Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2005, 15:13
Verwijderd
Dit najaar zal NET 5 meer dan ooit haar programma's langs de meetlat van de moderne vrouw leggen. Qua uitstraling en gevoel laat NET 5 zien dat het zich hoofdzakelijk op de jonge, onafhankelijke vrouw richt. Programma's als het splinternieuwe Terra Incognita en het succesvol geïntroduceerde Het Blok, maar ook series als Desperate Housewives en Lost zorgen ervoor dat de NET 5-kijker aan de buis gekluisterd zal zijn.

Nieuwe en bewezen programma's NET 5

Terra Incognita is komend najaar een belangrijke peiler in de kwalitatief hoogstaande programmering van NET 5. Terra Incognita laat de kijker kennismaken met 18 spelers, die in de voetsporen van een bijna vergeten beschaving treden. Het gaat om een volk, dat zich steeds dieper terugtrekt tussen de duizenden eilanden van de Andamanzee: de zeenomaden. Met Terra Incognita, van de makers van Peking Express en Expeditie Robinson, brengt NET 5 wederom een hoogstaand realityspel.

Dat de NET 5-kijker openstaat voor lifestyle en interieur blijkt wel uit de uitmuntende kijkcijfers voor haar woon- en verbouwprogramma's. Na een uiterst succesvol eerste seizoen met ruim één miljoen kijkers per aflevering keert Het Blok terug bij NET 5. Meer samen delen, minder budget en nog meer competitie zijn in deze reeks de nieuwe ingrediënten, die ervoor zorgen dat de stellen, of ze nu willen of niet, continu met elkaar worden geconfronteerd. Ze hebben 11 weken en een bescheiden budget om hun complete appartement te verbouwen en in te richten. De hoofdprijs: de meerwaarde van het appartement en 50.000 euro.
Vanaf september start NET 5 met een vernieuwde reeks SamenWonen, waarin Erik van der Hoff en een stylist van VT Wonen zich met meningsverschillen over de inrichting bemoeien. Vanaf dit seizoen kan iedereen die al samenwoont of gaat samenwonen, in welke vorm dan ook, de hulp inroepen van het meest compromisvolle woonprogramma op NET 5.

NET 5 weet haar vrouwelijke doelgroep op perfecte wijze te bedienen met kwalitatief hoogstaande dramaseries. Desperate Housewives, de uiterst populaire en in Amerika veelvuldig bekroonde serie, krijgt een vervolg. Ook in Nederland hebben Susan, Bree, Lynette en Gabrielle met hun typisch vrouwelijke kijk op de wereld snel en onvoorwaardelijk de harten van de kijkers veroverd. In het tweede seizoen blijven de problemen zich opstapelen en worden de ups en downs van de dames en hun beslommeringen in het dagelijkse leven op serieuze, maar vaak ook op hilarische wijze gevolgd.

De razend populaire NET 5-serie Lost gaat een bloedstollend seizoen tegemoet. Hoe gaat het met de overlevenden van vlucht 815 en hoe lang houden ze het nog zonder hulp van buitenaf vol? De sfeer onderling wordt steeds grimmiger en het feit dat ze niet alleen blijken te zijn op het eiland, maakt hun situatie er alleen maar onzekerder en mysterieuzer op. Terwijl langzaam duidelijk wordt wie de andere bewoners op het eiland zijn, voltrekken ook de persoonlijke drama’s zich voor de ogen van de kijker.

Australië's populairste serie van dit moment, McLeod's Daughters, vertelt het intrigerende verhaal van de zussen Claire en Tess. Twee sterke, onafhankelijke en hard werkende vrouwen, die samen een afgelegen veebedrijf in het ruige achterland van Australië leiden. Hun karakters en levensvisie verschillen sterk van elkaar waardoor de samenwerking en onderlinge relatie vaak stroef verloopt. McLeod's Daughters ontving vorig jaar in thuisland Australië een Logie Award voor beste dramaserie.

Ze zijn jong, intelligent en superambitieus. Hun karakters verschillen sterk, maar ze hebben allen hetzelfde doel voor ogen: de beste chirurg van hun jaar worden. De nieuwe NET 5 dramaserie Grey's Anatomy laat vijf net afgestudeerde medici zien tijdens hun zware, interne opleiding in het Seattle Grace Hospital.

Niet weg te denken in de programmering van NET 5 zijn de series Gilmore Girls en Charmed. De bijzondere relatie tussen moeder en dochter Gilmore leidt tot lachwekkende situaties in alweer het vijfde seizoen van Gilmore Girls. Waar Rory tegen de voor- en nadelen van het zelfstandig wonen en studeren aanloopt, probeert Lorelai haar eigen hotel draaiende te houden en lijkt ze nu toch eindelijk het geluk gevonden te hebben bij Luke.

