Oud 01-07-2001, 11:18
MP-nl
MP-nl is offline
Hoi iedereen,

Ik vraag me af of deze vakken moeilijk zijn. Ik zit nu in VWO4 en volgend jaar krijg ik deze vakken. Kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2001, 12:02
Verwijderd
Ik zit (zat?) in 4HAVO en ik vond het niet echt moeilijk. Nu kan het natuurlijk dat het in 5VWO echt moeilijk is.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2001, 12:38
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
ik heb het ook pas volgend jaar, maar 'ze zeggen' hier dat het veel is
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 01-07-2001, 12:47
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
eehm... Econoie kan ik weinig zinnigs ocver zeggen behalve dat mijn klasgenoten zeggen dat Economie 1 simpel is en dat Economie 1&2 wél moeilijk is. M&O is volgens mij (ik heb het gehad) makkelijk te doen.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2001, 15:17
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
ik ga nu naar 6vwo en vind M&O best moeilijk, de berekeningen zijn vaak nogal lastig vind ik maar dat komt denk ik ook omdat ik geen economie heb en als je dat wel hebt begrijp je het denk ik veel sneller
Met citaat reageren
Oud 02-07-2001, 09:42
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ik vind beide vakken niet moeilijk, maar er zijn klasgenoten die er wel moeite mee hebben

xxx
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 02-07-2001, 10:51
Moureen
Moureen is offline
Ik zat in vier have (voor de tweede keer) en toen heb ik m&o niet moeilijk gevonden. Economie is ook niet moeilijk als je het eenmaal snapt
__________________
inspiratieloos :p | youri is en blijft soulmate 4 ever
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 10:16
Leeuwin24
Leeuwin24 is offline
Heel apart MP-nl je bent 37 en zit in 4 vwo en gaat naar 5 vwo. Ik doe precies hetzelfde en ik ben 16. (??????)
__________________
I love M forever
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 16:14
Citaat:
Leeuwin24 schreef:
Heel apart MP-nl je bent 37 en zit in 4 vwo en gaat naar 5 vwo. Ik doe precies hetzelfde en ik ben 16. (??????)
Kijk, ik ben het dus eigenlijk, piep, en toen ik mijn paswoord op wilde vragen, want die was ik vergeten, kreeg ik zijn paswoord. Daarom is het zo. Ik zat dus eigenlijk op iemand anders zijn paswoord&gebruikersnaam!!

Ik ben wel 15, bijna 16 en zit nu in VWO4

-xxx- Piep
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 16:52
SnoepieMan
SnoepieMan is offline
brrrrrr anders zijn economie en m&o echt ff een eitje in 4 en 5 vwo... das wel zo retemakkelijk
__________________
De mensheid kan niet zonder sex... zo wat denk je ervan.,.. klaar om de mensheid te redden? :p © TM
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 18:08
waaromniet?
waaromniet? is offline
economie vond ik altijd heel makkelijk, m&o nooit gehad...
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 18:50
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
economie gewoon is makkelijk, economie II (oude stijl, (handelswetenschappen &recht))is vet klote, daar meot je echt voor werken
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 19:57
Yvonne
Yvonne is offline
economie is supermakkelijk!!!!!!!!!!!!!!!

hoef niet te leren en heb nog een 8

maar ik ben met nog een jongen uit 4 vwo de enige wie het zo makkelijk afgaat..

een heleboel blijven er op zitten
Met citaat reageren
Oud 03-07-2001, 21:35
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
ik zit ook in de 2de fase vwo en economie 1,2 is echt vet moeilijk. je moet er wat voor doen. de sommetjes maken want anders snap je er geen reet van (zoals ik)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2001, 19:04
DaKonium
Avatar van DaKonium
DaKonium is offline
Citaat:
je moet er wat voor doen
kut hee...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2001, 11:26
LiTtLe_MiSs_ScArA
LiTtLe_MiSs_ScArA is offline
nee niet zo moeilijk,wel supersaai
Met citaat reageren
Oud 06-07-2001, 18:43
Verwijderd
Persoonlijk vind ik het niet moeilijk. Ik had op beide vakken een 8 op mijn eindlijst van de Havo
Met citaat reageren
Oud 12-07-2001, 11:43
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
volgens mij ben ik dan een beetje een rare ofzow.. want ik vind m&o dus echt moeilijk en een sucks vak!! ik ga nu naar vw5 toe en heb nu ec1 en m&o gehad.. mmm ec2 (volgens mijne swester) is wel leuk en niet zo heel moeilijk.. ec1 is trouwens echt makkelijkje als je een beetje inzet toont!

