Oud 02-04-2019, 16:21
Verwijderd
Hoihoi,
Ik heb dus niet echt veel vrienden(oke wel op scouting en m'n gf) op school. Dat komt dus omdat ik echt niet game. De enige game die ik soms speel Minecraft en ja nee niemand speelt dat meer en ik vv me er rot in. Nu probeerde ik in de eerste al met m'n toen beste vriend(niet meer sadly) leren te gamen, toen Forza Horizon 3 en Watchdogs 1 en GTA(ik heb die spellen nu ook). Maar na uren te oefenen en proberen ik snap het doel er niet van, oke een storyline kan leuk zijn, en snap die ene gekke controler echt niet. Ik moet steeds kijken welke knop.

Ik ben ooit nooit een gamer geweest, als kleiner kind keek ik altijd mee met m'n stiefbroer op de Wii en PS2 terwijl ik er zelf niks van kon of wilde te doen.

Nu is het dus zo dat ik ook Fortnite probeerde te leren, want iedereen speelt dat soort battle royale spellen nogsteeds. Nou ik vind het een minigame en no way dat ik er geld aan ga besteden ik kan er ook niks van. Ik kan eig niks van schietspellen of watvoor spellen ook met WASD of Controller. Nu kan ik dus ook geen game vrienden of vrienden op school en dan na school gamen.

Hoe tf leer ik te gamen ben ondertussen 3 jaar bezig zonder succes want ik zuig er nogsteeds in
Advertentie
Oud 02-04-2019, 17:29
Verwijderd
Iets doen waar je geen plezier uit haalt omdat je dénkt dat zoiets je vrienden gaat opleveren..?
Oud 02-04-2019, 18:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Doe wat je leuk vindt, dan vind je mogelijk ook vrienden die dat leuk vinden. Iets doen om ergens bij te horen is vooral vermoeiend
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-04-2019, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Iets doen waar je geen plezier uit haalt omdat je dénkt dat zoiets je vrienden gaat opleveren..?
Ja kijk, een voorbeeld, een goede vriend(dacht ik) zei in de tweede waarom ik nooit wilde gamen en toen ik m'n verhaal vertelde ging hij steeds meer met andere om

Citaat:
Doe wat je leuk vindt, dan vind je mogelijk ook vrienden die dat leuk vinden. Iets doen om ergens bij te horen is vooral vermoeiend
Iedereen gamet(gamed?) veel? Zelfs mijn vriendin wilde Fortnite met mij doen en o god dat is echt niet leuk als je word ingemaakt.
Oud 02-04-2019, 20:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Echt niet iedereen! Er zijn ook mensen die liever knutselen, of sporten. Doe dingen waar jij blij van wordt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-04-2019, 20:04
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hoihoi,
Ik heb dus niet echt veel vrienden(oke wel op scouting en m'n gf) op school. Dat komt dus omdat ik echt niet game. De enige game die ik soms speel Minecraft en ja nee niemand speelt dat meer en ik vv me er rot in. Nu probeerde ik in de eerste al met m'n toen beste vriend(niet meer sadly) leren te gamen, toen Forza Horizon 3 en Watchdogs 1 en GTA(ik heb die spellen nu ook). Maar na uren te oefenen en proberen ik snap het doel er niet van, oke een storyline kan leuk zijn, en snap die ene gekke controler echt niet. Ik moet steeds kijken welke knop.

Ik ben ooit nooit een gamer geweest, als kleiner kind keek ik altijd mee met m'n stiefbroer op de Wii en PS2 terwijl ik er zelf niks van kon of wilde te doen.

Nu is het dus zo dat ik ook Fortnite probeerde te leren, want iedereen speelt dat soort battle royale spellen nogsteeds. Nou ik vind het een minigame en no way dat ik er geld aan ga besteden ik kan er ook niks van. Ik kan eig niks van schietspellen of watvoor spellen ook met WASD of Controller. Nu kan ik dus ook geen game vrienden of vrienden op school en dan na school gamen.

Hoe tf leer ik te gamen ben ondertussen 3 jaar bezig zonder succes want ik zuig er nogsteeds in
Leren gamen en dat doe je dan 3 jaar lang? Dat snap ik niet. Het is zo simpel.
Zoek een andere hobby ofzo. Wat vind jij leuk?
Oud 02-04-2019, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Leren gamen en dat doe je dan 3 jaar lang? Dat snap ik niet. Het is zo simpel.
Zoek een andere hobby ofzo. Wat vind jij leuk?
Dacht ik ook maar oke ik heb nooit eerder dan de 1ste een console aangeraakt.. Wel een wii maar dat waren alleen party games. Nope ik ben gewoon geen gamer behalve een lange tijd Minecraft dan. Maar dat deed ik gewoon omdat ik me verveeld OP mn pc
Oud 02-04-2019, 20:31
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Dacht ik ook maar oke ik heb nooit eerder dan de 1ste een console aangeraakt.. Wel een wii maar dat waren alleen party games. Nope ik ben gewoon geen gamer behalve een lange tijd Minecraft dan. Maar dat deed ik gewoon omdat ik me verveeld OP mn pc
Ik had een xbox 360, lekker veel lego batman & pure spelen.
Ik speelde ook heel lang Minecraft.
Oud 04-04-2019, 12:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Citaat:
Hoe tf leer ik te gamen ben ondertussen 3 jaar bezig zonder succes want ik zuig er nogsteeds in
En als we in je profiel kijken, dan is je hobby gamen. En in dit topic vind je het superstom
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-04-2019, 13:14
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
En als we in je profiel kijken, dan is je hobby gamen. En in dit topic vind je het superstom
Hij is gewoon een beetje raar.
Oud 04-04-2019, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Hij is gewoon een beetje raar.
Volgens mij doet hij gewoon bewust moeilijk. Trolls will be trolls.
Oud 04-04-2019, 13:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Volgens mij doet hij gewoon bewust moeilijk. Trolls will be trolls.
Ach, tijd om hem te negeren of hij heeft blijkbaar moeite in het sociale aspect.
Oud 04-04-2019, 21:57
Verwijderd
Citaat:
En als we in je profiel kijken, dan is je hobby gamen. En in dit topic vind je het superstom
Als je MC gamen vind ja

Citaat:
Hij is gewoon een beetje raar.
Jup, laten we 't daar maar op houden

Citaat:
Volgens mij doet hij gewoon bewust moeilijk. Trolls will be trolls.
Nee.

Citaat:
Ach, tijd om hem te negeren of hij heeft blijkbaar moeite in het sociale aspect.
Ja negeer me maar en ja dat klopt?
Oud 04-04-2019, 23:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
De ts is inmiddels weg en zijn vraag is ook wel beantwoord. Dit topic gaat dicht.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Ik heb echt een hekel aan nieuwe elektronica uitzoeken
Verwijderd
164 14-02-2019 18:19
Software & Hardware Welke moet ik kiezen :(
fromBALKAN :D
3 19-02-2007 10:56
Games Ik kan niet wachten topic:(
m3tr01dm1nd3d
51 12-08-2006 23:12
Software & Hardware Game niet te un-installen?!
Verwijderd
10 22-07-2005 13:17
Software & Hardware Games lopen vast
Jeroen
14 05-01-2004 19:02
Software & Hardware Ik zoek een programma waarop ik games ken maken
GpMaStEr
14 22-08-2002 23:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.