Oud 21-12-2002, 17:35
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
ik had komende maandag een heel leuk en lief meisje weer kunnen ontmoeten..... die ik al heel lang ken.

Maar ze mag niet komen van haar ouders. Haar ouders vertrouwen mij en hun eigen dochter niet. Ze willen nix met me te maken hebben en beledigen mij en ook mijn eigen familie heel erg. Dit terwijl ze me helemaal niet kennen.

Sterker nog........ ze mag mij nooit meer zien. En verdorie ze is 18!!!.

Waarom vraag je je misschien af? Omdat ik contact met haar heb via het internet. Ik heb haar al verschillende keren ontmoet, maar ze mag mij nou niet meer zien. Haar ouders zeggen dat alle jongens die op internet zitten niet te vertrouwen zijn. Zware criminelen zijn......

maar he......... wij hebben elkaar al verschillende keren gezien. Ze vertrouwen verdomme gewoon hun eigen dochter niet. Ze heeft nou ruzie met haar ouders. Ze vroeg kwaad en verdrietig aan mij waarom haar moeder niet zo is als mijn moeder....... Mijn moeder heeft gewoon medelijden met haar.......

Dit doe je je eigen dochter toch niet aan? Dat ze een van haar allerbeste vrienden niet meer mag zien, omdat ze daarmee wel eens chat. Ze is er gewoon overstuur ervan.........

Ik ben gewoon woedend! Ik begrijp wel dat ze een beetje bezorgd zijn, maar dit OVERBEZORGD. Het meisje mag volgens mij echt nix......

We blijven wel in contact met elkaar. Maar ik kan dit gewoon niet vatten........ dat die ouders gelijk zo oordelen over me..... terwijl dat ze me niet eens kennen. Dat ze hun eigen dochter zoiets aan doen........

Ik hoop echter dat ik haar nog tegen het lijf loop.... de afstand is ook niet zo heel erg groot.


wat vinden jullie? Is het terecht dat ze mij niet meer mag zien, of zijn die ouders gewoon veeels te streng en te overbezorgd?
__________________
--[Virtual Design]-- Digital photography and design
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2002, 17:56
Six4Eight
Avatar van Six4Eight
Six4Eight is offline
Hebben die ouders jou als is ontmoet ?

Dan kan een slimme eerste stap zijn.
__________________
biertje
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 18:09
Verwijderd
Als de afstand niet zo groot is, kun je toch ook gewoon ontmoeten zonder dat de ouders het weten?

Dat ze overbezorgd zijn, ach ja. Dat komt vaker voor en daar kun je niks aan doen. Als je 'van internet' komt, heb je bij voorbaat een slechte naam bij de meesten.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:36
Verwijderd
Had haar ouders eens opgezocht voor een gesprek onder elkaar.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:52
Magical Vegetto
Avatar van Magical Vegetto
Magical Vegetto is offline
vermoord die ouders gewoon,
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 22:20
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
******** schreef:
Als de afstand niet zo groot is, kun je toch ook gewoon ontmoeten zonder dat de ouders het weten?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 10:11
Verwijderd
Leer die ouders kennen. Geef ze een reden om niet bezorgd te zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 23:38
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Leer die ouders kennen. Geef ze een reden om niet bezorgd te zijn.
HOE moet hij ze leren kennen? Haar ouders hebben toch al allerlei ideeën over hem? Ik denk dat dit niet zo makkelijk gaat, maar het zou natuurlijk wel, als het mogelijk zou zijn, een goede oplossing zijn, want dan kunnen ze 'echt' over hem oordelen.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 12:08
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef:
HOE moet hij ze leren kennen? Haar ouders hebben toch al allerlei ideeën over hem? Ik denk dat dit niet zo makkelijk gaat, maar het zou natuurlijk wel, als het mogelijk zou zijn, een goede oplossing zijn, want dan kunnen ze 'echt' over hem oordelen.
*tring* *deur opent zich* *steek hand uit* 'Hoi, ik ben ...'

Of schrijf een brief, weet ik het. Als dat meisje zo belangrijk voor hem is, lijkt dit me de enige oplossing. Met in het geheim afspreken jaagt ie haar ouders alleen nog maar verder in het harnas, 'k vind dat soort dingen nou niet echt getuigen van betrouwbaarheid ed. Dan hebben ze des te maar redenen om nog meer 'slechte' ideeën van hem te hebben, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop echter dat ik haar nog tegen het lijf loop.... de afstand is ook niet zo heel erg groot.
als de afstand niet zo groot is kunnen jullie inderdaad gewoon afspreken zonder dat haar ouders het weten, maar als ze erachter komen heb je natuurlijk helemaal die poppen aan het dansen....


als ik dat meisje was zou ik mijn ouders er gewoon goed van over tuigen dat je een jonge bent, en dat ze maar eens met je moesten gaan praten, misschien zien ze dan tog wel in dat ze verkeerd geoordeeld hebben......


marja, heel veel suc6 ermee!!!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:49
Verwijderd
Oh ik herken dit ZO!!

