Oud 04-04-2008, 10:18
Verwijderd
Citaat:
duh, die vindt enkel houdbaar interessant.
Dan wordt het tijd voor een gesprek waarin je aangeeft dat de hele afdeling in de soep loopt.

Maar als ie zich enkel kan interesseren voor verkoopklaar.. Hoe zit het met je SM?
Advertentie
Oud 04-04-2008, 10:38
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
De SM en ASM moeten deli kaas brood doen. Wij zijn een pilot voor het nieuwe bestuuringsmodel. Grotere filialen hebben meerdere ASM's dus zou het ook geen probleem moeten zijn........
Opzich ben ik voor daar niet van wij draaien 310 met 1 SM en 1 ASM terwijl je met 310 netaan recht hebt op 2 ASM's. Echter hebben we daarentegen veel teamleiders enzo.

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 04-04-2008, 13:00
Skater13
Skater13 is offline
Wij hebben 1 SM, 2 ASM's en 3 teamleiders, waarvan 1 parttime, 1 fulltime. Verder nog 1 teamleider die maar 8 uur per week maakt geloof ik..1x afsluite + nog wat
Oud 04-04-2008, 15:05
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Wij hebben 1 SM, 2 ASM's en 3 teamleiders, waarvan 1 parttime, 1 fulltime. Verder nog 1 teamleider die maar 8 uur per week maakt geloof ik..1x afsluite + nog wat
Momenteel 5 teamleiders verkoopklaar en 4 (zullen binnenkoer 3 zijn)teamleiders verkoopafhandeling.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 06-04-2008, 12:29
timvl1987
timvl1987 is offline
Hoi

IK werk nu al bijna 3 jaar bij AH en heb sinds het begin de loonheffingskorting lopen bij hun (is ook me enigste baantje).
Altijd hoefde ik geen loonheffing te betalen. Het viel me op dat ik bij het loonstrookje van 2007 nr. 13 1 euro aan loonheffing moest betalen en nu bij de uitbetaling van periode 3 van dit jaar ineens 72 euro.

hoe kan dit.... nooit hoefde ik het, heb loonheffingskorting lopen en moet soms afwisselend per periode het wel betalen.

Groet, Tim
Oud 06-04-2008, 14:11
DjMax
DjMax is offline
Hmm, had je ineens meer gewerkt in die periode?
Oud 06-04-2008, 14:27
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Hoi

IK werk nu al bijna 3 jaar bij AH en heb sinds het begin de loonheffingskorting lopen bij hun (is ook me enigste baantje).
Altijd hoefde ik geen loonheffing te betalen. Het viel me op dat ik bij het loonstrookje van 2007 nr. 13 1 euro aan loonheffing moest betalen en nu bij de uitbetaling van periode 3 van dit jaar ineens 72 euro.

hoe kan dit.... nooit hoefde ik het, heb loonheffingskorting lopen en moet soms afwisselend per periode het wel betalen.

Groet, Tim
Heb je toevallig meer dan 430 euro verdiend deze periode?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 06-04-2008, 17:25
timvl1987
timvl1987 is offline
ja mijn vorige loon was dik in de 800 euro

groet, Tim
Oud 06-04-2008, 20:13
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ja mijn vorige loon was dik in de 800 euro

groet, Tim
Daar zou je dan al loonheffing over hebben moeten betalen (als it niet periode 12 2007 was )
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 07-04-2008, 01:00
ChInA
ChInA is offline
Citaat:
Hoi

IK werk nu al bijna 3 jaar bij AH en heb sinds het begin de loonheffingskorting lopen bij hun (is ook me enigste baantje).
Altijd hoefde ik geen loonheffing te betalen. Het viel me op dat ik bij het loonstrookje van 2007 nr. 13 1 euro aan loonheffing moest betalen en nu bij de uitbetaling van periode 3 van dit jaar ineens 72 euro.

hoe kan dit.... nooit hoefde ik het, heb loonheffingskorting lopen en moet soms afwisselend per periode het wel betalen.

