Oud 05-04-2013, 23:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een liefde hier <3
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 05-04-2013, 23:09
Verwijderd
*zwaait verlegen* Hoi lieve allemaal!
Oud 05-04-2013, 23:09
Verwijderd
Eigenlijk moet ik nog even naar bed, vind ik zelf. Om 'één uur gaan we mijn zusje ophalen maar moeten we eerst twee uur in de auto zitten. Maar ik heb vannacht heel veel geslapen en vanmiddag nog twee uur. Misschien moet ik zo in de auto nog slapen. Ik ben toch wel echt heel zenuwachtig, ben bang dat ik toch niet meer kan slapen. Meh. Misshcien zo toch maar eens proberen.
Oud 05-04-2013, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat mensen op zich best een punt hebben als ze zeggen 'het is toch je kind / je ouders'. Ik denk namelijk dat Pip misschien nog wel meer moeite erin heeft gestoken dan voor willekeurige andere mensen omdat het haar ouders zijn, maar goed, er is voor alles een grens en die hebben ze wel heel duidelijk bereikt ja.
Dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat er soms mensen zijn die geen kut geven om hun kinderen (of kinderen om hun ouders) en dat de andere partij er alles aan doet om er wel te zijn, maar dat het gewoon ergens ophoudt. En dan heb ik het niet specifiek over Pip. En ja, misschien houden die mensen wel op een hele rare manier van de ander, maar hun droeftoetergeest overheerst het normLe gedrag zodat ze de ander alleen maar pijn kunnen doen of mis/gebruiken voor hun eigen droeftoeterplannen.

Mjuh. Sommige mensen zijn naar.


En ik wil een kraai, maar ik weet niet of het dat zou zijn, misschien iets anders, maar ik denk wel een vogel.
Oud 05-04-2013, 23:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hier, voor iedereen een pasgeboren lammetje om mee te knuffelen. Hij is nog wel een beetje slimy:

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 23:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmm slimy
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-04-2013, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Mmmmm slimy
Oud 05-04-2013, 23:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Verse lammetjes ruiken wel lekker, want ze ruiken naar vruchtwater En schapenvruchtwater ruikt lekker. Echt een babyluchtje.

Eigenlijk moet ik slapen, maar ik heb geen zin
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Dus je hebt het altijd samen alleen met Sam gedaan? En nu dus met Anne erbij? Wel een beetje een hufter dan. Eigenlijk.

En tering, wat een vreemde moeder heb je dan. Niet dat ik je verhaal in twijfel trek hoor, maar hoe weet je dat zij die brief had geschreven? Meh, wel mooi klote dan, sta je dan met je goeie gedrag, zeg maar. Lijkt me inderdaad wel heel vreemd, dat je geen "Thuis" meer als basis hebt, ik merk nu pas (nu ik 200 km verderop woon) hoe belangrijk dat mijn ouders als basis zijn.
En ik weet best dat het geen groot drama is, daar zijn je posts te positief voor. Al helemaal nu je uit de fetish-kast bent en cola aan het minderen bent enzo. Hmm. Dit klinkt lekker vreemd. Maar je snapt vast wel wat ik bedoel, hoop ik
Nee niet altijd alleen, de ouders van sam z'n vader hebben jarenlang voor hem gezorgd omdat ik daar helaas zelf niet toe in staat was.

Dat zou ik natuurlijk niet beweren als ik geen bewijs zou hebben ik heb de betreffende brief gekregen van bureau jeugdzorg, hij was getypt maar er stonden ook nog wat handgeschreven dingen op. Dat is onmiskenbaar het handschrift van mijn moeder, ook al had ze geprobeerd 'anders' te schrijven. Ik heb oude kaarten/brieven er overheen geschoven en voor het licht gehouden en dat komt exact overeen. Tevens had mijn zusje wat screenshotjes gemaakt van haar zoekgeschiedenis op de laptop. En ze heeft het later ook aan haar toegegeven (en toen was mijn zusje de NSB'er :'))

Spoiler

Citaat:
Wat is het?