Mijn moeder heeft een gigantische hekel aan internet. Ze zit zichzelf ook altijd helemaal op te fokken als ze weer eens iets in de krant leest etc.

Ze schijnt niet te begrijpen dat ik contact hebt met gewoon mensen van mijn leeftijd. Of dat ik chat met mensen die ik gewoon uit het dagelijks leven ken, van m'n studie enzo.

Ze is ontzettend paranoide...praat over psychopaten
Gister nog begon ze een heel verhaal over "volgens mij zit je bij een sekte" "je bent gehypnotiseerd"

Ik begrijp precies hoe het gaat bij dat meisje thuis. Alleen kan mijn moeder mij niet verbieden met mensen om te gaan, omdat ik me nooit iets laat verbieden.
Het enige wat ze nu vaak doet is dreigen adsl eruit te gooien.

Mijn moeder zegt ook altijd "wie weet met wie je praat, allemaal ouwe mannen"

Nou jah, kortom....
Wat je dus inderdaad moet doen, zoals Leonoor zegt, is die ouders het idee geven dat het allemaal wel goed zit.
Dat je een hele normale jongen bent, die toevallig ook weleens achter internet zit....net als hun eigen dochter een heel leuk, normaal meisje is die achter internet zit.

Praat er met dat meisje over, laat haar regelen dat je een keer langs kunt komen.

suc6
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 13:14
jbtq
Avatar van jbtq
jbtq is offline
Herken het ook.

Alleen ging het bij mijn niet om internet, maar vanwege het geloof. Ik had haar gewoon op school ontmoet en nou ja haar email gevraagt. Wat gemaild en daarna zijn we met elkaar naar de bios gegaan. We hadden toen nog niks, maar op een gegeven moment vonden we elkaar zo leuk dat het wat werd. En wij zagen geen probleem qua godsdienst. Vooral niet omdat we elkaar respecteerde en ook open stonden voor elkaars geloof. Had zelfs aangeboden om een keer mee te gaan naar de kerk. Alles ging heel goed tussen ons en we hadden het echt heel leuk samen. Maar ja haar ouders willen dat ze een met een christelijke jongen heeft. Dus ja, ik werd een beetje afgekraakt. Een beetje erg veel. Ik was te kort [ was net wat kleiner dan haar, mijn niet echt opgevallen, en ach wat is 5 cm??], te extreem [ nooit dronken geweest en nooit extremen dingen gedaan of wat dan ook], nou ja ga zo maar door. Dit waren nog voorbeelden die niet hard zijn. Er is veel meer gezegt over mijn, maar dat bespaar ik jullie. Nou ja, toen kwam van ons het idee om een keer een ontmoeting te regelen. Die ouders hadden mijn nog nooit gezien. [ Christelijk en gelijk oordelen over iemand die ze niet kennen, tja...] Dat liep dus niet goed af. Vooral omdat ik niet had verwacht dat het zo formeel zou zijn en tevens was er zoveel gezegt dat een normale relatie tussen mijn en die ouders amper mogelijk zou zijn geweest. Daarna hebben we elkaar nog gezien, maar elke keer als ze thuis kwam had ze ruzie, ze mocht mijn wel zien maar eigelijk ook weer niet. Oh ja voordat ik het vergeet. Nadat ik weg ben gegaan van haar huis op de dag dat ik haar ouders had ontmoet heeft ze een hele erge ruzie gehad met haar ouders. Zo erg dat ze zelfs huilend naar een vriendin is gegaan. Wat niet iets voor haar is.

Uiteindelijk is onze relatie daar op gestrand. En dat is iets wat ik zeer betreur. IK hou van haar, maar ja zulke ouders....

Kort gezegt, ondanks alles je kan het niet winnen van die ouders, ookal is ze 18 [ zij was bij mijn trouwens 17]. Dat verlies je gegarandeerd. EN ontmoeten zal het alleen maar erger maken. Die zijn al zo bevooroordeeld. Daar kan je niet tegen op.
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. "
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik mag mijn vriendin niet meer zien...
heelo
35 21-10-2015 15:06
Liefde & Relatie Marokkaanse vriendin en haar ouders..
Searchingstuff
14 10-01-2014 23:49
Liefde & Relatie Ik mag hem niet zien.
Justagirl_95
44 19-02-2012 08:59
Psychologie ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer....
SimplyABoy19
37 07-10-2004 17:10
Psychologie Mijn vriendin doet me veel
Daantje_0705
25 09-06-2003 15:47
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 19:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.