Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2005, 14:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 21-12-2005 @ 14:46 :
Nee, dat is ook geen ramp, maar ik ben gewoon benieuwd of m'n menstruatie nu wel wat regelmatiger is, dan voordat ik met de pil begon. Omdat ik het dus eigenlijk niet nodig heb, zou ik dat uit kunnen proberen. Maar ik vraag me af hoe groot de kans is dat ik nu regelmatiger ongesteld wordt en dat ik minder last heb van klachten.
Toen ik stopte met de pil duurde het na mijn bloeding van na de laatste strip zo'n drie maanden voor ik weer uit mezelf ongesteld werd. Daarna was ik nog niet regelmatig ongesteld dus ik ben maar weer snel begonnen met de pil
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-12-2005, 14:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 21-12-2005 @ 15:05 :
@Daantje: Ik heb erop gelet tijdens het doorslikken van Yasmin, en ik kan niet écht een bijzonder verschil ontdekken. Er waren wel dagen dat ik wat meer afscheiding had maar ik kon niet zeggen dat dat van de pil kwam.
Dankjewel dat je erop gelet hebt

Het zou dan kunnen dat het bij mij van de pil komt (iedereen reageert er toch anders op) maar ik zit te denken of het niet van ander ondergoed komt, dat zou ook nog kunnen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-12-2005, 16:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 21-12-2005 @ 15:37 :
Toen ik stopte met de pil duurde het na mijn bloeding van na de laatste strip zo'n drie maanden voor ik weer uit mezelf ongesteld werd. Daarna was ik nog niet regelmatig ongesteld dus ik ben maar weer snel begonnen met de pil
Ah oke, bedankt. Welke pil gebruik je?
__________________
Oud 21-12-2005, 17:31
Verwijderd
Nog een vraagje, ik heb m'n pil maar eens online besteld, via www.pilonline.nl , nu hoor ik hem binnen 3 dagen te krijgen, maar hoe gaat zoiets? Is dat een pakketje waar je voor moet tekenen, of gaat het gewoon door de brievenbus? En wordt de rekening later gestuurd, of halen ze het er automatisch af? Ik kon het allemaal niet op de site vinden.. Iemand ervaring mee toevallig?
Oud 21-12-2005, 17:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Miracle schreef op 21-12-2005 @ 17:05 :
Ah oke, bedankt. Welke pil gebruik je?
Ik slikte Microgynon voor ik toen stopte met de pil. Inmiddels slik ik Yasmin maar hier heb ik nog geen ervaringen mee met stoppen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-12-2005, 10:30
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ik neem sinds een jaar een pil en word dan steeds de donderdag en vrijdag zwaar ongesteld, de zaterdag en zondag gemiddeld en da maandag en dinsdag is het bijna over. (altijd de dinsdag is het gedaan)

Maar deze keer was het anders...donderdag en vrij bijna niet ongesteld, zaterdag en zondag gemiddeld (zwaar in vergelijking met do en vrij), maandag nix, dinsdag klein beetje, woensdag nix en vandaag (donderdag) weer een heel klein beetje.

Eerst dacht ik dat ik zwanger was ofzo, maar ik heb altijd goed de pil ingenomen en maar 2 keer sex gehad deze maand ofzo. Maar 'k heb toch een zwangerschapstest gedaan (maandag, dus was nog tijdens mijn menstruatie) en die was duidelijk negatief. Nu weet ik dus niet waaraan het kan liggen?

'k Weet ook niet of het er iets mee te maken kan hebben, maar 'kheb de laatste tijd wel redelijk veel stress (sinds begin oktober eigenlijk) en gisterenavond voelde ik mij wat misselijk in bed en voelde ik mijn hart kloppen in mijn buik

Iemand een idee? Allemaal door de stress misschien?

Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 10:48.
Oud 22-12-2005, 11:02
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
vosje16 schreef op 22-12-2005 @ 11:30 :
Ik neem sinds een jaar een pil en word dan steeds de donderdag en vrijdag zwaar ongesteld, de zaterdag en zondag gemiddeld en da maandag en dinsdag is het bijna over. (altijd de dinsdag is het gedaan)

Maar deze keer was het anders...donderdag en vrij bijna niet ongesteld, zaterdag en zondag gemiddeld (zwaar in vergelijking met do en vrij), maandag nix, dinsdag klein beetje, woensdag nix en vandaag (donderdag) weer een heel klein beetje.