Groet, Tim
Dit komt waarschijlijk doordat je meer dan 6000 euro op jaarbasis verdient. Wanneer dit het geval is, dan heb je je algemene heffingskorting volledig benut en moet je over het meerdere gewoon loonheffing betalen. Uit voorzorg is er wel wat ingehouden, zodat je aan het einde van het jaar niet hoeft bij te betalen aan inkomstenbelasting.
Oud 11-04-2008, 21:40
man0n11
man0n11 is offline
Heey,

ik ga binnenkort een cursus doen tot teamleider verkoopafhandeling. Hoeveel verdien je als teamleider op je 17-de?

Groetjes,

Manon.
Oud 15-04-2008, 15:47
123mel123
123mel123 is offline
Hallo,
ook ik ben aangesteld tot teamleider verkoopafhandeling en ga aanstaande zaterdag op cursus. Hoeveel ga ik als teamleider verdienen ( ik ben 19 jaar).

Groetjes, x
Oud 15-04-2008, 21:31
Verwijderd
Jeetje, jullie moeten teamleiders worden?

Kijk in de CAO ofzo.
Oud 16-04-2008, 09:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
ik ben het wel een beetje met sabje eens Kijk op winkelweb bij handboeken en dan ergens iets met loonschalen ofzo, is de tip die ik geef. Wil je in de CAO kijken dan moet je bij de D-schaal kijken maar die is voor 17,18 en 19 jarige niet van toepassing aangezien AH de fucntie standaard vanaf je 20ste als ik het goed heb betaald. Daarom kan je beter op winkelweb kijken (en als je niet weet hoe dat werkt?, raad ik je aan je functie neer te leggen). Zelfs onze net aangestelde teamleiders weten hoe dit werkt. Verder zou je als teamleider zoiets toch gewoon met je ASM of SM moeten kunnen bespreken kom op . Dat een willekeurige vakkenvuller of verkoper of kassamedewerker het vraagt snap ik, maar (toekomstige) teamleiders .
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 16-04-2008, 09:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik ben het wel een beetje met sabje eens Kijk op winkelweb bij handboeken en dan ergens iets met loonschalen ofzo, is de tip die ik geef. Wil je in de CAO kijken dan moet je bij de D-schaal kijken maar die is voor 17,18 en 19 jarige niet van toepassing aangezien AH de fucntie standaard vanaf je 20ste als ik het goed heb betaald. Daarom kan je beter op winkelweb kijken (en als je niet weet hoe dat werkt?, raad ik je aan je functie neer te leggen). Zelfs onze net aangestelde teamleiders weten hoe dit werkt. Verder zou je als teamleider zoiets toch gewoon met je ASM of SM moeten kunnen bespreken kom op . Dat een willekeurige vakkenvuller of verkoper of kassamedewerker het vraagt snap ik, maar (toekomstige) teamleiders .
Ik kan me voorstellen, zeker als 17 jarig meisje zijnde, dat je het nog eng vindt om zoiets te vragen, persoonlijk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-04-2008, 10:07
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Ik kan me voorstellen, zeker als 17 jarig meisje zijnde, dat je het nog eng vindt om zoiets te vragen, persoonlijk.
Ik kan het me voorstellen maar ik ben van mening dat je dan ook nog niet geschikt bent voor de functie van teamleider. Aangezien je dan toch ook dingen zelf zal moeten oplossen, gesprekken aangaan met oudere mensen misschien wel etc. Snap je wat ik bedoel?
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 16-04-2008, 10:13
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
ja, maar meneer interesseert zich gewoon niet voor ons. bovendien is ASM iemand die zich officieel overal mee bezig moet houden natuurlijk. dus ook met houdbaar, ondanks dat die al een teamleider hebben
Jeps maar die moet zich dan voornamelijk bezig houden met het aansturen van de teamleiders die hun mensen moeten aansturen.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 16-04-2008, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het me voorstellen maar ik ben van mening dat je dan ook nog niet geschikt bent voor de functie van teamleider. Aangezien je dan toch ook dingen zelf zal moeten oplossen, gesprekken aangaan met oudere mensen misschien wel etc. Snap je wat ik bedoel?
Helemaal mee eens.

Als je zoiets nog niet aan je leidinggevende durft te vragen, hoe kun je dan in godsnaam een hele vulploeg vol 15-jarige etters (even generaliseren ) aansturen.
Oud 16-04-2008, 16:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Helemaal mee eens.

