Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2005, 16:47
Verwijderd
Ik zou vandaag naar een dinnetje haar nieuwe huis kijken maar ze kon niet ofzo, dus toen ging ik maar al mijn geld uitgeven in de stad.
Advertentie
Oud 18-05-2005, 17:20
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
spijbelen en naar school en fitnessen en werken en in het park zitten, vanavond naar n vriendinnetje
__________________
eat your animal crackers
Oud 18-05-2005, 18:32
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb vandaag bijna de hele dag geleerd en het was best wel saai en eentonig maar om 4 uur ben ik gestopt en nog even naar de stad geweest.
Oud 18-05-2005, 19:10
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Vandaag te vroeg opgestaan maar eindelijk iets gemaakt voor school daarna les gehad en een moodboard gemaakt en mijn projectgenoten hebben geen gevoel voor arty dingen dat werd duidelijk dus nu is onze moodboard heel lelijk.
En nu ga ik in de tuin zitten en wijn drinken en vanavond films kijken
__________________
Pardon my French
Oud 18-05-2005, 19:25
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb mijn pak Frisse Fruitdrank Met Toegevoegd Vitame C leeggedronken, en nu ga ik het pak naar de prullenbak brengen
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 18-05-2005, 19:29
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik swing op shakira en de bueno vista social club en manu chao. het word hoog tijd dat ik een hitsige latina word
__________________
sleep is no friend.
Oud 18-05-2005, 19:33
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
mmmm al twee weken niet een hele dag achter de computer gezeten dus dat mocht wel weer eens en ik drink bier en luister leuke muziek vanishing woehoe hm en vandaag heb ik ook boterhammen gesmeerd en de telefoon opgenomen en ze zijn niet zo discreet bij de erotheek want ik moest doorgeven dat 'het slipje' was gearriveerd
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 18-05-2005, 19:40
Verwijderd
Ik ben al de hele dag bezig met het niet maken van mijn PO geschiedenis. Eigenlijk ben ik daar al meerdere dagen mee bezig, maar vandaag gaat het extreem slecht want ik heb sinds half twee al 227 woorden getypt. Van de 1000. Da's dus bijna 1/4. Bah, ik word er helemaal moe van.
Oud 18-05-2005, 20:30
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
naar school geweest, daarna naar rotterdam gegaan met een vriend. wat geshopt en daarna naar de open avond van inholland.
__________________
hello dave.
Oud 18-05-2005, 20:54
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 18-05-2005 @ 21:30 :
naar school geweest, daarna naar rotterdam gegaan met een vriend. wat geshopt en daarna naar de open avond van inholland.
heb je de weg kunnen vinden
__________________
Pardon my French
Oud 18-05-2005, 20:57
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 18-05-2005 @ 21:54 :
heb je de weg kunnen vinden
marcel en ik beschikken over een inwendig kompas.
__________________
hello dave.
Oud 18-05-2005, 21:01
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 18-05-2005 @ 17:35 :
tering wat een strakke dag
ik mag blij zijn als dat bij mij es voorkomt. oja op zondag.
als je een examen heb waar je nog voor moet leren.