En Pip, is er zoveel verschil dan ook hoe jullie moeder jou en je zus behandelt? En ja, als mensen beginnen over het is toch je kind of het zij toch je ouders, dan snuif ik altijd wel eens. Mensen beseffen niet welke droeftoeters er soms rondlopen.
Mijn ouders hebben ons nooit anders behandeld toen we nog allebei thuis woonden. Mijn zusje heeft ook dingen geflikt die voor mijn ouders 'uit-huis-gooi-waardig' zijn. Ik had een theorie daarover, namelijk dat mijn ouders gezichtsverlies zouden lijden als ze 2 kinderen uit huis zouden gooien (ik ben d'r uitgeflikkerd toen ik zwanger bleek te zijn) en als dat alleen bij mij zou blijven dan zou het eventueel nog alleen aan mij kunnen liggen.
M'n vader heeft laatst toegegeven aan mijn zusje dat dit ook het geval is geweest.
Citaat:
Mijn dag kan niet meer stuk, jongens. Oude camera's die nog volledig werken, een nieuwe National Geographic voor drie euro met een leuk fotomaakprojectje erin en een leuk cadeautje van mijn zus
even een vraagje hoor, maar wat kan je precies met die oude meuk en werkt het nog? Alsin: kan je er fatsoenlijke foto's mee maken?
Citaat:
Soms lees je dingen van iemand zonder dat je met diegene in gesprek bent zelf. En dan vind je diegene lief.

Ik denk dat sommige mensen dat met pip hebben.
Citaat:
Volgens mij heeft iedereen dat met Pip
Citaat:
Zeker weten!
Citaat:
Ja. Ik heb het ook bij Pip, vooral als ze het over 'haar jong' heeft. Maar ik heb het ook bij andere forumers.
Citaat:
wow wtf
Oud 05-04-2013, 23:22
Verwijderd
Wat een nare moeder zeg
Oud 05-04-2013, 23:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
even een vraagje hoor, maar wat kan je precies met die oude meuk en werkt het nog? Alsin: kan je er fatsoenlijke foto's mee maken?
Ze werken allebei zoals het moet. En je kunt er foto's mee maken als je er een film in stopt. En ik zou wel eens willen weten of ik nog analoog kan fotograferen, dus dit is een mooie kans, want hallo spiegelreflexcamera's
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 23:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Een 9 voor mijn toets anesthesie
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ze werken allebei zoals het moet. En je kunt er foto's mee maken als je er een film in stopt. En ik zou wel eens willen weten of ik nog analoog kan fotograferen, dus dit is een mooie kans, want hallo spiegelreflexcamera's
hmm ik lees op wiki dat ie van bakeliet is gemaakt dus dat zal wel een zwaar dingetje zijn. Maar leuk miek, wie doet dat nou nog tegenwoordig analoog foto'tjes maken
Zegt ie ook POEF als je een foto maakt?
Oud 05-04-2013, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie vroeger wel eens in het Rijksmuseum geweest?
Vroeger ging ik heel vaak, want gratis tot je achttiende en wij waren het soort tuig dat stoned werd en dan highbrow vermaak wilde zien. Ik liep er ook vaak even binnen om naar Het Straatje van Vermeer te kijken, dat is mijn favoriete schilderij uit de collectie. Je kan 'm eigenlijk alleen goed in 't echt bekijken, ik heb nog nooit een reproductie gezien die 'm recht deed.

Nu ben ik er al een jaar of drie/vier niet meer geweest.
Oud 05-04-2013, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Vroeger ging ik heel vaak, want gratis tot je achttiende en wij waren het soort tuig dat stoned werd en dan highbrow vermaak wilde zien. Ik liep er ook vaak even binnen om naar Het Straatje van Vermeer te kijken, dat is mijn favoriete schilderij uit de collectie. Je kan 'm eigenlijk alleen goed in 't echt bekijken, ik heb nog nooit een reproductie gezien die 'm recht deed.

Nu ben ik er al een jaar of drie/vier niet meer geweest.
Para ga je met ons mee hierheen 3 mei???
Deze keer heb ik anne kunnen overtuigen dat het toch echt praktischer is als we met de trein gaan maar toch voel ik aan m'n water dat ze daar nog van terug gaat komen
Oud 05-04-2013, 23:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
hmm ik lees op wiki dat ie van bakeliet is gemaakt dus dat zal wel een zwaar dingetje zijn. Maar leuk miek, wie doet dat nou nog tegenwoordig analoog foto'tjes maken
Zegt ie ook POEF als je een foto maakt?
Ze zijn allebei zwaarder dan een gemiddelde camera, ja. De één-ogige spiegelreflex is bijna een kilo, dus daar al ik op den duur wel een zere pols van krijgen