Als je zoiets nog niet aan je leidinggevende durft te vragen, hoe kun je dan in godsnaam een hele vulploeg vol 15-jarige etters (even generaliseren ) aansturen.
Mensen die jonger zijn dan je zijn minder bedreigend dan je leidinggevende enzo. Bovendien is ze nog geen teamleider, maar ik snap jullie punt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-04-2008, 16:29
yourdarkangel
yourdarkangel is offline
Ik kan het juist harstikke goed vinden mijn mijn leidinggevende. Met mijn vorige sm absoluut niet. Als ik dan een vraag stelde dan, kreeg ik stomme,nikszeggende antwoorden. Maar ik vraag tegnwoordig echt vanalles...ik vind dat ook prettig om goed te kunnen communiceren met de mensen boven je.

Ik vind dat als je teamleider word dat er een goede terugkoppeling moet bestaan tussen jou en het kader...en dus voornamelijk tussen jou en je ASM en je SM...Je moet over zulke dingen als loon gewoon kunnen praten, want jij als teamleider zal ook zulke vragen moeten gaan beantwoorden voor 'jouw' mensen of lastigere vragen krijgen.....
Oud 16-04-2008, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Mensen die jonger zijn dan je zijn minder bedreigend dan je leidinggevende enzo. Bovendien is ze nog geen teamleider, maar ik snap jullie punt.
Minder bedreigend misschien wel, maar wel véél eigenwijzer.

Maargoed, communicatie is hét codewoord in een goedlopend bedrijf.
Oud 19-04-2008, 18:33
Mathijsje100
Mathijsje100 is offline
We hebben sinds kort een nieuwe supermarktmanager en deze maakt zich in zijn eerste weken niet bijzonder geliefd door veel nieuwe regels in te stellen, maargoed. Afgelopen week heeft hij het ons verboden om nog langer muziek te luisteren (i-pod/mp3) tijdens het splitsen of naar sluitingstijd, terwijl dit altijd mocht. Dit zou volgens hem een regel zijn die bij alle filialen geldt. Nou is m'n vraag: is dit nou een normale Albert Heijn-regel uit Zaandam, of is dit gewoon een regel die onze nieuwe SM verzint?
Oud 19-04-2008, 20:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
We hebben sinds kort een nieuwe supermarktmanager en deze maakt zich in zijn eerste weken niet bijzonder geliefd door veel nieuwe regels in te stellen, maargoed. Afgelopen week heeft hij het ons verboden om nog langer muziek te luisteren (i-pod/mp3) tijdens het splitsen of naar sluitingstijd, terwijl dit altijd mocht. Dit zou volgens hem een regel zijn die bij alle filialen geldt. Nou is m'n vraag: is dit nou een normale Albert Heijn-regel uit Zaandam, of is dit gewoon een regel die onze nieuwe SM verzint?
Dit is een hele normale AH-regel (wij zijn van 8 tot 22 open dus dat word het al niet helemaal), tussen 7 en 8 's morgens heeft soms iemand een ipod op zo'n oplader aan staan voor iedereen dus. In de winkel geen ipods en telefoons aan we willen normaal met elkaar kunnen communiceren. Over het algemeen word er door ons wat minder drukte over gemaakt als iedereen het kan horen, we zijn een team dus geen individueel gedrag
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-04-2008, 10:37
Verwijderd
In week 23 en 24 gaan we éindelijk verbouwen.
Oud 23-04-2008, 10:57
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
In week 23 en 24 gaan we éindelijk verbouwen.
zozo :-) gelukkig gaan er nu nog wat verbouwingen door, over een paar maanden zal er niks doorgaan want dan gaan alle C1000's voor.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-04-2008, 11:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dit is een hele normale AH-regel (wij zijn van 8 tot 22 open dus dat word het al niet helemaal), tussen 7 en 8 's morgens heeft soms iemand een ipod op zo'n oplader aan staan voor iedereen dus. In de winkel geen ipods en telefoons aan we willen normaal met elkaar kunnen communiceren. Over het algemeen word er door ons wat minder drukte over gemaakt als iedereen het kan horen, we zijn een team dus geen individueel gedrag
Wij mogen het gelukkig nog wel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 23-04-2008, 13:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Wij mogen het gelukkig nog wel.
Ik geef alleen aan dat het bij ons al helemaal niet meer kan (alles is binnen openingstijden (uitgezonderd tussen 7 en 8). Werken wij een keer op zondag en is er voetbal hoor je mij persoonlijk ook niet klagen als iemand muziek in heeft ofzo. Het is een AH regel en hoe die door een ieder filiaal geinterpreteerd word moet ieder filiaal zelf uitzoeken.

