Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2007, 00:20
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 22-02-2007 @ 23:09 :
Ongeveer rond de 17e van elke maand krijg je je geld.

De grens van verkoper B is een jaar.
Om de vier weken dus de 17de is niet echt een richtlijn.
Dit jaar was het 17 Januari dus 4 weken erbij op is er weer salaris en vier weken daar bij weer.

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Advertentie
Oud 23-02-2007, 10:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 23-02-2007 @ 01:20 :
Om de vier weken dus de 17de is niet echt een richtlijn.
Dit jaar was het 17 Januari dus 4 weken erbij op is er weer salaris en vier weken daar bij weer.

grtz
ivo
Het ligt telkens ongeveer rond de 17e. Ik weet dat het geen perfecte datum was, dat gaf ik ook aan door 'ongeveer'. Ik kreeg m'n salaris deze maand bijvoorbeeld de 15e al.
Oud 23-02-2007, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 23-02-2007 @ 11:06 :
Het ligt telkens ongeveer rond de 17e. Ik weet dat het geen perfecte datum was, dat gaf ik ook aan door 'ongeveer'. Ik kreeg m'n salaris deze maand bijvoorbeeld de 15e al.
Das natuulijk klets. Zo krijgen we in augustus 2x loon, namelijk 1 en 29 augustus.
Oud 23-02-2007, 13:20
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Loonbetaling dit jaar vallen op
17 Januari
14 Februari
14 Maart
11 April
9 Mei
6 Juni
4 Juli
1 Augustus
29 Augustus
26 September
24 Oktober
21 November
19 December

Groet
Ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-02-2007, 16:04
Verwijderd
Heeft iemand enig idee wanneer we de jaaropgaaf krijgen?
Oud 23-02-2007, 16:35
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Aaron schreef op 23-02-2007 @ 17:04 :
Heeft iemand enig idee wanneer we de jaaropgaaf krijgen?
Geen idee maar je kan je laatste loonstrook als jaaropgaaf gebruiken.

Groet
Ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-02-2007, 18:00
Knots
Knots is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 23-02-2007 @ 14:20 :
Loonbetaling dit jaar vallen op
17 Januari
14 Februari
14 Maart
11 April
9 Mei
6 Juni
4 Juli
1 Augustus
29 Augustus
26 September
24 Oktober
21 November
19 December

Groet
Ivo
Dus op elke 4 weken op woensdag .
Oud 23-02-2007, 20:30
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Knots schreef op 23-02-2007 @ 19:00 :
Dus op elke 4 weken op woensdag .
jeps kan een dag later zijn i.v.m. de bank die je hebt.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 24-02-2007, 12:04
stefan1989
stefan1989 is offline
Hoi,
Ik heb een vraagje, ik werk al bijna 2 jaar bij Albert Heijn, en mn contract loopt weer bijna af. Mijn eerste contract was een half jaar, toen nog een half jaar en toen een jaar. Ik dacht dat het zo was dat je na 3 contracten verplicht een contract voor onbepaalde tijd kreeg, maar ik heb weer een contract voor een jaar gekregen. Ik heb het nagevraagd bij één van de VM's en die zei dat je er wel minimaal 3 jaar moest werken voor je een OT-contract kunt krijgen, klopt dat?? Weet één van jullie dat toevallig?
Oud 24-02-2007, 14:59
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 23-02-2007 @ 14:20 :
Loonbetaling dit jaar vallen op

14 Februari
Ik kreeg het afgelopen woensdag pas
Oud 24-02-2007, 18:36
timvl1987
timvl1987 is offline
Hoi

Ik werk nu al sinds mei 2005 bij de AH. Aan mijn loon gezien (zie eerdere berichten) ben ik nu met 19 jaar (4,81) nog steeds verkoper A/vulploegmedewerker.

Nu heb ik op 30 nov vorig jaar een contract voor onbepaalde tijd gekregen. Ook doe ik af en toe lossen van de vracht, bestellen, gewone vulploeg werkzaamheden, kan met de computer werken, en op zaterdag overdag ben ik de AGF'er de hele dag.

Hoe kan ik nu Verkoper B worden en heb ik daar recht op met de tijd dat ik er al werk, en al het werk wat ik doe.
En als ik dan al na 1 jaar werken verkoper B had moeten worden (Dus in mei 2006). Krijg ik dan al dat geld wat ik toch meer had moeten krijgen (van mei 2006 tot nu) toch nog erbij?