In de serie Charmed geen griezelige, afstotelijke heksen die je de stuipen op het lijf jagen, maar mooie, sexy, zelfverzekerde zussen die na het overlijden van hun moeder hun krachten bundelen om te strijden tegen de demonen van het kwaad.

Ook op het gebied van kwalitatief hoogwaardige misdaadseries speelt NET 5 een onderscheidende rol. Na een uiterst succesvolle start is de misdaadserie Cold Case in het nieuwe televisieseizoen op NET 5 te zien. Agente Lilly lijkt haar roeping gevonden te hebben wanneer ze van moordzaken overgeplaatst wordt naar de afdeling 'cold cases'. Een speciale eenheid die zich bezighoudt met oude onopgeloste misdaden van soms wel twintig jaar terug. Tussen al haar mannelijke en aanvankelijk vooral sceptische collega's weet Lily zich ondertussen aardig staande te houden. Haar inlevingsvermogen in het criminele brein is uitzonderlijk, waardoor niemand, hoe dan ook, om haar heen kan.

Dit najaar gaat NET 5 verder met de twee succesvolle spin-offs van de Amerikaanse politieserie Law & Order. In Law & Order Special Victims Unit en Criminal Intent waken de detectives over New York en jagen ze op misdadigers en moordenaars.



Wat vinden jullie ervan?

3 nieuwe dingen volgens mij: Terra Incognita, McLeod's Daughters en Grey's Anatomy

Van die twee series heb ik nog nooit gehoord, ben benieuwd of het wat is. Hoop het eigenlijk niet, want ik volg al zoveel
Peking Express en Expeditie Robinson vond ik allebei erg leuk, dus ben benieuwd naar Terra Incognita.. zou Expeditie Robinson dan niet komen dit jaar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2005, 15:19
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik word helemaal vrolijk als ik dit lees

Die nieuwe series spreken me niet zo aan, alleen die Terra incognita, maar I <3 Gilmore girls en desperate housewives. en charmed en lost, dus dat komt wel goed

Volgens mij is expeditie Robinson overgekocht door die nieuwe zender overgekocht
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 15:20
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
onee niet Het Blok , plz niet dat, daar ergerde ik me altijd zooo aan als ik er langs zapte, dat verkopen van die appartementen was ook een flop
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
K-pax schreef op 27-07-2005 @ 16:20 :
onee niet Het Blok , plz niet dat, daar ergerde ik me altijd zooo aan als ik er langs zapte, dat verkopen van die appartementen was ook een flop
Zelfde geldt voor Samenwonen..
Wordt toch ook gepresenteerd door dezelfde man? Misschien ligt het daar aan

Met GG en DH ben ik ook blij
En dan nog een tijd ANTM, The OC en hopelijk OTH
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 15:35
Verwijderd
ik hou van Net 5
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 16:48
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
grey anatomy
super serie
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 17:02
Lugosi
Avatar van Lugosi
Lugosi is offline
desperate housewives (L) meer heb ik niet nodig.
__________________
Ik fantaseer niets, ik herinner me dingen die nooit gebeurd zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 17:57
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Charmed en Lost
zijn er ook al datums bekend dat het weer komt, of is alleen bekend dat het dit najaar is?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:06
Verwijderd
Gilmore Girls en DH beginnen over twee weken, andere series weet ik niet. Stond er ook niet bij..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 27-07-2005 @ 16:13 :
Wat vinden jullie ervan?

3 nieuwe dingen volgens mij: Terra Incognita, McLeod's Daughters en Grey's Anatomy

Van die twee series heb ik nog nooit gehoord, ben benieuwd of het wat is. Hoop het eigenlijk niet, want ik volg al zoveel
Peking Express en Expeditie Robinson vond ik allebei erg leuk, dus ben benieuwd naar Terra Incognita.. zou Expeditie Robinson dan niet komen dit jaar?
Expeditie Robinson is naar Talpa, maar Terra Incognita lijkt me een goede vervanging

De rest spreekt me niet heel erg aan, hoewel die twee die jij noemt (McLeod's Daughters en Grey's Anatomy) misschien nog wel mee kunnen vallen.
Ik vind de programmering iig niet bijzonder. Naast Gilmore Girls komen er weinig programma's op Net 5 die ik echt leuk vind.

Het Blok daar twijfel ik een beetje over.. Was vorig jaar erg leuk, maar ben benieuwd of ze dit jaar een zelfde soort cast kunnen maken en ook het verkoopgedeelte dit jaar beter kunnen maken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:15
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb geen datums gevonden, alleen maanden. Lost en Charmed zijn vanaf september weer te zien. Van Charmed zijn dagelijksafleveringen van oude seizoenen te zien.

