Oud 03-01-2018, 14:53
kaas.x.meeuw
kaas.x.meeuw is offline
Heyy ik ben een meisje van 15 en ik heb een leuke vriend en zn ouders hebben een eigen zeilboot 😀

Afgelopen zomer hebben ze mij 1 dagje meegenomen om te gaan zeilen en ik vond dat natuurlijk lit! Ik hoefde nog niet veel dingen te doen, alleen een touw oprollen, de motor van de boot aan/uit zetten en verder kon ik gewoon een beetje chillen Al had ik wel last van zeeziekte ondanks dat ik nog zo'n reisziektepilletje heb gekregen van ze, k zat alsnog te kokhalzen en ik voelde me op een of andere manier een beetje stoned door dat pilletje(ik slik al antidepressiva dus het kan daar aan liggen), die ouders van hem helemaal aan t lachen natuurlijk 😂😂😂


Ze vroegen mij laatst of ik dus met ze mee wou gaan als ze deze of volgende zomer naar Denemarken gaan zeilen, en ik zei dat ik dat heel leuk zou vinden(ik wil altijd al naar Denemarken gaan en ik kan toevallig een klein beetje Deens!)

Maar ze zeiden wel dat ze mij die shit allemaal moeten leren, hoe de boot werkt en hoe die onderdelen allemaal heten want ik heb helaas niet veel verstand van boten, ik zou er wel graag wat meer over willen weten. Ik denk ook dat ik dan maar niet die primatour shit ga slikken want het helpt niet echt en ik word er maar suf van, dus ga ik liever af en toe over de rand hangen te kotsen en toch mee helpen dan dat ik daar wat stoned in 'slaapstand' zit 😂👌


Hebben jullie tips tegen zeeziekte en nog handige info over zeilboten?
Alvast bedankt! 😘
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2018, 15:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je kijken of je ergens een weekendje kunt gaan zeilen, of een zeilkamp kunt doen waarbij je in een paar dagen die vaardigheden leert?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 15:59
Verwijderd
mema naamzoek
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Masturbatie Tips Voor Mannen
kevinbi
25 11-06-2020 22:45
Psychologie mijn weg een beetje kwijt
anna1995
11 01-03-2012 16:35
Drugs & Alcohol De kans om paddo's te nemen
Zeratul99
27 17-09-2005 19:21
Beleidszaken Forumbaas+ revisited
Simon
46 21-03-2004 09:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.