Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2003, 21:33
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Hmm ja, redelijk tevreden. Mensen zeggen dat ik wel een lieve uitstraling heb, dat vind ik wel okey. Verder had ik wel iets slanker willen zijn, maargoed, dat eeuwige lijnen...

Ik vind m'n haar wel leuk, is mooi blond. Mensen zijn altijd jaloers, omdat zij het moeten blonderen om het zo blond te krijgen (gnagna).

Plastische chirurg? Nooit, niet bij mij in ieder geval. Anderen moeten het zelf weten. Bij sommige mensen kan ik het me wel voorstellen. Niet omdat ze superlelijk zijn ofzo, maar gewoon, als je heel erge flaporen hebt of een heeele grote neus...
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2003, 21:46
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-12-2003 @ 21:15:
Dit snap ik dus niet.
Wat is er beter aan een minderwaardigheids complex?
Iemand met een minderwaardigheids complex voelt zich waarschijnlijk ongelukkig.
Als je zeker van jezelf bent qua uiterlijk voel je je 10 keer beter.
Wat is daar dan verkeerd aan?
Inderdaad, ik denk dat je beter jezelf ontzettend mooi kunt vinden (en het desnoods 10 x op een dag duidelijk maken (ook liever niet, dat maakt iemand namelijk qua uitstraling helemaal niet mooier)) dan dat je een erg minderwaardigheidscomplex hebt..

Maar als ik tevreden ben dan ben ik blij met m'n haar(al wilde ik het vroeger altijd zwart hebben..)/gezicht (vooral ogen en lippen)/buik/borsten/handen/figuur(zandlopertje)/huid.
Ik zou geen platische chirurgie willen hebben, misschien tot op zekere hoogte (het verwijderen van een moedervlek ofzo), maar zeker niet veel meer.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:05
*bl4cKp34Rl*
*bl4cKp34Rl* is offline
nouw kben niet bepaald bloedmooi ofzow ... vink zelf maar ben tog redelijk te vreden.Ik had wel wat groter willen zijn en wat slanker ( ieder meisje volgens mij wel )maj dazz mijn bouw en waar ik oorspronkelijk vandaan kom zien ze r ook allemaal zo uit.
me haar moet er alleen weer aan ( kben zow stom geweest om t af te laten knippen om dat ik er helemaal gek van werd ... khad t tot op mn ass.)IK MIS T ZOOH OOW maja ... dat was mn eigen keuze ..


0o Qous o0 pearl!
__________________
just smile and be happy ..:)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Divina Flor schreef op 01-12-2003 @ 21:46:
Maar als ik tevreden ben dan ben ik blij met m'n haar(al wilde ik het vroeger altijd zwart hebben..)/gezicht (vooral ogen en lippen)/buik/borsten/handen/figuur(zandlopertje)/huid.
Ik zou geen platische chirurgie willen hebben, misschien tot op zekere hoogte (het verwijderen van een moedervlek ofzo), maar zeker niet veel meer.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:04
elledc
elledc is offline
Citaat:
Jewel schreef op 01-12-2003 @ 19:30:
Ja, vooral van die meiden die constant lopen te zeiken dat het echt wel meevalt, of juist dat ze zichzelf afschuwelijk lelijk vinden, in de hoop dat iemand ook maar zegt dat ze beeldschoon zijn. Nee, fijn, hypocriete bescheidenheid.

Wees verdomme eens blij dat er iemand geen minderwaardigheidscomplex heeft en zichzelf mooi vindt zoals ze is. En jouw mening doet er dus geen ene fuck toe.
JAAA het is goed nou weet ik genoeg!!
Alsof jouw mening er 'ene fuck' toedoet.

Ik had het trouwens niet over valse bescheidenheid, want dan kom ik terug op mijn eerste mening, ik heb het over bescheidenheid in zijn puurste vormen
Blah.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:28
Verwijderd
Ik heb wat chat reacties verwijderd. Als je dit geen leuke topic vindt, dan reageer je toch gewoon niet!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 10:35
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik heb ook wel dingetjes waar ik me aan erger, ik zou bijvoorbeeld best de bobbel in mn neus weg willen hebben of wat minder dik willen zijn en wie weet wat groter.. Maar het zijn geen rampzalige dingen, ik ben niet zeker over mezelf maar dat is eigenlijk misschien nog meer om mn innerlijk dan uiterlijk.. Ik vind de stap naar een plastisch chirurg ook te groot voor zulke dingen, ik vind het niet fout hoor, ik zie het verschil niet zo tussen een flapoor rechttrekken en een bobbel in je neus weghalen maar ik ben gewoon zelf een mietje en vrijwillig een operatie ondergaan is echt niet iets voor mij
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 11:48
Verwijderd
ik vind mezelf niet echt mooi, maar ik ben wel tevreden
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 13:52
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-12-2003 @ 21:23:
Die zijn juist cutieputiewoetsiepoetsielievig