Gr. Tim
Oud 25-02-2007, 02:38
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
stefan1989 schreef op 24-02-2007 @ 13:04 :
Hoi,
Ik heb een vraagje, ik werk al bijna 2 jaar bij Albert Heijn, en mn contract loopt weer bijna af. Mijn eerste contract was een half jaar, toen nog een half jaar en toen een jaar. Ik dacht dat het zo was dat je na 3 contracten verplicht een contract voor onbepaalde tijd kreeg, maar ik heb weer een contract voor een jaar gekregen. Ik heb het nagevraagd bij één van de VM's en die zei dat je er wel minimaal 3 jaar moest werken voor je een OT-contract kunt krijgen, klopt dat?? Weet één van jullie dat toevallig?
Nope dat is NIET correct aangezien de wet voorschrijft dat bij het vierde contract een OT moet volgen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 02:40.
Oud 25-02-2007, 02:39
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 24-02-2007 @ 15:59 :
Ik kreeg het afgelopen woensdag pas
Enige wat ik me kan bedenken is een heeeeeeeeeleeeeeeee trage bank of een franchise waar het anders is.
Anders is het gewoon niet mogelijk.

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 25-02-2007, 02:42
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
timvl1987 schreef op 24-02-2007 @ 19:36 :
Hoi

Ik werk nu al sinds mei 2005 bij de AH. Aan mijn loon gezien (zie eerdere berichten) ben ik nu met 19 jaar (4,81) nog steeds verkoper A/vulploegmedewerker.

Nu heb ik op 30 nov vorig jaar een contract voor onbepaalde tijd gekregen. Ook doe ik af en toe lossen van de vracht, bestellen, gewone vulploeg werkzaamheden, kan met de computer werken, en op zaterdag overdag ben ik de AGF'er de hele dag.

Hoe kan ik nu Verkoper B worden en heb ik daar recht op met de tijd dat ik er al werk, en al het werk wat ik doe.
En als ik dan al na 1 jaar werken verkoper B had moeten worden (Dus in mei 2006). Krijg ik dan al dat geld wat ik toch meer had moeten krijgen (van mei 2006 tot nu) toch nog erbij?

Gr. Tim
Om te beginnen ligt het er aan hoe je bent aangenomen. Ben je als Vulploegmedewerker aangenomen is het niet verplicht om je verkoper B te maken. Ben je als verkoper A aangenomen wel. In het laatste geval kan je proberen of je het gelod vanaf mei krijgt als verkoper B maar dat denk ik niet.
Hoe je verder Verkoper B kan worden is om er naar te VRAGEN!
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 26-02-2007, 11:18
stefan1989
stefan1989 is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 25-02-2007 @ 03:38 :
Nope dat is NIET correct aangezien de wet voorschrijft dat bij het vierde contract een OT moet volgen.
Dus wel... ik dacht al zoiets...
Weet je toevallig waar ik dat kan vinden?

Kan het zijn dat Albert Heijn hier een eigen regeling voor heeft ofzoiets, want ik heb een kopie in mn postvakje ontvangen van de regelgeving van AH waarin inderdaad iets staat als een voorwaarde voor een OT-contract van minimaal 3 dienstjaren...
ik zal morgen even kijken hoe het er precies staat....
Oud 26-02-2007, 14:57
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
stefan1989 schreef op 26-02-2007 @ 12:18 :
Dus wel... ik dacht al zoiets...
Weet je toevallig waar ik dat kan vinden?

Kan het zijn dat Albert Heijn hier een eigen regeling voor heeft ofzoiets, want ik heb een kopie in mn postvakje ontvangen van de regelgeving van AH waarin inderdaad iets staat als een voorwaarde voor een OT-contract van minimaal 3 dienstjaren...
ik zal morgen even kijken hoe het er precies staat....
Onmogelijk aangezien het in strijd is met de wet een artikel zou ik moeten gaan opzoeken. Dus lees het nog even na misschien staat er 3 contracten en niet dienstjaren.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 27-02-2007, 18:46
joeldekoning
Avatar van joeldekoning
joeldekoning is offline
hey,

ik had 2 vragen die vast wel iemand weet:
-Ik heb een nieuw rooster, en ben begonnen met stage, op donderdag kan ik niet meer werken, maar hoe zit dat? voor bijv. a.s. donderdag, en hoe wordt dat veder geregeld?

-ook overweeg ik ontslag te nemen, vanwege me stage enzo! en het werk wat ik op zaterdag doe bij albert heijn gewoon echt niet leuk meer vind! Maar hoe doe je dat, ontslag nemen hoelang ben ik verplicht nog te werken
(ik kan dus op donderdag niet meer, tenminste sowieso niet die tijden die ik nu werk)

Alvast bedankt heh!