Eerst dacht ik dat ik zwanger was ofzo, maar ik heb altijd goed de pil ingenomen en maar 2 keer sex gehad deze maand ofzo. Maar 'k heb toch een zwangerschapstest gedaan (maandag, dus was nog tijdens mijn menstruatie) en die was duidelijk negatief. Nu weet ik dus niet waaraan het kan liggen?

'k Weet ook niet of het er iets mee te maken kan hebben, maar 'kheb de laatste tijd wel redelijk veel stress (sinds begin oktober eigenlijk) en gisterenavond voelde ik mij wat misselijk in bed en voelde ik mijn hart kloppen in mijn buik

Iemand een idee? Allemaal door de stress misschien?
Het kan altijd zijn dat je een keer anders ongesteld wordt. Ik heb dat afgelopen zomer gehad, ik ben twee keer heel erg weinig ongesteld geweest en daarna werd ik het weer gewoon zoals altijd. Het kan best aan stress liggen, maar ik zou me er niet te druk om maken.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 22-12-2005, 18:17
twirley
Avatar van twirley
twirley is offline
Ik ben van plan om voor de 1e x mijn pil door te slikken. maar is het de bedoeling om gewoon door te gaan naar je nieuwe strip pillen en die dan ook af te maken.of hoeveel dagen kan je je pil door slikken...????
Oud 22-12-2005, 18:22
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
twirley schreef op 22-12-2005 @ 19:17 :
Ik ben van plan om voor de 1e x mijn pil door te slikken. maar is het de bedoeling om gewoon door te gaan naar je nieuwe strip pillen en die dan ook af te maken.of hoeveel dagen kan je je pil door slikken...????
Je moet dan gelijk beginnen met de 2e strip en je kan zo lang doorslikken als je wilt ( en daarna ook stoppen wanneer je wil) maar je moet wel rekening houden dat je een tussenbloeding kan krijgen.
__________________
En zo is het.
Oud 22-12-2005, 18:31
twirley
Avatar van twirley
twirley is offline
Dus ik kan gewoon dan me 2e strip ook volledig afmaken en dan een stopweek inlassen.... ik wou namelijk dit weekend gaan zwemmen met mijn vriend, en dan wil ik dit gezeur niet hebben in deze tijd
Oud 22-12-2005, 19:18
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
twirley schreef op 22-12-2005 @ 19:31 :
Dus ik kan gewoon dan me 2e strip ook volledig afmaken en dan een stopweek inlassen.... ik wou namelijk dit weekend gaan zwemmen met mijn vriend, en dan wil ik dit gezeur niet hebben in deze tijd
Ja hoor, dat kan gewoon. Maar zoals Angel_girl ook al zei, kan het zijn dat je tijdends die tweede strip last krijgt van een doorbraakbloeding.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 22-12-2005, 22:36
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Hallo!

Ik heb eerder vandaag de pil van donderdag ingenomen en toen keek ik net op mn strip met de gedachte dat het vrijdag is.
Dus ik heb die perongelijk ook ingenomen.
Is dat erg?
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 22-12-2005, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Sortjuh schreef op 22-12-2005 @ 23:36 :
Hallo!

Ik heb eerder vandaag de pil van donderdag ingenomen en toen keek ik net op mn strip met de gedachte dat het vrijdag is.
Dus ik heb die perongelijk ook ingenomen.
Is dat erg?
nee, je kunt er wel een beetje misselijk van worden, maar verder is het niet erg. Vergeet niet dat je wel minstens 21 dagen moet slikken voordat je een stopweek houdt! Als deze pilstrip op is, moet je dus nog een pil uit een reservestrip nemen op dag 21.
Oud 22-12-2005, 23:26
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-12-2005 @ 00:16 :
nee, je kunt er wel een beetje misselijk van worden, maar verder is het niet erg. Vergeet niet dat je wel minstens 21 dagen moet slikken voordat je een stopweek houdt! Als deze pilstrip op is, moet je dus nog een pil uit een reservestrip nemen op dag 21.
Ja dit is mn 2e strip die ik doorslik dus dat zou dan niet uit moeten maken.

