Oud 09-11-2008, 13:13
muslim
Zie hier de teloorgang van het Nederlandse onderwijs. Los van de inhoud is ook de verwoording van de 'casus' bijzonder twijfelachtig. Hoe komt het dat geweld zo een grote rol speelt als het om bepaalde bevolkingsgroepen gaat? Dat is een mooie casus. Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2008, 13:15
Wim Heitinga
Lol @ GeenStijl-redactie lutsers die voor hun verdere leven met een Wim Heitinga syndroom moeten leven.

Whahahahaha...........


http://www.volkskrantblog.nl/blog/3294
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:15
Prof. Balzak
Hallo, ik ben de echte B. die dus genoemd wordt! Helaas is het niet helemaal juist zoals het geschreven staat. Ik zal het hieronder effe opsommen hoe het ging:

Ik was samen met A. aan het wandelen, toen ik benaderd werd door G. Hij zei mij dat M. mij wilde spreken over Y., die weer in zijn maag zou zitten met P. Ik werd een beetje pissig en vroeg aan G. of P. wel wist dat M. een achterneef van W. was. G. reageerde geägitteerd. Hij zij dat hij J. wel eens zou vragen of dat verhaal over Y. klopte, want als dat zo was, dan wist hij óók zeker dat mijn bewering over M. klopte. G. reed weer weg, maar 5 minuten later werd ik gebeld door J. Hij was inmiddels ondervraagd door E., een neef van G. Hij was buitengewoon woest over wat E. geïnsinueerd had en was voornemens dat fysiek aan mij tentoon te spreiden. Voordat ik J. tot rust kon manen, had hij opgehangen. Vervolgens wees A. mij op H., die plotseling de bocht om kwam. H. ontbrandde direct in een tirade jegens een verleden schandaal tussen F. en J. Zo zou J. tegen F. een bedreiging hebben geuit inzake het feit dat Y. nooit gevraagd zou hebben of G. die beschuldiging zou hebben gedaan jegens Y.'s oom D., terwijl Y. tóch een achterneef zou zijn van G. Alsof dit alles nog niet genoeg was, bleek dat deze D. een openstaande rekening had bij P. van enkele honderden Euro's.
Daarop raakte ik verward door de vele personages. Ik begon als een bezetene om mij heen te meppen. Vóóral A. moest het dus flink ontgelden. Met een schedelbasisfractuur en een gebroken kaak moest A. het veld ruimen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:17
Hapankorppuja
Citaat:
Het feit dat jij dit als "dilemma" ziet, geeft feilloos aan wat er fout gaat op al die SPW-opleidinkjes. Softe zakkenwassers kweken ze daar, die alles wat de kutmarokkaantjes bedenken maar onder de mantel van "respect" vegen. Omdat jullie (jij dus) het LEF niet hebben om gewoon eens je smoel open te trekken tegen al die teringlijers, en te zeggen dat WIJ dat in DIT LAND dus gewoon niet pikken. En dat je, als het nog eens gebeurt, aangifte zal doen wegens geweldpleging. Desnoods sleepte ik die schoppende bokkenlul hoogstpersoonlijk aan zijn capuchonnetje naar het politiebureau.

En leer eens fatsoenlijk Nederlands, trut.
Nee, een scholiere die je niet kent en nog nooit ontmoet hebt, lekker anoniem uitschelden voor trut. Dat is LEF hebben.

Nogmaals, deze scholiere ziet het als persoon niet als een dilemma (ze keurt het geweld af). Ze wil het alleen voor haar essay vanuit meerdere ethische invalshoeken beschrijven.