En nee, hij zegt geen POEF Zó oud zijn ze nou ook weer niet. Ze maken wel een heel fijn klikgeluidje dat een beetje nagalmt
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 23:38
Verwijderd
wow een kilo! wat hadden mensen het toch zwaar vroeger met al hun grote lompe units
Oud 05-04-2013, 23:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wow een kilo! wat hadden mensen het toch zwaar vroeger met al hun grote lompe units
890 gram, issie Met flitser komt daar nog wat bij, maar die laat ik er voorlopig af. En de twee-ogige is maar klein, dus die is ook niet zo zwaar.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 23:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En morgen ga ik op de kinderboerderij foto's maken voor NG, dus dat doe ik weer met mijn digitale camera. Het zal wel gek aanvoelen na vanavond
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Para ga je met ons mee hierheen 3 mei???
Deze keer heb ik anne kunnen overtuigen dat het toch echt praktischer is als we met de trein gaan maar toch voel ik aan m'n water dat ze daar nog van terug gaat komen
Ja, ik zat het al te overwegen! Lijkt me leuk. Ik zal van de week 'ns kijken of het hier nou op vrijdagen ook betaald parkeren is, anders kunnen jullie de auto weer bij mijn huis stallen mocht Anne toch niet met al het plebs in de trein willen zitten.
Oud 05-04-2013, 23:50
Verwijderd
Spoiler


Dit is een vrouw. Ze is (voor zover bekend, dan) geen transgender, maar gewoon een powerlifter vol doping.
Oud 05-04-2013, 23:51
Verwijderd
Hoppa! De vangst van Arthur.

Spoiler


Merk op dat Arthur zo scheel als een hoeremetoer is, nimmer het aanrecht wist te halen qua springvermogen en verder de motoriek van lik me het vestje heeft, vergeleken met zijn stiefzuster.
Oud 05-04-2013, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik zat het al te overwegen! Lijkt me leuk. Ik zal van de week 'ns kijken of het hier nou op vrijdagen ook betaald parkeren is, anders kunnen jullie de auto weer bij mijn huis stallen mocht Anne toch niet met al het plebs in de trein willen zitten.
jeej
en ja, doe maar want ze zat al te kreunen alsof het inhield dat ze naar de slachtbank moest
Oud 05-04-2013, 23:53
Verwijderd
Saddam Hussein had een grote collectie gouden wapens.

Spoiler


Ik vind dit heel grappig en naar tegelijk.
Oud 05-04-2013, 23:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Liefde voor Pip en voor alle ander mensen die ik tantoetof vind!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-04-2013, 23:54
Verwijderd
Citaat:


Dit is een vrouw. Ze is (voor zover bekend, dan) geen transgender, maar gewoon een powerlifter vol doping.
die staat haar mannetje wel ;:;D;D:
Citaat:
Hoppa! De vangst van Arthur.



Merk op dat Arthur zo scheel als een hoeremetoer is, nimmer het aanrecht wist te halen qua springvermogen en verder de motoriek van lik-me-het-vestje heeft, vergeleken met zijn stiefzuster.
haha forensisch onderzoeksbureau Q
Oud 05-04-2013, 23:55
Verwijderd
Citaat:
haha forensisch onderzoeksbureau Q
Ik had ook blauwe handschoentjes aan
Oud 05-04-2013, 23:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoppa! De vangst van Arthur.



Merk op dat Arthur zo scheel als een hoeremetoer is, nimmer het aanrecht wist te halen qua springvermogen en verder de motoriek van lik me het vestje heeft, vergeleken met zijn stiefzuster.
Het lijkt wel orgaanonderzoek, met die weegschaal.

Nu ga ik toch echt slapen, want morgen heb ik weer de bus om kwart voor 8.

Weltrusten, liefjes
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-04-2013, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Liefde voor Pip en voor alle ander mensen die ik tantoetof vind!


Kan je donderdag afspreken trimmeh?? Ik ben eindelijk eens vrij op een donderdag.
Oud 05-04-2013, 23:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:


Kan je donderdag afspreken trimmeh?? Ik ben eindelijk eens vrij op een donderdag.
Yarr, ik heb elke donderdagavond vrij!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-04-2013, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Ik had ook blauwe handschoentjes aan
wat heb je met dat vieze ding gedaan?
En is het niveau sloomheid te vergelijken met schro?
Oud 06-04-2013, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Yarr, ik heb elke donderdagavond vrij!
jeej, leuk anne komt zowat klaar van dit bericht, tenminste als je je koffie meeneemt dan
En ik zal deze keer zorgen voor cakejes met mijn cakepopmasjien.
Oud 06-04-2013, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Hoppa! De vangst van Arthur.



