Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2007, 18:15
Verwijderd
En de mijne ook.

Dag was druk, chaos op werk, wel leuk dat ik cursisten mag helpen. Sjans in de metro, een vieze hamburger gemaakt en nu wil ik dronken worden.

Oh ja, berzorges moeten pakjes bij de fucking buren afgeven in plaats van een briefje achter te laten: "we proberen het morgen nog eens". Morgen ben ik er namelijk ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2007, 18:17
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ja ik was gisteren bij Haligh en toen heb ik lapin gespot in een krantje, leuke foto !

En vandaag zat ik gaar op school, heb ruzie gemaakt met een paar mutsen uit mijn klas, veel gerookt, aan school gewerkt, net naar de AH geweest en toen zag ik een 35% sticker op een bakje sushi en nou voel ik me voldaan!
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ja ik was gisteren bij Haligh en toen heb ik lapin gespot in een krantje, leuke foto !

En vandaag zat ik gaar op school, heb ruzie gemaakt met een paar mutsen uit mijn klas, veel gerookt, aan school gewerkt, net naar de AH geweest en toen zag ik een 35% sticker op een bakje sushi en nou voel ik me voldaan!
Onze appie doe die Sushi niet meer, heel irritant. Sushi is heilig.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:24
llell
Avatar van llell
llell is offline
Ik ben echt een stomme doos, ik heb dik een jaar mn rijbewijs, maar ik kan nog steeds niet rijden Heb net weer de hele weg met de handrem erop gereden...
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Onze appie doe die Sushi niet meer, heel irritant. Sushi is heilig.
absoluut, maar die van de AH vind ik toch niet echt te gek
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:45
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
absoluut, maar die van de AH vind ik toch niet echt te gek
mijn ah heeft de sushi-kit, kun je zelf sushi maken. dat doe ik weleensmet mn huisgenoot, ideaal
ohja, ik ging vanohctend naar spaans, het was mn 2e les en morgen heb ik een presentatie en volgende week tentamen. YES.
daarna werkgroep voor n ander vak en dat was leuk maar daar heb ik volgende week óók presentatie voor. maargoed, dan ben ik er maar vanaf
verder chill ik nog steeds zoals in de vakantie.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:53
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
absoluut, maar die van de AH vind ik toch niet echt te gek
is niet top, maar wel goed te eten vind ik
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 18:54
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
blablabla suhji schmushi
niet slapen + een liter fles AH huiswijn got m e owned
fuck.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 19:07
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik moet die sushi niet .

ik heb gewerkt ennnn toen ik thuis kwam bleek het restjes dag te zijn maar alles wat ingevroren was bevatte vlees dus toen moest ik maar een dubbele boterham eten . net naar de kapper geweest en ehh nu ga ik hangen.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 19:10
Verwijderd
Citaat:
mijn ah heeft de sushi-kit, kun je zelf sushi maken. dat doe ik weleensmet mn huisgenoot, ideaal
ja ik maak het ook meestal zelf, maar bij gebrek aan zin moet ik eerlijk bekennen dat ik het ook wel eens bij de ah haal
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 19:33
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
nou ik heb met matties gekletst en thee gedronken en zometeen ga ik geloof ik dansen en nu heb ik zin in wijn.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 19:55
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Vandaag zag ik een net-niet-helemaal-wakker Haligh
klopt.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 20:03
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
ik eet nu een heerlijke cheescake
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 21:03
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik moest vandaag een duitse presentatie houden en uuuuh ik scheet bekant in mijn broek. ik heb echt dikke presentatie-angst ofzo LOLS. maar het ging wel goed gelukkig. en ik heb de rest van de dag aan mijn project zitten werken wat morgen af moet, uitstellen de gexteuh. maar ik heb nu 4 hele mooie patronen en stiekum ben ik er trots op.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 21:39
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Intresant

Net heb ik van 13:00 tot 22:00 in de schoolbanken gezeten (zonder me te bezeren) en allemaal spannende verhalen aangehoord en tussendoor wat publieke geheimen uitgewisseld.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Intresant
Zag het al... zpellingsnasies
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 22:45
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vanmorgen college en 's middags geluncht met een corpskutje, maar ze was de enige die er was en ik had geen zin om autistisch alleen aan een tafeltje te zitten. daarna keuze-onderwijs wat weer reuze interessant was, want het ging over herseninfarcten. daarna de stad in en daar gegeten, gewinkeld en wat gedronken. nu ga ik lekker slapen.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 23:01
Verwijderd
Werkgroep, koffie drinken en kettingroken met toffe lui uit de werkgroep, eten bij de filmhomie, film kijken en toen 6 uur lang schoonmaken en klussen.

