Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 11:07
KiwiTjuHh
Avatar van KiwiTjuHh
KiwiTjuHh is offline
Deze is nergens te vinden? Het gaat om een samenvatting van het hele boek Zienderogenkunst voor de HAVO.

Ook zijn er geen examenbundels van te koop? Beetje raar?

Iemand een idee?
__________________
Don't love 1, Don't love 2, But love the 1, Who loves you!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2005, 17:02
Bubbel Design
Avatar van Bubbel Design
Bubbel Design is offline
Op google zoeken? ik heb het geprobeerd, maar dat wel die woorden los , en volgens mij stond er wel wat tussen of ik heb niet goed gekeken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 21:25
KiwiTjuHh
Avatar van KiwiTjuHh
KiwiTjuHh is offline
Citaat:
Bubbel Design schreef op 11-03-2005 @ 18:02 :
Op google zoeken? ik heb het geprobeerd, maar dat wel die woorden los , en volgens mij stond er wel wat tussen of ik heb niet goed gekeken.

Nee, niet echt wat ik zoek!
Heb ook al van alles bij elkaar geplukt van uittreksels van hier.. maar is er niet gewoon een boekje? Of een echt duidelijke samenvatting?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 13:16
Verwijderd
Zienderogen kunst is een heel erg vervelend boek omdat werkelijk alles door elkaar staat. Iets wat je veel beter zou kunnen doen is op internet zoeken naar bepaalde kunststromingen etc dan krijg je een completer beeld. Op internet staat heel veel uitleg namelijk.

Bijvoorbeeld:
http://www.kunstbus.nl/verklaringen/...uctivisme.html

Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 13:18.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 13:24
Verwijderd
Een examenbundel van een bepaalde methode is toch nooit te koop? Ik ken ze iig niet. Of bedoel je dat er geen examenbundel voor CKV is?

'k denk dat je idd het beste op internet op zoek kan gaan naar informatie. En/of het zelf samenstellen van verschillende uittreksels; uittreksels van hele boeken zijn zelden te vinden. (Zoek ook eens op het huiswerkdeel van s.com en niet alleen op "zienderogenkunst" aan elkaar, maar bv. ook op "zienderogen kunst".)

Wat je mist kun je misschien ook zelf gewoon aanvullen (met informatie van internet dus of door zelf samen te vatten), is wel meer werk, maar aan de andere kant, je leert er ook veel van en daar heb je dan alleen maar weer wat aan bij het leren.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 10:52
KiwiTjuHh
Avatar van KiwiTjuHh
KiwiTjuHh is offline
Zienderogenkunst is inderdaad een zeer vervelend boek. Op een tentamen worden de domste vragen gesteld over iets wat links onderaan staat. Je moet ook echt zelf overal volgorde enzo in aanbrengen.. maja.

Ik bedoelde gewoon een samenvattingsboekje voor het vak tekenen. Deze bestaat voor het vak wiskunde toch ook, ondanks er meerdere boeken hiervoor zijn?
__________________
Don't love 1, Don't love 2, But love the 1, Who loves you!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 10:52
KiwiTjuHh
Avatar van KiwiTjuHh
KiwiTjuHh is offline
Maar in ieder geval bedankt voor de link
Die is zeker handig!
__________________
Don't love 1, Don't love 2, But love the 1, Who loves you!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:28
KiwiTjuHh
Avatar van KiwiTjuHh
KiwiTjuHh is offline
Iemand nog een ander idee?
__________________
Don't love 1, Don't love 2, But love the 1, Who loves you!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:31
Verwijderd
als je een bepaalde kunststroming moet behandelen kun je ook andere methodes (of kunstboeken) erbij pakken.

de bespiegeling is echt een heel fijn boek, maarja ik weet niet of dat wel zo goed aansluit op zienderogen kunst, waar alles meer vanuit thema's wordt behandelt.

waar gaat het dit jaar over, misschien dat ik nog wel iets weet waar je naar kunt kijken?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2005, 12:10
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Miss een beetje rare vraag, maar waarom wil je een samenvatting? Zó veel staat er toch niet in?!?
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2010 Tekenen theorie!
Cherry Springs
2 17-05-2010 22:23
VWO Dringend.. Tekenen MAANDAG..
rifrydster
5 28-05-2006 19:42
Huiswerkvragen: Exacte vakken Ruimtemeetkunde
I-brahimovic
10 19-04-2004 16:47
Eindexamens 2003 Examensites.
MC
40 17-06-2003 20:46
Eindexamens 2003 tekenen samenvatting
tissue
6 14-05-2003 19:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.