Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2002, 19:40
lieve
lieve is offline
Zaterdagavond was het m'n beste vriendin's 18de verjaardag!!
En natuurlijk waren al de vrienden aanwezig! En het kliekske van haar lief was er ook! En daar zitten echt wel toffe gasten bij!
Heb me een hele avond geamuseerd, en tegen het einde heb ik me vooral geamuseerd samen met T.! En hij ook, daar ben ik zeker van!!
We hebben tegen het einde aan, serieus zitten flirten en tja, toen kwam het... kussen! Hij was ZAT! Maar hij zei dat het niet waar was!En wou zeker zijn dat hij niet gewoon voor 1 avondje iemand wou hebben! Hij riep nog voor de hele straat toen hij doorging 'Ik zie je graag!'
Toen ik thuiskwam had ik al een bericht op m'n GSM, met het bericht dat hij me graag zag en dat ik zijn grote SCHAT was! En dat ik goed moest slapen en van hem moest dromen!
Ok ok, verliefd ben ik niet op hem! Maar toch voel ik me slecht, dat hij na 2 dagen zegt, dat hij (al een hele tijd) verliefd is op een ander en het gewoon deed omdat hij zat was!

Ik voel me een beetje misbruikt ook nog omdat er een weddenschap rondging! Hij zei dat hij mij nooit zou kunnen krijgen, terwijl ne maat van hem zei dat als hij zou blijven proberen het wel in orde zou komen! En mijn beste vriendin moest toezien dat hij het ook zou blijven proberen!
En het is dan ook 'in orde gekomen'.. maar nu komt hij af dat hij verliefd is op een ander, en hij het gedaan had omdat hij zat was!

We hebben elkaar beloofd nog overeen te blijven komen,en ons te gedragen zoals hiervoor! We komen elkaar vaak tegen omdat mijn beste vriendin en zijn beste vriend, een koppel zijn!
Op Oudejaar gaan we allemaal 'normaal gezien' uit!
1.Hoe zoude jullie je gedrage in zo'n situatie?
2.En ik zou hem eigenlijk wel iets willen terugdraaien!Hoe zouden jullie het doen???????

Sorry moest ff van m'n hartje!
Groetjes Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!

Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 21:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2002, 21:16
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
verlies je zelfrespect niet voor die gozer

speel hetzelfde spelletje: " ik kuste hem omdat ik medelijden met hem had"

ga niet denken : " wat als hij nu eens verliefd was" want zo ga je je ook onterecht amoureus voelen

behandel hem met enige onverschilligheid, alsof je hem niet ziet staan. reageer heel kortaf en een beetje uit de hoogte, dat je laat zien waar je voor staat.

Ga je niet aanstellen, en heb het er niet met hem over. Zo denkt hij dat het je iets doet ( wat wel is, maar ontken het)

kortom:

laat het verleden doodbloeden

and carry on
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 07:00
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ow, nou... ik denk dat ik hem zoveel mogelijk zou negeren en precies zo zou doen zoals Optima al zei: uit de hoogte reageren enzo.
Laat vooral niet merken dat jij t deed omdat je hem wel wat vond. Zo maak je t voor jezelf alleen maar moeilijker.

Liefs
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 10:39
Verwijderd
Ook met Optima eens

Ik vind dat je er uit jezelf ook niet meer over moet beginnen. Je moet je eigen mening over hem vormen...en daarmee moet je proberen af te sluiten wat er gebeurd is.
Ik bedoel dus dat je niet moet gaan vragen aan hem waarom hij zo deed ofzo, maar gewoon je eigen conclusies trekken.

En ik zou niet iets terug gaan doen ofzo. Je hebt hem daar toch niet mee, want het doet hem nix.

suc6
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 12:18
lieve
lieve is offline
Thx for the advice!

