Oud 10-11-2009, 12:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ah. stelletje zeikerds. gewoon met de tijd meegaan!

behalve met office 2007 natuurlijk, dat is gewoon kut
Ik wil best met mijn tijd mee gaan, maar dan moet het wel fatsoenlijk zijn. Ik heb altijd de nieuwste versie van msn meteen geïnstalleerd, maar hier was wel erg veel nutteloos aan veranderd. Wat voor nut had het bijvoorbeeld in gódsnaam om de avatars ineens links te zetten? Het is echt een stuk onlogischer ook meteen.

Citaat:
Veranderd niet veel met de oude volgens mij.. Misschien had ik wel niet zo'n oude.
Dan had je niet msn 8.5 als je de avatars links had dan had je een van de nieuwste al, als je de ava's rechts had dan had je 8.x.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 10-11-2009, 12:28
Verwijderd
avatars links.
Oud 10-11-2009, 12:32
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Tink je had een nuttige opmerking in het fototopic
Thx, ben ik iig niet de enige die niet zit te wachten op foto's van brood!

En die msn hebben we bij mijn ouders al maanden zo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-11-2009, 12:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Thx, ben ik iig niet de enige die niet zit te wachten op foto's van brood!
+1

Als je een fototopic over brood wilt hebben, dan hoort dat op eten en drinken thuis, en niet hier.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 12:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja dat was eigenlijk wat ik nu wil posten daar, maar dan ga ik weer zo offtopic hè, dus ik wou gewoon even wachten tot fizzle hier haar hoofd laat zien.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-11-2009, 12:36
Verwijderd
+1
Oud 10-11-2009, 12:37
Verwijderd
Ik vind bij excel office 2007 heel fijn. Ik kon nooit wat vinden in excel, nu kan ik alles vinden.
Oud 10-11-2009, 12:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat wou je doen dan
Oud 10-11-2009, 12:38
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ach, een keertje zo'n foto posten kan nou ook weer geen kwaad, daarbij is het ontopic'er dan wat de meeste mensen (inclusief ik natuurlijk) er posten.

Maar verder hebben jullie wel gelijk, het voegt weinig toe.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2009, 12:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dat zeggen, dat je maar een broodfototopic op E&D moet maken.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-11-2009, 12:38
Verwijderd
Ik kan juist niks vinden in office 2007
Oud 10-11-2009, 12:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja dat was eigenlijk wat ik nu wil posten daar, maar dan ga ik weer zo offtopic hè, dus ik wou gewoon even wachten tot fizzle hier haar hoofd laat zien.
Heel goed hoor, je geeft het goede voorbeeld. Tien fb-punten voor jou!
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 12:39
Verwijderd
Hebben jullie de nieuwe google streetview al gezien! Het meeste staat er nu op, alleen oost-nederland niet helemaal.
Oud 10-11-2009, 12:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik snap dat anti-office 2007 gedoe niet. Ja, het is anders, maarja, het werkt voor mij wel goed genoeg. En tja, ieder softwarepakket heeft zijn mindere kanten. Ik moet het eerste softwarepakket (zowel van microsoft als niet van microsoft) nog tegenkomen dat precies zo in elkaar zit als ik het graag wil hebben.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 12:41
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh even mijn huis streetviewen dan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-11-2009, 12:41
Rationeel
Rationeel is offline
nou delft ook niet helemaal
Oud 10-11-2009, 12:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik snap dat anti-office 2007 gedoe niet. Ja, het is anders, maarja, het werkt voor mij wel goed genoeg. En tja, ieder softwarepakket heeft zijn mindere kanten. Ik moet het eerste softwarepakket (zowel van microsoft als niet van microsoft) nog tegenkomen dat precies zo in elkaar zit als ik het graag wil hebben.
ik vraag me altijd af wat voor moeite het voor microsoft nou zou zijn om een optie erin te laten om de 'oude' interface terug te halen

en waarom er in ene een standaardextensie moet komen die niet compatibel is met oudere versies en waarom het standaardlettertype weer anders moet. etc.
Oud 10-11-2009, 12:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb ook office 2007. Enige nadeel is dat mensen zonder 2007 geen standaard word documentjes van mij kunnen openen, dus moet ik ze in speciaal opslaan daarvoor. Maar goed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2009, 12:44
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou bij mij staat het er nog van de vorige bewoner op denk ik, want ik heb geen gordijnen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 10-11-2009, 12:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik vraag me altijd af wat voor moeite het voor microsoft nou zou zijn om een optie erin te laten om de 'oude' interface terug te halen

en waarom er in ene een standaardextensie moet komen die niet compatibel is met oudere versies en waarom het standaardlettertype weer anders moet. etc.
Je kunt gewoon instellen dat office standaard je bestanden in het 97-2003 formaat opslaat hoor. Drie klikjes werk.