Overigens is de deal met C1000 rond er gaan 58! winkels over naar ons waarmee ons topic nog meer bestaansrecht krijgt Dan gaan we dus over de 800!! winkels.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 23-04-2008, 18:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik geef alleen aan dat het bij ons al helemaal niet meer kan (alles is binnen openingstijden (uitgezonderd tussen 7 en 8). Werken wij een keer op zondag en is er voetbal hoor je mij persoonlijk ook niet klagen als iemand muziek in heeft ofzo. Het is een AH regel en hoe die door een ieder filiaal geinterpreteerd word moet ieder filiaal zelf uitzoeken.

Overigens is de deal met C1000 rond er gaan 58! winkels over naar ons waarmee ons topic nog meer bestaansrecht krijgt Dan gaan we dus over de 800!! winkels.
Weet ik. Wij zijn nu tot 9 open en na 9'en mag het dus nog wel, evenals bij splitsen enzo. Ik gaf alleen even aan dat het hier (gelukkig) nog wel mag.

Nice.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 23-04-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:
zozo :-) gelukkig gaan er nu nog wat verbouwingen door, over een paar maanden zal er niks doorgaan want dan gaan alle C1000's voor.
Er werd 2 jaar geleden al geroepen dat we gingen verbouwen dus het werd tijd.
Oud 23-04-2008, 22:02
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Er werd 2 jaar geleden al geroepen dat we gingen verbouwen dus het werd tijd.
Vertel mij wat en die 2 jaar word er niks meer geinvesteerd enzo dus is de winkel zo goed als afgebrand
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 24-04-2008, 20:56
Darcy_Heather
Avatar van Darcy_Heather
Darcy_Heather is offline
Beste mensen,
Ik werk nu sinds 05-09-2007 bij de Albert Heijn. Ik ben toen aangenomen als cassière A. Ik heb toen een contract getekend voor bepaalde tijd, namelijk tot 05-03-2008. Vanaf ongeveer begin december ben ik opgehouden met kassawerk en ben ik de vers afdeling gaan vullen en dat doe ik nou nog steeds. (Soms moet ik wel invallen bij de kassa.)
Op 21-02-2008 kreeg ik een brief in mijn postvak met de mededeling dat mijn contract werd verlengd met een duur van 6 maanden, dus tot 05-09-2008. Echter heb ik hierover nooit een gesprek gehad met mijn SM of ASM.
Ik wil al een tijdje weg bij de Albert Heijn, maar heb nog geen ontslag genomen omdat ik eerst een ander baantje gevonden wil hebben. In mijn contract kan ik niks vinden over een opzegtermijn o.i.d.. Ik vraag me nou af of ik die wel heb, ook terwijl er nooit aan mij is gevraagd of mijn contract verlengd mocht worden. Ik heb voor die verlenging ook nooit een handtekening moeten zetten.

Voor mijn gevoel kan ik dus gewoon meteen ophouden met werken daar, of heb ik toch een opzegtermijn ofzo?
__________________
Death On Occasion Reckless Thong Judging Enema
Oud 24-04-2008, 22:53
Verwijderd
Je hebt een opzegtermijn van 1 periode, ingaande vanaf de volgende periode.

Dus als je nu ontslag zou nemen, moet je de periode waarin we nu werken nog werken én de volgende periode.

Maar meestal wordt er 1 maand opzegtermijn aangehouden, ingaande vanaf de datum dat je ontslag neemt.
Oud 24-04-2008, 23:02
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Op zich is het niet erg als je contract stilzwijgend wordt verlengd. Ik werk dan wel niet bij de AH, maar mijn contract is pas ook verlengd op basis van een fictief (dus niet plaatsgevonden) gesprek. Het geeft zekerheid. Alleen als je er nu van baalt omdat je het contract wilde laten aflopen en dan stoppen, dan had je dat even moeten melden. Maar je zoekt nog een baan, dus plan die maand opzegtermijn gewoon netjes in als je een andere baan vindt.

