Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2005, 21:19
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 07-11-2005 @ 10:07 :
@ Roosje: Je kan 'het' best zien als een bijzondere spelfout.
Dat zou je best kunnen doen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Oud 07-11-2005, 23:12
Verwijderd
Citaat:
gezweetwel schreef op 07-11-2005 @ 18:23 :
vidaaa heeft net gezegd hier niet meer op te reageren, en dan zeg jij zoiets achter zijn rug?
Vidaaa is niet zo. Die zegt zoiets meerdere malen. Persoonlijk vind ik dat een karaktertrek die ik maar weinig kan waarderen. Overigens, je hoeft je niet druk te maken, kijk maar na de reactie na jou.

Oh en vidaaa, om je vraag te beantwoorden, ik doelde op je beschuldiging dat ik te weinig op andere gedichten zou reageren. Kortom, ik verdien deze aandacht niet en de aandacht zal hoofdelijk doch naar draagkracht verdeeld moeten worden onder de armen?
Oud 08-11-2005, 08:50
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 08-11-2005 @ 00:12 :
Vidaaa is niet zo. Die zegt zoiets meerdere malen.
Oeh, wat ben je weer slim, om dat zo na zijn tweede reactie te zeggen, terwijl je eerst op een nogal lage manier een opmerking maakt wanneer hij net te kennen heeft gegeven dat hij zich uit de discussie terugtrekt.
Voer jij zo discussies?

Wat denk je hier nou mee te bereiken? Wil je DoP echt veranderen of wil je gewoon aandacht?
Je gedicht verdient zoveel reacties niet. Vind ik.
Oud 08-11-2005, 09:48
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
en het gaaaaaat maar door, leeg en inhoudsloos, en ja er zijn kennelijk twee woorden voor nodig om de gapende non-existantie van enige diepgang in te vangen. kat en muisspelletjes, vervuiling van de fora. SCHAAM U ALSTUBLIEFT!

en nou handje schudden, kusje geven, make-up-seks doen en het in stilte met elkaar oneens zijn tot iemand er iets fatsoenlijks, onpersoonlijks en nuttigs over kan melden.
Oud 08-11-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
botervleug schreef op 08-11-2005 @ 10:48 :
en het gaaaaaat maar door, leeg en inhoudsloos, en ja er zijn kennelijk twee woorden voor nodig om de gapende non-existantie van enige diepgang in te vangen. kat en muisspelletjes, vervuiling van de fora. SCHAAM U ALSTUBLIEFT!

en nou handje schudden, kusje geven, make-up-seks doen en het in stilte met elkaar oneens zijn tot iemand er iets fatsoenlijks, onpersoonlijks en nuttigs over kan melden.
Hebben jullie sex? Of seks, dat mag ook.
Oud 08-11-2005, 15:14
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Kan je dan ook seks krijgen? ^^

Maar goed, hopelijk stopt het nu is eindelijk.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Oud 08-11-2005, 15:20
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
zwartwit griebelt er van.

het probleem met volwassenere mensen is dat ze niet meer prat gaan op het recht om de sterkste te zijn, maar dat ze allemaal de wijste zijn.
Oud 08-11-2005, 15:23
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Citaat:
Riven schreef op 08-11-2005 @ 16:00 :
Hebben jullie sex? Of seks, dat mag ook.
wie heeft met wie wellicht sex?
Oud 08-11-2005, 17:22
Verwijderd
Citaat:
botervleug schreef op 08-11-2005 @ 16:23 :
wie heeft met wie wellicht sex?
Jij en Mr. Wereldwonder natuurlijk .
Oud 08-11-2005, 17:26
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Geen wonder maar donder; werelddonder.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?

Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 18:05.
Oud 08-11-2005, 17:43
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Hoezo Riven? Zou je graag een ritje maken? Ik weet zeker dat wereldwonder je van dienst wil zijn. En als je een beetje lief doet kan er zelfs nog wel een triootje in zitten
Oud 08-11-2005, 17:59
Verwijderd
Ik beken: Er zijn op dit forum ook mensen (vrouwen, zo je wilt) die mij niet verafschuwen, waar ik desalniettemin tóch geen seks mee heb gehad.

