Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2007, 21:24
Jones
Citaat:
Beschrijving:
The Secret helpt je bereiken wat je zelf voor onmogelijk houdt: geluk, succes, gezondheid, geld, relaties.
Wat is The Secret?
Waarom staat het overal op nummer 1?
Wat is het geheim van The Secret?
Wat kan het betekenen voor jou?
Verwijzingen naar een groot Geheim zijn aangetroffen in mondelinge overleveringen en in religieuze en filosofische geschriften van alle tijden. Slechts weinigen begrepen de betekenis ervan, maar hielden hun kennis voor zichzelf. Nu niet meer...
The Secret openbaart alle facetten van het geheim, dat het leven transformeerde van iedereen die er ooit mee in aanraking kwam... Plato, Beethoven, Shakespeare, Einstein. Leer het geheim kennen, bereik het onmogelijke...
Al weken de nummer 1 op Book Sense, Barnes & Noble.com, The New York Times, Northern California Independent Booksellers Ass., Los Angeles Times, USA Today en SF Gate. En ook in Canada, Groot-Brittannië en Australië nummer één op bijna alle bestsellerlijsten. Oprah Winfrey wijdde er twee volledige tv-shows aan, waarvan de eerste al in Nederland is uitgezonden op 15 maart.


bol.com

Het staat prominent op de site bij bol.com en zoals ze in de tekst al zeggen al weken boven aan bij verschillende winkels/kranten/tijdschriften.

Wat vind je van dit soort zelfhulpboeken? Typisch Amerikaans, de grootste onzin, een stok achter de deur, de reden om je leven om te gooien?

-------------------------------------------------------------------

Zelf vind ik het typisch Amerikaans en echt niet voor mij weggelegd. Ik kan me ook maar moeilijk voorstellen dat er echt mensen zijn die zoiets lezen, er ook werkelijk naar gaan leven en dan ook echt een stuk gelukkiger zijn als daarvoor. Alles wat in zo'n boek staat kan je toch ook zelf bedenken?

Oh en de manier waarop dit boek wordt gebracht gaat natuurlijk echt te ver.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2007, 21:39
Verwijderd
Doet me denken aan Happiness, van... Dinges... Will Ferguson!

Gaat over een self-help boek dat opeens blijkt te werken, waarna iedereen (op de hoofdpersoon na) rijk, gezond en gelukkig wordt.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 21:07
Verwijderd
hoog oprah full circle-gehalte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.