Oud 19-04-2005, 22:07
Migraen
Migraen is offline
Morgen zal ik opstaan.

Stil kijk ik uit. Zwevend voor mij uit te staren. Te denken aan het ding, die er uit zal moeten komen. Wat zal hij denken? Hij, ik hou van hem. Liefde is abstarct, hij is abstract. Hij straalt mij uit, liefde. Ik wil dit niet. Ik klop erop, ik negeer het en ik weet dat ik er iets mee zal moeten doen. Weggooien? De dood kan ik niet zien.
Elke dag zonder, leef ik. Ik schreeuw innerlijk. Ik ken alleen de stilte van het stilzwijgen. Het negeren van de pijn. Negatieve gedachten stromen voor mijn ogen. Ik glimlach. Voor niets. Mijn leven is leeg, ik voel mij schuldig. Ik wil het niets doen, ik wil het aanraken, voelen en het liefhebben. Ik kan het niet, te zware opdracht. Drama.
Ik ben nuchter. Ik leef, ik zweef, ik vlieg, ik hou van hem. Verslaafd. Verslaafd aan de wanselende beelden, verslaafd aan het effect, verslaafd aan alles wat niets betekent. Ik ga het verliezen, hem en het. Ik wil het niet, het gaat niet. Ik voel mij bedoemd. De pijn snijd in alles. De zon gaat onder, ik wil de zon terugzien. Voor altijd, laat hem schijnen op mij, ik hou van hem.Maak mij wakker uit deze nachtmerrie, laat mij schreeuwen, laat mij wenen, laat mij leven.Ik wil niet het effect zijn van de regenbuien. Ik haggelde. Zij heeft ervoor gezorgd dat het haggelde, dat hij mij pijn deed. Hij deed mij pijn met het. Het gaat weg. Laat mij hem terugbrengen van het paradijs. De maan gaat weg s’nachts, ik wil hem terugzien. Voor altijd, laat hem s’nachts schijnen op mij, ik hou van hem.
De nacht die ons zo dierbaar is, de nacht waarin we leven, geef mij mijn herinneringen terug.
Ik zal hem ooit moeten terug zien schijnen en hem vertellen van het. De dood, de pijn, de versteende droom. Ik leef in een roes van de dromen die nooit zullen uitkomen.
Hij is wat ik wou van het.
Hij niet.
Hij is weg.
Het is weg.
Het is wat ik wou van hem.

-->het is nog niet af, vooral de laatste korte zinnetjes vind ik nog niet helemaal geweldig. De thematiek is een beetje verborgen maar met wat gemak zul je het wel ontdekken. het is niet schitterend, het is ook maar een gedachtenstroom van enkele minuten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Maak de zin-af-topic
Dreamerfly
500 25-06-2004 18:47
Verhalen & Gedichten Marije (ik weet geen titel...)
Niemande
5 16-06-2003 14:44
Verhalen & Gedichten Morgen en Vandaag
86dagreed
4 20-05-2003 12:50
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is de reden om atheist te zijn?
John Sickbock
73 28-11-2002 18:14
Verhalen & Gedichten ik kon vannacht niet slapen...
Eightball GOD
8 07-01-2002 20:24
Verhalen & Gedichten ik walg van mezelf...
SuperNyn
9 08-10-2001 12:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.