Nu ben ik net thuis en ik was weer vergeten te eten vandaag dus ik heb uberbruut avondeten gemaakt (pasta met een sausje van jonge kaas, zooi groente uit de wok en quornfilet met tomaat en mozarella). Het is echt kenkerjammer dat er geen bier in huis is, bij gaaf eten hoort echt een fijn speciaalbiertje of op z'n minst een Hertog Jan. Maar goed. SCHRANZEN.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2007, 23:29
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Ik ben echt een stomme doos, ik heb dik een jaar mn rijbewijs, maar ik kan nog steeds niet rijden Heb net weer de hele weg met de handrem erop gereden...
Ok wtf, en dan zak ik omdat ik vergeet een zijstraatje in te kijken. HoerenCBR. HOEREN ZEG IK.
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 23:33
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Ik ben echt een stomme doos, ik heb dik een jaar mn rijbewijs, maar ik kan nog steeds niet rijden Heb net weer de hele weg met de handrem erop gereden...
haha, excellent
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 00:08
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik heb mijn peperoogst voor dit jaar binnen en verwerkt, en ik denk dat ik mijn sambal aan de NASA ga proberen te slijten ofzo.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 03:01
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben net uitgeweest in tivoli en het was zo gezellig! maar nu ringen mijn oren zo erg! echt heel erg hard...
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 07:36
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Ok wtf, en dan zak ik omdat ik vergeet een zijstraatje in te kijken. HoerenCBR. HOEREN ZEG IK.
cbr is inderdaad een schandalig duister project van de overheid(ofzo) om heeeeel veel geld van studenten af te roggelen, ik weet niet, ze hebben al genoeg aan mij verdient alleen om ergens oorlog te gaan maken...neeee echt, ik zeg het je

