Oud 21-05-2018, 13:52
Grey
Grey is offline
Hallo, ik heb dus een klein probleempje.. Ik ben sinds een jaar ongeveer gaan krachtrainen. Maar mijn heupen zijn echt veel te breed vind ik. klopt dat? Zoja weet iemand wat ik zou kunnen doen om ze minder breed te laten lijken/worden?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20180521_133531.jpg (614.0 KB, 21x gelezen)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2018, 15:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je heupen of bovenbenen? Je heupen zijn vooral bot dus dat smaller maken gaat niet zomaar... Ik vind je heupen niet storend breed trouwens.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-05-2018, 15:49
Verwijderd
Ehhhhh gast trek ff je broek omhoog joh. We kunnen je postuur zo ook wel zien. Wat kom je hier écht doen?

Verder tja dat is je bouw nu eenmaal, en tja als dit je resultaat is na 1 jaar krachttrainen... doe je iets verkeerd, gap. Ik geloof geen donder van deze post dus ik ga ook ff geen tips geven.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2018, 18:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je heupen hebben een normale breedte; ze lijken misschien wat breder omdat je taille smal is vanwege je krachtraining en leeftijd. Het is dus vooral optisch en dus weinig aan te doen. Vergelijk de breedte van je heupen maar met hoe breed je van schouder tot schouder bent en dan valt het alweer mee.

Je zou kunnen overwegen om bij het trainen nog wat meer focus op je schouders te leggen en desgewenst iets minder op je bovenbenen (als je dijen in spiermassa toenemen lijken je heupen breder), maar ik weet niet of je dat wenselijk vindt: het zou zonde zijn van het werk dat je er in hebt gestoken, en je loopt kans dat je uiteindelijk een breed stel schouders op smalle luciferbeentjes hebt en dat ziet er enorm sneu uit.

Ik zou het niet doen; je mag heel tevreden zijn met wat je nu hebt, goed in balans en ziet er prima uit.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 21-05-2018 om 18:30.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2018, 20:24
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Vind het wel meevallen. Veel jongens zouden jaloers zijn op zo’n lijf. En van krachttraining worden je heupen niet breder.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-05-2018, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ehhhhh gast trek ff je broek omhoog joh. We kunnen je postuur zo ook wel zien. Wat kom je hier écht doen?
Ja, dit. Dat soort foto's bewaar je maar voor Grindr.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 19:18
alexvause
alexvause is offline
lijkt me vrij normaal en niks om je zorgen over te maken
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Maakt het zo veel uit? (voor jongens maar meisjes ook welkom)
xlynn
4 05-09-2017 16:03
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 04:12
ARTistiek Het grote Simple Art Topic II
Sawna
500 09-05-2005 18:12
Lichaam & Gezondheid Ab Swing
Bartje
43 05-09-2003 22:45
Lichaam & Gezondheid Buik trainen
Martijngr
21 07-03-2003 14:26
Lichaam & Gezondheid hoe werk je een bierbuik weg?
Muizzz
18 04-03-2003 08:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.