maar ach was wel chille dag achteraf, morge weer poging doen tot leren
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 18-05-2005, 22:10
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Hoi ik was net bij Heroin Chique om bij te kletsen en te delen in haar examenleed en toen ging ik weer naar huis en was ik mee aan t zingen met mn mp3speler en zong ik idioteque en toen werd ik raar aangekeken door randgroepjongeren die bij De Tempel rondhingen en toen kwam ik een groep chinezen tegen die in t vuilnis aan t graaien waren nu ben ik thuis en in shock want TEUN HEEFT SARAHBRESSERS GESPOT
Oud 19-05-2005, 07:10
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Nou, ik stond om 5 uur op om de krant te bezorgen.. en straks pak ik de trein naar Amsterdam.
Oud 19-05-2005, 07:12
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Otis schreef op 18-05-2005 @ 23:10 :
Hoi ik was net bij Heroin Chique om bij te kletsen en te delen in haar examenleed en toen ging ik weer naar huis en was ik mee aan t zingen met mn mp3speler en zong ik idioteque en toen werd ik raar aangekeken door randgroepjongeren die bij De Tempel rondhingen
ik zie je al fietsen "Who's in bunker, who's in bunker?"
Oud 19-05-2005, 08:34
Verwijderd
Ik ben al de hele week tentamens aan het leren, en ik probeer al de hele week om een middag met m'n moeder te gaan winkelen maar m'n loon wordt maar niet gestort
Nu ben ik boos en heb ik geen zin meer om te leren en ik ben depressief en aaaaaaah
Oud 19-05-2005, 11:35
Verwijderd
ik werk hele dagen en ik blijf elke nacht te laat op waardoor ik elke dag gaar en moe ben nu ben ik bezig mensen uit te nodigen voor een feestje zaterdag want ik heb het huis voor mezelf alleen
Oud 19-05-2005, 11:39
Verwijderd
stage as always, vanavond weer wat baantjes trekken in het zwembad of fitnessen. gisteren Eternal Sunshine of the Spotless mind gekeken en helemaal melangolisch geworden
Oud 19-05-2005, 11:41
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik ben net wakker en heb raar gedroomd en ik eet nu cornflakes en ik ben vrij vandaag en ik weet niet wat ik moet gaan doen
__________________
Pardon my French
Oud 19-05-2005, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 19-05-2005 @ 12:39 :
Eternal Sunshine of the Spotless mind gekeken en helemaal melangolisch geworden
en terecht! ik wil de 2disc editie hebben..
Oud 19-05-2005, 11:42
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 19-05-2005 @ 12:41 :
Ik ben net wakker en heb raar gedroomd en ik eet nu cornflakes en ik ben vrij vandaag en ik weet niet wat ik moet gaan doen
raar gedroomd? ik heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was en ik wist niet van wie. toen werd ik wakker en droomde ik dat ik in een star wars film speelde en kon vliegen en vechten met van die lichtzwaarden, en dat is de schuld van king ralph
Oud 19-05-2005, 11:46
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 19-05-2005 @ 12:41 :
en terecht! ik wil de 2disc editie hebben..
die heb ik dus vanavond eens even de 2de disc kijken
Oud 19-05-2005, 14:22
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik stond op en ging naar school maar ik wilde niet en dat was echt zo kut . Maar toen ging het wel en toen ging ik eten kopen in de stad en kwam ik mn tweelingzusje tegen dus dat was leuk. En toen kwam ik thuis en had de hond in de huiskamer gepoept en het lag er al 2 dagen zei mn huisgenoot. Toen ging ik maar afwassen en aanhoren hoe we misschien mn negerhuisgenoot weg gaan doen omdat ie zn huur niet betaald. Dus dan mag ik straks een nieuwe leuke huisgenoot uitzoeken misschien. Die de huur wel betaald.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 19-05-2005, 14:26
655321
655321 is offline
Vroeg wakkerworden omdat mn joch weg moest en dat was rottig want nu mis ik m. Daarna weer fijn verder geslapen maar niet tot heel laat want dr zitten hier godverdomme van die hele lelijke smerige mannetjes die de stoep aan het verleggen zijn ofzo
Toen was ik dus wakker geworden van hun Andre Hazes muziek en toen ging ik naar school en dat was saai. Daarna naar de stad om kleren te kopen en inkopen te doen met vixie en nu ga ik straks eten met mn huisgenoten ennn mn muur beplakken met zooi en vnaaf uit met mn chicks.
__________________
Fire, walk with me
Oud 19-05-2005, 14:29
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Om 6 uur opgestaan om frans2 te leren maar dat lukte natuurlijk niet dus om tien over 6 lag ik weer in bed.
Het 2e uur had ik dus dat proefwerk en natuurlijk ging het he-le-maal mis maar dat komt vast wel weer goed. Toen 2 uur lang aan een stoel geknutseld (bij ckv3) voor een toneelstuk en ik kreeg er een 9.5 voor. Flauwgevallen op het podium en bovenaan de trap en toen werd ik naar huis gestuurd door mijn leraar.
Gegeten, geslapen, geinternet, foto's gekeken van afgelopen weekend en nu even snel iets koken. En dan vanavond heerlijk werken in mijn geliefde supermarkt.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 19-05-2005, 14:37
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik was voor een uurtje op school en toen kreeg ik ruzie en ging ik naar t uitzendbureau en ik ben voor de hele maand juli ingepland joeeeeeee en nu ga ik roggebrood eten en zometeen komt mn sma-tje.
Oud 19-05-2005, 15:23
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben vandaag naar school gegaan voor extra lessen economie en ik kreeg chips van mn leraar en priveles met 3 anderen <3.
en toen ben ik naar huis gegaan en heb me helemaal de tering geleerd en nu ben ik KAPOT.