En ja, dat je de interface niet kunt terughalen... Ik vraag me ook af waarom er in vista geen functie zit om de interface van windows 3.11 terug te halen. Vind ik zo vreemd.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 12:46
Rationeel
Rationeel is offline
de foto's bij mij in de buurt zijn in mei gemaakt


@DP: je kunt wel instellen dat hij standaard moet opslaan als 2003 bestand. dat moet je per programma aangeven
Oud 10-11-2009, 12:47
Verwijderd
Citaat:
nou delft ook niet helemaal
Niet? Ik heb net uitgebreid gekeken, waar mist dan wat?
Oud 10-11-2009, 12:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Je kunt gewoon instellen dat office standaard je bestanden in het 97-2003 formaat opslaat hoor. Drie klikjes werk.

En ja, dat je de interface niet kunt terughalen... Ik vraag me ook af waarom er in vista geen functie zit om de interface van windows 3.11 terug te halen. Vind ik zo vreemd.
toch weer 3 klikjes. per programma. dus minstens 15 klikjes. en je hebt tegenwoordig zo rsi te pakken

kutvergelijking
Oud 10-11-2009, 12:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, mijn straat staat er ook op. Hoezee.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 12:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je kunt gewoon instellen dat office standaard je bestanden in het 97-2003 formaat opslaat hoor. Drie klikjes werk.

En ja, dat je de interface niet kunt terughalen... Ik vraag me ook af waarom er in vista geen functie zit om de interface van windows 3.11 terug te halen. Vind ik zo vreemd.


Het probleem is dat ze zoveel dingen onnodig veranderen. Why fix something that isn't broken? Ik heb liever dat ze al die dingen eens verbeteren die nog wél steeds een probleem zijn.

Maarja, helaas kijken een hoop software makers onvoldoende naar wat de standaard gebruiker het handigst vindt.

Citaat:
@DP: je kunt wel instellen dat hij standaard moet opslaan als 2003 bestand. dat moet je per programma aangeven
Het is het werk niet, meer dat het kut is dat de standaard opslag methode dus niet werkt voor mensen die geen 2007 hebben, wat je niet zelf kunt checken. Standaard methode hoort voor iedereen te werken, anders is het helemaal niet handig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2009, 12:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
toch weer 3 klikjes. per programma. dus minstens 15 klikjes. en je hebt tegenwoordig zo rsi te pakken

kutvergelijking
Net zo'n kutvergelijking als die van jou.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 12:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Niet? Ik heb net uitgebreid gekeken, waar mist dan wat?
vooral het centrum, op zich wel logisch

Oud 10-11-2009, 12:52
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Net zo'n kutvergelijking als die van jou.
Oud 10-11-2009, 12:53
Verwijderd
Citaat:
vooral het centrum, op zich wel logisch

[afbeelding]
oja, mooi is ook dat de mekelweg er zelf nog op staat, maar dat je op de foto's ziet dat de weg weg is
Oud 10-11-2009, 12:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:


Het probleem is dat ze zoveel dingen onnodig veranderen. Why fix something that isn't broken? Ik heb liever dat ze al die dingen eens verbeteren die nog wél steeds een probleem zijn.
Ze repareren het niet, ze onderzoeken dingen en proberen ze te verbeteren. Repareren =/= verbeteren. Als je niet streeft naar verbetering kom je nooit vooruit.

Citaat:
Het is het werk niet, meer dat het kut is dat de standaard opslag methode dus niet werkt voor mensen die geen 2007 hebben, wat je niet zelf kunt checken. Standaard methode hoort voor iedereen te werken, anders is het helemaal niet handig.
Ja, als je altijd met standaarden blijft werken waarbij de gebruiker met het oudste en minst efficiënte systeem moet mee kunnen werken, kun je ook weinig vooruitgang boeken. Soms heb je gewoon een nieuwe standaard nodig.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 12:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oja, mooi is ook dat de mekelweg er zelf nog op staat, maar dat je op de foto's ziet dat de weg weg is
Een deel van de TU campus mist ook zie ik nu.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 12:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ze repareren het niet, ze onderzoeken dingen en proberen ze te verbeteren. Repareren =/= verbeteren. Als je niet streeft naar verbetering kom je nooit vooruit.
Daar zou ik in kunnen komen als het daadwerkelijk iets verbeterde. Neem bij msn, het verplaatsen van de avatars naar links. Een compleet zinloze verandering, die het niet mooier, beter of makkelijker maakt, maar alleen maar wenproblemen veroorzaakt, en nieuwe problemen oplevert. Zo zijn er tig dingen te bedenken, helaas.

