Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2013, 01:23
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 01:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2013, 21:46
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Inderdaad vreemd, soms zijn er bestanden die nog onzichtbaarder zijn dan verborgen bestanden (oude prullenbakbestanden misschien?).
Misschien kun je nog via cmd eens een dir opvragen, misschien kom je nog wat tegen wat er vreemd uitziet. en je kunt deleten met " del *.* "
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 09:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Prullenbak, systeemherstel, hibernation, virtueel geheugen, etc.

Oh, zie nu pas dat het een externe hardeschijf is. Waarschijnlijk eentje die je nooit zelf geformatteerd hebt? Dan wordt er waarschinjlijk een deel van de ruimte ingenomen door software van de fabrikant zelf (en zal de schijf FAT32 zijn?)

Dan is het sowieso aan te raden je data ergens even tijdelijk weg te schrijven, de zooi te formatteren, er een NTFS-schijf van maken en ben je van al het gezeik af.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 14-06-2013 om 09:21.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2013, 18:03
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Microsoft heeft over dit probleem een artikel geschreven.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2013, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk eentje die je nooit zelf geformatteerd hebt? Dan wordt er waarschinjlijk een deel van de ruimte ingenomen door software van de fabrikant zelf (en zal de schijf FAT32 zijn?)
De schijf is op dit moment NTFS en ik heb hem jaren geleden toen ik hem net had al eens geformatteerd. Ik denk dus dat dit het probleem helaas niet is.

Citaat:
Microsoft heeft over dit probleem een artikel geschreven.
Bedankt, dat ga ik eens aandachtig lezen.

Het probleem is dat ik er op dit moment qua formatteren weinig aan kan doen, omdat ik nog een harde schijf uit het stenen tijdperk heb en die dus veel te klein is voor een backup van al mijn data. Ik wil niet het risico lopen dat de data op mijn schijf verwijderd wordt of corrupt raakt. Bedankt voor de replies though Ik zal eens kijken of ik van iemand anders een externe schijf kan lenen waar ik tijdelijk mijn data op kan zetten, zodat ik de mijne kan fixen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.