Ja en bedankt.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 23-12-2005, 09:23
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
moet je eigenlijk 21 pillen slikken om ongesteld te worden? Of is het zo dat als je per ongeluk een pil vergeet (dan slik je er dus 20) dat je dan toch ongesteld wordt? (ik weet dat je dan niet meer beschermd ben)
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...

Laatst gewijzigd op 23-12-2005 om 09:25.
Oud 23-12-2005, 16:00
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 23-12-2005 @ 10:23 :
moet je eigenlijk 21 pillen slikken om ongesteld te worden? Of is het zo dat als je per ongeluk een pil vergeet (dan slik je er dus 20) dat je dan toch ongesteld wordt? (ik weet dat je dan niet meer beschermd ben)
als je dan een stopweek houdt wordt je wel gewoon ongesteld, ja.
Oud 24-12-2005, 13:17
devilcat
devilcat is offline
Ik wil wel aan de pil, alleen ik word nu pas na 2 maanden ongesteld. ik ben vandaag ongesteld geworden maar ik wil nu nog niet beginnen met de pil ( ben ook nog niet langs de huisarts gegaan, en ik ga niet op eigen houtje eraan beginnen )

Ik heb nog geen relatie, maar ik begin nu iemand wel erg goed te kennen

Maar aangezien ik pas over een tijdje weer ongesteld wordt denk ik " als we dan zin hebben dan kan het niet " ( want ik doe het niet enkel met condoom...)

Dus mijn vraag is :

Kan je de pil ook beginnen wanneer je NIET ongesteld bent ?
moet je dan bijvoorbeeld 7 dagen wachten tot het betrouwbaar is ? want anders....ga iik maar rennen naar de dokter voor een recept.....tenminste....waar kan je op zaterdag terecht eigenlijk?
THANKS!
Oud 24-12-2005, 13:48
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Op de zaterdag voor kerst kom je echt niet aan de pil hoor

Je kunt ook na je menstruatie beginnen, dan duurt het, afhankelijk van welke pil je hebt geloof ik, een week tot een maand dat het veilig is.
Oud 24-12-2005, 13:53
devilcat
devilcat is offline
misschien is wachten niet eens zo verkeerd
Oud 24-12-2005, 15:10
Saarah
Saarah is offline
Ik ben begonnen met de pil toen ik niet ongesteld was en volgens de dokter duurde het een maand voordat ik veilig was
(En ik slik Meliane)
Oud 24-12-2005, 15:11
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik slik ook Meliane, en ik weet bijna zeker dat in de bijsluiter staat dat het maar een week duurt
Oud 24-12-2005, 16:38
devilcat
devilcat is offline
ohjee je bent nu toch niet zwanger dan he bloem ???!
Oud 24-12-2005, 20:30
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Haha nee hoor, nooit geweest ook, maar ben voor de zekerheid toch maar op de eerste dag van mijn menstruatie begonnen Is al 5 jaar geleden ofzo
Oud 24-12-2005, 22:16
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik ben nu bezig met mijn derde strip achter elkaar, en nu heb ik gisteren een doorbraakbloeding gekregen. Eigenlijk zou ik nu wel een stopweek kunnen houden, maar dan heb ik nog anderhalve week over van deze strip. Maar als ik nu geen stopweek houd, dan blijf ik zeker nog anderhalve week doorvloeien en dan word ik daarna nog ongesteld?
Oud 24-12-2005, 22:37
devilcat
devilcat is offline
btw, hoe slecht is de PIL eigenlijk voor je ....??
want daarom ben ik er ook mee gekapt dat ik dacht, ik heb nu toch geen vriend ik stop ermee omdat het sowieso niet gezond is..

maar hoe schadelijk of slecht is het nu eigenlijk ??
xxx
Oud 26-12-2005, 00:29
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Mijn strip is nu eigenlijk leeg. Maar aangezien ik sex ga hebben deze week wil ik graag met een nieuw kaartje beginnen.
Als ik dan met een nieuw kaartje begin en sex heb deze week. Ben ik dan nog wel veilig?
Oud 26-12-2005, 10:15
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
devilcat schreef op 24-12-2005 @ 23:37 :
btw, hoe slecht is de PIL eigenlijk voor je ....??
want daarom ben ik er ook mee gekapt dat ik dacht, ik heb nu toch geen vriend ik stop ermee omdat het sowieso niet gezond is..

maar hoe schadelijk of slecht is het nu eigenlijk ??
xxx
Nou, die extra hormonen die je jezelf steeds toedient aan je normale hormoonhuishouding kunnen je lichaam wel in de war maken, maar echt schadelijk is het volgens mij niet?