en ik wil vanavond eigenlijk "even" uit maar ik denk niet dat dat verstandig is (maandag examen)..wat denken jullie
__________________
bonnie and clyde
Oud 19-05-2005, 15:45
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 19-05-2005 @ 16:23 :
ik ben vandaag naar school gegaan voor extra lessen economie en ik kreeg chips van mn leraar en priveles met 3 anderen <3.
en toen ben ik naar huis gegaan en heb me helemaal de tering geleerd en nu ben ik KAPOT.

en ik wil vanavond eigenlijk "even" uit maar ik denk niet dat dat verstandig is (maandag examen)..wat denken jullie
ik zou niet uitgaan
nu nog even doorzetten!!!
anders heb je straks spijt als je een her hebt, of als je gezakt bent dat je vnvnd bent uitgeweest
ik ga ook niet

(oja ik had vandaag ook priveles en ik ging ook naar huis om te leren en ik ben nu ook kapot en ik heb honger als een gek)
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 19-05-2005, 15:49
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 19-05-2005 @ 16:23 :


en ik wil vanavond eigenlijk "even" uit maar ik denk niet dat dat verstandig is (maandag examen)..wat denken jullie
ik ga niet meer uit tot en met me laatste examen, de dage erna ga ik waarschijnlijk meer geld uitgeven aan drank als dat ik ooit in me leven heb gedaan.
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 19-05-2005, 15:49
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Susanne schreef op 19-05-2005 @ 16:45 :
ik zou niet uitgaan
nu nog even doorzetten!!!
anders heb je straks spijt als je een her hebt, of als je gezakt bent dat je vnvnd bent uitgeweest
ik ga ook niet

(oja ik had vandaag ook priveles en ik ging ook naar huis om te leren en ik ben nu ook kapot en ik heb honger als een gek)
Okee je hebt gelijk zucht..dag leven
__________________
bonnie and clyde
Oud 19-05-2005, 16:45
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Een avond kan toch wel opzich maar dan moet je aan de cola :/
__________________
Pardon my French
Oud 19-05-2005, 16:48
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
ZerO schreef op 19-05-2005 @ 17:45 :
Een avond kan toch wel opzich maar dan moet je aan de cola :/
ja en dat is saai want iedereen is dan al dronken dus ik ga maar niet, ook beter voor mn gevoel
__________________
bonnie and clyde
Oud 19-05-2005, 16:50
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 19-05-2005 @ 17:48 :
ja en dat is saai want iedereen is dan al dronken dus ik ga maar niet, ook beter voor mn gevoel
ja zonder drank is alles een stuk minder en over een paar weken kun je de schade inhalen
__________________
Pardon my French
Oud 19-05-2005, 16:51
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
ZerO schreef op 19-05-2005 @ 17:50 :
ja zonder drank is alles een stuk minder en over een paar weken kun je de schade inhalen
JA DAT IS MN MISSIE
__________________
bonnie and clyde
Oud 19-05-2005, 16:57
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline

ik wacht op examenfeesten altijd veel drank

Oh vandaag was ik naar de stad en ik heb hele mooie vintage slingbacks gekochten ze zitten niet fijn maar het geeft niet ik ben al verkocht
en vanavond naar de film
__________________
Pardon my French
Oud 19-05-2005, 17:10
Verwijderd
ryu wat een lul
Oud 19-05-2005, 18:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Uitslapen, inkoopjes doen, aan scriptie werken (lees: geen zin om aan scriptie te werken en weinig uitgevoerd op school), internetten. Zodadelijk eten en terugreis naar Maastricht.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-05-2005, 23:11
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik verveel me en ik heb geen zin om te gaan slapen want dan breekt de volgende dag aan en moet ik weer leren.

en nu zit ik stompjes van sigaretten te roken (zijn op) en ik voel me ZEER triest.
__________________
bonnie and clyde
Oud 19-05-2005, 23:12
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
ik ging op watjes kauwen want daar kreeg ik tien euro per uur voor. morgen weer
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 19-05-2005, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 20-05-2005 @ 00:12 :
ik ging op watjes kauwen want daar kreeg ik tien euro per uur voor. morgen weer
hoeveel uur heb je op watjes gekauwd dan?
Oud 19-05-2005, 23:23
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 20-05-2005 @ 00:23 :
hoeveel uur heb je op watjes gekauwd dan?
Anderhalf maar
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 19-05-2005, 23:46
Adam Warlock
Avatar van Adam Warlock
Adam Warlock is offline
te vroeg opgestaan bij mn chick toen heledag gewerkt en chocomel over me heen gekregen en werkdinner en nu eindelijk thuis
__________________
in refrigerator heaven i'll go out in STYLE!
Oud 20-05-2005, 00:58
ATR_soundsytem
Avatar van ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn ex van zijn ouders niet met mij mag om gaan.
Oud 20-05-2005, 02:06
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
hier stond nog een reactie van matt trakker. dat roxane aan zn piemel zat

ik was vandaag aan het leren. daarna werken en toen naar de kroeg. dat had ik niet moeten doen, want morgen moet ik leren.
Oud 20-05-2005, 02:15
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
ja klopt maar ik moest 'm weghalen
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Oud 20-05-2005, 10:11
Verwijderd
Opgestaan en ontbeten. En toen ging de bel en ik mocht niet opendoen van mn m00der want ze is nog in pyama, haha . En straks ga ik leren in de sun en daarna even een biertje drinken in de stad met mijn dinnies en vanavond een feestje met lekkere mannen, !
Oud 20-05-2005, 10:41
nps
Avatar van nps
nps is offline
geslapen, vanmiddag ga ik iemands haar knippen en daarna moet ik werken waar ik nu al geen zin in heb blll en vanavond niks want ik heb morgen weer een stuk of 3890248 dingen te doen
__________________
__________________
Oud 20-05-2005, 11:29
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
uitgeslapen
nu leren, dan naar school, dan fitnessen, dan naar huis, dan weer leren vanavond. volgende week hertentamens
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 20-05-2005, 11:51
sorry
sorry is offline
ik ga zometeen naar de stad om een cadeau te kopen voor mijn vader en vanavond blowen met een vriend .
Oud 20-05-2005, 11:53
Verwijderd
blowen deed ik ook toen ik 16 was

maar ik ben weer gewoon saai naar stage gegaan, naar de supermarkt geweest voor voer en nu ga ik straks stiekem eerder weg om in Den Bosch een nieuwe broek en pet te gaan kopen
oh en vanavond ga ik naar Backfire en One PS in de Pul en Uden en daarna hangen met mijn matties in de lokale kroeg
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Wil je vandaag ook weer de mijne zijn?
iWRITE
0 29-11-2009 15:58
Beleidszaken De Kantine = onnodig?????
owlbeer
20 08-05-2007 21:58
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Lifestyle Wat deed je vandaag dan ?
Back Door Man
500 10-02-2005 01:34
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.