MVG
Oud 27-02-2007, 19:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
joeldekoning schreef op 27-02-2007 @ 19:46 :
hey,

ik had 2 vragen die vast wel iemand weet:
-Ik heb een nieuw rooster, en ben begonnen met stage, op donderdag kan ik niet meer werken, maar hoe zit dat? voor bijv. a.s. donderdag, en hoe wordt dat veder geregeld?

-ook overweeg ik ontslag te nemen, vanwege me stage enzo! en het werk wat ik op zaterdag doe bij albert heijn gewoon echt niet leuk meer vind! Maar hoe doe je dat, ontslag nemen hoelang ben ik verplicht nog te werken
(ik kan dus op donderdag niet meer, tenminste sowieso niet die tijden die ik nu werk)

Alvast bedankt heh!

MVG
Voor ontslag geldt een opzegtermijn van 4 weken.

En als je niet meer kan werken moet je even naar je leidinggevenden gaan.
Oud 27-02-2007, 23:19
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 27-02-2007 @ 20:20 :
Voor ontslag geldt een opzegtermijn van 4 weken.

En als je niet meer kan werken moet je even naar je leidinggevenden gaan.
Er is inderdaad geen correcter antwoord dan dit.

Groet
Ivo


P.S. mijn koken en eten met alle talenten en het kader vandaag was top!
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-02-2007, 12:30
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Heey!
heb ff vraagje, heb van de week ff al m'n loonstrookjes zitten uitpluizen van het afgelopen jaar.. nou ben ik er achter gekomen dat m'n loon echt 4x is veranderd in 13 weken tijd! Toen ik 18 was (ben in december jarig, das wel handig met loonveranderingen in januari) verdiende ik 4,06. Halverwege vorig jaar kreeg ik opeens 4,09 en de 13e maand was het 4,19. Nu periode 1 van 2007 was het 4,81 (ben toen ook dus net 19 geworden)

Is dat bij jullie dus ook dat het vorig jaar halverwege het jaar ongeveer is verhoogd, de 13e maand ook hoger was en in januari ook (of dat januari veranderde bij mij alleen omdat ik jarig ben geweest?) Ik snap helemaal niks van de AH af & toe, maar wil ff weten hoe dat allemaal zit voordat ik naar m'n bedrijfsleider stap om om een herberekening aan te vragen (heb niet zo'n geweldige 'relatie' met die meneer..)

Tnxx alvast

Daisy
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Oud 28-02-2007, 13:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 28-02-2007 @ 13:30 :
Heey!
heb ff vraagje, heb van de week ff al m'n loonstrookjes zitten uitpluizen van het afgelopen jaar.. nou ben ik er achter gekomen dat m'n loon echt 4x is veranderd in 13 weken tijd! Toen ik 18 was (ben in december jarig, das wel handig met loonveranderingen in januari) verdiende ik 4,06. Halverwege vorig jaar kreeg ik opeens 4,09 en de 13e maand was het 4,19. Nu periode 1 van 2007 was het 4,81 (ben toen ook dus net 19 geworden)

Is dat bij jullie dus ook dat het vorig jaar halverwege het jaar ongeveer is verhoogd, de 13e maand ook hoger was en in januari ook (of dat januari veranderde bij mij alleen omdat ik jarig ben geweest?) Ik snap helemaal niks van de AH af & toe, maar wil ff weten hoe dat allemaal zit voordat ik naar m'n bedrijfsleider stap om om een herberekening aan te vragen (heb niet zo'n geweldige 'relatie' met die meneer..)

Tnxx alvast

Daisy
Ik kan alleen zeggen wat mij is opgevallen. Ik ben aangenomen voor 4,06 per uur. Dit is na enige tijd 4,09 geworden. Aan het eind van het jaar is dat salaris omhoog gegaan door de algemene loonsverhoging. En als je jarig bent krijg je wederom een hoger loon. Dit lijkt me logisch dus.
Oud 28-02-2007, 22:31
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 28-02-2007 @ 14:34 :
Ik kan alleen zeggen wat mij is opgevallen. Ik ben aangenomen voor 4,06 per uur. Dit is na enige tijd 4,09 geworden. Aan het eind van het jaar is dat salaris omhoog gegaan door de algemene loonsverhoging. En als je jarig bent krijg je wederom een hoger loon. Dit lijkt me logisch dus.
Klopt in Juli (periode 6 of 7 ) is er ook meestal een loonsverhoging


Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 28-02-2007 @ 13:30 :
Heey!
heb ff vraagje, heb van de week ff al m'n loonstrookjes zitten uitpluizen van het afgelopen jaar.. nou ben ik er achter gekomen dat m'n loon echt 4x is veranderd in 13 weken tijd! Toen ik 18 was (ben in december jarig, das wel handig met loonveranderingen in januari) verdiende ik 4,06. Halverwege vorig jaar kreeg ik opeens 4,09 en de 13e maand was het 4,19. Nu periode 1 van 2007 was het 4,81 (ben toen ook dus net 19 geworden)