Zo, hebben we dat ook weer de wereld uit geholpen.
Oud 08-11-2005, 18:00
Verwijderd
Ach, ik dacht vraag er maar eens naar, want in een korte periode ben jij wel erg naar een nogal andere, vrij herkenbare houding overgewaaid. En aangezien de gedichten niet interessant genoeg zijn om te bespreken, evenals de mening van James die ons te pas en te onpas voorgeschoteld moet worden, dacht ik dat wat banale details ons misschien konden vermaken.

Overigens, als je mij zou kennen, zou je weten dat ik nooit geïnteresseerd zal zijn in ritjes op 25 cm
Oud 08-11-2005, 18:06
Verwijderd
Als jij het gedicht het niet waard zit om te bespreken, waarom ben je hier dan - blijkbaar off-topic - aan het posten? Ondermijn je dan niet het gezag van de spel- en stelregels - de polity - die je zelf zo belangrijk vindt?

Als je mij zou kennen zou je weten dat je niets liever zou willen dan rijden op mijn 25cm, maar dat is weer een ander verhaal.
Oud 08-11-2005, 18:16
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 08-11-2005 @ 19:06 :
Als jij het gedicht het niet waard zit om te bespreken, waarom ben je hier dan - blijkbaar off-topic - aan het posten? Ondermijn je dan niet het gezag van de spel- en stelregels - de polity - die je zelf zo belangrijk vindt?

Als je mij zou kennen zou je weten dat je niets liever zou willen dan rijden op mijn 25cm, maar dat is weer een ander verhaal.
Ghihi, je kon niets beters verzinnen dan dat?
Dat had je beter kunnen doen, niet?

Bovendien zul je (op een ander moment, als iemand anders het tegen jou gebruikt - hier is het natuurlijk niet van toepassing, aangezien het jou betreft) nutteloze herhalingen decadent vinden. Nutteloos, onder andere omdat het inderdaad niet over het gedicht ging maar over de schrijver in persoon, die volgens de stemmen der critici zijn mond moet snoeren of vullen met een even lichtontvlambare stof als die van sommige van de betreffen critici om die dan zonder blikken of blozen te doen ontvlammen, zodat het omhulsel in vuur en vlam opgaat en verstomd.

Maar goed, ik vind het allemaal wel weer welletjes. Mijn lachspieren zijn overspannen.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Oud 08-11-2005, 19:00
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Citaat:
Riven schreef op 08-11-2005 @ 19:00 :
Ach, ik dacht vraag er maar eens naar, want in een korte periode ben jij wel erg naar een nogal andere, vrij herkenbare houding overgewaaid. En aangezien de gedichten niet interessant genoeg zijn om te bespreken, evenals de mening van James die ons te pas en te onpas voorgeschoteld moet worden, dacht ik dat wat banale details ons misschien konden vermaken.

Overigens, als je mij zou kennen, zou je weten dat ik nooit geïnteresseerd zal zijn in ritjes op 25 cm
iedereen heeft periodes in zijn leven. dan weer stem ik links, danweer is Rosemuller o.a. een linkse lul met vegetarisch gezemel als wapen tegen grove maatschappelijke misstanden. danweer ben ik tegen sex voor de buch, vervolgens schaar ik mij aan de zijde van de grootste eikelvis in de vijver. op het moment ben ik onder invloed van Kant, Terry Pratchett en Augustinus, en stem ik provocerend James. James stemt provocerend anti-decadent en schreeuwt het forum vol met redelijk loze leuzen, wat mij kan bekoren, en jij stemt jaloezie en frigiditeit, omdat je zelf eens moet kiezen voor wat je nu eigenlijk bent.

Wie ben je dat ik je zou moeten kennen? maak er maar een nieuw topic van.

trouwens, zie hoe in het hele stukje niet naar voren komt dat ik met wat of wie dan ook moet neuken om iets goed of niet goed te vinden.

ow trouwens, no hard feelings. tenminste niet bij mij, wellicht wel bij iemand die we allemaal kennen

Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 19:05.
Oud 09-11-2005, 15:53
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 08-11-2005 @ 19:06 :
Als jij het gedicht het niet waard zit om te bespreken, waarom ben je hier dan - blijkbaar off-topic - aan het posten? Ondermijn je dan niet het gezag van de spel- en stelregels - de polity - die je zelf zo belangrijk vindt?