Merk op dat Arthur zo scheel als een hoeremetoer is, nimmer het aanrecht wist te halen qua springvermogen en verder de motoriek van lik me het vestje heeft, vergeleken met zijn stiefzuster.
Dat je hem gaat opmeten en wegen <3
Oud 06-04-2013, 00:02
Verwijderd
Citaat:
wat heb je met dat vieze ding gedaan?
En is het niveau sloomheid te vergelijken met schro?
Enkeltje kliko, natuurlijk Nee, deze wil wel. Alleen hij is vreselijk onbeholpen, hilarisch als-ie achter Morgan aan zit en de juffrouw in één vloeiende beweging van grond op stoel op tafel glijdt. En hij vól met z'n bakkes tegen de stoel aan springt En hij kan dus niet hoger dan 80cm springen. Sowieso niet. Lazert overal van af, op de bankleuning springen doet me soms zeer aan de ogen en oren. Het is gewoon een debieltje. Maar wel een éckte kater, dus
Oud 06-04-2013, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Saddam Hussein had een grote collectie gouden wapens.



Ik vind dit heel grappig en naar tegelijk.




Cartels kunnen er ook wat van!
Oud 06-04-2013, 00:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
jeej, leuk anne komt zowat klaar van dit bericht, tenminste als je je koffie meeneemt dan
En ik zal deze keer zorgen voor cakejes met mijn cakepopmasjien.
Hahaha, natte plekken op je bank, ja?
Ik zal den espressomasjien meenemen en ranzige siroop. en cakepops, yaaaay! Wel met prinsessenglazuur he!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-04-2013, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Saddam Hussein had een grote collectie gouden wapens.



Ik vind dit heel grappig en naar tegelijk.
Hier moet ik ook om lachen. Vooral omdat je niet eens zou kunnen schieten met een gouden vuurwapen, denk ik, daar is goud veel te zacht voor. Volgens mij ontploft dat meteen op cartooneske wijze in je gezicht.
Oud 06-04-2013, 00:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jesuz Christos, ik vind net de allergrootste nerd van de middelbare school op facebook en het blijkt dat hij geen intelligente nerd was/is, maar gewoon een lelijke.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-04-2013, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Hier moet ik ook om lachen. Vooral omdat je niet eens zou kunnen schieten met een gouden vuurwapen, denk ik, daar is goud veel te zacht voor. Volgens mij ontploft dat meteen op cartooneske wijze in je gezicht.
Ik gok dat het verguld is.
Oud 06-04-2013, 00:19
Verwijderd
Ik ga zometeen Gangster Squad en Jagten kijken. Alhoewel ik nog niet uit de volgorde ben. Maar eerst even naar de plaatselijke knuffelturk voor een happie eten.
Oud 06-04-2013, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Wat zou jullie patronus zijn?
<3 Superleuke vraag, maar ik heb er geen antwoord op eigenlijk.
Oud 06-04-2013, 00:22
Verwijderd
Ik wil een vleermuis als patronus.
Oud 06-04-2013, 00:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, dat wou ik nog vragen: Wat de fuck is een patronus?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-04-2013, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Enkeltje kliko, natuurlijk Nee, deze wil wel. Alleen hij is vreselijk onbeholpen, hilarisch als-ie achter Morgan aan zit en de juffrouw in één vloeiende beweging van grond op stoel op tafel glijdt. En hij vól met z'n bakkes tegen de stoel aan springt En hij kan dus niet hoger dan 80cm springen. Sowieso niet. Lazert overal van af, op de bankleuning springen doet me soms zeer aan de ogen en oren. Het is gewoon een debieltje. Maar wel een éckte kater, dus
aahw knap dat ie met zo'n vangst thuiskwam dan.
Citaat:
Hahaha, natte plekken op je bank, ja?
Ik zal den espressomasjien meenemen en ranzige siroop. en cakepops, yaaaay! Wel met prinsessenglazuur he!
uiteraard
Oud 06-04-2013, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat wou ik nog vragen: Wat de fuck is een patronus?


*!*
Oud 06-04-2013, 00:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik dacht al dat 't iets met Potter te maken zou hebben.

edit: Ik snap er nog steeds geen kut van. Ok, een beschermbeest ofzo, maar hoe wordt dat bepaald?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 00:32.
Oud 06-04-2013, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Ik gok dat het verguld is.
Die optie heb ik overwogen, maar als ik een dictator was zou ik geen genoegen nemen met een verguld geweer. Massief en niets anders.
Oud 06-04-2013, 00:32
Verwijderd
Dit verduidelijkt verrassend weinig
Oud 06-04-2013, 01:01
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wilde nog even zeggen dat ik Pip ook onwijs lief vind En de rest hier geloof ik ook
Heel veel thee en heel veel koekjes in het topic gooit:
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 06-04-2013, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Dit verduidelijkt verrassend weinig


Note to self: eerst even kíjken wat je linkt. Nou goed, het idee is toch wel enigszins duidelijk right? En zo niet, dan toch.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.