ik zit trouwens nog 8 uur op stage en heb nu mijn pepernoten al op

jezus.
__________________
Django
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 07:58
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Ik zit nu op mijn werk en ik wil graag dood nu want ik heb maar 2 uur geslapen. Gisteren ging ik eerst in de melkweg dansen maar de mensen met wie ik was vonden het stom dus toen gingen we naar het COOLDOWN CAFE lalz dus.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 10:50
Verwijderd
gisteren had ik intake op het glr en dat ging super goed, de dame waarmee ik het gesprek had heeft me verteld dat ze kans dat ik word aangenomen 80% is . en vandaag hoor ik het officeel dus ik hoop dat het allemaal snor zit! daarna ben ik de stad in gegaan met een vriendin en haar vriend en hebben we jonko gerookt en gewinkeldtrdrdttd. vandaag ga ik naar breda naar wat vrienden en mss zie ik mijn vriend ook nog vandaag. dolle boel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2007, 11:34
Tonnie K.
Avatar van Tonnie K.
Tonnie K. is offline
Godsiedikkie, heb nou al voor de 3e keer deze week mijn werk gebeld, en ze zouden terug bellen... nou mooi niet dus .
Ik probeer me momenteel nuttig te maken voor school, vanmiddag met vriendinnetjes koken en eten, en vanavond losss!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 11:51
Verwijderd
godsiedikkie?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 11:58
Verwijderd
ik ging net naar een college, daarna gewerkt met m'n project groepje. daarna begon het drama, namelijk: uitvinden hoe de printers op school werken. daar een halfuur met een klasgenoot mee lopen kloten, en nu EINDELIJK ons startdocument ingeleverd. nu ga ik (hoe verassend) bezig met school en vanavond misschien eten met een vriendinnetje en daarna de stad in. ofzo? ik weet het nog niet.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 12:24
Verwijderd
Ik moet de hele wereld nog mailen voor een radiouitzending volgende week en ik moet nog douchen/aankleden/spullen inpakken en dan snel een broodje eten met vriendinnetjes om gisteravond te analyseren. En daarna werkgroep STATISTIEK.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 12:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren Confetti en history boys gekeken, was leuk. Beide een beetje apart.
Vandaag niet naar wiskunde gegaan, want ik kon echt mijn bed niet uitkomen. Wel naar statistiek geweest en ik had bijna alle opdrachten goed gemaakt, dus nu ben ik heel trots op mezelf, want ik had verwacht dat ik er geen fuck van zou snappen. Maar dat valt dus mee . Vanavond moet ik werken en daarna ga ik met twee vriendinnetjes de stad in .
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 13:21
Verwijderd
gisteren een feestje gehad en ik werd vanochtend wakker met een verstuikte pols , bloed op mijn handen en kleren en een feestmustje op.het schijnt dat ik het erg gezellig heb gehad
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 13:25
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
het schijnt ook dat je heel veel hersencellen hebt verloren xD , maarja ik ga niet de hypocriet uithangen..vanavond zelf dusja.
__________________
Django
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 13:31
Verwijderd
dat zou zomaar kunnen jazzcrime, dat zou zomaar kunnen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 13:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
gisteren een feestje gehad en ik werd vanochtend wakker met een verstuikte pols , bloed op mijn handen en kleren en een feestmustje op.het schijnt dat ik het erg gezellig heb gehad
Dta klinkt als een geslaagd feest
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 14:49
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
gisteren een feestje gehad en ik werd vanochtend wakker met een verstuikte pols , bloed op mijn handen en kleren en een feestmustje op.het schijnt dat ik het erg gezellig heb gehad
Haha, heb je het zo laat gemaakt?

Ik had vandaag mijn laatste trainingsdag en we mochten ofwel eerder weg ofwel zelfstandig herhalingsoefeningen gaan maken dus toen wist ik het wel. Nu rook ik een stompje joint dat ik gisteren blijkbaar niet op had gerookt en eet ik twee stukken pizza die ik gisteren blijkbaar niet op had gegeten.

En vanavond naar Brussel voor toffe musique!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Haha, heb je het zo laat gemaakt?
ben samen met aal vertrokken , we waren uiteindelijk nog naar het academiefeestje geweest
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-09-2007, 15:26
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Het wat?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 15:28
Verwijderd
feestje van de kunstacademie in de backstage! don londi draaide
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 15:48
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Oh, aight.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 17:20
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik had vandaag belachelijk vroeg college en daarna ben ik naar het ouderlijk huis gegaan want ik ben bankroet. In de bus naar huis zat ik voor een paar meisjes die in staat waren een kwartier te vullen met de discussie of je Rijksuniversiteit Groningen afkortte als R.U.G of gewoon rug moest zeggen, maar dat dat eigenlijk gek was want een rug was het engelse woord voor vloerkleed en Groningen had nog wel zo'n internationaal karakter of iets dergelijks. Zometeen een bord eten maken en daarna kijken of er nog iets leeft in Zwolle.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 18:04
Verwijderd
Groningen: métropole extraordinaire

