Oud 23-12-2015, 15:05
LotteEnJeroen
LotteEnJeroen is offline
Hallo, wij zijn Lotte en Jeroen en zitten in VWO6 van het Jan Arentsz in Alkmaar. In dit jaar moeten mij een profielwerkstuk maken. Het onderwerp van ons profielwerkstuk is 'transgenders'. De hoofdvraag van ons profielwerkstuk is 'Wat zijn de ontwikkelingen in het denken en doen over transgenders in Nederland ten opzichte van Turkije en Thailand in de periode van 1950 tot nu?'.
Wij zouden het erg fijn vinden als u deze enquête serieus wilt invullen.

Bij voorbaat dank,
Lotte en Jeroen

Als u/jij nooit in aanraking bent gekomen met transgenders, vragen we u/ jou om deze enquête in te vullen: https://docs.google.com/forms/d/1M4L...?usp=send_form

Als u wel in aanraking bent gekomen met trangenders, bijvoorbeeld dat een vriend(in) of tante transgender is, vragen we u/jou om deze enquête in te vullen: https://docs.google.com/forms/d/1aFo...?usp=send_form
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2015, 18:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb je enquête ingevuld. Was soms wel een beetje lastig omdat ik mijn tante eigenlijk niet anders ken dan als vrouw. Ze is geopereerd toen ik bijna een jaar was.

Succes met jullie profielwerkstuk!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2015, 05:26
Verwijderd
Wat een goed onderwerp en interessante opzet. Als ik wel eens transgenders gesproken heb, maar ze niet binnen mijn familie of vriendenkring heb, doe ik dan de bovenste enquête?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.