Gisteren hebben we nog keilang gebabbeld en gezeverd via MSN! En af en toe geef ik hem wel eens een steek over wat hij gedaan heeft, en begint hij hem te verontschuldigen!
Maar we hebben nog tot 1u 's nachts gepraat over vanalles en nog wat! Ik heb hem zelfs geholpen met een liefdesprobleem!(hij is ervan overtuigd dat het meisje waar hij verliefd op is, niets voor hem voelt!Maar dat denkt HIJ! Dat meisje heeft hem nog nooit daarover iets gezegt, en hij heeft haar nog nooit iets gevraagd!) Ik vind dit wel iets positief,want als je elkaar niet vertrouwd ga je zoiets toch niet zeggen hé?!
Ik weet dat het tegen allemaal jullie advies is! Maar ik kan hem toch niet gewoon voor zoiets negeren, of uit de hoogte gaan doen?! Dat is niet iets dat ik zou/ kan doen!
We hebben het uitgepraat en we blijven vrienden, we blijven elkaar zowiezo zien(doordat m'n beste vriendin en zijn beste vriend een koppel zijn)... dus is het dan niet beter zo?

Geen van ons beide is verliefd, we dachten beide dat 'het wel zou komen'! (mss niet zo goed om denken maar toch).
Eigenlijk denk ik, dat ik er een goede vriend bij heb!
We gaan met Nieuwjaarsnacht allemaal samen weg, en we hebben al beslist(eigenlijk logisch) dat we er een lap op gaan geven! Zonder ons bij elkaar te storten!

Sorry dat ik jullie advies niet heb gevolgd, jullie advies zou echt handig zijn.... indien we niet zo'n goede vrienden waren en indien we elkaar niet zo vaak zouden zien!!
Toch bedankt,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!

Laatst gewijzigd op 24-12-2002 om 12:23.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 12:39
Verwijderd
Nou ja, ik ben het ook niet persé eens met alle bovengenoemde adviezen. Of eigenlijk zou ik persoonlijk zo gewoon niet kunnen doen tegen iemand die ik wel mag. Ik zou dus net zo gehandeld hebben als jij nu hebt gedaan, zou het om een verder aardig persoon gaan die ik nog vaker zou zien. Je kunt altijd eerst proberen of normaal tegen elkaar doen werkt, en dat doet het kennelijk, dus dan is er geen probleem lijkt me toch?

succes verder!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 22:04
lieve
lieve is offline
Ok,mocht het iemand nog interesseren!
Vandaag was ik met 2 vriendinnen ff iets gaan drinken, en we zijn daar een hele middag en avond blijven zitten! De bende kwam naar ons... geen probleem! Dan belt T. naar 1 van die gasten waar ze zaten en of ze nog naar't De Schrijver gingen(jeugdcafé)! Allé, hij ging nog komen naar waar wij zaten! 1 van die maten zei dat tegen mij( ik kwam toen juist van de WC)! Ik zei van 'Ja, is goed hé! Moetek nu iets speciaals doen ofzo?? Gulle zit hier precies op een reactie van mij te wachten??'
Allé, na een kwartier kwam hij dan nog af... iedereen moest per ongeluk naar de WC en die 2 vriendinnen gingen naar wa familie dat er ook zat!?! We hebbe dan maar met ons 2 gewoon een klappeke gedaan! En toen kwamen ze allemaal stillekes terug!
Ik bedoel maar... we komen gewoon overeen, zoals hij ook al zei... WIJ hebben het uitgepraat, niks speciaals aan de gang!
Nu ging die hele bende nog weg! En op Kerstdag mag ik gewoon van m'n STOMME ouders nie mee! Ik bedoel van't weekend kan ik nie weg..; want ik moet gaan werken( ik begin om 8u-17u) Waarom mag ik dan nu niet gewoon tot 00u weg!?!?
Aaaah, ik wou plezier maken met die hele bende!
Dus...
eigenlijk kan deze topic gesloten worden! Want de hele boel is opgelost, we komen overeen! En nu we elkaar 'echt' gezien hebben, ben ik daar zeker van! Via MSN gaat alles makkelijker, niet?? We maken grapjes, zijn niet bang om iets tegen elkaar te zegge, en da vind ik wel bonne!

Allé, sluukes allemaal! XXX
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 10:26
Dolce85
Dolce85 is offline
Ja dat is echt een hele rottige situatie.... Ik snap hoe je je voelt! Echt waar....