Citaat:
Ja, als je altijd met standaarden blijft werken waarbij de gebruiker met het oudste en minst efficiënte systeem moet mee kunnen werken, kun je ook weinig vooruitgang boeken. Soms heb je gewoon een nieuwe standaard nodig.
De oudste? De vorige versie wordt daarmee niet ondersteund, een versie die een heleboel mensen nog gebruiken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2009, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb me vandaag dus grandioos verslapen... Op de dag van mijn praktijktoets.
Ai!
Oud 10-11-2009, 12:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daar zou ik in kunnen komen als het daadwerkelijk iets verbeterde. Neem bij msn, het verplaatsen van de avatars naar links. Een compleet zinloze verandering, die het niet mooier, beter of makkelijker maakt, maar alleen maar wenproblemen veroorzaakt, en nieuwe problemen oplevert. Zo zijn er tig dingen te bedenken, helaas.

De oudste? De vorige versie wordt daarmee niet ondersteund, een versie die een heleboel mensen nog gebruiken.
Nouja, blijkbaar doet microsoft toch wel iets goed... Ik hoor de hele wereld er over klagen, maar toch gebruikt 80% het.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 12:58
Verwijderd
Citaat:
ik vraag me altijd af wat voor moeite het voor microsoft nou zou zijn om een optie erin te laten om de 'oude' interface terug te halen

en waarom er in ene een standaardextensie moet komen die niet compatibel is met oudere versies en waarom het standaardlettertype weer anders moet. etc.
Psst, LaTeX.
Oud 10-11-2009, 12:58
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ondertussen staan er 24 cupcakes op het aanrecht, 1 hele mooie chocoladecake is nu fijn aan het afkoelen op de tafel en het boterkoekding moet nog 20 minuutjes in de oven zitten en dan is die ook klaar. Het ziet er echt gezellig uit.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-11-2009, 12:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Inderdaad ja.


Maar overigens had ik het onwaarschijnlijke geluk dat er dus administratief iets verkeerd was gegaan op school, waardoor alle toetsen een uur werden verzet. Het was een vreemde ochtend dus.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Psst, LaTeX.
nerdenstuff
Oud 10-11-2009, 12:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ondertussen staan er 24 cupcakes op het aanrecht, 1 hele mooie chocoladecake is nu fijn aan het afkoelen op de tafel en het boterkoekding moet nog 20 minuutjes in de oven zitten en dan is die ook klaar. Het ziet er echt gezellig uit.
Prima, maar ga er geen foto's van maken. We hebben wel genoeg foto's van baksels gezien de laatste tijd.
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 13:00
Verwijderd
Citaat:
nerdenstuff
Fatsoenlijk uitziende verslagen-stuff!
Oud 10-11-2009, 13:00
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Prima, maar ga er geen foto's van maken posten. We hebben wel genoeg foto's van baksels gezien de laatste tijd.
Want maken heb ik al gedaan.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-11-2009, 13:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nouja, blijkbaar doet microsoft toch wel iets goed... Ik hoor de hele wereld er over klagen, maar toch gebruikt 80% het.
Nu beredeneer je toch wel héél erg verkeerd. Microsoft heeft deals met een zooi bedrijven, zoals bijvoorbeeld dell, waardoor het bij de computer zit die je koopt. Verder is het een bekend, makkelijk programma voor de standaard gebruiker. Toch is het in een hoop opzichten inferieur aan bijvoorbeeld linux. Linux heeft alleen het nadeel dat je enige kennis moet hebben om het goed te gebruiken, wat de meeste computergebruikers missen. Bovendien wordt vrijwel alle software voor windows geschreven, dus als je iets anders dan Windows wilt gebruiken kom je daarmee ook in de problemen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2009, 13:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Want maken heb ik al gedaan.
Oef, gelukkig was ik dan net op tijd om te voorkomen dat ze gepost werden!
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 13:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ondertussen staan er 24 cupcakes op het aanrecht, 1 hele mooie chocoladecake is nu fijn aan het afkoelen op de tafel en het boterkoekding moet nog 20 minuutjes in de oven zitten en dan is die ook klaar. Het ziet er echt gezellig uit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-11-2009, 13:02
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Psst, LaTeX.
psst, mathcad
Oud 10-11-2009, 13:02
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Oef, gelukkig was ik dan net op tijd om te voorkomen dat ze gepost werden!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-11-2009, 13:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nu beredeneer je toch wel héél erg verkeerd. Microsoft heeft deals met een zooi bedrijven, zoals bijvoorbeeld dell, waardoor het bij de computer zit die je koopt. Verder is het een bekend, makkelijk programma voor de standaard gebruiker. Toch is het in een hoop opzichten inferieur aan bijvoorbeeld linux. Linux heeft alleen het nadeel dat je enige kennis moet hebben om het goed te gebruiken, wat de meeste computergebruikers missen. Bovendien wordt vrijwel alle software voor windows geschreven, dus als je iets anders dan Windows wilt gebruiken kom je daarmee ook in de problemen.
psst DP, het was een GRAPJE
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 13:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*kusje voor neko**
__________________
you're not my demographic
Oud 10-11-2009, 13:02
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zal vrijdag wel wat meenemen. Ik kan t toch niet allemaal opeten.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-11-2009, 13:04
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
My knees and head are killing me.
En de verveling ook
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.