Oud 26-08-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
En als je zegt "dat is iets tussen de dokter en mij als U dat niet erg vindt", accepteren ze dat niet?
Wat is er erg aan de assistent vertellen waar je een afspraak voor wil maken?
Advertentie
Oud 26-08-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
En als je zegt "dat is iets tussen de dokter en mij als U dat niet erg vindt", accepteren ze dat niet?
Geen idee, dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Oud 26-08-2010, 14:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind het ook niet raar, een doktersassistente is net zo goed een professional, opgeleid om onderscheid te maken tussen klachten en eventueel te adviseren. Zij (of hij) gaat echt niet lachen om je klachten hoor.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 14:22
Verwijderd
Daarnaast moet ze misschien weten hoe urgent iets is, en bij welke dokter in de praktijk je daarvoor het beste kunt zijn. (in mijn geval - misschien tmi, of ach, dat valt ook wel mee - ik belde voor een afspraak voor een soa-test en toen vroeg ze er meteen bij of ik dan het liefst bij een vrouwelijke dokter wilde).
Oud 26-08-2010, 14:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daarnaast moet ze misschien weten hoe urgent iets is, en bij welke dokter in de praktijk je daarvoor het beste kunt zijn. (in mijn geval - misschien tmi, of ach, dat valt ook wel mee - ik belde voor een afspraak voor een soa-test en toen vroeg ze er meteen bij of ik dan het liefst bij een vrouwelijke dokter wilde).
Nouja, daar is dus die assistent voor ja.

Moest jij er voor betalen bij de huisarts, trouwens?
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 14:43
Verwijderd
zo, hallo!
Oud 26-08-2010, 14:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
mnon!
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 14:48
Verwijderd
Citaat:
zo, hallo!
Oud 26-08-2010, 14:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
medeia!
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 14:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik had vandaag trouwens een raar momentje. Mijn vader belde, en dat vond ik vreemd want hij belt nooit op de vaste lijn, en toen wilde hij ook nog eens mijn moeder spreken, en dat vond ik nog vreemder, want mijn ouders hebben sinds de scheiding nauwelijks contact gehad, en toen mijn vader me hielp met verhuizen bracht hij de spullen ook tot aan de deur en wilde hij liever niet naar binnen.

Maargoed, mijn ouders gaan dus volgende week samen koffie drinken in een poging de verhoudingen te normaliseren.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 14:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik ben zowaar theorie die ik ooit geleerd heb in de praktijk aan het brengen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-08-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik had vandaag trouwens een raar momentje. Mijn vader belde, en dat vond ik vreemd want hij belt nooit op de vaste lijn, en toen wilde hij ook nog eens mijn moeder spreken, en dat vond ik nog vreemder, want mijn ouders hebben sinds de scheiding nauwelijks contact gehad, en toen mijn vader me hielp met verhuizen bracht hij de spullen ook tot aan de deur en wilde hij liever niet naar binnen.

Maargoed, mijn ouders gaan dus volgende week samen koffie drinken in een poging de verhoudingen te normaliseren.
Wel fijn toch?
Oud 26-08-2010, 14:55
Verwijderd
Oh schatjes, ik ga voor het eerst in een week warm douchen <3. Tot over 2 uur ofzo
Oud 26-08-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik had vandaag trouwens een raar momentje. Mijn vader belde, en dat vond ik vreemd want hij belt nooit op de vaste lijn, en toen wilde hij ook nog eens mijn moeder spreken, en dat vond ik nog vreemder, want mijn ouders hebben sinds de scheiding nauwelijks contact gehad, en toen mijn vader me hielp met verhuizen bracht hij de spullen ook tot aan de deur en wilde hij liever niet naar binnen.

Maargoed, mijn ouders gaan dus volgende week samen koffie drinken in een poging de verhoudingen te normaliseren.
Mm dat zal wel maf voelen ja nou, hopelijk gaat het goed, dat zou wel fijn zijn
Oud 26-08-2010, 15:03
Rationeel
Rationeel is offline
er staat gvd 11 km file op mijn route, en dat zal vast niet oplossen in een uurtje
Oud 26-08-2010, 15:03
Rationeel
Rationeel is offline
en dan zeggen ze dat die mensen in pakistan het zwaar hebben
Oud 26-08-2010, 15:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wel fijn toch?
Oh ja hoor, ik was ook verbaasd over het initiatief van mn moeder, want de problemen zijn ook wel ontstaan door haar aangezien ze jaren geleden behoorlijk bits tegen mijn stiefmoeder deed.
Dus dat zij juist de eerste stap heeft gezet zal wel hebben geholpen. Maargoed, als ze weer een beetje met elkaar kunnen praten is dat in ieder geval fijner dan dat ze elkaar stom aankijken als ze elkaar tijdens een feestje ofzo tegenkomen en dat ik constant op en neer moet lopen.
Citaat:
Mm dat zal wel maf voelen ja nou, hopelijk gaat het goed, dat zou wel fijn zijn
Een beetje maf, maar ook wel fijn ja. Als ik mijn verjaardag moet organiseren is dat altijd lastig omdat ik hem ook gescheiden moet vieren. Nu zal het met verjaardagen nog wel geen groot familiefeest worden, maar ik denk dat als ik ooit ga trouwen oid ik tenminste geen twee trouwfeesten hoef te houden.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 15:04
Verwijderd
Citaat:
medeia!
Martin!