Van de ene kant ben je eigenlijk helemaal niet ECHT verliefd op hem! Maar van de andere kant... je had wel alle aandacht enzo! Maar dan hoor je dat hij al een tijdje op een ander verliefd is!

Natuurlijk voel je je dan een beetje misbruikt maar ook gewoon het idee dat hij eigenlijk om iemand anders geeft... terwijl hij je van die smsjes stuurde enzo!

Je kan hem het beste iets minder aandacht geven denk ik als je hem weer ziet volgende keer!! Natuurlijk moet je hiermee ook niet gaan overdrijven.... want dan wordt het voor jullie allebei niet gezellig!!

Ik snap ook wel dat je een beetje pisst ben nu op hem! Want het is eigenlijk maar kei gemeen wat hij heeft gedaan! Maar om hem hierop terug te gaan pakken schiet denk ik ook niet echt op!
Je kan het natuurlijk wel proberen.....
Want wij meiden zijn niet gek he!! Hahaha...

Nog heel veel succes ermee he!
__________________
the point is not to be beauty, the point is to be yourself
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 10:49
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Best grappig eigenlijk!

Jij wist dat hij zat was, dus je had de rest ook wel kunnen voorspellen.
Nou ja, dat weet je dan ook weer voor de volgende keer "zoen nooit met iemand die je pas hebt ontmoet" of "zoen niet met iemand die dronken is"
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 18:00
Verwijderd
Citaat:
lieve schreef:
Zaterdagavond was het m'n beste vriendin's 18de verjaardag!!
En natuurlijk waren al de vrienden aanwezig! En het kliekske van haar lief was er ook! En daar zitten echt wel toffe gasten bij!
Heb me een hele avond geamuseerd, en tegen het einde heb ik me vooral geamuseerd samen met T.! En hij ook, daar ben ik zeker van!!
We hebben tegen het einde aan, serieus zitten flirten en tja, toen kwam het... kussen! Hij was ZAT! Maar hij zei dat het niet waar was!En wou zeker zijn dat hij niet gewoon voor 1 avondje iemand wou hebben! Hij riep nog voor de hele straat toen hij doorging 'Ik zie je graag!'
Toen ik thuiskwam had ik al een bericht op m'n GSM, met het bericht dat hij me graag zag en dat ik zijn grote SCHAT was! En dat ik goed moest slapen en van hem moest dromen!
Ok ok, verliefd ben ik niet op hem! Maar toch voel ik me slecht, dat hij na 2 dagen zegt, dat hij (al een hele tijd) verliefd is op een ander en het gewoon deed omdat hij zat was!

Ik voel me een beetje misbruikt ook nog omdat er een weddenschap rondging! Hij zei dat hij mij nooit zou kunnen krijgen, terwijl ne maat van hem zei dat als hij zou blijven proberen het wel in orde zou komen! En mijn beste vriendin moest toezien dat hij het ook zou blijven proberen!
En het is dan ook 'in orde gekomen'.. maar nu komt hij af dat hij verliefd is op een ander, en hij het gedaan had omdat hij zat was!

We hebben elkaar beloofd nog overeen te blijven komen,en ons te gedragen zoals hiervoor! We komen elkaar vaak tegen omdat mijn beste vriendin en zijn beste vriend, een koppel zijn!
Op Oudejaar gaan we allemaal 'normaal gezien' uit!
1.Hoe zoude jullie je gedrage in zo'n situatie?
2.En ik zou hem eigenlijk wel iets willen terugdraaien!Hoe zouden jullie het doen???????

Sorry moest ff van m'n hartje!
Groetjes Lieve,xxx
hoi

ik moet zegge da je verhaal me enigzinds bekend voor komt. Alleen bij mij was het precies andersom ik was zat. En er was een weddeschap da hij meej mij moest zoene en dan zoveel bier keer enz. Nou uiteindelijk hebbe blijkbaar dus wel gezoend. En ik heb altijd gehoopt normaal meej elkaar om te kunne gaan maar da ga dus nie. En ik heb er ook enorm veel spijt van da da gebeurt is. Maar goed je kunt het verlede helaas niet terug draaien. Dus jij zal er net zo goed als ik meej moete lere leve. Al is dat nie altijd even makkelijk. Maar ik moet zegge da ik het er in het begin ook heel erg moeilijk meej had. Maar nu kan ik er toch al redelijk meej leve. Maar ja het is ook al weer 1 1/2 jaar gelede