suc6 ermee u all!!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2001, 22:35
Tugba85
Tugba85 is offline
Economie 1 (vwo4) is wel makkelijk je moet er alleen voor opletten en de vragen maken en dan snapje het wel maar economie 2 weet ik niet omdat ik het pas volgend jaar krijg en m&o heb ik niet gekozen
__________________
-xxx-
Met citaat reageren
Oud 14-07-2001, 09:02
theo tank
theo tank is offline
als je een beetej goed bent in wiskunde zijn beide vakken makkelijk te doen
m&o is bij ons nog aardig wat berekenen (wel makkelijke sommetjes)
economie is meer leren, is ook wel iets moeilijker dan m&o
maar het blijft moeilijk te zeggen want sommige uit me klas die hebben de grootste moeite met die vakken.......
M&O vind ik wel een leuk vak!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2001, 15:43
pietje63
Avatar van pietje63
pietje63 is offline
ik doe natuur en techniek en heb
ec1
ec2
m&o
als extra vakken, vind deze vakken een eitje, zoals de meeste n&t mensen
e&m mensen vinden het rekengedeelte vaak wel moeilijk
(o, ja ga volgend jaar naar 6 gym)
__________________
whatever u want, whatever u do, don't forget me :)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2001, 23:28
Arita
Arita is offline
het is niet bepaald moeilijk, maar ik vind M&O veel.....(ik zit op de havo)op het eerste gezicht lijkt het leerwerk, maar er komen ook lastige sommen voor, en wat betreft ec1, dat is een eitje, ec2, is wat meer met berekingen
__________________
Mag ik een foto van je? Ik spaar namelijk natuurrampen!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2001, 22:07
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Arita schreef:
het is niet bepaald moeilijk, maar ik vind M&O veel.....(ik zit op de havo)op het eerste gezicht lijkt het leerwerk, maar er komen ook lastige sommen voor, en wat betreft ec1, dat is een eitje, ec2, is wat meer met berekingen
Dat kan je wel leuk zeggen van : "economie 1 is een eitje, economie 2 is meer met berekeningen'.. Maar heb je beide vakken?...
Ik heb dus economie 1 en dat is gedurende dit hele jaar (4 v) gelijk geweest aan ec2. Volgend jaar krijgt economie 2 1 lesbrief meer ofzo.. mar wij krijgen die een jaar later.. dus de stof is gelijk, alleen in de 6e heeft ec2 uiteindelijk meer lesbrieven gedaan (2 ofzo)
Met citaat reageren
Oud 21-07-2001, 22:49
Arita
Arita is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Dat kan je wel leuk zeggen van : "economie 1 is een eitje, economie 2 is meer met berekeningen'.. Maar heb je beide vakken?...
Ik heb dus economie 1 en dat is gedurende dit hele jaar (4 v) gelijk geweest aan ec2. Volgend jaar krijgt economie 2 1 lesbrief meer ofzo.. mar wij krijgen die een jaar later.. dus de stof is gelijk, alleen in de 6e heeft ec2 uiteindelijk meer lesbrieven gedaan (2 ofzo)
yep, ik heb ze allebei in mijn profiel zitten, anders zou ik dit toch niet zeggen , de stof is wel gelijk, maar bij ec2 ga je er wat dieper in.....ik sta een 8,4 voor ec1 en 5,9 voor ec,2 ...gelukkig worden ze bijelkaar opgeteld
__________________
Mag ik een foto van je? Ik spaar namelijk natuurrampen!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2001, 09:21
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
ik het e&m moeten kiezen omdat in al die profielen wel een (of meer) vak(ken) zat(en) waar ik zeker te weten slecht in was, en eco hadden we nog niet gehad. sjeez wat een ramp. niet om je te ontmoedigen ofzo, want de halve klas haalt constant achten, maar ik dus mooi niet. behalve voor eco2 want dat is een stuk makkelijker & leuker. beetje met keynes dus formuletjes uitwerken enzo, en dat heb je toch al bij wiskunde gehad. eco1 is meer dingen leren en ik vind het niet boeiend. (ga nu naar A6, nog 1 jaartje mensen!!)
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2001, 23:11
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Economie is redelijk veel, maar als je het gewoon goed leert, is het een eitje.

M&O daarentegen is daarentegen (sorry voor mijn taalgebruik) een zo'n verdomd moeilijk t*ringvak, dat als ik een mogelijkheid krijg om EEN vak te laten vallen in 5-HAVO, waar ik naartoe ga, ik M&O laat vallen.

