Oud 23-06-2018, 10:53
teddybeartje
teddybeartje is offline
Laatst was ik in mijn gekke uit terwijl ik home alone was, ik keek een video over voordelen en nadelen van een meid zijn, daar kwam ook het lopen op hakken in voor als een voordeel. Ik wou nou wel eens weten waarom meiden zo graag op hoge hakken lopen dus deed ik eens die van me moeder aan (die gelukkig percies pasten, en mijn moeder zelf nooit aan heeft, het was een blokhak). Ik voelde me ineens een stuk fijner, zelfverzekerder, beter, gelukkiger ect. Ook het geluid van die hakken als ik loopte vond ik gewoon weg, GEWELDIG. Alleen toen ik ze later weer uit deed na een uurtje of twee (ja, zo fijn vond ik het) omdat me moeder weer zou thuis komen, wou ik ze weer terug aan doen.

Toen dacht ik, als ik de volgende keer weer home alone ben, ga ik mezelf eens ''helemaal'' omtoveren tot een meid/vrouw.... Door echt alles te doen wat een meid ook doet.

De andere dag toen ik weer home alone was (voor een heel weekend), deed ik weer hetzelfde, alleen dan nu met alles wat een meid ook doet: hakken aan, makeup op, leuke kleren uitzoeken (vrouwen kleding) ect. Ik voelde me zo gelukkig, goed en (voor het eerst in tijden) heel zelfverzekerd. Ik deed dingen die ik normaal niet durfte dingen die ik normaal nooit durfte Ik ging ook heel even naar buiten, ik dacht dat ik bang zou zijn voor mensen die raar op keken, maar na vijf minuten... Ik voelde me goed, gelukkig, zelfverzekerd ect. Wat me echt is bijgebleven is het geluid als ik loopte, dat bracht me zo'n zelfverzekerd en goed gevoel, ik dacht in mijn hoofd ''Aan de kant want ik kom eraan''. Je zag sommige mensen wel even na kijken, van wat zie ik daar nou weer lopen, maar dat intreserde me ook niet meer. Mensen gingen gewoon aan de kant omdat ze mijn stappen van meters afstand nog hoorden, GEWELDIG!!! Toen ik weer thuis was, ging ik nog even verder zo, en ik voelde me nog nooit zo goed. De volgende dag deed ik het weer, en voelde ik me misschien nog wel zelfverzekerder dan die dag daarvoor.

Allemaal leuk en aardig, maar als ik tegenwoordig home alone ben, doe ik dit altijd (ik wil dan ook niets lievers meer dan home alone zijn)... Alleen betekend dit niet dat ik veel liever een meid ben? En zo ja, hoe vertel ik dit aan me ouders?

Laatst gewijzigd op 23-06-2018 om 11:00.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2018, 11:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee, als jij je geen meisje voelt ben je geen meisje. Je bent kennelijk wel een jongen die graag vrouwenkleding draagt.

Oh en het is liep, niet loopte.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-06-2018, 11:21
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Misschien ben je graag een jongen die een shemale is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2018, 11:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk niet dat je transgender bent. Ik ben geen dokter en ook geen transgender, maar ik heb een proces van dichtbij meegemaakt. Je hebt het alleen over de uiterlijke aspecten en de dingen die een vrouw vaak ook zelfverzekerd maken (want bijvoorbeeld hakken zijn voor de meeste vrouwen ontzettend kut en pijnlijk, maar je heupen gaan er zo lekker van wiegen en je staat mooier).

Ik denk eerder dat jij gewoon van drag houdt. Je verkleden als vrouw. De attitude “pas op, hier kom ik” past daar wel heel goed bij. En met drag is het ook zo dat de drag kant een ander mens is, vaak hebben die ook eigen namen en persoonlijkheden. Er zijn volgens mij ook cursussen voor drags waar ze je onder andere make up dingen leren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2018, 11:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er zijn ook zat mannen die zich graag als vrouw kleden, of die simpelweg graag rokken dragen. Dat betekent niet direct dat zij ook een vrouw (willen) zijn. Zelfvertrouwen of een fijn gevoel kunnen samengaan met het verkleden, maar vrouw zijn betekent niet per definitie dat je lekker in je vel zit en je geweldig voelt.

Ik ben vrouw en negen van de tien keer voel ik me gewoon oké (niet geweldig, empowered of wat dan ook), ik laat hakken meestal in de kast staan want rennen voor je trein op hakken is gewoon niet zo handig en draag make up met mate. Dat ik geen of weinig make up draag, of geen hakken aan heb, maakt mij niet minder vrouw. Net zo goed als "verkleden" jou geen vrouw maakt. Vrouw zijn zit niet alleen in je uiterlijke kenmerken zoals kleding en make up, als ik een mannen-shirt aantrek bij het sporten ben ik ook niet ineens meer man
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 01:43
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Ik doe dat ook is soort drag ding. Heb alleen hakken moeten bestellen in mijn maat
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 01:59
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik doe dat ook is soort drag ding. Heb alleen hakken moeten bestellen in mijn maat
Dit bewijst dat je niet gek bent dat komt omdat iedereen anders is! Als je precies op mij leek was het wel gek want dan zijn we niet meer allemaal anders.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2018, 09:58
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Dit bewijst dat je niet gek bent dat komt omdat iedereen anders is! Als je precies op mij leek was het wel gek want dan zijn we niet meer allemaal anders.
Juist!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik wil graag een meisje zijn
Anonimus1234567
8 12-02-2018 22:14
Liefde & Relatie Vind een meisje leuk.
moslopen
5 26-09-2011 14:14
Liefde & Relatie Moet ik een poging wagen of nog niet?
Yrbn
7 27-08-2010 11:15
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00
Psychologie waarom wil ik haar helpen?
black crow king
15 10-08-2002 18:44
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.