Dat er meteen 5000 rechtse moraalridders opspringen om haar ongelijk te bewijzen, zegt meer over jullie dan over haar. Zielig spruitjesvolk.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:17
Wim Heitinga
Ober! Twee vaasjes op tafel 2! Ja hoor, kan gewoon op de rekening van Fleischbaum!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:18
XiaoJiujiu
@Marko

Ervaring met scholen hiermee?
Nu ik wel en de meeste scholen doe in woord heeeeel veel tegen pesten en in daad 0,00
Mijn oudste zoon is jaren gepest op de lagere school totdat ik het geneuzel zat was en heb toen gezegd dat hij het maar met zijn handen moest oplossen. Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
Alle steengeilers weten hier dat de politie in nl te weinig onderneemt tegen overlast en erger, en ook op te veel scholen worden de relatief kleine problemen als pesten in de praktijk genegeerd.
Dus af en toe wat tikken of schoppen uitdelen mag dan wel niet, maar is soms wel zo praktisch.
Dit is dus wat anders dan excessief geweld proclameren, laat dat duidelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:19
Wim Heitinga
Citaat:
Nee, een scholiere die je niet kent en nog nooit ontmoet hebt, lekker anoniem uitschelden voor trut. Dat is LEF hebben.

Nogmaals, deze scholiere ziet het als persoon niet als een dilemma (ze keurt het geweld af). Ze wil het alleen voor haar essay vanuit meerdere ethische invalshoeken beschrijven.

Dat er meteen 5000 rechtse moraalridders opspringen om haar ongelijk te bewijzen, zegt meer over jullie dan over haar. Zielig spruitjesvolk.
Ik POEP op je, mislukte geitenwollensok.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:20
reaguurder
Het moet eens afgelopen zijn met al dat blinde respect voor andere culturen. Er moet eerst eens gekeken worden of die andere cultuur dat respect wel verdiend. Iedere cultuur/religie die geweld goedkeurt, met de meest onnozele smoesjes, is niet te verenigen met de nederlandse cultuur. Het feit dat er toch telkens door de overheid en andere instellingen op wordt gehamerd, dat je desondanks alle respect en begrip moet hebben, voor gewelddadige culturen zoals die bijvoorbeeld van een grote groep binnen de islam, is niets anders dan positieve discriminatie en politieke lafheid. En discriminatie, ook de zogenaamde "positieve" vorm, is altijd slecht. Geert Wilders wordt altijd door de rest van de politiek neergezet als een racist. Zelf zijn ze geen haar beter, met dat verschil, dat Wilders alles met een kleurtje discrimineert, en de rest van de politiek alle westerse autochtonen en allochtonen discrimineert, ten faveure van een kleine groep extreme aanhangers van de islam. Hoe overdreven de politiek hierin bezig is, werd van de week weer duidelijk in Engeland, waar een kleine gemeente het woord kerstmis afschafte, om het winterlicht-feest te gaan noemen. Zodat de moslims er geen aanstoot aan konden nemen. De moslimgemeenschap zelf was verbaasd, en vond het besluit belachelijk. Dit is een typerend voorbeeld van de dagelijkse werkelijkheid in de westerse wereld. Om een kleine groep extreme moslims te plezieren, wordt alles en iedereen die geen moslim is geschoffeerd, en het leeuwendeel van de moslims, die over het algemeen gematigd zijn, hebben geen flauw idee waar alle commotie over gaat. Wel worden ze door hun westerse medelanders scheef aangekeken, dankzij de "positieve" discriminatie van de overheid. Lang leve positieve discriminatie en belachelijk overdreven vormen van respect voor andere culturen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:21
muhamed
walla ik mak juloe doodt groot mond heb tegen maroc kanka bitchezzzz
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:21
Pritt Stift
Inderdaad Wim, we gaan eronder gebukt.

We misbruiken niet voor niets jouw naam. HELL! We hebben het zelfs geregistreerd.



http://www.wimheitinga.nl
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:23
Je mama
Citaat:
Marokkaanse jongeren hebben afgelopen week het feestje verpest van een lampion optochtje in de Haagse wijk transvaal.
Kinderen (8-12 jaar) met een witte huidskleur werden bespuugd, bekogeld en bestolen. Dit soort gedrag ga je creëren en goedkeuren omdat het in hun cultuur dit geoorloofd is?


succes met je studie!
En dit is nog maar een van de voorbeelden. Streng af te keuren dus! Andere cultuur mag, maar binnen de Nederlandse wet.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:24
W. Heitinga
Ober, doe ook nog maar een portie bitterballen op tafel 2! En doe nog maar een pilsje aan die man met dat lange blonde haar in dat legerpakkie! Ja hoor, Fleisch betaald!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:25
Flounder123
Opkomen voor je familie is natuurlijk ok, maar dat kan ook op een andere manier dan met extreem geweld.

