Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je moet niet denken aan de mening van anderen. Als je het schrijven leuk vind, moet je het toch vooral doorgaan ermee? Als je doorgaat ermee maak je vast wel eens een verhaal waarvan mensen denken: 'oh mijn god, dit is beter dan Harry Potter!' (grapje, niets overtreft Harry
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer niet te krampachtig voor anderen te schrijven, zou ik zeggen. Maak voor jezelf een tekst/verhaal waar je intellectueel opgewonden van wordt, schrijf zinnen waar je oprecht blij van wordt om te lezen. Gebruik mooie, góede woorden (maar ga niet overboord), vermijd platgetreden paden. Als een tekst of verhaal eenmaal "klaar" is, laat 'm een week rusten. Ga er dan nog eens overheen, zin voor zin, lettergreep voor lettergreep. Verfijn. Herschrijf. Op het moment dat je denkt 'Nu is het voor mijn gevoel áf-af', kan je het voorschotelen aan iemand die je een mening kan geven. Waar je overigens niet per se iets mee hoeft te doen. Niet dat het verstandig is om functioneel ende goed advies te negeren, maar je begrijpt wat ik bedoel, neem ik aan. Anyway, zo zou ik zoiets benaderen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Drugs & Alcohol |
Verhaaltjes maken in een "rare" bui zeehond23 | 16 | 22-03-2004 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Klinkt dit verhaal vaag?.. ED209 | 22 | 14-03-2004 16:44 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 |