De enige manieren om er vanaf te komen zijn dus de maand opzegtermijn, wat Sabje zegt (ik ken het zelf niet, maar geloof het heilig) en ontslag op staande voet, maar dat wil je niet.
Oud 25-04-2008, 09:05
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Fictieve gesprekken zijn redelijk standaard bij ons, als er geen reden tot een gesprek is krijg je die dus ook niet. Mocht je toch willen opzeggen na het ontvangen van de verlenging dan meld je bij leidinggevende dat je blij bent met de verlenging maar dat je er geen prijs op stelt (dit doe je dus voordat de nieuwe overeenkomst ingaat). In jou situatie heb je dus 4 weken (1 periode) opzegtermijn, mijn ervaring is dat deze 4 weken ingaan direct op de dag van opzegging.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 25-04-2008, 14:15
ikkkkuh
ikkkkuh is offline
Dit klopt.
Echter vind ik wel dat het aangegeven moet worden in hetzij het contract hetzij het gesprek waarin je aangenomen word. Of in elk geval moet het verteld zijn.
Ik stond de vorige keer ook met grote ogen te kijken toen mijn ASM mij vertelde dat je contact automatisch verlengt werd...
Terwijl ik als werknemer niets van deze regeling wist. Achteraf gezien is het alleen maar goed geweest dat hij automatisch is verlengt, omdat ik nu een beter contract krijg op mijn huidige filiaal maar dat terzijde.
Oud 25-04-2008, 17:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dit klopt.
Echter vind ik wel dat het aangegeven moet worden in hetzij het contract hetzij het gesprek waarin je aangenomen word. Of in elk geval moet het verteld zijn.
Ik stond de vorige keer ook met grote ogen te kijken toen mijn ASM mij vertelde dat je contact automatisch verlengt werd...
Terwijl ik als werknemer niets van deze regeling wist. Achteraf gezien is het alleen maar goed geweest dat hij automatisch is verlengt, omdat ik nu een beter contract krijg op mijn huidige filiaal maar dat terzijde.
Waarom is dat een probleem? Als je wilt stoppen moet je dat aangeven, het is volgens mij zelden zo dat je van de ene op de andere dag niet meer wilt werken. Je kan altijd overleggen met je SM. Ik vind het in ieder geval alleen maar fijn dat m'n contract gewoon verlengd wordt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 25-04-2008, 20:22
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Je krijgt van je contract verlenging altijd wel een brief dus....

Bij ons dan
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 26-04-2008, 02:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je krijgt van je contract verlenging altijd wel een brief dus....