Vandaag voor het eerst gewerkt en meteen een record gehaald wat betreft de niet-bestaande target. Ik werd vereerd, wtf
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 18:22
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
vandaag ga ik naar breda naar wat vrienden en mss zie ik mijn vriend ook nog vandaag. dolle boel
ja ik naar breda gegaan en dat was gezellig.
en straks misschien een film kijken met een vriend.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 18:26
Verwijderd
Nou gisteravond ging ik uit en echt de hele wereld verzamelde zich blijkbaar in de Tivoli maar ik vond het allemaal heel gezellig. Nog een uur buiten gestaan, naar huis gefietst in de barre kou en vandaag broodje bigoli gehaald en statistiek gehad, goh wat was dat enerverend. Daarna dvd's gekocht en nu ga ik eh mensen bellen voor uitzending.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 18:33
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Gisteren was ik uitgeweest met mijn huisgenoot, maar niet naar Tivoli. Toch jammer. Vandaag moest ik werken en dat was wel ok, en straks ga ik wat drinken met een vriendin en dan graag weer uit.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 19:34
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
ik deed spannende dingetjes in kafe belgie met twee vriendinnen en daarna maakte ik heerlijke bospaddestoelens00p met peterselie.
nu ben ik weer ten prooi gevallen aan mijn chronische moeheid die sinds vrijdag de kop op steekt hm verdacht.
vanochtend ging ik naar school waar we een urenlange discussie hadden over emancipatie, het laatste avondmaal, het noorderlicht, de structuur van vissen en nog meer dingetjes, waar een normaal mens geen touw aan vast had kunnen knopen.
gelukkig word je op de kunstacademie getraint om uit je nek te lullen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 19:57
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag beoordeling gehad van mijn GEHAALDE deadline oh yeah. en ik heb een schilderij voor m'n vader afgemaakt met een zeemeermin met een orgasme-blik in haar ogen en een dikke reet. en daar heb ik crappy foto's van gemaakt en die dump ik in het simple-art-topic. en dan schetsen voor een heilige drie-eenheid van antony kate en bjork voor botulismf. en vandaag twee 'opdrachten' binnengehaald hahaha, 5 euro voor drie tekeningen van rozen en dertig euro voor een indianenschilderij voor een klasgenoot. Dolle!
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 21:07
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb gewinkeld op Oxford Street, helemaal los bij o.a. de Topshop. Uiteraard ook even een bezoekje aan Urban Outfitters en Starbucks. 's Middags naar Tate Modern met mooie surrealistische kunst, Dali special, Francesca Woodman film (!) en ik heb een boek van Jeff Wall gekocht voor 15 GBP. Omg's. En gister heb ik eekhoorns gezien in Hyde Park. Londen .
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 22:37
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Gisterenavond heb ik gegeten bij compleet vreemden, daarna naar een study party wat meer party was dan study maar wel erg tof .
Toen kwamen we op het idee om naar het strand te gaan, dus om middernacht zaten we op het strand en rond een uurtje of 2 kreeg men honger dus gingen we naar IHOP. TE bizar, het is gewoon echt open 24/7. Dus daar zaten we tot 3 uur 's nachts.
Oh en aangezien Wal-Mart aan de andere kant van de parkeerplaats zat, gingen we daar ook nog even langs en hebben we daar 2,5 uur rondgelopen en omfg ze verkopen daar gewoon alles, van sportapparaten tot GEWEREN tot autobanden tot weet ik veel.
Uiteindelijk was ik om 6 uur 's ochtends in terug in mijn dorm en zat ik fris en vrolijk weer in college 5 uur later
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 01:28
Verwijderd
De filmschuur in Haarlem is de enige ok tent die we hier hebben (nou... Patronaat is ook wel ok), daar gehangen dus.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 10:12
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Gisterenavond heb ik gegeten bij compleet vreemden, daarna naar een study party wat meer party was dan study maar wel erg tof .
Toen kwamen we op het idee om naar het strand te gaan, dus om middernacht zaten we op het strand en rond een uurtje of 2 kreeg men honger dus gingen we naar IHOP. TE bizar, het is gewoon echt open 24/7. Dus daar zaten we tot 3 uur 's nachts.
Oh en aangezien Wal-Mart aan de andere kant van de parkeerplaats zat, gingen we daar ook nog even langs en hebben we daar 2,5 uur rondgelopen en omfg ze verkopen daar gewoon alles, van sportapparaten tot GEWEREN tot autobanden tot weet ik veel.
Uiteindelijk was ik om 6 uur 's ochtends in terug in mijn dorm en zat ik fris en vrolijk weer in college 5 uur later
ahhh ihop<3
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #81
Dott
500 22-12-2010 13:10
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af).
Noor-91
3 26-01-2006 09:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ik heb begrip voor Volkert (deel II)
Kubstudent
272 09-04-2003 10:36
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.