Citaat:
Ook op het gebied van kwalitatief hoogwaardige misdaadseries speelt NET 5 een onderscheidende rol. Na een uiterst succesvolle start is de misdaadserie Cold Case in het nieuwe televisieseizoen op NET 5 te zien.
Cold Case is nu ook nu ook al/nog op tv, vanavond om 20:30.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:21
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Jeej
Nieuwe Charmed, nieuwe GG, verder met Lost, verder met Law&OrderVU, verder met DHW

De nieuwe series/programma's klinken niet zo heel erg boeiend vind ik, maar meestal trekt het me pas als ik wat voorfilmpjes ervan heb gezien. Die met die jonge medicijnstudenten vind ik vast leuk en dat Terra Incognita vast ook wel
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:17
Verwijderd
Whatever, ik kijk toch bijna nooit tv en als ik tv kijk is zeker geen Net5.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:20
Verwijderd
Klinkt goed

Ik mis the oc alleen wel.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 27-07-2005 @ 20:20 :
Klinkt goed

Ik mis the oc alleen wel.
dat het er niet tussen staat?
want het komt wel weer op tv

weet niet of dat betekent dat het maar heel tijdelijke vervanging is, of dat het gewoon doorgaat..
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 20:06
Never gone
Avatar van Never gone
Never gone is offline
McLeod's Daughters is echt een keigave serie!
In Australia heb ik het een tijdje gevolgd.
Leuk dat het ook hier in NL op tv komt.

Ook ben ik blij dat de Gilmore Girls weer komen.
Voor mij staat de serie Gilmore Girls gelijk aan de serie Dawsons Creek. Het is tijdloos en het blijft gewoon leuk
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 20:15
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom wordt Net5 met ieder jaar meer vrouwelijk? Waar is dat goed voor?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 20:36
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Never gone schreef op 28-07-2005 @ 21:06 :

Voor mij staat de serie Gilmore Girls gelijk aan de serie Dawsons Creek. Het is tijdloos en het blijft gewoon leuk
Al dat 'iedereen heeft het met iedereen' en al die overdreven cliche drama kan je toch niet met gilmore girls vergelijken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2005, 21:48
Levis
Avatar van Levis
Levis is offline
hoe zit het met de nieuwe afleveringen van will and grace??
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 21:51
Verwijderd
http://net5.sbs.nl/modules.php?name=...ogramma&pid=30

september dus
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 23:12
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-07-2005 @ 21:15 :
Waarom wordt Net5 met ieder jaar meer vrouwelijk? Waar is dat goed voor?
stiekem trekt net5 ook veel manlijke kijkers


desperate housewives
dawson's creek/everwood (eventueel herhalingen) zouden ook leuk zijn
verder kan het me gestolen worden
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-07-2005 @ 21:15 :
Waarom wordt Net5 met ieder jaar meer vrouwelijk? Waar is dat goed voor?
mannen hebben studio sport
vrouwen net 5

Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 01:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Maritje schreef op 29-07-2005 @ 00:12 :
stiekem trekt net5 ook veel manlijke kijkers
Gilmore Girls? The O.C.? One tree hill? Desperate housewives? Everwood? Waarom zouden al die vrouwenseries mannen trekken?

Nee, 'Friends' is leuk en af en toe hebben ze een goede film, maar daar blijft het bij.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 01:02
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 29-07-2005 @ 00:36 :
mannen hebben studio sport
vrouwen net 5

Newsflash: niet alle mannen houden van sport.

En Johnny heeft nu bijna alle uitzendrechten van voetbal, dus binnenkort kijkt er geen hond meer naar Studio Sport.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 01:26
PV
PV is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-07-2005 @ 21:15 :
Waarom wordt Net5 met ieder jaar meer vrouwelijk? Waar is dat goed voor?
Misschien als tegenhanger van het nieuwe RTL7 (Yorin nu)? Die zender zou mannelijker worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2005, 01:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
PV schreef op 29-07-2005 @ 02:26 :
Misschien als tegenhanger van het nieuwe RTL7 (Yorin nu)? Die zender zou mannelijker worden.
Die switcht toch alleen maar met progammering met RTL5? (Wat een kutconcept en kutnaam trouwens, excuus me, maar....) RTL5 is inderdaad nogal een mannenzender met al dat beursnieuws en sport en formule 1. Saaaaaaaaaaaaaaaaaai. En voor de 100ste keer Allo Allo en Married with Children. Niet dat dat erg is...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 01:38
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik voel me steeds minder een jonge, onafhankelijke, moderne vrouw.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 01:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vice schreef op 29-07-2005 @ 02:38 :
Ik voel me steeds minder een jonge, onafhankelijke, moderne vrouw.
Als dat betekent dat je niet houdt van die Net5 zooi: mooi. Houden zo. Jij hebt Barks en een Cavazzano-avatar, wat wil je nog meer? Onafhankelijk en modern genoeg.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 02:18
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
yuhyuhyuh desperate housewifes (en ook een beetje lost) me leven heeft weer zin
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 02:24
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-07-2005 @ 02:01 :
Gilmore Girls? The O.C.? One tree hill? Desperate housewives? Everwood? Waarom zouden al die vrouwenseries mannen trekken?