Is dat bij jullie dus ook dat het vorig jaar halverwege het jaar ongeveer is verhoogd, de 13e maand ook hoger was en in januari ook (of dat januari veranderde bij mij alleen omdat ik jarig ben geweest?) Ik snap helemaal niks van de AH af & toe, maar wil ff weten hoe dat allemaal zit voordat ik naar m'n bedrijfsleider stap om om een herberekening aan te vragen (heb niet zo'n geweldige 'relatie' met die meneer..)

Tnxx alvast

Daisy
Wanneer was je jarig in December?

Dus
Per 1 Januari Standaard Loonsverhoging
Per 1 Juli Standaard Loonsverhoging
Per periode 13 klopt omdat je dan een gemiddeld salaris hebt van je wat je gewerkt hebt voor je 19de en erna.
Per 1 Januari gaat je nieuwe loon voor 100% in en is er een standaard loonsverhoging.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 05-03-2007, 06:23
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
okee tnxx! Dan weet ik genoeg, dan klopt het haha! Bij ons zijn er namelijk een aantal mensen die net zo oud zijn, er ongeveer net zo lang werken (iig minder dan 1 jaar) en die allemaal een ander bedrag krijgen, dus wilde ff checken of het bij mij echt allemaal klopte

tnxx!
xxx
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Oud 06-03-2007, 15:11
kinghardicnut
kinghardicnut is offline
Goedendag allemaal, ik ben een jongen van 16 jaar en werk dus bij de Albert Heijn. Nu wil ik mijn belasting gaan aangeven, maar een paar zaakjes over het invullen blijven mij onduidelijk, aangezien het loonstrookje iets ander jargon er op na houdt dan het electronische aangeifteprogrammatje van de belastingdienst.

Zou iemand, die wellicht al ervaring heeft met het aangeven van de belasting met het loonstrookje van de AH, mij misschien kunnen vertellen wat ik bijvoorbeeld bij "Loon" moet invullen (heffingsloon of coordinatieloon). En bijv. bij loonheffing, waar bij niks staat (ik neem aan dat ik dan ook niks moet invullen). Verder zou ik ook nog graag willen weten of ik mijn Basis vak.toeslag, bijdrage ZVW werkg. en Premie ZVW werkn. nog ergens moet invullen.

Laatst gewijzigd op 06-03-2007 om 15:15.
Oud 06-03-2007, 16:34
timvl1987
timvl1987 is offline
hoi

als je achter de kassa werkt, en je bent 19 jaar (2 functiejaren en verkoper B), krijg je dan meer uitbetaald dan dat je b.v. op de versafdeling staat.

Gr. Tim
Oud 06-03-2007, 16:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
timvl1987 schreef op 06-03-2007 @ 17:34 :
hoi

als je achter de kassa werkt, en je bent 19 jaar (2 functiejaren en verkoper B), krijg je dan meer uitbetaald dan dat je b.v. op de versafdeling staat.

Gr. Tim
Nee, alle gelijkwaardige functies worden even goed (of slecht) betaald.
Oud 06-03-2007, 21:56
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
timvl1987 schreef op 06-03-2007 @ 17:34 :
hoi

als je achter de kassa werkt, en je bent 19 jaar (2 functiejaren en verkoper B), krijg je dan meer uitbetaald dan dat je b.v. op de versafdeling staat.

Gr. Tim
Nee je krijgt net zoveel als een verkoper B van de vers afdeling.
Letwel op de kassa het het Cassaire B. Er is in princiepe wel meer doorstroom omdat men als cassaire A moet worden aangenomen en iemand op de vers ook als vulploegmedewerker kan worden aangenomen.

groet
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 06-03-2007, 21:57
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
kinghardicnut schreef op 06-03-2007 @ 16:11 :
Goedendag allemaal, ik ben een jongen van 16 jaar en werk dus bij de Albert Heijn. Nu wil ik mijn belasting gaan aangeven, maar een paar zaakjes over het invullen blijven mij onduidelijk, aangezien het loonstrookje iets ander jargon er op na houdt dan het electronische aangeifteprogrammatje van de belastingdienst.