Bij ons dan
Altijd, toch, dacht ik? Want je moet wel op de hoogte worden gesteld van de verlenging.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-04-2008, 09:51
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Altijd, toch, dacht ik? Want je moet wel op de hoogte worden gesteld van de verlenging.
Er zijn voldoende filiaalen (en daarbij hoorde wij tot een 1 jaar geleden ook, totdat de teamleiders bij ons benoemd werden en me nieuwe ASM me liet zien hoe dat werkte en ikzelf deze taak op me ging nemen voor mijn afdeling) die het alleen in het systeem aanpassen en verder niks melden
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 27-04-2008, 16:10
CNLDJ
CNLDJ is offline
Ik heb ook een vraag,
Ik ben sins 19 maart 2006 werkzaam bij AH als cassiere A,
In september is mijn contract verlengt, en kreeg een contract van 32 uur in de maand.
Nu kreeg ik zaterdag een brief thuis dat ik met ingang van 24 maart Cassiere B ben geworden.
Is dit omdat ik een jaar een dienst ben of? en veranderd er iets aan mijn werkzaamheden?
Ook staat er dat ik per periode 4 4,50 het uur verdien, krijg ik met mijn verjaardag (25/4) dan ook nog loonsverhoging in de volgende periode? enzoja hoeveel?
Oud 27-04-2008, 19:11
Skater13
Skater13 is offline
Ja het is waarschijnlijk omdat je een jaar in dienst bent, weet niet of dat nog steeds normaal is dat je na een jaar van A naar B gaat maar het kan ook zijn dat je gewoon goed genoeg functioneert/toevoegde waarde hebt. Er zal denk ik niet veel aan je werkzaamheden veranderen, misschien counter draaien als je dat nog niet mocht... Je krijgt dan ook nog je salarisverhoging ivm je verjaardag ja.. Tikt lekker aan dus!
Oud 27-04-2008, 19:22
CNLDJ
CNLDJ is offline
Dat is een postief bericht,
Want ik vind me werk erg leuk bij AH, en heb al vaker aangegeven graag counter te willen doen..
Lekker dat ik dan ook nog extra financiele voordelen krijg,, Ik ben blij met appie hoor
Oud 27-04-2008, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Er zijn voldoende filiaalen (en daarbij hoorde wij tot een 1 jaar geleden ook, totdat de teamleiders bij ons benoemd werden en me nieuwe ASM me liet zien hoe dat werkte en ikzelf deze taak op me ging nemen voor mijn afdeling) die het alleen in het systeem aanpassen en verder niks melden
Het lijkt me toch dat AH wettelijk verplicht is om een contractverlenging/wijziging te melden?
Oud 28-04-2008, 08:01
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Het lijkt me toch dat AH wettelijk verplicht is om een contractverlenging/wijziging te melden?
Tja hoe het wettelijk zit weet ik niet, wij melden het tegenwoordig iig netjes
En ik ben ook van mening dat het niet goed is hoor dat is een feit. Voor ons is daarom de invoering van Teamleider een duidelijke verbetering omdat dergelijk dingen nu dus wel gebeuren, terwijl die vroeger zelfs met de MAS niet gebeurde.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-04-2008, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Tja hoe het wettelijk zit weet ik niet, wij melden het tegenwoordig iig netjes
En ik ben ook van mening dat het niet goed is hoor dat is een feit. Voor ons is daarom de invoering van Teamleider een duidelijke verbetering omdat dergelijk dingen nu dus wel gebeuren, terwijl die vroeger zelfs met de MAS niet gebeurde.
Onze MAS was heel secuur, zeker met contractuele dingen. Werkte erg prettig moet ik zeggen.
Onze MAS is nu één van de verkoopafhandeling teamleiders.

Ik vind het nog steeds vervelend om met de nieuwe termen te spreken, verkoopklaar en verkoopafhandeling etc. Het blijft bij mij nog steeds kassa, houdbaar, vers etc.
Oud 28-04-2008, 11:31
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Onze MAS was heel secuur, zeker met contractuele dingen. Werkte erg prettig moet ik zeggen.
Onze MAS is nu één van de verkoopafhandeling teamleiders.

Ik vind het nog steeds vervelend om met de nieuwe termen te spreken, verkoopklaar en verkoopafhandeling etc. Het blijft bij mij nog steeds kassa, houdbaar, vers etc.
Toch zullen we er voor een deel aan moeten wennen. Zelf zeg ik ook nog geregeld afdeling houdbaar / afdeling vers enzo.
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-04-2008, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Toch zullen we er voor een deel aan moeten wennen. Zelf zeg ik ook nog geregeld afdeling houdbaar / afdeling vers enzo.
Hmhm. Wij hebben ook nog echt een vulploeg vlees/zuivel/groente.

Hoe roepen de cassieres bij jullie de afdeling dan?
Ja, eerst bellen naar de looptelefoons, maar als daar niet opgenomen wordt..
Oud 28-04-2008, 13:12
kassamiep90
kassamiep90 is offline
salaris gestort
Oud 28-04-2008, 13:26
CNLDJ
CNLDJ is offline
Ik vond salaris bij mij wel erg veel!
Ik was ziek 1x en had toch €500 euro! (sorry zoveel heb ik nog nooit verdient!)
Ik heb ion de zomervakantie fulltime gelopen en toen had ik zelf nog niet zoveel!!
Oud 28-04-2008, 13:28
kassamiep90
kassamiep90 is offline
ik heb ook bijna 500 euro. Maar volgens mij zit er vakantiegeld bij. Weet het haast wel zeker
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic Deel 6
ikbenschipper1
369 03-02-2020 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.