Oud 24-05-2003, 20:48
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Hallo,

Ik wil mijn haar rood kleuren en heb vandaag gekeken voor haarverf. Ik heb uiteindelijk haarkleur gekocht van Live, maar mijn moeder zegt dat de kleur niet lang in mijn haar zal blijven. Dat ik het dus moet terugbrengen. Ze zegt dat ik haarverf moet kopen, maar ik heb helemaal geen rode haarverf kunnen vinden. Wat vinden jullie? Moet ik deze, die ik heb gekocht, gewoon gebruiken? Ik wil wel dat het lang in mijn haar blijft. Of moet ik voor een andere kijken? Maar ik zou dan niet weten welke ik zou moeten kopen. Zelf heb ik donker haar en ik wil wel dat het rood zichtbaar is.
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2003, 20:53
Nebuchadnezzar
Avatar van Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
eerst bleken natuurlijk, en niet zon suf spoelingtje gebruiken maar, een fatsoenlijk echte verf van goldwell of stargazer
(te vinden in de kappers benodigdheden winkel)
wel goed de gebruiksaanwijzing lezen enjoy
__________________
Darling, when God put teeth in your mouth, he ruined a perfectly good arsehole.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:09
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
idd eerst bleken (gewoon standaard alles in 1 ontkleurings-pakket kopen bij de drogist of blonderingspoeder en waterstofperoxide, ben je wel goedkoper uit.)

en live is nou niet bepaald t beste merk haarverf, kleur wordt nooit zo als t zou moeten zijn en vervaagt ook nog eens heel snel.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 08:04
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Citaat:
SoMeBoDy schreef op 24-05-2003 @ 21:48:
Hallo,

Ik wil mijn haar rood kleuren en heb vandaag gekeken voor haarverf. Ik heb uiteindelijk haarkleur gekocht van Live, maar mijn moeder zegt dat de kleur niet lang in mijn haar zal blijven. Dat ik het dus moet terugbrengen. Ze zegt dat ik haarverf moet kopen, maar ik heb helemaal geen rode haarverf kunnen vinden. Wat vinden jullie? Moet ik deze, die ik heb gekocht, gewoon gebruiken? Ik wil wel dat het lang in mijn haar blijft. Of moet ik voor een andere kijken? Maar ik zou dan niet weten welke ik zou moeten kopen. Zelf heb ik donker haar en ik wil wel dat het rood zichtbaar is.
Als je echt rood haar wilt, moet je eerst je haar bleken en dan geen spoeling maar verf gebruiken, zulke als bij de bijenkorf (Chillout) nog slimmer is het om het gewoon bij de (alternatieve) kapper te laten doen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 08:12
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Neem henna, ben je overal vanaf..

En er is heus wel rode haarverf hoor, ook van live. Even goed op de verpakking kijken of het permanent is (permanente haarverf, dus niet dat spul waar je krullen van krijgt )
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 14:08
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Live gaat er echt snel uit..terugbrengen dus. Je kunt het beste Loreal nemen die blijft er het langste in. Eerst ontkleuren en dan rode verf eroverheen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 14:09
Verwijderd
Het allerbeste is om naar de kapper te gaan. Maar das wel erg duur.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 14:14
Mysterons
Mysterons is offline
ligt eraan wat voor kleur haar je hebt. als je blond bent kan je gewoon eroverheen verfen, ik gebruik volgens mij altijd feria van l'oreal . voor zover ik weet is live niet echt het beste merk, als je het felrood wil hebben moet je echt van te voren blond haar hebben, als je het donkerrood wil hebben moet je in ieder geval lichter haar hebben dan de kleur die het moet worden, maar dan maakt het niet zoveel uit.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 14:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Live spoelt er idd erg snel uit, maar verf van bijv. stargazer ook. Het staat ook op de verpakking dat het maar ongeveer 2 weken blijft zitten.Als je je haar echt lang fel rood wil houden zit er maar 1 ding op. Niet meer wassen...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:34
feline
feline is offline
Mijn ervaring met haarverf is dat het er langer inblijft dan ze op de verpakking zeggen. Het ligt er natuurlijk ook aan of je een beetje een rood-bruine kleur wil of echt pipo de clown rood.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 16:44
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ik heb me haar zuurstokken rose geverft, en nu na 10 keer wassen is het helemaal baby rose geworden. dat heb je gewoon met zown vef denk ik. gewoon blijven verven.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 18:19
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Ik wil het niet felrood hebben. Donkerrood vind ik wel goed. Maar ik heb live teruggebracht en ik heb vision gekocht. Kijken hoelang die erin blijft.

Ik heb trouwens 2 maanden geleden L'oreal color booster gebruikt en de rode kleur in mijn haar is nu helemaal weg. Je ziet wel dat het is gekleurd, maar het is geen rood meer. Daarom dacht ik ook om naar de kapper te gaan, maar dat is erg duur. Maar ja.. ik zie wel hoelang deze erin blijft.
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Haar kleuren
ULTRA8
7 06-05-2007 09:31
Lichaam & Gezondheid Vraagje over haar kleuren in de zomer
meisje833
7 26-05-2005 07:13
Lichaam & Gezondheid kleur
thinky
12 02-11-2004 20:16
Lichaam & Gezondheid aaarrgghh.. heb m'n haar gekleurd !! HELP
princessje
18 21-08-2004 19:45
Lifestyle Draag jij dezelfde kleur (boven)kleding als je haar kleur?
Miracle
50 05-06-2004 02:15
Lifestyle Haar kleuren..
Verwijderd
50 30-04-2002 00:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03.