Ik vind het buitengewoon zorgwekkend dat jij dat niet inziet. Door types zoals jij gaat deze maatschappij naar de Filistijnen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:25
KarelKopKaas
Doe mij maar een patatje oorlog, pikanto pinda en een broodje frikandel mayo
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:26
Omgekeerd
De Marokkaanse achtergrond van B speelt in deze geen rol. Geweld mag niet in Nederland punt. Schorsen die jongen dus.

Jij wil respect tonen voor zijn achtergrond. Dat is in deze de omgekeerde wereld. Hij woont in Nederland en moet de Nederlandse normen en waarden respecteren.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:27
Je mama
Citaat:
Nee, een scholiere die je niet kent en nog nooit ontmoet hebt, lekker anoniem uitschelden voor trut. Dat is LEF hebben.

Nogmaals, deze scholiere ziet het als persoon niet als een dilemma (ze keurt het geweld af). Ze wil het alleen voor haar essay vanuit meerdere ethische invalshoeken beschrijven.

Dat er meteen 5000 rechtse moraalridders opspringen om haar ongelijk te bewijzen, zegt meer over jullie dan over haar. Zielig spruitjesvolk.
Buiten dat ze op deze opleiding niet hebben leren spellen, hebben ze ook de grootste moeite met correct tellen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:27
flounder123
Citaat:
Nee, een scholiere die je niet kent en nog nooit ontmoet hebt, lekker anoniem uitschelden voor trut. Dat is LEF hebben.

Nogmaals, deze scholiere ziet het als persoon niet als een dilemma (ze keurt het geweld af). Ze wil het alleen voor haar essay vanuit meerdere ethische invalshoeken beschrijven.

Dat er meteen 5000 rechtse moraalridders opspringen om haar ongelijk te bewijzen, zegt meer over jullie dan over haar. Zielig spruitjesvolk.
Wil jeij misschien een lekker kopje thee?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:28
Hedva
+1 voor Neos.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:30
Gebroikersnaam
Ober!
Doe voor iedereen van dit draadje een vaasje Bier! Bitterballen, nuggets en loempiaatjes inzetten, aub. En zet de dropshots en Wodka effe koud, wil je?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:32
Teh!
Denk dat het volgende filmje goed studiemateriaal is voor je; http://nl.youtube.com/watch?v=F4oHWxnkIhg
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:33
goldenshower
let the flames begin!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:36
Cinq-Marquis
Citaat:
Godverdomme wat een hoeretroep. Deze kankerzooi mag toch niet. Krijg de rottering astublieft, schurfthond
De eerste ma-rok heeft zich gemeld...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:38
Tobus
Afkomst en cultuur doen helemaal niet ter zake: je hoekt niet zomaar iemand neer, niet uit oorzaak noch uit gevolg. Dat is mishandeling en is strafbaar voor de wet hier in NL, en ik vermoed ook in Marokko. Zodra er cultuur en afkomst bij worden gehaald verzand je een boel gelul in de ruimte waar niemand zich wat van aantrekt (maar jou waarschijnlijk wel een voldoende op je pretpakketschooltje doet halen).
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:39
tux t. penguin
Ik denk dat het feit dat het marokanen zijn niet, niet ter zake doet. Als nederlander kun je ook een gepest familielid wreken, en daarbij blijft de zelfde vraag staan.
Citaat:
Ik keur het zinloze geweld van B niet goed, anderzijds moet ik vanuit mijn opleiding oog hebben voor diversiteit wat betekend het hebben van recept voor andere levensovertuigingen.
In deze, door linkse indoctrinatie gevormde, redenering ben je juist aan het discrimineren. Als je nou eens gewoon het feit dat het marokanen zijn buiten beschouwing laat en het dan beoordeeld, dan ben je fair bezig.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:39
Brionne
Citaat:
Er is in dit specifieke geval helemaal geen sprake van een dilemma, laat staan een moreel dilemma. Dat er wordt opgekomen voor een (zwakker) lid van de familie is niet cultuur-vreemd. Dit gebeurt ook in de autochtone NL cultuur.
het gebruik van buitensporig geweld is ook in deze zin niet goed te praten, ook niet, of beter, juist niet met verwijzing naar culturele achtergrond. De vader van B heeft het gewoon niet begrepen. Geweld en eigenrichting zijn volgens de wetten van dit land niet toegestaan. De wet mag in dit land ook geen onderscheid maken naar afkomst en cultuur.
Of zal de vader van B het wél goedkeuren als zoonlief door de politie in de boeien wordt geslagen en met een paar flinke trappen on de de kont het bureau binnen wordt gebracht? Want zo gebeurt het in het thuisland ook toch??
Wat jij zegt. Je hebt groot gelijk, namelijk.
Oh, en @ OP: doe wat aan je spelling.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:41
Wim Heitinga
*Zwaait met middelvinger naar Fleisch&Co*

