Oud 23-08-2005, 20:23
Chandis
Chandis is offline
-

Laatst gewijzigd op 25-09-2016 om 00:56.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 20:31
Mara
Mara is offline
Klieren.

Nee, kan geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 22:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Lymfeklieren, dat heeft iedereen wel eens.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 22:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ben je verkouden/grieperig? Dan zijn deze klieren vaak opgezet.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 23:21
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Mijn vriend heeft ook bobbeltjes in zijn (rechter)lies. Die zitten daar al een tijdje en gaan blijkbaar niet meer weg. Onlangs was er nog 1tje bijgekomen en is hij naar de dokter gegaan om te vragen wat het was. Die wist het blijkbaar niet precies en hij heeft bloedt moeten laten trekken om te testen. Maar ze hebben nix gevonden, dus is het volgens de dokter nix ergs.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 00:43
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Chandis schreef op 24-08-2005 @ 00:38 :
Maar lymfeklieren horen toch normaal gesproken niet op te zwellen. Ik heb toch maar een afspraak gemaakt met de dokter. Las ook ergens iets over liesbreuk enzo. En ik heb geen griep, dus dat is het niet.
Mijn vriend dacht ook dat hij een liesbreuk had, maar dat was het dus niet...Zou dat dan trouwens geen pijn moeten doen? Het zal waarschijnlijk nix ergs zijn hoor
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 00:59
Estar
Estar is offline
Citaat:
Chandis schreef op 24-08-2005 @ 00:38 :
Maar lymfeklieren horen toch normaal gesproken niet op te zwellen. Ik heb toch maar een afspraak gemaakt met de dokter. Las ook ergens iets over liesbreuk enzo. En ik heb geen griep, dus dat is het niet.
Lymfeklieren zwellen op als ze overactief zijn, dus als ze in je lichaam als een ontsteking vinden of iets dergelijks gaan ze hard werken om de ontsteking of wat dan ook weg te krijgen.Dus het kan ook zijn dat je ergens in je lichaam een ( kleine ) ontsteking hebt of dat je ziek aan het worden is.

Maar als het niet al te grote bobbels zijn kan het ook zijn dat het een talgkliertje of haarvaatje is dat ontstoken is.

Laatst gewijzigd op 24-08-2005 om 01:02.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 11:50
DO EE.B
Avatar van DO EE.B
DO EE.B is offline
Toen ik pfeiffer had kreeg ik ook bobbeltjes(lymfklieren die opzetten) in mn liezen...dus.. als je nog nooit pfeiffer hebt gehad zou ik t laten testen! Liefs x.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 13:21
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Ik heb het regelmatig, ze gaan na een paar dagen weer weg..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 14:45
Angie-la
Avatar van Angie-la
Angie-la is offline
Citaat:
Chandis schreef op 24-08-2005 @ 00:38 :
Maar lymfeklieren horen toch normaal gesproken niet op te zwellen. Ik heb toch maar een afspraak gemaakt met de dokter. Las ook ergens iets over liesbreuk enzo. En ik heb geen griep, dus dat is het niet.
Ik heb ook al bijna een jaar bultjes in mijn hals en 1tje in mijn lies. Ben ook niet verkouden of weet ik veel wat. Ook ben ik bij de huisarts geweest en die vertelde mij dat dat helemaal niks ergs hoeft te zijn en dat heel veel mensen het hebben. Ben eerst wel voor de zekerheid getest op pfeiffer,was het niet. En nou hoor ik ook van steeds meer mensen dat ze hetzelfde hebben. Als ik jouw was zou ik me geen zorgen maken. En lymfeklieren zetten zowiezo heel snel op, bij een klein sneetje van het scheren van je bikinilijn kan zo'n kliertje al opzetten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 17:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Lymfeklieren in je lies zwellen snel op. Bij verkoudheid, verminderde weerstand, of letsel aan je benen. Laatst was ik een beetje verbrand door de zon op mn onderbenen, voelde ik gelijk die klieren.

Je hebt geen liesbreuk want een liesbreuk is anders
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 17:24
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik heb ook vrijwel altijd wel ergens gezwollen klieren, dan in mijn liezen, dan in mijn nek, en soms onder mn oksels. En ik ben heus niet continue verkouden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:40
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Als het er over een week of twee nog zit zou ik maar eventjes langs de dokter gaan



*heeft ervaring met rare bobbeltjes..*
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 15:06
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Chandis schreef op 24-08-2005 @ 00:38 :
Maar lymfeklieren horen toch normaal gesproken niet op te zwellen. Ik heb toch maar een afspraak gemaakt met de dokter. Las ook ergens iets over liesbreuk enzo. En ik heb geen griep, dus dat is het niet.
Ik heb een liesbreuk gehad en geloof mij maar, dan ga je niet even relaxt zitten forummen om mensen hier te vragen wat het is
Denk ook dat het klieren zijn, vast niets ernstigs
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 16:07
Dato_16
Dato_16 is offline
Ik vond die klieren in mijn nek dus verdacht groot dus ben ermee naar de dokter geweest, was niks aan de hand maar als ze groter zouden worden moest ik ermee naar de dokter.
Dus als ze groter worden zal ik als ik jou was er even mee naar de dokter, zal ik trouwens zowiezo doen als je denk dat het niet helemaal klopt, beter zekerweten dan telaat ergens achterkomen...

edit: gelukkig is het niks ernstig dan!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 16:10
Verwijderd
Ze worden toch altijd groter
Geloof niet dat ze er pats-boem ineens zitten, het begint heel klein, nauwelijks voelbaar.
Maar formaat golfbal lijkt me zorgwekkend worden
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 16:35
Dato_16
Dato_16 is offline
Ze zullen misschien een beetje groeien en inkrimpen (weet ik niet) maar je merkt het wel wanneer ze groter worden als normaal lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 16:37
Verwijderd
ja maar wat noem je normaal dan
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 16:44
Dato_16
Dato_16 is offline
tsja, ik denk eigelijk niet dat dat voor iedereen hetzelfde is, maar iedereen kent zijn eigen lichaam vast wel goed en als jij ineens denkt van: "hé wat heb ik ineens een dikke bult bij mijn lies zitten" dan lijkt me dat abnormaal en zou ik er even mee naar de dokter gaan...
Ja toch?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 24-08-2005 @ 17:24 :
Ik heb ook vrijwel altijd wel ergens gezwollen klieren, dan in mijn liezen, dan in mijn nek, en soms onder mn oksels. En ik ben heus niet continue verkouden ofzo.
Continu!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 16:44
bitchie
Avatar van bitchie
bitchie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-08-2005 @ 22:47 :
Continu!
heb al meer dan een jaar een bobbel in mijn lies.. is waarschijnlijk ook een opgezette klier, maar waardoor??....
__________________
weed makes the world goes round/zweedsmeisje MISS YOU!!!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 11:45
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
pff ik heb het ook altijd. Onschadelijk volgens mij.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb jij allemaal in je tas zitten?
Missy
90 14-02-2009 16:11
Lichaam & Gezondheid pijnlijke bobbels in mijn lies
Daantje_0705
11 17-07-2004 19:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.