Citaat:
mrsjones schreef op 26-12-2005 @ 01:29 :
Mijn strip is nu eigenlijk leeg. Maar aangezien ik sex ga hebben deze week wil ik graag met een nieuw kaartje beginnen.
Als ik dan met een nieuw kaartje begin en sex heb deze week. Ben ik dan nog wel veilig?
Strip op? Neem maximaal 7 dagen geen pil. Op de 8e dag (op de normale/vaste tijdstip) neem je de pil uit je nieuwe strip en ga je met die strip verder.
Oud 26-12-2005, 10:26
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 26-12-2005 @ 11:15 :
Nou, die extra hormonen die je jezelf steeds toedient aan je normale hormoonhuishouding kunnen je lichaam wel in de war maken, maar echt schadelijk is het volgens mij niet?
Volgens mij is het inderdaad niet schadelijk.. behalve als je 3 keer je stopweek overslaat en dan ineens 3 weken de pil niet slikt, dan weer een weekje wel, dan weer 2 dagen niet, dan weer 3 keer de stopweek overslaan.. ofzo
Oud 26-12-2005, 13:42
Saarah
Saarah is offline
Ik heb een probleem

Ik heb dit weekend m'n pil meegenomen in m'n handtas, en volgens mij wat te veel mee bewogen ofzo want van één van de pillen die ik nog moet nemen, is de 'achterzijde' losgekomen. Dus hetgeen waar je het door moet drukken om het te nemen (raar uitgelegd,sorry ), is al losgekomen. De pil zit er nog wel in...
Mag ik deze pil nu nog gewoon pakken of niet? Het is de laatste pil van de strip...
Oud 26-12-2005, 13:44
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Bloem schreef op 24-12-2005 @ 16:11 :
Ik slik ook Meliane, en ik weet bijna zeker dat in de bijsluiter staat dat het maar een week duurt
Ik heb geluisterd naar hetgeen m'n dokter zei... Maar volgens mij duurt het maar een week als je bv op de 3de dag van je menstruatie begint.
Want ik weet 100% zeker dat ik van m'n dokter een maand moest wachten. Misschien was dat gewoon voor de zekerheid ofzo, I don't know, maar ik moest het iig.
Oud 26-12-2005, 13:48
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Saarah schreef op 26-12-2005 @ 14:42 :
Ik heb een probleem

Ik heb dit weekend m'n pil meegenomen in m'n handtas, en volgens mij wat te veel mee bewogen ofzo want van één van de pillen die ik nog moet nemen, is de 'achterzijde' losgekomen. Dus hetgeen waar je het door moet drukken om het te nemen (raar uitgelegd,sorry ), is al losgekomen. De pil zit er nog wel in...
Mag ik deze pil nu nog gewoon pakken of niet? Het is de laatste pil van de strip...

