Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2003, 17:47
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Alias is er weer op! Al een tijdje hoor, maar ik dacht iemand anders opent er wel een topic over Maargoed het is echt een SUPERserie, als je het niet al keer moet je het zreker gaan kijken..ook al zit je nu dan aan het eind van seizoen 1

Elke vrijdag op TV1(België 1) om 23:25

(Het gaat over Sydney Bristow, gerekruteerd voor SD-6, een geheime tak v/d CIA...Or is it ? )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2003, 11:04
Pla
Pla is offline
Ahhhhh en dat lees ik nu pas Had ik het beter gister even kunnen kijken.. Maar zijn het herhalingen? Want het eerste seizoen heb ik algezien! Maar volgende week vrijdag kijk ik het wel even
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:07
grmbl
Avatar van grmbl
grmbl is offline
AAAAAAAAAAAARG!! *slaat zichzelf voor dr kop* ik heb het vorige week wel gekeken want toen was ik er ook achter gekomen, en nou ben ik het gister vergeten!!!! aaaarg!
__________________
Is verliefd op James Napier!! He's mine!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 16:05
ikaruz
ikaruz is offline
Zo af en toe zie ik het dan weer een aantal weken achter elkaar en dan weer een hele tijd niet. Vond het gister (keek het weer voor het eerst sinds tijden) een hele rare aflevering. Was dit ofzo de season finale? Gebeurde echt alles. Met Vaughn dood, en haar moeder en dat een of andere vergif in dat wijnglas. Maar ja, dat zie ik volgende week wel.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 21:55
Vada
Avatar van Vada
Vada is offline
Ik ben bang dat ik het meeste al gemist heb. Ik heb het niet meer gezien sinds net 5 het eraf heeft gehaald, en dat is al heel lang geleden. Wist helemaal niet dat het op tv1 er weer op was. Jammer.
__________________
Gewoon jezelf, net als iedereen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:18
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
ikaruz schreef op 09-08-2003 @ 17:05:
Zo af en toe zie ik het dan weer een aantal weken achter elkaar en dan weer een hele tijd niet. Vond het gister (keek het weer voor het eerst sinds tijden) een hele rare aflevering. Was dit ofzo de season finale? Gebeurde echt alles. Met Vaughn dood, en haar moeder en dat een of andere vergif in dat wijnglas. Maar ja, dat zie ik volgende week wel.
Ja was idd season finale.
sorry sorry sorry dat ik er niet eerder een topic over hb geopend!! ik denk trouwens dat ze het nu niet meer uitzenden want het was dus de laatste aflevering van seizoen 1 en misschien was het alleen een vervangende serie voor in de vakantie. Ik heb ook geen gids deze week dus ik kan ook niet kijken of het deze week komt? hint hint...*kijkt lief*
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 09-08-2003 @ 23:18:
Ja was idd season finale.
sorry sorry sorry dat ik er niet eerder een topic over hb geopend!! ik denk trouwens dat ze het nu niet meer uitzenden want het was dus de laatste aflevering van seizoen 1 en misschien was het alleen een vervangende serie voor in de vakantie. Ik heb ook geen gids deze week dus ik kan ook niet kijken of het deze week komt? hint hint...*kijkt lief*
TV gids...

Hmmz heb Alias van vrijdag gelukkig opgenomen..straks even kijken. Is dus wel een vage aflevering begrijp ik?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:29
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-08-2003 @ 23:25:
TV gids...

Hmmz heb Alias van vrijdag gelukkig opgenomen..straks even kijken. Is dus wel een vage aflevering begrijp ik?
Neuh vond ik wel meevallen, er gebeurt gewoon veel...superspannende aflevering zo zou de season finale van elke serie moeten zijn!

[edit]
Bedankt voor de site, maar het gaat jammer genoeg alleen tot maandag!

Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 22:31.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:40
Verwijderd
Citaat:
kiek schreef op 09-08-2003 @ 23:29:
Neuh vond ik wel meevallen, er gebeurt gewoon veel...superspannende aflevering zo zou de season finale van elke serie moeten zijn!