*wangetjeknijp *

Superslank is zoals dat van jou is (mening)
goh
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:52
Verwijderd
ach kben best tevreden
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 16:27
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
Tja, ik ben tevreden met wat ik heb hoewel ik natuurlijk wel wat dingetjes zou willen hebben of juist niet Maar ik ga me er niet druk om maken, er is al genoeg stress op aarde.
Mooie mensen zijn voor mij mensen die ook 'iets' hebben is (spleetje tussen tanden oid)

Laatst gewijzigd op 02-12-2003 om 16:33.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 17:24
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ik weet heus wel dat ik niet lelijk ben. Net als Noé vind ik mezelf ook bovengemiddeld knap. Ik baseer dat op reacties van anderen. Bijvoorbeeld over aandacht tijdens stappen enzo. Ik wil alleen wel iets breder zijn. Maar aan de andere kant; mensen vinden mijn lichaam vaak ook mooi, en zeggen dat het me niet misstaat dat ik slank ben. Geen plastische chirurgie voor mij, dus!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 18:43
just.a.girl
just.a.girl is offline
k vind mezelf meestal wel oke,alleen had ik wel langer willen zijn ,maar je kunt niet alles hebben. t kan altijd nog erger
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 19:05
Garbage
Avatar van Garbage
Garbage is offline
IK vind mezelf echt ongelooflijk lekker... uuhhh niet dus..
ik vind mezelf wel redelijk, niet ontevreden, alleen met mijn huid..
__________________
Ik heb toch geen fatsoen..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 19:26
chaostar
chaostar is offline
Zonder make-up vind ik mijzelf niet echt mooi. Met make-up ben ik wél tevreden. Mijn huid is bleek waardoor ik er zonder make-up uitzie als een bleekscheet. (Of volgens de kappper: je lijkt op sneeuwwitje...wacht, was zij niet de mooiste van het hele land? )
De vorm van m'n ogen zijn ok, op m'n lippen ben ik eigenlijk best trots, mooie vorm, niet te groot, niet te klein (de rest van de familie heeft weinig bovenlip, dus ik mag me gelukkig prijzen).

Ik zou graag iets smallere bovenbenen willen hebben (zijn breder dan m'n heupen), iets langere benen, maar verder ben ik tevreden met m'n figuur.
__________________
I don't make mistakes (just happy accidents)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 19:33
Muzzle
Avatar van Muzzle
Muzzle is offline
Ik ben wel tevreden met mezelf. Eerst niet, toen was ik veels te dik en ik droeg slobber kleren.

Nu ben ik veel afgevallen, doe al een paar maanden heel veel situps en halteroefeningen enzo, dus dat gaat de goede kant op .

Over mijn hoofd ben ik redelijk tevreden. Over mij armen word ik steeds meer tevreden (wil ze nog wel wat gespierder), mijn buik moet nog wat vet af en meer spieren (maar ook dat ziet er al aardig uit).

Doordat ik ben afgevallen en kleding draag die mooier en verzorgder is, voel ik me ook beter over mezelf.

Oftewel, best tevreden met mezelf
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 20:09
Galia
Galia is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 01-12-2003 @ 19:36:
ik vind mezelf niet mooi, ik ben echt heel erg onzeker. als ik ergens het woord lelijk hoor denk ik echt gelijk dat het over mij gaat.

de dingen die ik wel mooi vind aan mezelf zijn maar hele kleine dingetjes zoals mn handen, huid, nagels, tanden enz. ik vind mn hoofd niet mooi en ik vind mn lichaam al helemaal niet mooi.

maar ik krijg wel vaak te horen dat ik een mooie/lieve uitstraling heb, en ik krijg vaak te horen dat ik een goede eigen kledingstijl heb, dat helpt nog wel. en heel soms heb ik wel zo'n bui dat alles perfect gaat en dan voel ik me wel mooi.