Zou iemand, die wellicht al ervaring heeft met het aangeven van de belasting met het loonstrookje van de AH, mij misschien kunnen vertellen wat ik bijvoorbeeld bij "Loon" moet invullen (heffingsloon of coordinatieloon). En bijv. bij loonheffing, waar bij niks staat (ik neem aan dat ik dan ook niks moet invullen). Verder zou ik ook nog graag willen weten of ik mijn Basis vak.toeslag, bijdrage ZVW werkg. en Premie ZVW werkn. nog ergens moet invullen.
Als er bij loonheffing niks staat ingevuld en het is je enige baantje/inkomen dan hoef je niet eens een formulier in te vullen.
Zoniet moet je het heffingsloon gebruiken. En met ZVW kan je verder niks.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 06-03-2007, 22:24
kinghardicnut
kinghardicnut is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 06-03-2007 @ 22:57 :
Als er bij loonheffing niks staat ingevuld en het is je enige baantje/inkomen dan hoef je niet eens een formulier in te vullen.
Zoniet moet je het heffingsloon gebruiken. En met ZVW kan je verder niks.
Bedankt voor het spoedige antwoord, wel lullig dat ik dus blijkbaar niks terugkrijg , maarja het zal anders vast toch wel niet al te veel zijn geweest. Ik dacht altijd dat je als jongere altijd iets terugkreeg, en vandaar het "teruggave-jongeren-biljet", omdat jongeren misschien altijd iets terugkrijgen, omdat ze nog geen belasting hoeven te betalen over sommige dingen. Maar jammerlijk genoeg had ik het dus niet bij het rechte eind.
Toch bedankt!

EDIT: nog 1 vraagje, geeft de basis vak.toeslag aan hoeveel vakantiegeld ik zal ontvangen zo rond het aanbreken van de vakantieperiodes? alvast bedankt.

Laatst gewijzigd op 06-03-2007 om 22:26.
Oud 07-03-2007, 08:41
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
kinghardicnut schreef op 06-03-2007 @ 23:24 :
Bedankt voor het spoedige antwoord, wel lullig dat ik dus blijkbaar niks terugkrijg , maarja het zal anders vast toch wel niet al te veel zijn geweest. Ik dacht altijd dat je als jongere altijd iets terugkreeg, en vandaar het "teruggave-jongeren-biljet", omdat jongeren misschien altijd iets terugkrijgen, omdat ze nog geen belasting hoeven te betalen over sommige dingen. Maar jammerlijk genoeg had ik het dus niet bij het rechte eind.
Toch bedankt!

EDIT: nog 1 vraagje, geeft de basis vak.toeslag aan hoeveel vakantiegeld ik zal ontvangen zo rond het aanbreken van de vakantieperiodes? alvast bedankt.
Het jongeren biljet is er omdat jongeren vaak nog geen gedoe hebben met een eigen huis en dat soort dingen.
Je moet natuurlijk altijd belasting hebben betaald om iets terug te krijgen ;-)

Jah de Basis vak. toeslag geeft aan hoeveel vakantiegeld je in mei zal ontvangen bij je loon van periode 4.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 09-03-2007, 11:22
Liwin
Avatar van Liwin
Liwin is offline
Hallo allemaal,

Ik ben 15 jaar en werk gedurende zo'n drie kwartaal bij albert heijn. Echter is het zo dat ik het vulwerk niet meer zo appreciër. Ten eerste instantie was het ook helemaal niet de bedoeling dat ik er vast ging werken maar dat ik het als vakantiebaantje zou gaan doen.
Door een romelige organisatie en verlegenheid van mijn kant, heb ik geen idee wat mijn contract is. Verder zou ik absoluut niet weten wat er in mijn contract staat. Eind vorig jaar kreeg ik een brief dat mijn contract was verlengd.
Aangezien ik niet weet wat mijn contract is, weet ik dus ook niet hoe lang de opzegtermijn is. Zou iemand me daarop kunnen wijzen?
Verder vraag ik me af hoe ik precies ontslag moet gaan nemen. Ik dacht aan een brief en een gesprek met mijn leidinggevende, is dit juist?

Met vriendelijke groet,

Liwin
Oud 09-03-2007, 11:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ten eerste vind ik dat je wel erg je best doet 'moeilijke woorden' te gebruiken, terwijl je taalgebruik opzich niet zo geweldig is.

Ten tweede, opzegtermijn is 4 weken. Hoe je ontslag moet nemen weet ik niet precies, maar het lijkt me dat naar je sm stappen wel een oplossing moet geven.
Oud 09-03-2007, 11:59
Liwin
Avatar van Liwin
Liwin is offline
Bedankt.
Zulke moeilijke woorden gebruik ik toch niet?
Ach ja, ik doe het in ieder geval niet expres, wat jij dus blijkbaar denkt.
Dan nog een vraag. Betekent vier weken ook daadwerkelijk vier weken of gaat het per maand? Dus dat als ik nu ontslag zou nemen, dat ik pas per ingang van 1 mei niet meer hoef te werken?
__________________
If I could ask God one question, it would be Why?
Oud 09-03-2007, 12:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
'Echter is het zo dat ik het vulwerk niet meer zo appreciër' is niet iets wat de meeste mensen zullen gebruiken. Daarbij had ik moeilijk tussen aanhalingstekens staan.

