Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 18:21
devilcat
devilcat is offline


Worden jullie dan ook niet ontzettend jaloers, of ga je denken dat er misschien wta kan gebeuren , want mijn vriend is volgens mij echt wel popu en dan heb ik soms wel 's de neiging om op die school te komen en al die wijfen weg te jagen , maar dat kan ik natuurlijk ook weer niet doen .


oe gaan jullie er mee om en vind je het erg als je vriend popu lair is ???
[of je vriendin]

devilishcat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2002, 18:23
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
TRUST is the BASIC of a relationship......
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 19:40
Verwijderd
Nou dit wordt een lang verhaal denk ik

Mijn vriend is behoorlijk populair en dat weet hij ook van zichzelf. Hij weet meteen wanneer ie sjans heeft, en hij ziet ook meteen meisjes kijken enzo. Hij is er echt op gefocust ofzo...
Nahja maar ik vertrouw hem honderd procent! Natuurlijk wordt het me soms een beetje té. Dat ik denk van: Mensen, laat hem met rust, hij is van mij!!!
Maargoed, dat kun je niet voorkomen.
Bij mijzelf is dit trouwens ook het geval, ik kan niet zeggen dat ik weinig aandacht krijg (en dit is echt niet arrogant bedoeld).

Maar wij zijn een stel apart. Wij vinden het niet erg, niet van onszelf , niet van elkaar! En we hebben er alleen maar lol aan. Als hij in de trein zit en hij heeft sjans, krijg ik meteen een smsje, en dan gaat hij een "spelletje" spelen; meisjes steeds aankijken en beetje lachen enzo. Nouja ik weet hiervan en ik kan er om lachen, omdat ik weet dat ie uiteindelijk toch voor mij kiest.
Zelf ben ik ook zo. Als ik sjans heb, of een jongen geeft me weer (overdreven veel) aandacht, dan krijgt mijn vriend het ook meteen te horen.
Van hem weet ik wel dat hij er soms niet goed van wordt, omdat het vaak sjans is van jongens die hij ook persoonlijk kent enzo, en dat begrijp ik ook wel
Maar hij kan er ook om lachen en soms speel ik ook mooi het hele spelletje mee!

Het is goed dat we het elkaar vertellen, we houden het niet geheim. Zodat de ander zich ook geen dingen in het hoofd kan gaan halen. Zodat de ander niet bang hoeft te zijn dat er iets achter wordt gehouden en dat er misschien meer speelt. Het zijn gewoon spelletjes en we voelen verder niets voor die anderen. Maar we zijn er dus wel open en eerlijk in, zodat het ook leuk blijft...

En het is vooral leuk als we bij elkaar zijn haha! Dan lopen we op straat, of we zitten in een café ofzo...
En dan heeft één van ons sjans, of allebei...

Bijvoorbeeld hij heeft sjans:

Dan gaat ie die meisjes van wie hij sjans heeft wel aandacht geven, en daar weet ik dan van. Dus hij speelt dat spelletje, maar ondertussen kan ik dan lekker het jaloerse vriendinnetje spelen enzo hahaha Dat is echt zo lollig... En dan lopen we weg en dan zoenen we elkaar lekker voor het gezicht van die anderen... Of gewoon al tijdens het spelletje toch steeds elkaar zoenen enzo...

Nahja het is maar hoe je er mee omgaat in ieder geval. Je kunt je wel druk gaan maken om niets, want je weet dat je vriend van jou houdt en voor jou kiest. Maar je kunt er ook (samen) je lol uithalen... Zolang je open en eerlijk bent tegen elkaar en weet wat je aan elkaar hebt!!

En daarbij zie ik het als een gigantisch compliment! Hij kan heel veel meisjes krijgen en toch kiest ie voor mij! Toch houdt ie mijn hand vast! En toch ligt ie naast mij in bed! En dat geeft een goed gevoel

Nouja in ieder geval is er waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken meis... Praat er eens over met je vriend en dan zie je vanzelf wel hoe het allemaal echt zit

Succes en veel plezier
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:21
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
het is natuurlijk wel een beetje een 'eer' als je vriendin populair is bij het andere geslacht, vooral omdat diegene iets met jou heeft, en niet met al zijn/haar andere fans. Maar ik zelf zou er toch wel een beetje jaloers om worden, gewoon om het idee dat er constant zoveel andere meisjes om hem heen hangen die hem van mij af proberen te pakken...Zou ik niet echt vrede mee kunnen hebben...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:32
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Heey..

Ik hoef niet bang te zijn voor concurrentie.. Ik ben de enigste gek die op zoon gek valt als hem..

Haha.. nee ik vertrouw hem, en dat zal wel moeten denk ik. Ik heb het niet door dat hij sjans heeft met iemand anders, maar hij vertelt weleens wat, en ja.. ik word daar heel jaloers van.

Kus
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 20:47
Yolcu
Yolcu is offline
Tuurlijk word je daar jaloers van. Het zou niet goed zijn als je dat niet wordt. Maar ook jaloersheid hoort bij het leven .. dat kan de relatie juist sterker maken soms...
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:29
eden6
eden6 is offline
Mijn vriendje kan best veel meisjes krijgen. Ik ben niet jaloers want ik heb hem lekker toch. Ik ben niet bang dat hij me voor een ander laat vallen maar ik vind het wel irritant als die meisjes jaloers naar mij toe reageren.

Mn vriendje vind het niet zo leuk als andere jongens naar me kijken. Dan zegt ie: "wat kijkt die gozer?!" Maar goed, hij weet toch wel dat ik die andere jongens niet wil.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 09:48
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Het beste kun je gewoon een ander gaan zoeken!
__________________
geniet nooit met mate
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 11:16
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Hmmmz ik zou het wel leuk vinden dat ik dan wat met hem heb Als ik een vriend heb, vertrouw ik hem duz ik zou niet bang zijn dat hij vreemd zou gaan oid..
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:01
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
mja.. mijn (bijna) vriend is ook nogal popu bij andere meisjes
hmm ik moet eigenlijk wel blij zijn dat hij mij wil.. maar ik voel me zo onzeker dat hij 1 van die andere meisjes ook leuk vind

bijv. bij mij op school staat altijd zo'n grote groep uhhmm hoe zeg je dat.. nogal arrogante wijven
die DENKEN dat ze alles zijn en dat ze mijn schatje kunnen pakken.. dusss op zo'n momenten denk ik van: "Hahaha! Hijs van mij!" haha maar ik ga me niet druk maken om zo'n groep hijs lekkah van mij ghihi
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:51
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Hij is best wel populair bij de meiden.Maar daar doe ik niet moeilijk over, want zelf kan ik ook goed met jongens omgaan en krijg ook vaker 'sjans' van ze
Toen we net wat met elkaar hadden, was zo'n dom kind (of nou ja.ik vind t een dom kind, weet wel, zo'n aso die meent dat ze iedereen kan krijgen) ook gek op hem, of ze wilde gewoon niet dat ik hem 'kreeg' en zij niet, omdat ze dan gedumpt werd.En dat vond ze zoooo erg!Hahahaha.(sorry) Dan keek ze me op school altijd kei vuil aan enzow en dan lachte ik haar gewoon uit!Ik bedoel: kheb toch nix verkeerds gedaan??Maar goed.
Ik heb er niet veel problemen mee.En als ik uitga waar hij niet bij is ofzow, en iemand probeert me te versieren, vertel ik t meestal wel en dan lachen we er samen om!!
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 08:42
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 22:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 17:43
Verhalen & Gedichten 2 columns uit de oude doos
Shitonya
21 30-04-2004 00:17
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.