http://www.volkskrantblog.nl/blog/3294
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:44
W. Heitinga
Ober! Stuur die Marokkaantjes hier even weg! Ze zitten dat 15 jarige meisje daar in de hoek te intimideren! Doe mij intussen nog 5 bier op tafel 2!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:48
De Ober
Citaat:
Ober! Stuur die Marokkaantjes hier even weg! Ze zitten dat 15 jarige meisje daar in de hoek te intimideren! Doe mij intussen nog 5 bier op tafel 2!
Doe maar eerst eens de vorige bestellingen betalen, anders vlieg je eruit pauper
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:48
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Lief zijn jongens, het is geen vrijmibeau.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:53
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Oeh.. visite!! Wat deaupe
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:56
W. Heitinga
Citaat:
Doe maar eerst eens de vorige bestellingen betalen, anders vlieg je eruit pauper
Fleisch betaald. Jammer hoor, moet nu alles om geld draaien? Alweer een 15 jarige verkracht. Oohwja, doet u mij nog maar een biertje op tafel 2. Hoxha is inmiddels ook aangeschoven.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:57
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Fleisch, je weet toch wel dat reaguerders doorsluizen geen rook door schoorsteen.gs jaagt?
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:59
De Ober
Citaat:
Fleisch betaald. Jammer hoor, moet nu alles om geld draaien? Alweer een 15 jarige verkracht. Oohwja, doet u mij nog maar een biertje op tafel 2. Hoxha is inmiddels ook aangeschoven.
Niks ervan, boter bij de vis stelletje uitvreters, en die verkrachting is coeltoer, niet zeuren.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 13:59
Grasmaaiert
Citaat:
In mijn leven heeft de volgende situatie zich voor gedaan: A vrouw wordt gepest door C. B man komt voor A op door C een paar flinke schoppen te geven. A en B zijn neef en nicht van elkaar en hebben een Marokkaanse achtergrond. Vervolgens wordt er naar huis van B gebeld dat dit niet op school kan, maar de vader van B keurt het handelen van B goed
...
Als de vader van B niet wil luisteren moet nicht A maar flink gegangbanged worden door alle leraren van de betreffende school. A zal dan verstoten worden, waardoor B geen excuus meer heeft voor zijn zinloze geweld.

Probleem opgelost lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:02
Pantheist
Noemen ze dit een dilemma, zaak lijkt me zo klaar als een klontje, dat rotjoch eens een paar weekjes laten nablijven en de ouders duidelijk maken dat dit soort barbaars gedrag misschien normaal is voor dat incestueuze bergvolk maar dat het hier niet getolereerd wordt.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:08
mechanic
swolha schreef:
Ik keur het zinloze geweld van B niet goed, anderzijds moet ik vanuit mijn opleiding oog hebben voor diversiteit wat betekend het hebben van recept voor andere levensovertuigingen.

Betekendddddd? Het niveau van onze toekomstige docenten is bedroevend... ja, bedroevend met een D

Alweer een slachtoffer van het studiehuis...
In sommige culturen (w.o. de mijne) is het normaal om na een spelfout iemand te swaffelen, dat accepteert u ook ?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:08
Secretaris
Beste meid,

De reacties van een groot deel van de reageerders is op zijn zachts gezegd wat bot en kort door de bocht, als je het mij vraagt.