En nee, het gaat per 4 weken geloof ik.
Oud 09-03-2007, 12:18
Liwin
Avatar van Liwin
Liwin is offline
Tja, dat krijg je als je met Belgen om ga en je schrijft in je vrije tijd ^^ Goh
Maar goed, ik zal mijn taal wel even naar een doorsnee vierdejaars VWO'er terughalen.
Heel erg bedankt voor je behulpzaamheid, dat waardeer ik echt

Edit: Lol ^^ Zo beter? Sorry, ik ben een beetje offtopic bezig... Vergeef me

Edit 2: Pardon me? Ik ben intelligent, duh alleen niet intelligent genoeg om te weten hoe lang de opzegtermijn is.
__________________
If I could ask God one question, it would be Why?

Laatst gewijzigd op 09-03-2007 om 12:32.
Oud 09-03-2007, 12:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik snapte je wel hoor, het leek alleen zo erg alsof je probeerde intelligent over te komen door moeilijke woorden te gebruiken. No offense verder

Enne succes.
Oud 09-03-2007, 14:31
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 09-03-2007 @ 13:15 :
En nee, het gaat per 4 wekengeloof ik.
Officieel gaat het per 4 weken. Dus als je halverwege een periode opzegt gaat het per de 1ste van de nieuwe periode tellen. Veel managers bij AH gaan echter uit van 4 weken na de opzegdatum.
Je moet naar je SM,VM of VS gaan om op te zeggen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 10-03-2007, 15:38
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Hey,

De jaaropgave van 2006 is binnen, maar nu heb ik een vraag. Want is een T biljet nog nodig om de teveel betaalde belasting terug te vragen nadat je de inkomstenbelasting hebt ingevuld en opgestuurd? Of volstaat het invullen van de inkomstenbelasting, waardoor je het teveel betaalde automisch terug krijgt gestort?
Oud 10-03-2007, 22:32
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
coolz schreef op 10-03-2007 @ 16:38 :
Hey,

De jaaropgave van 2006 is binnen, maar nu heb ik een vraag. Want is een T biljet nog nodig om de teveel betaalde belasting terug te vragen nadat je de inkomstenbelasting hebt ingevuld en opgestuurd? Of volstaat het invullen van de inkomstenbelasting, waardoor je het teveel betaalde automisch terug krijgt gestort?
Meer een belasting vraag, je moet een T(J)-biljet invullen om je geld terug te vragen
Ik heb me jaaropgave nog niet maar ik gebruik me 13de periode loonstrook gewoon.

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 11-03-2007, 20:40
stokj
stokj is offline
Hey iedereen ben nieuw hier en heb een vraag.

In mei zal het gebeuren dat ik al 5 jaar bij AH werk.

Ik kwam inprincipe voor vakantiewerk (zo n 5 jaar geleden). In dat contract dat ik moest tekenen, stond dat ik de functie zou hebben van verkoper 1 (of tewel verkoper A geloof ik).
Na dat vakantiewerk werd er door de toenmalige manager gevraagd of ik voor vast zou willen werken. Ik vond dat best. Ik had toen een contract voor bepaalde tijd, maar kreeg toen een contract voor onbepaalde tijd.
Nu zijn we 5 jaar verder en sinds ongeveer 2 jaar geleden is er een nieuwe manager, en vraag ik me af of ik nu nog steeds verkoper 1 (A) ben of 2 (B). Ik ben nu 19 jaar en mijn uurloon is 4,81. Mocht ik verkoper A zijn, dan is het opzich vreemd dat ik niet ben doorgestroomd naar B? Sinds ik daar voor vast werk, werk ik alleen op zaterdag fulltime. In vakanties werk ik alle dagen, en als ze me nodig hebben dan kom ik ook.

Kan iemand mij helpen hiermee? En wat zou ikdan moeten doen om verkoper B te worden?

Laatst gewijzigd op 11-03-2007 om 20:45.
Oud 11-03-2007, 23:43
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
stokj schreef op 11-03-2007 @ 21:40 :
Hey iedereen ben nieuw hier en heb een vraag.

In mei zal het gebeuren dat ik al 5 jaar bij AH werk.