Citaat:
Ik had vandaag trouwens een raar momentje. Mijn vader belde, en dat vond ik vreemd want hij belt nooit op de vaste lijn, en toen wilde hij ook nog eens mijn moeder spreken, en dat vond ik nog vreemder, want mijn ouders hebben sinds de scheiding nauwelijks contact gehad, en toen mijn vader me hielp met verhuizen bracht hij de spullen ook tot aan de deur en wilde hij liever niet naar binnen.

Maargoed, mijn ouders gaan dus volgende week samen koffie drinken in een poging de verhoudingen te normaliseren.
Goede ontwikkeling.

Meh, stiekem hoopte ik dat ik ''gewoon'' bloedarmoede heb maar dat is het dus niet en nu moet ik over twee weken wéér bloed laten prikken (hopelijk niet weer acht) om hypotheses te kunnen bevestigen. Bluh.
Oud 26-08-2010, 15:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
er staat gvd 11 km file op mijn route, en dat zal vast niet oplossen in een uurtje
Citaat:
en dan zeggen ze dat die mensen in pakistan het zwaar hebben
http://www.nieuwsblad.be/article/det...subsection=157



Citaat:
Martin!

Goede ontwikkeling.

Meh, stiekem hoopte ik dat ik ''gewoon'' bloedarmoede heb maar dat is het dus niet en nu moet ik over twee weken wéér bloed laten prikken (hopelijk niet weer acht) om hypotheses te kunnen bevestigen. Bluh.
Acht buisjes? Toe maar! Heb je nog steeds zo veel last van alles?
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 15:06
Rationeel
Rationeel is offline
hey, gister was die file nog opgelost. zeiden ze
Oud 26-08-2010, 15:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hey, gister was die file nog opgelost. zeiden ze
Ja maar dan toch, dan valt het hier in Nederland nog wel mee! Ik vraag me af of je in Nederland wel 100 km file kunt hebben, hoe lang is de langste snelweg?
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 15:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
STRP ziet er al weer interessant uit eigenlijk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-08-2010, 15:09
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Martin!

Goede ontwikkeling.

Meh, stiekem hoopte ik dat ik ''gewoon'' bloedarmoede heb maar dat is het dus niet en nu moet ik over twee weken wéér bloed laten prikken (hopelijk niet weer acht) om hypotheses te kunnen bevestigen. Bluh.
hmm is er al wel íets meer duidelijk dan? want als duizeligheid niet door 'gewoon' bloedarmoede of lage bloeddruk komt, komen er al snel nare dingen om de hoek kijken volgens mij.

stress / suiker etc.
Oud 26-08-2010, 15:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja maar dan toch, dan valt het hier in Nederland nog wel mee! Ik vraag me af of je in Nederland wel 100 km file kunt hebben, hoe lang is de langste snelweg?
de a7 is ruim 200 km lang, maar die zal nooit zo volstaan met file. de helft loopt door boerenland
Oud 26-08-2010, 15:11
Verwijderd
Citaat:
ik ben zowaar theorie die ik ooit geleerd heb in de praktijk aan het brengen.
Dat doe ik iedere dag!
Oud 26-08-2010, 15:11
Verwijderd
Of laag ijzergehalte. Of is dat hetzelfde als bloedarmoede?
Oud 26-08-2010, 15:12
Verwijderd
Hoewel mijn praktijk theorie is.
Oud 26-08-2010, 15:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
de a7 is ruim 200 km lang, maar die zal nooit zo volstaan met file. de helft loopt door boerenland
Ja, dat zeiden ze in Peking ook.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...subsection=157




Acht buisjes? Toe maar! Heb je nog steeds zo veel last van alles?
Jup. Zelfs de vrouw die het afnam was er verbaasd over. Hmm, minder last dan zaterdag (het komt echt met van die ''aanvallen,'' dit weekend hield het voor het eerst lang aan), maar ik kan niet zeggen dat ik me fit voel of zo. Lekker veel lekker vage klachten.
Oud 26-08-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Of laag ijzergehalte. Of is dat hetzelfde als bloedarmoede?
Als ijzer het betaalmiddel van je bloed is wel. ;d;DD;D;D;D;DD
Oud 26-08-2010, 15:12
Rationeel
Rationeel is offline
ow, de a2 is ook langer dan 200 km
Oud 26-08-2010, 15:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
STRP ziet er al weer interessant uit eigenlijk.
Chris Cunningham, Underworld .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-08-2010, 15:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Of laag ijzergehalte. Of is dat hetzelfde als bloedarmoede?
Bloedarmoede kan een gevolg zijn van een te laag ijzergehalte ja.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
hmm is er al wel íets meer duidelijk dan? want als duizeligheid niet door 'gewoon' bloedarmoede of lage bloeddruk komt, komen er al snel nare dingen om de hoek kijken volgens mij.

