Oud 28-11-2018, 20:24
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ik hoorde laatst dat mijn stad beroemd was om zijn GHB. Dat wekte m'n interesse een beetje, dus ik ben gaan zoeken op internet naar de details daarvan. Ik ben nog niet van plan het te gaan gebruiken, want ik ben 16, maar het sprong er voor mij uit dat het blijkbaar relatief makkelijk te maken is. Is dat waar? Heeft iemand hier ervaring met GHB?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2018, 20:40
Verwijderd
Ja, maar een van de belangrijkste grondstoffen is landbouwmeuk waarvan de verkoop ietwat gereguleerd is.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 18:08
Verwijderd
Stad in Friesland?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 18:33
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het is inderdaad redelijk makkelijk te maken. Maar geen aanrader om te doen want de ingrediënten zijn vrijwel allemaal niet geschikt voor consumptie
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 20:05
Coen00
Coen00 is offline
Citaat:
Het is inderdaad redelijk makkelijk te maken. Maar geen aanrader om te doen want de ingrediënten zijn vrijwel allemaal niet geschikt voor consumptie
+ Het is extreem verslavend en mensen gaan er dood aan
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad redelijk makkelijk te maken. Maar geen aanrader om te doen want de ingrediënten zijn vrijwel allemaal niet geschikt voor consumptie
Dat zijn de ingrediënten van keukenzout ook niet. Ietwat nutteloze opmerking.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 20:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dat zijn de ingrediënten van keukenzout ook niet. Ietwat nutteloze opmerking.
Er zit nogal verschil tussen keukenzout en velgenreiniger. Ietwat nutteloze opmerking.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Er zit nogal verschil tussen keukenzout en velgenreiniger. Ietwat nutteloze opmerking.
Nee, niet in het minst. Het is spot on en je kraamt pseudowetenschappelijke nonsens uit.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 20:49
Verwijderd
Tunahan, Ertur, graag jullie mening.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 23:37
Verwijderd
Positive Mind het is een beetje een non-argument, want veel ingrediënten van dingen zijn afzonderlijk niet te eten/drinken. Geldt ook voor medicatie.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2018, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, niet in het minst. Het is spot on en je kraamt pseudowetenschappelijke nonsens uit.
Citaat:
Tunahan, Ertur, graag jullie mening.
Ja eh, hallo, hier kan je het onmogelijk mee oneens zijn. Wat moet ik er dan nog over zeggen?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2022, 02:53
Anxious_bread
Anxious_bread is offline
Citaat:
Ik hoorde laatst dat mijn stad beroemd was om zijn GHB. Dat wekte m'n interesse een beetje, dus ik ben gaan zoeken op internet naar de details daarvan. Ik ben nog niet van plan het te gaan gebruiken, want ik ben 16, maar het sprong er voor mij uit dat het blijkbaar relatief makkelijk te maken is. Is dat waar? Heeft iemand hier ervaring met GHB?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2022, 03:04
Anxious_bread
Anxious_bread is offline
Ik ben verslaafd geweest aan GHB, ik was lichamelijk afhankelijk na een gebruik van 3 dagen. Ik was constant bezig met mijn volgende dopje en het feit dat mijn flesje te snel leegging. Na die derde dag werd ik ziek wakker, wat pas wegging toen ik mijn eerste dopje gehad had. Daarna was het elke dag, de hele dag, om de anderhalf uur bij moeten nemen omdat ik me weer ziek, zwak en misselijk voelde. Het euforische en het geile gevoel dat je krijgt van GHB kreeg ik op dat moment allang niet meer. Ik moest bijnemen om me niét ziek te voelen.

Ik raad je vooral af om GHB te nemen. Ook al is het goedkoop en klinkt het leuk, de negatieve aspecten zijn gewoon te groot. Qua dosering is het ook nog eens moeilijk omdat je al snel een overdosis hebt. Bij een lichte overdosis moest ik overgeven maar bij meer ging ik knock-out. Je bent er ongeloofelijk snel afhankelijk van, mentaal en fysiek, en afkicken van GHB is een van de moeilijkste processen qua afkicken. Je kan niet in één keer stoppen met gebruik, dat moet je afbouwen.

Als je zo graag met drugs wil experimenteren zou ik GHB overslaan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2022, 13:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
jemig 2 drugsverslavingen? je gaat wel lekker man
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol drugs en gebruik (new is GHB!)
heidimeisje
9 03-01-2005 13:30
Drugs & Alcohol Ghb
Tuinkabouter9
29 18-11-2004 19:03
Drugs & Alcohol GHB,alcohol artikel
ESCO
1 30-12-2003 15:13
Drugs & Alcohol Dosering van GHB....
Pan Am
25 30-12-2002 20:35
Drugs & Alcohol Ghb
Mr_Heineken
27 11-05-2002 04:07
Drugs & Alcohol Ghb
tommy_h
2 18-01-2002 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.