Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2007, 12:12
sonnepon
Avatar van sonnepon
sonnepon is offline
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet dat je engels en nederlands moet doen maar je moet ook een geintegreerde opdracht doen en ik vraag me af wat die ongeveer inhoudt.

groetjes
sonja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2007, 16:04
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
www.google.nl ?

"De brochure Toelatingsonderzoek is te verkrijgen bij het Studie-informatiepunt van de Haagse Hogeschool (070 – 445 8585 of mail naar studie-informatie@hhs.nl )."
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 16:58
sonnepon
Avatar van sonnepon
sonnepon is offline
Dat snap ik ook wel, ik heb die brochure allang aangevraagd maar is nog niet binnen Als ik bel zijn ze constant in gesprek al 2 dagen en als ik dan iemand aan de telefoon heb kan diegene me er geen antwoord op geven. Vandaar mijn vraag of iemand het hier weet, door bijvoorbeeld eigen ervaringen...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 17:02
Verwijderd
Citaat:
sonnepon schreef op 04-07-2007 @ 17:58 :
als ik dan iemand aan de telefoon heb kan diegene me er geen antwoord op geven.
Vragen of iemand je terug kan bellen?

En natuurlijk kun je het hier ook proberen...ik ken alleen niemand hier die die studie doet (maar er komen hier natuurlijk ook mensen waarvan het niet bekend is wat voor studie ze doen ed, dus wie weet ).
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 17:05
sonnepon
Avatar van sonnepon
sonnepon is offline
Ik ben al vanaf gisteren aan het bellen, ze zijn constant in gesprek echt heel bizar. En degene die er " waarschijnlijk" over gaat die is er niet. Ze zeggen probeer het morgen nog maar eens en bellen niet terug.

Naja ik heb ook een email gestuurd met mijn vraag. Ik wil graag weten wat de opdracht inhoudt aangezien de examens ook al eind juli zijn, wil ik ook weten hoe of wat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.