stress / suiker etc.
Jawel, gebrek aan vitamine D (wat echt bizar is, van alles waar je gebrek aan kunt hebben -zeker als vegetariër- zou ik veel eerder denken dat ik een gebreik aan B zou ontwikkelen) hetgeen vermoeidheid/slapheid kan verklaren, en vertraagde schildklier. Maar of dat laatste alleen ''nu toevallig'' zo was of structureel, kan niet gezegd worden op basis van één bloedtest.

Citaat:
Of laag ijzergehalte. Of is dat hetzelfde als bloedarmoede?
Een laag ijzergehalte leidt tot bloedarmoede (vervorming van de rode bloedcellen geloof ik). Mijn ijzergehalte was in orde, alleen de voorraad was niet optimaal (maar niet zodanig erg dat het ook maar enige klachten zou kunnen veroorzaken.)
Oud 26-08-2010, 15:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Als ze aan je schildklier of iets anders hormonaals denken kunnen het ook weer tientallen dingen zijn, en dan is het weer de vraag of dat een oorzaak of een gevolg is, enzovoorts enzovoorts.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Als ijzer het betaalmiddel van je bloed is wel. ;d;DD;D;D;D;DD
Goffer.
Oud 26-08-2010, 15:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jawel, gebrek aan vitamine D (wat echt bizar is, van alles waar je gebrek aan kunt hebben -zeker als vegetariër- zou ik veel eerder denken dat ik een gebreik aan B zou ontwikkelen) hetgeen vermoeidheid/slapheid kan verklaren, en vertraagde schildklier. Maar of dat laatste alleen ''nu toevallig'' zo was of structureel, kan niet gezegd worden op basis van één bloedtest.
wel een excuus om naar de zonnebank te gaan



(ja kazet kom maar door met de links naar kwf kankerbetrijding én nibud )
Oud 26-08-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Als ze aan je schildklier of iets anders hormonaals denken kunnen het ook weer tientallen dingen zijn, en dan is het weer de vraag of dat een oorzaak of een gevolg is, enzovoorts enzovoorts.
I know, vandaar dat ik ''blijer'' was geweest met een preek over rood vlees en spinazie e.d.
Oud 26-08-2010, 15:26
Verwijderd
zo 5 uurtjes werken zo en dan een dagje vrij
Oud 26-08-2010, 15:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
wel een excuus om naar de zonnebank te gaan



(ja kazet kom maar door met de links naar kwf kankerbetrijding én nibud )
Je hebt ook pilletjes met vitamine D
Citaat:
I know, vandaar dat ik ''blijer'' was geweest met een preek over rood vlees en spinazie e.d.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Sowieso was het al fijner geweest als je er gewoon een labeltje op kon plakken, nu zit je nog even in de molen.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 15:29
Verwijderd
Citaat:
wel een excuus om naar de zonnebank te gaan



(ja kazet kom maar door met de links naar kwf kankerbetrijding én nibud )
Plus dat je dan eigenlijk Anita, Priscilla, Guido of Dylano moet heten.
Oud 26-08-2010, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Nouja, daar is dus die assistent voor ja.

Moest jij er voor betalen bij de huisarts, trouwens?
Nou ja, eigen risico, dus ja, uiteindelijk moest ik het zelf betalen ja.
Oud 26-08-2010, 15:30
Verwijderd
Hee Kat/Moz, ik las dat je een jongen krijgt, wat leuk, gefeliciteerd!

Er groeit een klein piemeltje in je, huhu
Oud 26-08-2010, 15:31
Verwijderd
Warm douchen is echt the bomb
Oud 26-08-2010, 15:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ja, eigen risico, dus ja, uiteindelijk moest ik het zelf betalen ja.
Oh, want in Brabant is het gratis bij de GGD dacht ik.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2010, 15:31
Verwijderd
He Stefenoot je bent terug, gefeliciteerd nog met de 22 En dank je, ja leuk he een B0iiii
Oud 26-08-2010, 15:34
Verwijderd
Ja, ik was de 23e eigenlijk alweer unbanned, maar m'n laptop is weg ter reparatie, dus ik moet nu bij LL internetten.
ik baal zo erg, ik mis m'n laptop echt. Het duurt nog wel tot na het weekend dat ik 'm terugkrijg.
Oud 26-08-2010, 15:35
Verwijderd
Leven zonder internet
Oud 26-08-2010, 15:37
Verwijderd
ja, serieus, niet te doen.

Nu zit ik uit ellende maar aan de rum. Yes, I'm still my good ol' self.
Oud 26-08-2010, 15:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Leven zonder internet
Brrr... nachtmerrie!
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.