ik kijk bij mensen altijd erg naar kleding, bij meisjes en bij jongens, wat ik mooi vind is eigenlijk gewoon de stijl die ik zelf ook heb. bij meisjes niet te meisjes achtig, maar toch ook zeker niet mannelijk. ik hou niet van hakken en puntschoenen, ik hou ook niet van overdreven blije kleren en kraaltjes en skateschoenen met felgekleurde veters.

wat ik mooi vind is een beetje skate/hiphop/heel ietsje alternatief maar dan wel alles op een volwassen en verzorgde manier. en ik hou van donker haar.
ik ben sinds een tijdje wel gelukkiger met mijn lichaam, aangezien ik best veel ben afgevallen..maar ik ben er nog niet echt blij mee
en ik ben ook wel redelijk blij met mijn haar

verder ben ik het echt helemaal met Annuhhhhh eens qua kledingstijl en alles
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 20:24
Mindfields
Mindfields is offline
Ik had ook wel iets slanker willen zijn verder vind ik mezelf wel okay. Soms denk ik: hmm wat ben ik lekker, en soms denk ik: wat een kutkop. Zo

En over wat Annuhhhhh zegt: ik kijk ook veel naar de kleding, ik denk dat bijna iedere jongen wel knap kan zijn als 'ie maar leuke kleren draagt.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 03-12-2003, 20:54
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-12-2003 @ 00:05:
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 10:52
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
I wanna be thinnneerrr & i'm gonna be

Hoofd is okay, huid ook (in Italië hadden mijn collega's het over mijn "angelic skin", het grootste compliment dat je kan krijgen), handen, voeten en benen vanaf midden bovenbeen naar beneden (mooi slank!). Mijn haar is ook mooi. Het varieert van dag tot dag of ik kan leven met mezelf, daarom doe ook ik mee aan de grote afvalrace en hoop dat ik er gelukkiger uitkom.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 11:24
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
ik ben alleen tevreden met mijn huid, mond, en polsen.
ik vind mezelf way to dik, maybe als dat er af is...




Maar het verschilt van dag tot dag, soms vind ik mezelf wel heel leuk
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 15:32
nps
Avatar van nps
nps is offline
soms wel, soms niet. ik vind mezelf iig niet bovengemiddeld knap, maar echt lelijk, nee. mijn ogen vind ik mooi, anderen meestal ook (whoah bliksempjes!)/
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 14:35
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vind mezelf niet echt mooi nee
begin mezelf telkens wél meer te accepteren, het gaat vooruit. misschien omdat ik net 5 maanden een vriend hebt die af en toe zegt dat ik mooi ben, en ik begin het steeds meer te geloven...is wel goed
maar als ik de keus had zou ik zeker dingen aan mezelf verranderen: mijn bovenbenen, handen, voeten, borsten...het enige waar ik wel tevreden mee ben is mijn gezicht
plastische chirurgie beschouw ik ook zeker niet als fout, mensen mogen het zeker van me doen en vaak worden ze er veel mooier doen en veel blijer van. als het je meer tevreden maakt over je lichaam, waarom zou je het dan niet mogen doen?!
ben zelf trouwens ook van plan om het te doen, ik wil graag dat mn borsten groter worden...het zit in mn familie, heb een cup A en af en toe B en het past gewoon niet bij mijn postuur...

maar ja...het is prima, ik ben niet echt tevreden maar ook niet teleurgesteld met hoe ik er nu uit zie
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 14:51
Verwijderd
Ik vind jou wel 'n mooierd hoor vlindertje en de breezerchick boven je ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Mooi zijn en mooi voelen, afstuderen
mandyvh
4 05-05-2016 10:28
Lifestyle Welk fotomodel vind jij erg mooi?
Verwijderd
25 05-07-2009 16:30
ARTistiek Over smaak valt niet te twisten..mooi of lelijk?
woezel
16 19-02-2006 11:31
Liefde & Relatie Mooi!
Piccola
32 25-05-2002 09:55
Lichaam & Gezondheid "wie mooi wil zijn, moet pijn lijden"
Verwijderd
14 21-02-2002 15:38
Verhalen & Gedichten zo mooi
ekki
19 06-12-2001 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.