Oud 08-03-2004, 20:03
ED209
ED209 is offline
raar verhaal maar geageer er aub op.....als je er tijd voor hebt teminste.

Kijk... Ik heb een nichtje (ooh jawel) rond mij leeftijd en ze heeft ook een vriendin (ooh jawel) oowk rond me leeftijd. Natuurlijk begon ik die vriendin van haar leuk te vinden. Totdat me nichtje vervelend begon te doen.....allemaal diss talk bij me uithalen. Ik kan me niet alles herinneren wat ze toen zei maar 1tje weet ik nog wel : "ik ben hier niet de gene die vmbo doet ( wat veeeel lager is dan *hier dat leuke meisjes dr naam* doet, en denk je nouw echt dat *hier dat leuke meisjes dr naam* mensen leuk vindt die vmbo doen NOT ! )"

ze wist (en weet nog steeds niet) dat ik dr toen leujk vond.

(*hier dat leuke meisjes dr naam* dat zei ze natuurlijk niet.... maar ik wil dr naam ff anoniem houden)



Ze heeft echt capsonus (of hoe je dat ook schijft) omdat ze denkt dat ze slimmer is omdat ze een niveau hoger doet dan mij. Nowjah dat voor diss talk kwam er dus uit. Natuurlijk was is zo aardig omdat te vergeven.(dit was een jaar geleden) Dit jaar deed ze iets wat bij mij toch niet "door de beugel kon"... Dus ik heb zo'n beetje alle contact met dr verbroken omdat ik niets meer met dr te maken wou hebben.....in het echt praat ik bijna nooit met haar.. soms alleen zo iets als "Hoi" etc.
Maar niet alleen met haar heb ik contact verbroken...zoals ik al zei wou ik niets meer met dr te maken hebben, echt niets...dus heb ik ook alle contact verbroken met dr vriendinnen die ik kon.

Klinkt dit raar????

Want nou begint die ene vriendin echt helemaal te trippe tegen mij en ze wilt weten waarom ik dr heb geblokt...nooit meer praat...sms...bel enzo....en ik vind het toch wel moelijk uit te leggen aan haar....

Meschien iemand commetaar...of kan een antwoord geven of dit raar klinkt...dit hele verhaal?...

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 20:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2004, 20:05
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
> L&r.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:10
ED209
ED209 is offline
sorry...wist niet echt waar ik dit moest plaatsen.. .
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:11
Faery
Faery is offline
Ja, dit klinkt vaag.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:13
Verwijderd
ik vind het echt vaag dat dat mens zo dom doet omdat ze een niveau hoger zit dan jij, waarom zou ze in hemelsnaam denken dat zij en haar vriendinnen beter zijn omdat ze op de havo zitten (toch.?) als ik het zo aanhoor zijn zij nog geeneens een basisschool diploma waardig

vertel dat meisje wel gewoon waarom je nooit meer belt/smst etc.. maar als ze dan idioot gaan doen, keur dr geen blik meer waardig en laat ze stikken
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:21
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
ED209 schreef op 08-03-2004 @ 20:03:
( wat veeeel lager is dan *hier dat leuke meisjes dr naam* doet, en denk je nouw echt dat elise mensen leuk vindt die vmbo doen NOT ! )"



(*hier dat leuke meisjes dr naam* dat zei ze natuurlijk niet.... maar ik wil dr naam ff anoniem houden)
ehm, haar naam staat er dus wel hoor

en je nichtje deed dus alleen stom?
dat zou je denkik wel aan dat meisje kunnen uitleggen, als je haar nog steeds leuk vindt...
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:38
ED209
ED209 is offline
Ooow sh t dr naam... .. (als jij nou ff dat zou willen veranderen in jouw post)

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 20:43.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:41
Verwijderd
rustig maar, er is weinig kans dat dat meisje dit leest en uberhaupt weet dat jij het bent
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:44
borrel
Avatar van borrel
borrel is offline
Ik vind het vaag ja, dat je ook al het contact verbreekt met die vriendin van je nichtje.
Wat heeft zij gedaan om dat te verdienen? Zomaar en zonder text of uitleg gewoon al het contact verbreken... Daar zou ik ook pissed om zijn.

Als je geen contact meer wilt met haar zeg dat dan gewoon en geef ook wat uitleg, dat ben je haar wel verschildigd.

EDITaam verwijderd
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:54
ED209
ED209 is offline
Ik heb het dr uitgelegd... maar ze begrijpt er weinig van.
Vandaar dat ik jullie ook vroeg of dit raar zou klinken
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 21:08
borrel
Avatar van borrel
borrel is offline
Bedenk dan nog maar eens goed of je haar ook niet meer wilt zien. Ik vind dat namalijk nogal oneerlijk tegenover haar.. of heeft zij jou ook iets misdaan?

Mocht je haar toch niet meer willen spreken, probeer het dan nog 1x uit te leggen. Werkt dat niet dan is het pech voor haar en gewoon negeren die handel.