Waarom zou je die pil niet mogen nemen? sorry maar vind het maar een rare vraag...
Oud 26-12-2005, 14:24
devilcat
devilcat is offline
omdat ze denkt dat ie misschien beschadigd is
Oud 26-12-2005, 15:10
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
devilcat schreef op 26-12-2005 @ 15:24 :
omdat ze denkt dat ie misschien beschadigd is
Idd ja.
Maar ik mag hem dus gewoon nemen?
Oud 26-12-2005, 16:25
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Volgens mij wel, hij is niet verpulvert enz, dus wat maakt dat uit? misschien niet zo hygienisch meer, maar voor de rest maakt dat totaal niet uit denk ik.
Oud 26-12-2005, 17:41
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Kali schreef op 26-12-2005 @ 17:25 :
Volgens mij wel, hij is niet verpulvert enz, dus wat maakt dat uit? misschien niet zo hygienisch meer, maar voor de rest maakt dat totaal niet uit denk ik.
En als hij ook nog eens op de grond gevallen is?
Oud 26-12-2005, 17:56
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Citaat:
Saarah schreef op 26-12-2005 @ 18:41 :
En als hij ook nog eens op de grond gevallen is?
Ben je er ook nog op gaan staan?
Hoe dan ook, ik zou in jou geval die pil gewoon nemen, zelfs al is hij verpulvert enz, maarbon, snap niet waarom dat zo'n drama allemaal is.
Spoel hem beetje af voor de hygiene en slik hem in eh.
Oud 26-12-2005, 19:00
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Kali schreef op 26-12-2005 @ 18:56 :
Ben je er ook nog op gaan staan?
Hoe dan ook, ik zou in jou geval die pil gewoon nemen, zelfs al is hij verpulvert enz, maarbon, snap niet waarom dat zo'n drama allemaal is.
Spoel hem beetje af voor de hygiene en slik hem in eh.
Tis niet zo'n drama, maar ik zou niet onverwacht zwanger wilden worden omdat het toch niet bleek te mogen.
Dus beter een keer vragen dan twijfels, niet?
Oud 26-12-2005, 19:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Saarah schreef op 26-12-2005 @ 20:00 :
Tis niet zo'n drama, maar ik zou niet onverwacht zwanger wilden worden omdat het toch niet bleek te mogen.
Dus beter een keer vragen dan twijfels, niet?
Weet je, niet innemen is sowieso onveilig, dus dat is hoe dan ook geen optie.
Maar wat je wel kan doen is een 'noodstrip' aanmaken voor gevallen als deze. Elke keer als je een pil kwijt bent of als je een paar pillen meer wil om je strip te verlengen, dan kun je een pil uit die noodstrip pakken. Zo ook in dit geval.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-12-2005, 19:20
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-12-2005 @ 20:08 :
Weet je, niet innemen is sowieso onveilig, dus dat is hoe dan ook geen optie.
Maar wat je wel kan doen is een 'noodstrip' aanmaken voor gevallen als deze. Elke keer als je een pil kwijt bent of als je een paar pillen meer wil om je strip te verlengen, dan kun je een pil uit die noodstrip pakken. Zo ook in dit geval.
Mja, maar ik heb nu nog maar die strips die ik moet innemen (omdat de dokter na drie maanden wil controleren of deze pil geschikt is voor mij). Dus ik gebruik liever geen reservestrip... Mag ik deze pil dan nog gewoon innemen?
Oud 26-12-2005, 19:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Saarah schreef op 26-12-2005 @ 20:20 :
Mja, maar ik heb nu nog maar die strips die ik moet innemen (omdat de dokter na drie maanden wil controleren of deze pil geschikt is voor mij). Dus ik gebruik liever geen reservestrip... Mag ik deze pil dan nog gewoon innemen?
Je kan hem innemen maar je zal nooit weten of er niet een stukje af is en of dat slecht is. Een pil uit een reservestrip nemen is hoe dan ook het veiligste.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-12-2005, 20:37
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-12-2005 @ 20:33 :
Je kan hem innemen maar je zal nooit weten of er niet een stukje af is en of dat slecht is. Een pil uit een reservestrip nemen is hoe dan ook het veiligste.
Bij "de pil" kan het naar mijn idee weinig kwaad 'm gevijzeld in te nemen. In het algemeen kun je de regel handteren dat een tablet met een breuklijn gevijzeld/ door midden gebroken mag worden.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 27-12-2005, 19:34
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de pil en antibiotica? Ik weet dat tijdens de antibiotica kuur de pil niet veilig is, maar hoelang erna kan je dan weer veilig zijn? Dat verward me nogal namelijk.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 27-12-2005, 21:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Tsu schreef op 27-12-2005 @ 20:34 :
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de pil en antibiotica? Ik weet dat tijdens de antibiotica kuur de pil niet veilig is, maar hoelang erna kan je dan weer veilig zijn? Dat verward me nogal namelijk.
Ik heb een keer antibiotica gehad toen ik in de eerste week van de strip zat en toen was ik die hele strip niet meer veilig. Het ligt eraan in welke week je zit hoelang je niet veilig bent.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-12-2005, 21:32
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-12-2005 @ 22:27 :
Ik heb een keer antibiotica gehad toen ik in de eerste week van de strip zat en toen was ik die hele strip niet meer veilig. Het ligt eraan in welke week je zit hoelang je niet veilig bent.
Pfoe, ik weet dat ik in de week van 7 november antibiotica had, voor uhm 7 dagen ofzo. Ik was toen aan de pil en ik wist dat alleen de pil niet veilig was. Ik ben inmiddels al wel ongesteld geweest en ja we zitten nu ruim een maand verder.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 28-12-2005, 11:53
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Saarah schreef op 26-12-2005 @ 14:42 :
Ik heb een probleem

