Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2002, 09:10
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Het is nu precies een jaar uit met mijn ex en we waren afgelopen jaar echt hele goede vrienden . En dan ook gewoon echt als vrienden, maar hij heeft nu sinds 3 maanden een vriendin en gisteren kwam hij mij in nog geen minuut (!) vertellen dat ie niet meer met me om kon gaan want zij was jaloers.
Nu snap ik wel dat het voor haar niet leuk is dat hij nog met m ij omging, maar het was niet zo dat we de deur bijelkaar platliepen ofzo. Ik sprak 1x in de 2 weken eens met hem af en dan nog maar 2 uurtjes ofzo.
Maar blijkbaar had hij het dus steeds over mij als hij bij haar was (dat vertelde die vriendin, want ik heb haar opgebeld toen mijn ex de deur uit was. Het is gewoon best ingewikkeld, want tussen ons zal het niks meer worden, maar we blijven elkaar nog steeds leuk vinden en dat merkt zij gewoon. Ik wil ook niet tussen hun in komen, maar zij heeft het idee dat ik hem afjat. Vandaar dat hij heeft besloten mij niet meer te zien.
Ik weet dat het hem erg veel moeite heeft gekost dit te besluiten, maar ik ben toch echt ontzettend teleurgesteld in hem , want dit was wel het laatste wat ik van hem had verwacht. We waren gewoon elkaars beste vrienden en dan ineens .
Maja, moest het even kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2002, 09:21
Verwijderd
Tsja, zoiets vind ik altijd erg vervelend; meisjes die hun vriend 'opeisen' .. alsof hij zelf geen leven meer mag hebben. Voor de rest heb ik er weinig zinnigs op te melden .. sterkte ofzo :/
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 10:40
Lady_Blue
Avatar van Lady_Blue
Lady_Blue is offline
Klote lijkt me dat, vooral om dat het maar heel af en toe goed gaat om vrienden te blijven.. En dan ging het goed bij jullie, wordt zijn vriendin jaloers. Het is natuurlijk niet voor nix uit tussen jullie, lijkt me.
Ik zou dat iig nooit van m'n vriend vragen, om iemand niet meer te zien, ik vind niet dat je dat kunt maken.
Je zegt zelf al dat het nooit meer iets zal worden tussen jullie, kun je er niet misschien nog met hem over praten, en dat hij met z'n vriendin praat dan ofzo?

Iig succes ermee...
__________________
...I will always love you, and wanna lay you down on a bed of roses...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 16:30
luckyleo
luckyleo is offline
Dat is erg scraal van zijn vriendin. Vrienden blijven moet toch kunnen? Als het uit is tussen hun mag je zeker wel weer vrienden met hem worde..... zou je dat dan ook doen?

Zelf zou ik dat nooit toestaan als mijn vriendin me zou gaan verbieden met bepaalde meiden om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 17:05
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Ik vind het zeer erg voor je.. maar ik begrijp eigenlijk ook de reactie van zijn vriendin.. ik zou namelijk net zo reageren.. Heel dom van me.. ik houd hem te gevangen soms als het op andere meisjes aankomt Mijn vriend kan nog steeds zeer goed overweg met z'n ex-vriendin en als ik hoor dat hij haar een smsje heeft gestuurd of zo, word ik al groen van jaloezie.. ik weet zelf dat dit niet de juiste weg is.. maar ik kan er eenvoudigweg nix aan veranderen. Het ligt in mijn karakter, hoe spijtig ik dit zelf ook vind..

Maar ik zou men vriend wel NOOIT verbieden om zijn vrienden niet meer te zien.. dan zou ik me superschuldig voelen
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 18:11
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
[Divinity] schreef:
Ik vind het zeer erg voor je.. maar ik begrijp eigenlijk ook de reactie van zijn vriendin.. ik zou namelijk net zo reageren.. Heel dom van me.. ik houd hem te gevangen soms als het op andere meisjes aankomt Mijn vriend kan nog steeds zeer goed overweg met z'n ex-vriendin en als ik hoor dat hij haar een smsje heeft gestuurd of zo, word ik al groen van jaloezie.. ik weet zelf dat dit niet de juiste weg is.. maar ik kan er eenvoudigweg nix aan veranderen. Het ligt in mijn karakter, hoe spijtig ik dit zelf ook vind..

Maar ik zou men vriend wel NOOIT verbieden om zijn vrienden niet meer te zien.. dan zou ik me superschuldig voelen
I know, ik zou zelf ook zo reageren, tenminste als het meisje waar hij vele mee omging een vriendin was. Maar heel raar, als het een ex zou zijn zou ik er minder problemen mee hebben omdat het natuurlijk niet voor niks uit is.
Ik vind het alleen zo ongelooflijk jammer dat het nu zo is gegaan, want het ging gewoon tot 1 jaar nadat het uit was prima, en heel oneerlijk , ik weet het, maar ik geef toch die vriendin een beetje de schuld. Ze heeft niet letterlijk gezegd dat hij mij niet meer mocht zien, maar het kwam er wel op neer (anders zou zij weggaan ) En naja hij is nu eenmaal verliefd op haar, alleen ik had niet verwacht dat ie dit zou doen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 18:21
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
zal wel door de relatie komen. Bij mij is t precies zo gegaan met mn beste vriendin, toen die n vriend kreeg:\
Maja, iig veel sterkte
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 16:24
Piccola
Piccola is offline
Jezus wat belachelijk van haar zeg! Ik kan wel begrijpen dat ze jou misschien toch als een bedreiging ziet ofzo.. Dat zou best kunnen, maar ze heeft hoe dan ook nooit het recht hem voor de keus te stellen of hem gewoon verbieden om met jou om te gaan! Ik vind het trouwens ook zwak van hem! Als hij gewoon een vriend van je wil blijven en om je geeft dan praat ie maar eens met zijn vriendin enzo, maar om jou als een vriendin zomaar op te geven vind ik een beetje gek... Zou ik iig nooit doen!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik mag mijn vriendin niet meer zien...
heelo
35 21-10-2015 14:06
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #83
Poepkind
491 05-04-2008 18:03
Liefde & Relatie beste vriend wil ineens niets meer van me weten
Steyve Haerck
22 20-07-2007 13:53
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Liefde & Relatie ruzie met beste vriend
Verwijderd
12 03-03-2005 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.