Ik kwam inprincipe voor vakantiewerk (zo n 5 jaar geleden). In dat contract dat ik moest tekenen, stond dat ik de functie zou hebben van verkoper 1 (of tewel verkoper A geloof ik).
Na dat vakantiewerk werd er door de toenmalige manager gevraagd of ik voor vast zou willen werken. Ik vond dat best. Ik had toen een contract voor bepaalde tijd, maar kreeg toen een contract voor onbepaalde tijd.
Nu zijn we 5 jaar verder en sinds ongeveer 2 jaar geleden is er een nieuwe manager, en vraag ik me af of ik nu nog steeds verkoper 1 (A) ben of 2 (B). Ik ben nu 19 jaar en mijn uurloon is 4,81. Mocht ik verkoper A zijn, dan is het opzich vreemd dat ik niet ben doorgestroomd naar B? Sinds ik daar voor vast werk, werk ik alleen op zaterdag fulltime. In vakanties werk ik alle dagen, en als ze me nodig hebben dan kom ik ook.

Kan iemand mij helpen hiermee? En wat zou ikdan moeten doen om verkoper B te worden?
4,81 is op je 19de een verkoper A salaris, let wel het kan zijn dat je als vulploegmedewerker bent aangenomen en niet als verkoper.
Anders is het opzich raar als ze na een jaar geen gesprek met je hebben gehad dat je eventueel niet goed functioneerde om door te stromen.

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 12-03-2007, 15:06
stokj
stokj is offline
4,81 is op je 19de een verkoper A salaris, let wel het kan zijn dat je als vulploegmedewerker bent aangenomen en niet als verkoper.
Anders is het opzich raar als ze na een jaar geen gesprek met je hebben gehad dat je eventueel niet goed functioneerde om door te stromen.

grtz
ivo


In dat contract (wat ik nog steeds heb) was een contract voor alleen de zomervakantie. Daarin staat dat ik in de rol van verkoper 1 zal functioneren.
Pas na die zomervakantie ben ik gevraagd om daar voor vast te blijven.

Ik heb idd geen gesprek ofzo gehad over mijn functioneren.
Eigenlijk ben ik best wel een beetje teleurgesteld. Ik werk er daar straks 5jaar en dan nog verkoper 1.

Ik ben nu 19 en wordtin september 20. Zou ik nog kans kunnen maken om alsnog verkoper B te worden. ik heb een contract voor onbepaalde tijd (OT).
Oh ja, is het standaard dat als je 20 wordt, dat je alleen je contracturen mag werken, of zal dat qua bezetting per filiaal verschillen?

gr
STOKJ
Oud 12-03-2007, 16:27
qwertyuiop
qwertyuiop is offline
Ik heb nog een vraagje over de jaaropgaaf,

de bedragen die daarop vermeld staan zijn veel hoger dan de bedragen die ik daadwerkelijk heb verdiend (en waarover ik dus eventueel heb betaald). Dat klopt neem ik aan niet?
Oud 12-03-2007, 16:28
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
stokj schreef op 12-03-2007 @ 16:06 :
4,81 is op je 19de een verkoper A salaris, let wel het kan zijn dat je als vulploegmedewerker bent aangenomen en niet als verkoper.
Anders is het opzich raar als ze na een jaar geen gesprek met je hebben gehad dat je eventueel niet goed functioneerde om door te stromen.

grtz
ivo


In dat contract (wat ik nog steeds heb) was een contract voor alleen de zomervakantie. Daarin staat dat ik in de rol van verkoper 1 zal functioneren.
Pas na die zomervakantie ben ik gevraagd om daar voor vast te blijven.

Ik heb idd geen gesprek ofzo gehad over mijn functioneren.
Eigenlijk ben ik best wel een beetje teleurgesteld. Ik werk er daar straks 5jaar en dan nog verkoper 1.

Ik ben nu 19 en wordtin september 20. Zou ik nog kans kunnen maken om alsnog verkoper B te worden. ik heb een contract voor onbepaalde tijd (OT).
Oh ja, is het standaard dat als je 20 wordt, dat je alleen je contracturen mag werken, of zal dat qua bezetting per filiaal verschillen?

gr
STOKJ
Wij mogen inmiddels ook weer mensen boven de 21 aannemen dus volgens mij word dat allemaal weer wat soepeler.
Opzich zou je als daar geen zwaarwegende bezwaren voor zijn verkoper B MOETEN worden.