Echter denk ik dat een groot deel van de reacties precies aangeeft waarom culturele verschillen niet als maatstaaf kunnen worden genomen voor het goedkeuren of afkeuren van geweld. Zoals een van de reageerders volgens mij terecht opmerkt zou deze manier van redeneren er toe zou leiden dat Amerikanen in Nederland een vuurwapen zouden mogen hebben, Somaliër hun eigen vrouwen zouden mogen stenigen bij overspel of prostitutie en Chinezen, journalisten uit eigen kring met harde hand zouden mogen verbieden objectief verslag te doen van maatschappelijke kwesties.

Het uitgaan van de Nederlandse samenleving met haar normen en waarden, deels vastgelegd in de Nederlandse wet, is om die reden niet een luxe waarvoor we kunnen kiezen. Wanneer wij toelaten dat mensen met een van oorsprong andere culturele achtergrond, eigen rechter mogen gaan spelen, ontstaat er een situatie waar mensen hun eigen wetten kunnen maken. Het idee van een wet die voor iedere Nederlander geldt, is dat gelijke gevallen, gelijk worden behandeld. Voor de wet is iedereen gelijk.

Ik moet eerlijk zeggen dat het me zorgen baart wanneer leerlingen van SPW studies, dit soort elementaire regels van de rechtstaat kunnen beschouwen als een dilemma. Het werd al eerder genoemd, maar dit toont aan dat het niveau van deze studies nog steeds onder invloed staan van docenten en denkbeelden die het cultuurrelativisme als uitgangspunt nemen, hetgeen ons in Nederland in de positie heeft gebracht waarin we nu verkeren.

Mishandeling, diefstal, roofoverval of erger, het kan en mag niet getolereerd worden. Allochtonen (nieuwe Nederlanders) eisen terecht dezelfde rechten als autochtonen, de andere kant van de medaille houdt in dat ook dezelfde plichten gelden.

Wat tolerantie lijkt door te zeggen dat er bij mishandeling rekening moet worden gehouden met eergevoel of culturele achtergrond, is niets meer dan schijntolerantie. Tolerantie is je eigen rechten en plichten naar eigen inzicht vorm te geven, tot die grens waar die van anderen beginnen. En daar ligt de taak van de overheid, bij overschrijding van die grens zal een onafhankelijke rechter bepalen wat wel en wat niet mag. Daar ligt de waarborg voor de bescherming van rechten voor alle burgers.

Wanneer er in bepaalde gezinnen wordt gedacht dat kinderen moeten worden opgevoed met het idee dat de Nederlandse wet niet voor hen geldt, ligt er een belangrijke taak voor mensen zoals jij die beroepsmatig de ouders aanspreken op de gevaren die hun kinderen daardoor lopen in deze maatschappij. Gevolg zal zijn een toeneming van negatieve berichtgeving over mensen met een bepaalde culturele achtergrond, ontsporing van jongeren omdat ze de geschreven en ongeschreven regels van de Nederlandse samenleving niet machtig zijn en daardoor tussen wal en schip vallen of nog erger, een toename van eigenrichting met uitwassen als eerwraak.

Ik raad je aan eens goed na te denken over de verschillen in geweld tussen landen als Nederland en Marokko en dan nog eens te bedenken waarom wij hier een relatief geweldloze samenleving hebben kunnen bouwen.

Succes met je studie!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:09
Wim Heitinga
Wat een waardeloze vraagstelling. Dat krijg je ervan als de zachte sector zichzelf voor wil stellen als een wetenschap.

Het antwoord is heel simpel:

C verdient straf omdat hij A pest.(straf door ouders en/of school)
B verdient straf omdat hij denkt zelf C te moeten straffen. Vader van B's mening is niet relevant. B moet namelijk gestraft worden door justitie, niet door de vader, daar is mishandeling te ernstig voor.

Marokkaanse cultuur: niet relevant, we zijn in Nederland.

Op het laatst haal je er ineens een "verstandelijke beperking" bij. Dat verandert weinig. Of hij is goed genoeg om te weten wat wel en niet mag -> straf. Of hij is het niet en bij gevolg dus een gevaar voor de bevolking -> opbergen.