[edit]
Bedankt voor de site, maar het gaat jammer genoeg alleen tot maandag!
NP. Heb even in de tv gids gekeken en vrijdag 23h20 op tv1 komt er weer
gewoon een Alias op
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:52
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-08-2003 @ 23:40:
NP. Heb even in de tv gids gekeken en vrijdag 23h20 op tv1 komt er weer
gewoon een Alias op
YEAH!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 13:53
Verwijderd
Yay I love Alias
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:10
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
*up* anders kijkt niemand...

Vanavond weer! Het schijnt trouwens dat Jennifer Garner (Sydney) en Michael Vartan (Vaughn) wat hebben irl
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 23:36
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Niemand gezien deze keer? Het was weer leuk
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 00:00
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
kiek schreef op 16-08-2003 @ 00:36:
Niemand gezien deze keer? Het was weer leuk
Nope, vandaag heb ik hem niet gezien. Ik kijk er soms naar.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 11:20
ikaruz
ikaruz is offline
Ik vond de aflevering van gister heel erg teleurstellend. Alias is er heel goed in om een cliffhnager te maken, maar verpest die dan ook weer grondig. Alles gaat veel te snel. Ze hadden er een heel seizoen over kunnen doen om Vaughn bijvoorbeeld terug te vinden. En alles is zo simpel opgelost. Jammer, maar kijk volgnede week wel weer, want wil wel weten hoe het verder gaat.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 12:02
Verwijderd
Alles werd idd in 1 aflevering opgelost. Jammer. Ben wel blij dat Will niet door Alliantie wordt vermoord
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:10
Verwijderd
Er is dus niet veel spannends gebeurt, heb het alweer gemist. Vrijdagavond is ook niet echt een goed tijdstip eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:20
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
ikaruz schreef op 16-08-2003 @ 12:20:
Ik vond de aflevering van gister heel erg teleurstellend. Alias is er heel goed in om een cliffhnager te maken, maar verpest die dan ook weer grondig. Alles gaat veel te snel. Ze hadden er een heel seizoen over kunnen doen om Vaughn bijvoorbeeld terug te vinden. En alles is zo simpel opgelost. Jammer, maar kijk volgnede week wel weer, want wil wel weten hoe het verder gaat.
ja idd, even vader laten uitleggen dat hij Sloane niet vertrouwde ofzo ik had veel liever gewild dat Dixon ook gewoon werd verteld wat SD-6 precies is.
Je kon ook heel goed merken dat ze even het hele plot en alle karakters wilden uitleggen aan de nieuwkomer zoals Sydney dat aan haar psych vertelde allemaal...maar ik vond het toch best een leuke aflevering (toen ze zo moest janken aan het eind dacht ik dat Weiss dood was )
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2003, 20:49
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Het is alweer afgelopen
Ze zijn er mee gestopt..
Ik heb heel het huis bij elkaar gegilt donderdag (toen we de nieuwe gids hadden) Het komt niet meer

Nu gewoon niks meer naar uit te kijken na de 25 afleveringen!!

IDD SUPERSERIE!!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:24
Verwijderd
Euh.. Alias niet meer?!? Maar... hoe... waarom... nee... euh... maarrr.. MAMAAAAAHAAAAA
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 13:33
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline

Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 13:57
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Ja ik weet het: Alias wordt even niet meer uitgezonden, maar ze gaan het nog een keertje vanaf het begin van seizoen 2 uitzenden op een nieuw tijdstip. Ik vermoed dat ze nu eerst een serie uitzenden (of afmaken) en als die is afgelopen alias weer terug in de programmering nemen. Exacte info hierover heb ik niet maar houd www.allesovertv.tk in de gaten!


HOE DURVEN ZE
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:11
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
jeej nieuwe berichtjes! Kut dat het niet meer komt nja het was niet superspannend, ze komt dat ijs toch wel uit. Maar het was gewoon zooo leuk IK WIL DAT ZE MET VAUGHN KRIJGT!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 14:23
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Mjaa!! Krijgt ze wel..
Wannnttt ik ging een keer een aflevering downloaden en toen had ik uhm van season 2 gedownload ennnn toen lag ze naast Vaughn in bed Mjaa ze zijn echt goed koppeltje OOK irl!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46.