Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2005, 01:19
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Hm, nja, ik weet niet of het topic hier hoort, maar leek mij hier meeste gepast, gezien ik in het examenjaar zit En anders moet het topic maar worden verplaatst.

Maargoed, de situatie:
Op mn vorige cijferlijst stond ik voor Engels een minnetje, voor de handelingsdelen dus. Dit was dus een misverstand, want ik had wel al mn handelingsdelen afgerond en mn leraar zou het veranderen voor mn vorige (deze dus) cijferlijst. Dit heeft hij blijkbaar niet gedaan, want er staat weer een minnetje op. Ik weet zeker dat dit niet klopt, want er hangt een lijst in de school met alle namen van 5Havo en dan er achter wat je nog niet af had. En bij mij stond er dus niks. Maar toch heb ik dus dat minnetje en die lijst wordt/is dus opgestuurd. Is het nu mogelijk dat ik nu niet word toegelaten tot het centraal examen omdat er dus toch dat minnetje op mn cijferlijst staat en dat niet veranderd is? Je moest het namelijk vorige week vrijdag meteen melden bij de betreffende leraar als er iets niet klopte, maar mn leraar Engels was die dag niet aanwezig, dus dat ging niet. Ik wou dus maandag in de les nog tegen mn leraar vragen hoe dat dus zit, maar door omstandigheden hebben we maandag nou geen les. En als het goed is (niet goed dus voor mij) zijn die cijferlijsten dan al opgestuurd..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Advertentie
Oud 08-05-2005, 09:13
Verwijderd
En je bent vrijdag toen je docent er niet was niet even naar de administratie geweest om te vragen wat je moest doen?

Bij ons bellen ze dan gewoon die docent op, het is toch harstikke belangrijk..

Maar ik weet niet of je wel/niet mee mag doen aan het CSE omdat wij een andere Handelingsdelen regeling hebben (niet inleveren = 1 voor die periode..)
Oud 08-05-2005, 13:00
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 08-05-2005 @ 10:13 :
En je bent vrijdag toen je docent er niet was niet even naar de administratie geweest om te vragen wat je moest doen?

Bij ons bellen ze dan gewoon die docent op, het is toch harstikke belangrijk..

Maar ik weet niet of je wel/niet mee mag doen aan het CSE omdat wij een andere Handelingsdelen regeling hebben (niet inleveren = 1 voor die periode..)
neej, dat niet . Maar ik ga sowieso die leraar de schuld geven, gezien híj het niet heeft veranderd.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-05-2005, 13:30
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Als je cijferlijst is opgestuurd kan de school nog tot 12 mei wijzigingen doorgeven, als het minnetje er na 12 mei nog staat mag je inderdaad geen examen doen
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 08-05-2005, 14:31
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Bij ons zijn de lijsten nog niet opgestuurd, want we hebben dinsdag en woensdag nog herkansingen. Als dat al kan, kan veranderen zeker. Want eigenlijk kan je nu geen diploma krijgen.
Oud 08-05-2005, 14:43
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Maar het is toch onmogelijk dat ze MIJ hiervan de schuld gaan geven? :\ Het is tenslotte mijn fout toch niet dat hij dat niet heeft veranderd? Bij mn vorige cijferlijst heeft hij duidelijk tegen mij gezegd dat hij het zou veranderen, hij had het zelfs al gecorrigeerd in zn agenda!
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 08-05-2005, 14:50
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Nee hoor, dat is niet jouw fout. Bij ons waren er zooooveel fouten gemaakt, ze zijn er nog steeds mee bezig. Het zal me dus ook verbazen als de lijsten vrijdag (dan zouden we ze krijgen) wel in orde zijn. Je moet er wel zelf achteraan gaan (althans, zo werkt het op onze school), en echt een definitieve lijst gezien hebben (dus met plusje) voor je ermee akkoord gaat. Want anders zet je er je handtekening dus niet onder.
Oud 08-05-2005, 18:39
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Bij mij is precies hetzelfde het geval...

Voor de vakantie heb ik toen met mijn coordinator overlegd en volgens hem kwam het allemaal goed...
__________________
Dromendief
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Cijferlijst oude fase
hulpje
0 29-10-2010 16:19
Algemene schoolzaken Officiële cijferlijst
sjock-mie
4 11-09-2005 12:10
Eindexamens 2005 Blunder met cijferlijst. Herkenning?
Droomvlucht
22 21-06-2005 10:17
Eindexamens 2004 cijferlijst diploma goed controleren
very drunk driver
13 08-07-2004 10:59
Eindexamens 2003 Kopie diploma & cijferlijst
Snufje
43 05-07-2003 15:52
Algemene schoolzaken opsturen cijferlijst
alwaysgood
3 18-06-2003 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.