Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Belgie heeft een aangepast softdrugs beleid dat nog niet geoptimaliseerd is.
De huidige stand van zaken is: *gebruik en bezit van softdrugs is niet strafbaar (op bezit zal wel een max van 5 gram zitten) *de teelt ervan is niet strafbaar *Verkoop is daarintegen wel weer strafbaar *Ook het binnen voeren van softdrug in Belgie is strafbaar.
|
![]() |
Ze willen volgens mij op alles geld winnen kei-stom !
Maar ja ... tis zo en we kunnen der niks aan veranderen ... Wie gaat er trouwens van jullie?En wie gaat zich riskeren om mee te brengen (-->alcohol of drugs)?
|
Een vriend van mij woont in Belgie, en hij zei dat je mag blowen enz, alleen niet in het openbaar.
Moet je in de duinen gaan zitten ofzow, maja.. das ook weer strafbaar.... ![]()
|
![]() |
Hey, ik woon ook in België
Normaal mag je geen weed roken onder de 18 en boven de 18 niet in het openbaar, maarja meestal zeggen ze er niet zoveel van, als je weet dat ze zelfs op de trein roken (allez van de conducteur mag dat niet maar voor de rest...) Ik ben nog nooit naar Werchter geweest, maar als je het nu in je rugzak ofzo steekt, er zijn er wel veel hoor die daar weed roken en drank, ja da mag normaal ook (of toch da festival waar ik geweest ben, normaal mag het) waarschijnlijk gewoon niet met drankflessen op de weide zelf, voor de veiligheid ofzo
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|