Als je mij zou kennen zou je weten dat je niets liever zou willen dan rijden op mijn 25cm, maar dat is weer een ander verhaal.
Je gedichten draaien op niets anders uit dan dat, dus dacht ik mijn nieuwsgierigheid te bevredigen want iets anders valt hier niet uit te halen. Ik vraag me wel af wat je met dit soort topics probeert te bewijzen eigenlijk. Dat dit een scholierenforum is, daar heb je namelijk niemand bij nodig, de naam zegt genoeg. Of je eigen stompzinnigheid, die ook steeds dichter bij de feitelijkheid komt met al je topics. Het draait je niet meer om het dichten maar om het schoppen. En je hele aanwezigheid lokt gewoon die negatieve reacties uit. Offtopic gedrag is aan jezelf te wijten.

En je 25cm... zelfs niet als er geen vrouwen meer waren


Citaat:
botervleug schreef op 08-11-2005 @ 20:00 :
iedereen heeft periodes in zijn leven. dan weer stem ik links, danweer is Rosemuller o.a. een linkse lul met vegetarisch gezemel als wapen tegen grove maatschappelijke misstanden. danweer ben ik tegen sex voor de buch, vervolgens schaar ik mij aan de zijde van de grootste eikelvis in de vijver. op het moment ben ik onder invloed van Kant, Terry Pratchett en Augustinus, en stem ik provocerend James. James stemt provocerend anti-decadent en schreeuwt het forum vol met redelijk loze leuzen, wat mij kan bekoren, en jij stemt jaloezie en frigiditeit, omdat je zelf eens moet kiezen voor wat je nu eigenlijk bent.

Wie ben je dat ik je zou moeten kennen? maak er maar een nieuw topic van.

trouwens, zie hoe in het hele stukje niet naar voren komt dat ik met wat of wie dan ook moet neuken om iets goed of niet goed te vinden.

ow trouwens, no hard feelings. tenminste niet bij mij, wellicht wel bij iemand die we allemaal kennen
Periodes, ja, willekeur ja. Maar een opvallende verandering in iemands voorgespiegelde gedrag of persoonlijkheid op dit forum mag toch wel in vraag gesteld worden, neem ik aan? En jaloezie, frigiditeit, ach meisje Jongleer maar met die woorden. Mocht je ooit op de chat geweest zijn of aandacht hebben besteed aan iets anders dan James of jezelf de laatste tijd, had je ook gezien dat het duidelijk is dat ik liever met jou zou rollebollen dan met onze dierbare James. In het geval dat ik je interessant zou vinden natuurlijk.
Jaloezie kan mij overigens ook niet bevatten, want ik kom hier niet om mijzelf beter te wanen. Ik heb mijn stappen al gezet en weet waar ik sta, waarom zou ik jaloers zijn op mensen die de puberteit nog niet voorbij zijn en hun onzekerheid moeten uitspelen op een scholierenforum...

Wat de sex betreft, zoals ik al zei, viel je houding me op en aangezien James' interesses gekend zijn, was ik toch wel benieuwd naar de gevolgen van zulke betrekkingen.
Oud 09-11-2005, 15:59
Verwijderd
En zo kan het wel weer ja.

Waarom verpesten jouw topics altijd de sfeer James? Is dat beter dan 'inkakken'?

En Riven, dat iets offtopic is of gaat, dan hoef je dat nog niet te bevorderen. We zijn niet geïnteresseerd in het sexleven van de leden. Jouw gedrag komt de sfeer ook niet bepaald ten goede!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Sitecheck] Jumboweb
Martin
84 09-10-2005 16:33
Software & Hardware [Opstarten]Kladblok
Apomes
4 30-12-2003 07:54
Software & Hardware [Webdesign] welke progs gebruik jij?
M1d0
143 25-03-2003 18:30
Software & Hardware Arabische Word/Kladblok
Ali_G
8 02-02-2002 09:11
Software & Hardware Met welk programma maak jij je sites?
Kirk22
82 11-11-2001 18:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.