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 12-03-2007, 19:21
stokj
stokj is offline
Wij mogen inmiddels ook weer mensen boven de 21 aannemen dus volgens mij word dat allemaal weer wat soepeler.
Opzich zou je als daar geen zwaarwegende bezwaren voor zijn verkoper B MOETEN worden


Ik ga er zeker achteraan, want ben echt wel teleurgesteld dat ik na 5jaar nog steeds verkoper1 ben. Kunje misschien een voorbeeld van een 'zwaarwegende' bezwaar kunnen geven waarom ik geen verkoperB mag worden?
Hoe kan ik hier t beste met mn manager over praten.
Oud 12-03-2007, 20:30
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
stokj schreef op 12-03-2007 @ 20:21 :
Wij mogen inmiddels ook weer mensen boven de 21 aannemen dus volgens mij word dat allemaal weer wat soepeler.
Opzich zou je als daar geen zwaarwegende bezwaren voor zijn verkoper B MOETEN worden


Ik ga er zeker achteraan, want ben echt wel teleurgesteld dat ik na 5jaar nog steeds verkoper1 ben. Kunje misschien een voorbeeld van een 'zwaarwegende' bezwaar kunnen geven waarom ik geen verkoperB mag worden?
Hoe kan ik hier t beste met mn manager over praten.
Salariskosten zijn dat in ieder geval niet
Wat zou het wel kunnen zijn is bijvoorbeeld dat je geen werkzaamheden doet van een verkoper B (die kan je leren natuurlijk he)of dat je werkhouding niet goed is etc, maar ik neem aan dat ze je dan misschien er wel eerder uit gegooid hadden.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 13-03-2007, 06:38
stokj
stokj is offline
Salariskosten zijn dat in ieder geval niet
Wat zou het wel kunnen zijn is bijvoorbeeld dat je geen werkzaamheden doet van een verkoper B (die kan je leren natuurlijk he)of dat je werkhouding niet goed is etc, maar ik neem aan dat ze je dan misschien er wel eerder uit gegooid hadden.


Toen ik daar pas kwam moest ik ook kassa en brood leren. (wij hebben geen deli, kleine AH). Verder ken ik het retourproces als geen ander, want doe dat al 3 jaar.
Zeg maar alle taken die bij een verkoper B horen kan ik inprincipe al. Van de zomer had ik zelfs leiding gegeven aan de groep vakantiemedewerkers.

Ik ben zeg maar de allrounder daar. Als er een gemiste bonus is, of een barcode onbekend weet ik hoe ik die aan moet pakken.
Voor de rest kan ik klanten advies geven bij bepaalde producten, kan ik actiekoppen afbouwen en opbouwen.
Oud 13-03-2007, 09:40
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
stokj schreef op 13-03-2007 @ 07:38 :
Salariskosten zijn dat in ieder geval niet
Wat zou het wel kunnen zijn is bijvoorbeeld dat je geen werkzaamheden doet van een verkoper B (die kan je leren natuurlijk he)of dat je werkhouding niet goed is etc, maar ik neem aan dat ze je dan misschien er wel eerder uit gegooid hadden.


Toen ik daar pas kwam moest ik ook kassa en brood leren. (wij hebben geen deli, kleine AH). Verder ken ik het retourproces als geen ander, want doe dat al 3 jaar.
Zeg maar alle taken die bij een verkoper B horen kan ik inprincipe al. Van de zomer had ik zelfs leiding gegeven aan de groep vakantiemedewerkers.

Ik ben zeg maar de allrounder daar. Als er een gemiste bonus is, of een barcode onbekend weet ik hoe ik die aan moet pakken.
Voor de rest kan ik klanten advies geven bij bepaalde producten, kan ik actiekoppen afbouwen en opbouwen.
Dan snap ik niet dat je geen B bent.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 13-03-2007, 16:19
stokj
stokj is offline
Dan snap ik niet dat je geen B bent.

Inprincipe MOET hij me eigenlijk B maken...maar om de een of andere reden heeft hij dat niet gedaan. Misschien omdat ikanders te duur wordt?

Maar dat MAG dus geen rol spelen als ik het ga vragen en de manager zegt: nee je mag geen B worden want dan ben je te duur voor ons? (aangezien mn leeftijd)
Oud 13-03-2007, 19:29
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
stokj schreef op 13-03-2007 @ 17:19 :
Dan snap ik niet dat je geen B bent.

Inprincipe MOET hij me eigenlijk B maken...maar om de een of andere reden heeft hij dat niet gedaan. Misschien omdat ikanders te duur wordt?

Maar dat MAG dus geen rol spelen als ik het ga vragen en de manager zegt: nee je mag geen B worden want dan ben je te duur voor ons? (aangezien mn leeftijd)
Nope ME dunkt zeg het zou een mooie boel worden dan als dat gegronde redenen zijn :-s
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (deel 4)
ikbenschipper1
501 24-10-2008 22:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.