Omdat het leuke series zijn, ook voor jongens
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 02:54
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 29-07-2005 @ 03:24 :
Omdat het leuke series zijn, ook voor jongens
Nee.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 02:58
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-07-2005 @ 03:54 :
Nee.
desperate houswives (oke vooral, gabrielle) wel
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 08:42
Verwijderd
Desperate housewives, charmed, Gilmore Girls... ik krijg het nog druk

Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-07-2005 @ 03:54 :
Nee.
Vind jij. De schrijver van die post is namelijk ook mannelijk.
Enne, op tijdstippen als 03:54 behoor jij te slapen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 09:49
Sime
Avatar van Sime
Sime is offline
stomme john de mol, koop lekker een ander programma of verzin er zelf een!
__________________
All i ever wanted was everything
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 29-07-2005 @ 03:58 :
desperate houswives (oke vooral, gabrielle) wel
Nee.

Citaat:
Krummeltje schreef op 29-07-2005 @ 09:42 :
Vind jij. De schrijver van die post is namelijk ook mannelijk.
Enne, op tijdstippen als 03:54 behoor jij te slapen
Ja, maar je hebt mannelijk en 'mannelijk' natuurlijk hè. En ik slaap nooit voor 4 uur.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 14:21
Verwijderd
Oh, leuke programma's.

Desperate housewives, yay.
Het Blok. yay.

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-07-2005, 14:56
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-07-2005 @ 14:53 :
Nee.


wat nee
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 15:36
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-07-2005 @ 09:42 :
Desperate housewives, charmed, Gilmore Girls... ik krijg het nog druk


Vind jij. De schrijver van die post is namelijk ook mannelijk.
Enne, op tijdstippen als 03:54 behoor jij te slapen
ah ben eigelijk meer een vrouwelijke pisnicht,
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 17:33
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 29-07-2005 @ 15:56 :
wat nee
Nee, meneer.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 17:51
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Kennelijk schiet ik tekort in mijn mannelijkheid, ik vind Lost best een aardige serie. Soms is Gilmore Girls ook wel grappig, maar iets te langzaam.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 08:58
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 27-07-2005 @ 16:13 :
zou Expeditie Robinson dan niet komen dit jaar?
Dat gaat toch naar Talpa?
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 17:16
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-07-2005 @ 18:33 :
Nee, meneer.
brave jonge
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 18:43
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 29-07-2005 @ 18:51 :
Soms is Gilmore Girls ook wel grappig, maar iets te langzaam.
Hoe bedoel je langzaam? Ik heb wel eens wat stukjes gezien en het enige wat mij opviel was dat de bijdehante opmerkingen elkaar in hoog tempo opvolgen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 00:01
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Nebula schreef op 30-07-2005 @ 19:43 :
Hoe bedoel je langzaam? Ik heb wel eens wat stukjes gezien en het enige wat mij opviel was dat de bijdehante opmerkingen elkaar in hoog tempo opvolgen.
Ja, dat is ook het leuke. Ik bedoelde meer het verhaal zelf, dat boeit me niet zo. De dialogen zijn vaak grappig, daarom kijk ik soms.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 20:25
Verwijderd
En ik vind de nieuwe teletekst lay out lelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 22:30
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-07-2005 @ 02:02 :
Newsflash: niet alle mannen houden van sport.
Newsflash: niet alle vrouwen houden van Net 5

Verder vind ik het een logische zet van Net 5 dat ze hun doelgroep willen behouden/vergroten door hun programmering uit te breiden met meer van dezelfde 'soort' programma's.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 14:03
Ras al Gulla
Ras al Gulla is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 27-07-2005 @ 16:13 :

Wat vinden jullie ervan?

Lost
Criminal intent
Special victims Unit.
Cold Case

De rest is bagger, maar dat komt omdat de doelgroep daarvan vrouw is en niet voor the likes of me bestemd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #3
Blubje
500 15-09-2003 15:22
Films, TV & Radio everwood
phmpruim
53 01-09-2003 20:59
Films, TV & Radio [Charmed, Buffy, Angel] Goed nieuws!
Verwijderd
929 30-01-2003 00:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.