groetjes Daniella
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:05
lieve
lieve is offline
Heykes iedereen,
ik weer! Ik moet zeggen dat het goed gaat tussen ons ,als vrienden dan!
Vandaag waren we met nog 2 vrienden op stap, ook een koppeltje, en we hebben gewoon gezellig samen gepraat en plezier gemaakt! Maar nu vind ik iets heel raar... (ja,er is steeds wel iets dat me niet zint)

We zijn zo met een kliekske:
M(mijn beste vrienden) en Th.(zijn beste vriend) zijn een koppel!
K(een vriendin van ons) en St.(nog een beste vriend van hem) zijn ook een koppel!
En dan schieten wij nog als eenzame zielen over!(ik en T.)

Nu Th. heeft M. al een tijdje geleden meegevraagd naar een feestje van de voetbal! Maar nu heeft T. gevraagd aan mij en ook aan K.(voor St. dan) of we niet meegaan naar dat feest. Ik had het eerst niet door, ik dacht gewoon dat hij dat vroeg aan K. omdat St. dat niet durfde! Maar toen zei hij zo van; 'jamor, gij moet ouk mee zenne!!!!!!!!'
Maar waarom vraagt die mij nu mee?? Is het gewoon omdat we dan terug met ons bendeke zijn?? Ja, toch hé??


Greetz Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 06:45
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:01
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
sorry, maar als ik je laatste berichten zo lees krijg ik het idee dat je toch nog enige hoop koestert, dat hij je toch leuk vindt enzo..
Ga er niet zo op in, ga je niet af zitten vragen wat hij nu eigenlijk bedoelt enzo..

Ik weet niet of ik gelijk heb, maar dat maakte ik een beetje op uit vooral je laatste bericht.
Beschouw hem gewoon als vriend, als je dat wilt, maar ga niet hopen op meer, daar maak je het jezelf alleen moeilijker mee lijkt mij, zeker als hij enkel vrienden met je wilt zijn..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 22:17
lieve
lieve is offline
Ja sorry,
jullie hebbe gelijk! Hoewel ik heel eerlijk kan zegge dak nie verliefd op hem ben, zit er toch iets in mij dat die hoop koestert!
En ik kan er nie aandoen!
We komen heel goed overeen, en soms kan die zoooooo lief doen! En mijn vriendinnen zitten ouk wa te pushen en te zoeken wat hij nu voelt voor mij! Mor ik weet dat hij da nie tegen hen gaat zegge! Hij zou het nog eerder op de man af komen zeggen!
Mor ik gon zeker niets doen,bijvoorbeeld 'ne stap zette' om hem mijn vriend te laten worden zenne! Daarvoor zijn we gewoon veel te goei vrienden! Als er iets zou kunnen gebeuren, zal hij toch de 1ste stap moete zetten! En dan nog zal ik op m'n hoede zijn... want ik ga mezelf da geen 2de keer aandoen! Hij zal nuchter moeten zijn enzo,dak zeker ben dat hij het meent!
Maar mss, dat het me soms wat verwarrend wordt dat zijn vriendelijkheid en zachtheid, gewoon vriendschappelijk bedoeld is!!
In elk geval, het komt wel goed! Moest dat allemaal gewoon eens van me af kunnen schrijven enzo en ies met mensen over discussiëren die het verhaal niet kennen,zoals m'n beste vrienden het kennen! Die dus zogoed als 'neutraal' zijn!

Allé, ik gon ulle laten!
Morgen werkendag!
Reageer maar hé! Ik kom af en toe nog ies mijn licht hier opsteken!
Sluukes,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Tjilp
Brasco
13 15-01-2005 09:13
Liefde & Relatie I need help..
Asperientje
28 08-12-2003 14:27
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Liefde & Relatie Leren kennen/ uitgemaakt
fanatickje
48 09-02-2003 13:21
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.