Het is net wiskunde, alleen dan helemaal economisch gericht. Je hebt echt met 10tallen berekeningen te maken en sommen die A4 formaat groot zijn.

Nou weet ik niet of jij zin hebt om een half uur aan 1 som te werken, maar dat heb ik dus niet.

ps. Er zitten ook wel kleine en makkelijke sommen bij, alleen worden die nou nooit of (zeer) weinig gevraagd in toetsen.

pps.In ieder geval, veel succes de komende jaren, want de 2e fase is niet niks, maar daar was jij denk ik ook al achtergekomen
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Met citaat reageren
Oud 15-08-2001, 13:12
pietje63
Avatar van pietje63
pietje63 is offline
nee
__________________
whatever u want, whatever u do, don't forget me :)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2001, 16:34
Jollie
Jollie is offline
Ik zat in Havo-4 en heb ec12 + mo. Het zijn leuke vakken en niet moeilijk. Je moet gewoon opletten. En het LEUK vinden. Dat scheelt veel.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2001, 19:06
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik vind het allerlei vreselijk moeilijke rotvakken en ik heb ze dan ook allebei laten vallen. Maar goed dat ligt aan jouzelf, als je het interessant e.d. vindt zal je het niet moeilijk vinden denk ik.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 17-08-2001, 00:23
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
economie 1,2 is een eitje !!

maarja.. daarentegen vind ik m&o best een schijtvak.... ik heb altijd net een 6je...

en ik ga dus deze jaar ( vwo 6) examen doen
oei !! dat word wat !
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 28-09-2001, 15:14
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
als je er goed in bent niet

de tering
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 19:00
chantalle00
chantalle00 is offline
hoihoi,

ik heb economie 1,2 dat is niet zo heel moeilijk. ik zit nu in 5 havo en dan moet je best veel leren, maar das ook alles.
M&O vinden de meeste bij mij in de klas moeilijk, maar ik niet het is vrij gemakkelijk vind ik.

gr chantalle
__________________
chantalle dat ben ikke
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 15:08
robbiesangel
robbiesangel is offline
Economie en M&O zijn moeilijk!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 09:06
Alet
Alet is offline
over M&O kan ik niks zeggen, het moet je liggen en ik wist van te voren al dat dat bij mij niet het geval zou zijn.
Maar Eco 1,2 vind ik echt een leuk vak, je moet er wat tijd in steken maar vind ik persoonlijk zeker niet erg om te doen.

(wat jij aan deze info hebt weet ik ook niet)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2001, 14:27
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Economie is beetje moeilijk, maar vooral heel veel, M&O is best makkelijk hier
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 12-10-2001, 13:37
Strange Dude
Strange Dude is offline
Economie vind ik persoonlijk moeilijk, maar dat komt omdat ik het niet heb en er dus niets van weet, dus daar heb je niet veel aan.

M&O heb ik wel, en dat vind ik vrij makkelijk. Je hebt wel nogal lange berekeningen soms, maar die zijn niet bijzonder moeilijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2001, 15:46
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
ik heb economie 1 en m&o (als extra vakken bij mijn natuur en gezondheid profiel)

Ik vind het allebei ontzettend makkelijk, ik hoef er niks thuis voor te doen. En stond vorig jaar gemiddeld voor allebei een 8.

Ik vindh et ook leuke vakken ,want over een jaar ben ik waarschijnlijk bedrijfseconomie aan het studeren.

Wel moet je bij zowel economie als m&o veel uit je hoofdleren, allerlei berekeningsschema's moet je kennen en ze kunnen toepassen kan wel problemen opleveren

maar ik vind het echt super leuk (maar ja dat ben ik)
__________________
de toekomst is niet in euro's uit te drukken, loesje postbus 1045, 6801 BA Arnhem, www.loesje.nl
Met citaat reageren
Oud 15-10-2001, 10:16
Verwijderd
ik heb M&O en economie 1&2, en ik vind het echt heel gemakkelijk. Voor allebei de vakken hoef ik helemaal geen moeite te doen. Het ligt er natuurlijk wel aan of de vakken je een beetje interesseren. Als je economie niet leuk vindt, zul je er minder moeite voor doen, en het ook moeilijker vinden dan iets wat je wel leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2001, 18:49
MideNi
MideNi is offline
Als je economie 12 hebt, is m&o makkelijk te doen. Economie 12 is wel moeilijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.