Zover de vraag. Veel zorgwekkender is het feit dat de vraag überhaupt gesteld wordt. Het is diep triest dat ons onderwijssysteem zo doorweekt is van het misplaatste cultuurrelativisme dat het excuus "andere cultuur" al als geaccepteerd in de vraagstelling verweven zit..

ps. Al die andere Wim Heitinga's zijn nep. gelieve die te negeren.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:09
W. Heitinga
Citaat:
Niks ervan, boter bij de vis stelletje uitvreters, en die verkrachting is coeltoer, niet zeuren.
Ik hoorde net dat B bij de verkrachting betrokken was. Het schijnt dat zijn vader zojuist bij de notaris heeft laten vastleggen dat B na deze daad een groter percentage van de erfenis krijgt.

Ik kreeg net een SMS van Fleisch, het verschuldigde bedrag is overgemaakt. Ik haal vanaf nu het bier wel even aan de overkant, daar doen ze niet moeilijk over achteraf betalen, lutser!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:11
De Ober
Citaat:
Ik hoorde net dat B bij de verkrachting betrokken was. Het schijnt dat zijn vader zojuist bij de notaris heeft laten vastleggen dat B na deze daad een groter percentage van de erfenis krijgt.

Ik kreeg net een SMS van Fleisch, het verschuldigde bedrag is overgemaakt. Ik haal vanaf nu het bier wel even aan de overkant, daar doen ze niet moeilijk over achteraf betalen, lutser!
Is prima, de overkant is namelijk ook van mij
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:16
Alie Bee
Ik ben Alie en mijn achternaam is Bee
Mijn nichje doe ik lekker dingen mee
Maar als zij zeggen HOEPEL OP
ik geef klappen op haar kop
Gister ik wil achterin
maar zij hebben geen zin
Mij familje vind hem goed
dus nu zij toch van achter moet!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:17
Wim Heitinga
fapperdefap
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:19
Van Jole
ik ben geil, ik geit wil neuk
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:19
W. Heitinga
Citaat:
Is prima, de overkant is namelijk ook van mij
Dat zal mij persoonlijk een worst zijn. Je personeel aan de overkant is veel gastvrijer. Mooie tent trouwens! Hé, zie ik daar nou de vader van B bij de notaris wegrijden op mijn fiets?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:20
W. Heitinga
Ik ben even bier halen aan de overkant, ik kom zo terug!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:22
CroMoc
Citaat:
ik ben geil, ik geit wil neuk
Wat jij zeggen, wat jij zeggen!
ies mijn geit!
swolha ik wiel giet!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:22
De Ober
Citaat:
Dat zal mij persoonlijk een worst zijn. Je personeel aan de overkant is veel gastvrijer. Mooie tent trouwens! Hé, zie ik daar nou de vader van B bij de notaris wegrijden op mijn fiets?
Klopt, dat is inderdaad de vader van B op jou fiets, die is onderweg naar mijn shoarmatent om aan het werk te gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:25
Wim Heitinga
LOL @ GeenStijl-redactie fappers die voor hun verdere leven met een Wim Heitinga syndroom moeten leren leven.

Whahahahaha...........


http://www.volkskrantblog.nl/blog/3294
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:27
W. Heitinga
Citaat:
LOL @ GeenStijl-redactie fappers die voor hun verdere leven met een Wim Heitinga syndroom moeten leren leven.

Whahahahaha...........


http://www.volkskrantblog.nl/blog/3294
Wat jammer zeg dat er hier zoveel wannabe Wim Heitinga's rondlopen. Vertrouw ze niet hoor, ik ben de echte! Trouwens, de bitterballen aan de overkant smaken veel beter.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2008, 14:27
maroc boy
walla jullie gaat zien varkens mijn geit jullie niet gaan neuken gaan van mij is neukgeit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De koran, de bijbel, Wilders en tolerantie voor de geschriften
Daevrem
196 10-10-2007 23:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Islam wordt deel Nederlandse cultuur
Clemenzia
454 12-08-2007 00:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moslimziekenhuis
WärteR
501 14-10-2006 01:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 25-02-2006 22:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VVD'er Wilders haalt uit naar de islam.
JantjePietje
220 17-02-2004 17:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Racisme in LPF?
Joostje
28 08-05-2002 14:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.