als talent.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 23:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ajax speelde overigens buitengewoon solide, taktisch zat het goed in elkaar en ze waren op vrijwel geen fout te betrappen. Hooguit bij balverlies op het middenveld is de omschakeling van de middenvelders naar achter een beetje slecht waardoor ze nog een keer goed wegkwamen met een (terecht) afgekeurd doelpunt. Maar ze spelen dominant genoeg om de tegenstander terug te dringen en zo eigenlijk alleen balverlies lijden in de voorhoede. Was van ze onder de indruk zonder dat het indrukwekkend was Alleen kan ik me nog steeds ergeren aan Stekelenburg, ik snap er nog steeds niets van waarom hij van alle kanten zoveel vertrouwen krijgt. Hij straalt geen rust uit, twijfelt veel te vaak bij ballen rond zijn 5meter, is ondanks zijn lengte in de lucht niet sterk en heeft geen goede traptechniek. Maar dat ik geen fan van hem ben had ik net al laten merken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 00:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Gentenaar
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 17:20
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
kalinho schreef op 20-10-2006 @ 17:33 :
Austria Wien - Zulte Waregem 1-4
goeie dagschotel, dat wordt nog wat dalijk in belgië tegen Ajax
Ja en Sparta Praag heeft er ook al aan mogen geloven. De mannen verloren met 3-1.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 17:25
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
pvt. stengo schreef op 03-11-2006 @ 18:20 :
Ja en Sparta Praag heeft er ook al aan mogen geloven. De mannen verloren met 3-1.
Ja, wel de verrassing tot nu toe vind ik.
Één van de doelpunten van Zulte-Waregem werd trouwens gemaakt door Stijn Meert, die in een ver verleden nog op huurbasis bij ons speelde. Dat die pingelaar (want dat was-ie toendertijd) nog Europees Voetbal zou spelen had ik nou echt niet verwacht. Maar toch leuk voor 'm dat-ie zich toch nog goed ontwikkeld heeft.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 18:03
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
kalinho schreef op 20-10-2006 @ 17:33 :
Austria Wien - Zulte Waregem 1-4
goeie dagschotel, dat wordt nog wat dalijk in belgië tegen Ajax
nja goed Zulte Waregem is de 3e of 4e wesdtrijd, die doet er dan al niet meer toe
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 10:58
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
kalinho schreef op 20-10-2006 @ 17:33 :
Austria Wien - Zulte Waregem 1-4
goeie dagschotel, dat wordt nog wat dalijk in belgië tegen Ajax
Gaat Ajax gemakkelijk winnen. Zo goed is Zulte nu ook weer niet, ze zijn gewoon nog onbekend, en de alle spelers beleven de gebeurtenis in hun carriere... Iets wat ze nooit meer gaan meemaken, dus ze geven alles, wat resultaten in Europa geven.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 19:36
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
jezus, wat een kutwedstrijd van ajax net. en hoe dom is emanuelson met die tweede gele kaart..

ik begreep alleen niet waarom sneijder een kaart kreeg
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 21:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zulte Wagerem is volgens mij als eerste door naar de volgende ronde, ondanks een 4-1 achterstand bij Espanyol
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 21:56
Strever
Strever is offline
Ik heb vanavond twee wedstijden gekeken; die van Ajax en van Feyenoord. 180 minuten lang, 3 uur.. en dan geen ÉÉN DOELPUNT.. Ik vind UEFA CUP voetbal zo ontzettend saai...
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 22:09
one.
one. is offline
Wat een slechte wedstrijd vandaag zeg.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 23-11-2006 @ 22:56 :
Ik heb vanavond twee wedstijden gekeken; die van Ajax en van Feyenoord. 180 minuten lang, 3 uur.. en dan geen ÉÉN DOELPUNT.. Ik vind UEFA CUP voetbal zo ontzettend saai...
Vroeger, lang geleden, toen AZ nog de halve finale haalde...

Dat seizoen was het iedere wedstrijd weer genieten (in mijn herinnering ook de wedstrijden van de andere Nederlandse clubs), maar dit seizoen is het redelijk prut... Hopelijk maakt AZ volgende week de belofte waar en wordt het weer vuurwerk. Vanavond was het gewoon achtergrond tijdens het computeren en opruimen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 22:59
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
maar heeft iemand begrepen waarom sneijder geel kreeg? want volgens mij had ie helemaal niks met de situatie te maken? of heb ik echt iets gemist?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 09:57
Verwijderd
Ach, ik vond dat die scheids sowieso een beetje de weg kwijt was
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 12:54
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Sjonge jonge, Ajax was echt dramatisch

Onbesuisd, ongeinspireerd, onvolwassen en ongestructureerd. Gelukkig voor Ajax heeft Sparta Praag ook zn beste tijd gehad en werd het geen dikke nederlaag.

Feyenoord niet gezien, maar ik hoorde dat ze goed speelden... Spelen ze een keer wél goed, winnen ze niet

Heerenveen heb ik af en toe wat minuten gekeken, was aardig, maar niet scherp genoeg. Parma was veel gevaarlijker.
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 13:18
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Guissie schreef op 24-11-2006 @ 13:54 :
Sjonge jonge, Ajax was echt dramatisch

Onbesuisd, ongeinspireerd, onvolwassen en ongestructureerd. Gelukkig voor Ajax heeft Sparta Praag ook zn beste tijd gehad en werd het geen dikke nederlaag.
ajax was idd ongelovelijk slecht, maar praag heeft verder ook geen één echte kans gehad. gelukkig staat de verdediging van ajax er wel gewoon.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 14:00
Verwijderd
Na Paris Saint-Germain - Hapoel Tel Aviv (2-4) zijn er forse rellen uitgebroken. PSG-hoolies gingen op zoek naar Israëli's, politie kwam tussenbeide, politie voelde zich zo bedreigd dat er schoten werden gelost. Één PSG-fan dood, een ander ligt op de IC in zeer kritieke toestand.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 14:14
Strever
Strever is offline
Citaat:
Ertur schreef op 24-11-2006 @ 15:00 :
Na Paris Saint-Germain - Hapoel Tel Aviv (2-4) zijn er forse rellen uitgebroken. PSG-hoolies gingen op zoek naar Israëli's, politie kwam tussenbeide, politie voelde zich zo bedreigd dat er schoten werden gelost. Één PSG-fan dood, een ander ligt op de IC in zeer kritieke toestand.
Heel erg nieuws, maar eigen schuld van die fan. Moet je de politie maar niet bedreigen.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 15:50
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ja, als ik ook nog eens hoorde wat er precies is voorgevallen snap ik de reactie van die agent wel. Ik heb trouwens geen medelijden met dit soort figuren, met 150 man tegen 1..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 16:32
Strever
Strever is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 24-11-2006 @ 16:50 :
Ja, als ik ook nog eens hoorde wat er precies is voorgevallen snap ik de reactie van die agent wel. Ik heb trouwens geen medelijden met dit soort figuren, met 150 man tegen 1..
Idd, gewoon om je heen schieten helpt wel.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 12:03
Vrije tijd Uefa Cup 2004-2005
BarbapapaX
401 22-05-2005 19:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.