Ik heb dit weekend m'n pil meegenomen in m'n handtas, en volgens mij wat te veel mee bewogen ofzo want van één van de pillen die ik nog moet nemen, is de 'achterzijde' losgekomen. Dus hetgeen waar je het door moet drukken om het te nemen (raar uitgelegd,sorry ), is al losgekomen. De pil zit er nog wel in...
Mag ik deze pil nu nog gewoon pakken of niet? Het is de laatste pil van de strip...
De laatste pil van de strip kun je sowieso een keer overslaan dus maakt het niet zoveel uit volgens mij. (Denk aan: pil vergeten in de derde week = gelijk stoppen, stopweek houden van max 7 dagen en weer verder gaan).
Dus als je die pil gewoon neemt maar twijfelt of het wel goed was, dan kun je een stopweek van 6 dagen houden ipv 7, want dan is die laatste pil de 7e dag zeg maar, als hij niet zou werken.
Misschien krom uitgelegd, maar hoop dat je het snapt.
__________________
Keep on rockin'
Oud 28-12-2005, 12:05
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Konijn schreef op 28-12-2005 @ 12:53 :
De laatste pil van de strip kun je sowieso een keer overslaan dus maakt het niet zoveel uit volgens mij. (Denk aan: pil vergeten in de derde week = gelijk stoppen, stopweek houden van max 7 dagen en weer verder gaan).
Dus als je die pil gewoon neemt maar twijfelt of het wel goed was, dan kun je een stopweek van 6 dagen houden ipv 7, want dan is die laatste pil de 7e dag zeg maar, als hij niet zou werken.
Misschien krom uitgelegd, maar hoop dat je het snapt.
Ik heb ze gisteren genomen (omdat ze er dus uitgevallen was en ik nogal slordig ben en ze anders mss wel kwijtraakte). Maar ik denk (hoop! ) wel dat het niet echt kwaad kan, er was toch niets aan te zien ofzo...
Maar toch bedankt
Oud 28-12-2005, 16:25
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Nou, misschien dat iemand mij nog advies kan geven?
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 29-12-2005, 19:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Tsu schreef op 28-12-2005 @ 17:25 :
Nou, misschien dat iemand mij nog advies kan geven?
Ik zou even langs de apotheek gaan en vragen hoe het zit. Daar weten ze als het goed is welke medicijnen je allemaal gehad hebt en wanneer en of die combinatie kwaad kan of niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-12-2005, 10:29
GrizzlyKeyboard
Avatar van GrizzlyKeyboard
GrizzlyKeyboard is offline
Vanochtend schrok ik wakker met het idee: Shit ik ben gisteren mijn pil vergeten!
ik kijken en het blijkt dat ik hem dus echt ben vergeten. ik zat al in week 2 (bijna in week 3) en heb dus wel seks gehad
ik heb mijn pil van vandaag op de normale tijd ingenomen.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?...
__________________
No text here.
Oud 30-12-2005, 10:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
GrizzlyKeyboard schreef op 30-12-2005 @ 11:29 :
Vanochtend schrok ik wakker met het idee: Shit ik ben gisteren mijn pil vergeten!
ik kijken en het blijkt dat ik hem dus echt ben vergeten. ik zat al in week 2 (bijna in week 3) en heb dus wel seks gehad
ik heb mijn pil van vandaag op de normale tijd ingenomen.

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?...
Een pil vergeten in week 2 is niet zo erg. Je moet hem dan gewoon innemen als je eraan denkt, ook als je er dan twee tegelijk in moet nemen. Volgens mij is het niet erg als je seks gehad hebt. Voor de zekerheid moet je nog maar even in de bijsluiter kijken anders.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid onregelmatig pil innemen --> buikpijn?
Sasjeliefff
2 10-11-2005 17:47
Drugs & Alcohol Het Nieuwe IZSADC Topic
Type
501 17-09-2004 21:59
Lichaam & Gezondheid vergeten
SuperS
1 13-06-2004 09:52
Lichaam & Gezondheid niet stunten met de pil!
poesiefox
12 20-07-2003 14:40
Lichaam & Gezondheid Welke soort pil gebruiken jullie?
Missy_X
21 30-04-2003 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.