Nogmaals, als iemand dit bij mij zou flikken(niet alleen zomaar alle contact verbreken, maar ook nog om iets dat helemaal niet mijn fout is) zou ik stevig pissed zijn en, na even goed te laten weten hoe ik over diegene denk, zelf ook het contact verbreken.. lekkere vriend ben je dan.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 21:35
ED209
ED209 is offline
hhmm...was toch niet echt een vriend voor dr..

Maar goewd... als ik het probeer uit te leggen gaat ze idioot doen.

Blijkbaar intresseert ze haar ook niet zo veel anders zou ze me toch wel bellen ofzo?

Zoals je het al zei "Werkt dat niet dan is het pech voor haar en gewoon negeren die handel."
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 00:04
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
zoiets had me broer ook, bijna elke exvrienden van hem lachten hem uit dat hij "maar" vmbo deed. Maar nu werkt hij en verdient 5x zoveel als hun, en heeft lol in zijn werk. Dus je opleiding zegt niets over jouwzelf.

En over die vriendin, probeer het uit te leggen als ze niet wil luisteren, heeft ZIJ pech gehad. Geen hand vol maar een land vol. Ja ik weet het makkelijker gezegt dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 00:19
Verwijderd
wat een kutnichtje heb jij....

als dat juffie zich ook te goed voelt, omdat jij vmbo doet, is ze eigenlijk een arrogant trolletje, en verdien jij beter.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 11:22
Verwijderd
Dus je wilt niet meer met je nichtje omgaan, omdat ze lullig heeft gedaan en nu ga je daardoor ook niet meer met dat leuke meisje om, toch?

En dat leuke meisje vindt het raar dat jij ineens geen contact meer met haar wil, toch?
Nou, dan kun je denk ik het beste gewoon weer met haar gaan praten, vertel haar dat het niet aan haar lag, maar aan je nichtje.
Want anders vraagt ze zich natuurlijk af waarom je ineens zo doet, dat is logisch...

Ze snapt het waarschijnlijk niet omdat het een beetje raar is dat je het contact met haar verbreekt terwijl je eigenlijk alleen maar problemen had met je nichtje.
Ik snap het ook niet helemaal eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 15:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Jouw verhaal klinkt vooral vaag door de manier waarop je het hebt getikt. In het vervolg mag je het best zonder extra 'w'tjes bij bijvoorbeeld 'oowk' schrijven. Dit is ronduit irritant.

Maar ontopic: Ik zou het ook erg jammer vinden als iemand die ik erg mag mij ineens gaat blokken, omdat een vriendin van mij arrogant is. Dat is zeg maar wat er gebeurd, want zij hebben helemaal geen schuld aan wat jouw nichtje doet!
Ik zou hen het in ieder geval uitleggen, dat is wel zo aardig. Als je dat niet verbaal kan, doe het dan via email ofzo. Schrijf duidelijk op dat je geen contact meer wil met je nichtje en dat zij daar bij horen. Geef de reden waarom het contact verbroken is tussen je nichtje en jou (als zij dat mogen weten van jou) en zeg dat je het niet op kan brengen om nog wel contact met hen te houden. Laat in ieder geval weten dat zij d'r niks aan kunnen doen.
Mocht je het contact met hen willen herstellen kun je dat er natuurlijk ook inzetten. Je zou er wel de voorwaarde in kunnen zetten dat je nog steeds niks met je nichtje te maken wil hebben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:18
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Ja, dit klinkt heel erg vaag.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 20:50
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Kan het nog duidelijker..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-03-2004, 21:03
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Citaat:
Ireentje schreef op 11-03-2004 @ 20:50:
Kan het nog duidelijker..
Ja, het kan veel duidelijker....
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:04
Verwijderd
Klinkt supervaag, sorry.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:11
Verwijderd
Bedoel je t woord 'kapsones'? Anyway, vertel die vriendin van je nichtje gewoon de waarheid, waarom je je nichtje hebt geblokt etc... Dan valt alles wel op zn plaats... Wie weet heeft die vriendin dan er wel begrip voor... You never know hombre! Volgende keer, beetje logischer verhaaltje schrijven hoor, tis beetje chaotisch
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:30
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
dus jij doet vmbo en zij iets van vwo?
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 17:44
kerelalakarel
kerelalakarel is offline
kheb medelijde met jouw
want z'n nichtje is heel erg irri.....
ma kzou gewoon wel met haar vriendin omgaan want zij heb toch niks verkeerd gedaan???????????????????
of vat ik het nou niet
__________________
tjsa wat zal ik hier een neerplanten......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Stemtopic
flyaway
30 09-07-2011 19:54
Verhalen & Gedichten Wie wint de verhalenwedstrijd?
Verwijderd
160 28-03-2006 12:53
Verhalen & Gedichten Verhaal - geen titel
Nijn*
73 07-07-2004 15:24
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 01:34
Psychologie iedereen is anders en gelijk
Fantôme
52 05-06-2003 23:02
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 23-02-2002 00:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.