Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2007, 08:57
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Hoi,

Ik had het super idee om mijn muis schoon te maken terwijl mijn PC aanstond!! Met als gevolg dat mijn taakbalk is verbreed. Ik vind het echt super irritant maar ik kan hem nu alleen maar groter maken of minimaliseren maar hij wil niet op de normale stand komen. Ik heb het geprobeerd om het te slepen maar dat doet hij niet want dan krijg ik het effect wat ik hierboven heb omschreven.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik hem gewoon weer normaal krijg?
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.

Laatst gewijzigd op 27-03-2007 om 09:24.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2007, 11:14
Verwijderd
Je zal hem toch echt moeten slepen, dat is de makkelijkste en enige (voor zover ik weer) oplossing. slepen, op het goede formaat zetten en dan rechtermuisknop op de taskbar en 'lock taskbar' of 'taakbalk vergrendelen'.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 11:21
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Citaat:
Piloff schreef op 27-03-2007 @ 12:14 :
Je zal hem toch echt moeten slepen, dat is de makkelijkste en enige (voor zover ik weer) oplossing. slepen, op het goede formaat zetten en dan rechtermuisknop op de taskbar en 'lock taskbar' of 'taakbalk vergrendelen'.
Ik heb dat al geprobeerd op verschillende manieren. Ik kan hem wel groter krijgen maar als ik hem op de juiste formaat wil krijgen doet hij het niet. Hij blijft breed of hij gaat helemaal weg en daartussenin pakt hij gewoon niet meer .
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 11:25
Verwijderd
Citaat:
$uperGirl schreef op 27-03-2007 @ 12:21 :
Ik heb dat al geprobeerd op verschillende manieren. Ik kan hem wel groter krijgen maar als ik hem op de juiste formaat wil krijgen doet hij het niet. Hij blijft breed of hij gaat helemaal weg en daartussenin pakt hij gewoon niet meer .
Hoeveel was hij, gewoon 1 cm?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 11:45
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Citaat:
Piloff schreef op 27-03-2007 @ 12:25 :
Hoeveel was hij, gewoon 1 cm?
Hij was net zo breed als de start button de normale breedte. Alleen nu is hij dubbel zo breed zo'n 2 cm.
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 17:35
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Ik heb het al zelf voor mekaar gekregen! Deze topic kan gesloten worden.
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 17:40
Verwijderd
Vertel dan even hoe je dit voor elkaar gekregen hebt zodat mensen hier wat van kunnen leren.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2007, 17:45
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Nou ik heb op de taakbalk geklikt met mijn rechter muisknop en daar bij werkbalken, snelstarten uitgevinkt waardoor ik hem vervolgens wel kon slepen naar de normale stand . Alleen had ik weer een nieuw probleempje mijn snelstart knopjes waren er niet meer en ik vind die juist heel fijn. Vooral die ene knop waardoor je bureaublad weer tevoorschijnkomt. Dus ik weer rechter muisknop en dan werkbalken en toen weer snelstart aanvinken.. en ja hoor toen werd hij weer breed . Dus moest kiezen tussen een breede met knopjes of een normale zonder en vond geen van beide aantrekkelijk om uit te kiezen. Dus na een hele hoop gepriegel en gesleep is het me eindelijk gelukt (halve werkdag verspilt want het was de pc op me werk maar dat maakt niet uit) Ik kan nu alleen het laatste sleepgedeelte zonder beeld niet makkelijk uitleggen. Het was gewoon alles proberen wat ik maar kon verzinnen
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware EULA Microsoft
balkey
52 20-09-2007 20:57
Software & Hardware [lan verbinding] valt weg in windows
boehoe
3 06-07-2005 09:55
Software & Hardware Bestand I386 installeert niet!
XzeoN
9 16-08-2003 16:10
Software & Hardware wat is het verschil tussen WINDOWS Messenger en MSN Messenger??
ratjas
3 25-07-2003 13:32
Software & Hardware Kan niks downloaden op school
Maradinus
17 31-01-2003 23:57
Software & Hardware Problemen met Windows 98 en software
Orion16
3 24-04-2002 13:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.