Oud 05-08-2003, 20:52
blondiejzz
Avatar van blondiejzz
blondiejzz is offline
Ik ben 13 bijna 14 en ik heb cup AA70, opzich is het bij mijn bouw en lengte niet heel klein (ben 1.65 en vrij smal gebouwd) maar ik ben wel al zowat 2 jaar ongesteld en vaak hoor ik dat je borsten nadat je voor het eerst ongesteld wordt, nog maar 2 jaar ofso doorgroeien. Dus ik had wat vraagjes.

Wat voor cupmaat hadden jullie met 14?
Hoeveel zijn ze nog gegroeid na de eerste ongesteldheid?
Ging de groei van jullie borsten geleidelijk aan erg langzaam of ging het ineens heel hard?

Als jullie hier antwoord op zouden willen geven zou ik dat heel fijn vinden!
Alvast bedankt!
__________________
I'm not perfect but there are parts of me which are f*cking exellent!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 20:55
Verwijderd
Je borsten groeien door tot je 21ste *volgens mij* dus niet 2 jaar nadat je voor het eerste ongesteld bent geworden.
Borstgroei gaat gewoon geleidelijk aan, niet dat je van de één op de andere dag van cup A opeens cup C hebt ofzo. Gaat gewoon rustig aan.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:37
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 05-08-2003 @ 20:55:
Je borsten groeien door tot je 21ste *volgens mij* dus niet 2 jaar nadat je voor het eerste ongesteld bent geworden.
Borstgroei gaat gewoon geleidelijk aan, niet dat je van de één op de andere dag van cup A opeens cup C hebt ofzo. Gaat gewoon rustig aan.
Precies. Als je trouwes meer duidelijkheid wilt, moet je naar je moeder kijken. Als zij hele kleine borsten heeft, zullen die van jou ook niet snel cup D worden, maar als zij een redelijk formaat heeft, is er voor jou waarschijnlijk ook nog wel hoop hoor! (en die van mij begonnen pas begin m'n 17e te groeien!)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 21:44
Verwijderd
Maak je maar geen zorgen, ze groeien nog ongeveer tot je 21ste En daarna kunnen ze nog heel erg veranderen, ze kunnen bijvoorbeeld nog groter worden doordat je kinderen krijgt, meestal blijft er dan wel iets hangen... mijn moeder had voor ze zwanger werd van m'n zus cup C, en nu heeft ze cup D... doordat ze dus twee kinderen heeft gehad enzo...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:39
Verwijderd
Ik werd voor het eerst ongesteld toen ik 13 was. Toen ik 14 was droeg ik nog geen bh's, toen ik 15 was had ik 70AA, toen ik 16 was had ik 75A en nu nog steeds, al spannen mijn bh's wel meer dan toen ik 16 was (ik kan ook een 70B dragen, maar dat zit minder fijn, want zo strak). Ik ben 1.62, als je dat ook graag wil weten

Maargoed, nu nog steeds groeien ze een héél klein beetje (ze zijn nu toch groter dan een jaar geleden). Misschien heb ik een B-cup tegen de tijd dat ik 21 ben (ik hoop het een beetje, want dat vind ik het mooist bij meisjes die klein&dun zijn)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Wees maar niet bang, tussen 13/14 en nu is mijn cupmaat 2 maten gegroeid. (niet dat ik daar zo blij mee was)

Het is niet nu al gestopt met groeien hoor

oja ik werd met 13 ongesteld

Maar iemand zei : het groeien van de borsten gaat rustig aan --> speak for yourself
maar zal bij dit meisje niet het geval zijn
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 23:48
lifeafterdeath
Avatar van lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Voor zover ik weet kan alles tot je 18e ofzow nog blijven groeien. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander.
__________________
I live in the black, have no guiding lights and I'm whispering in your dreams....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 08:15
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Op mijn 14e kon ik iig geen bh's aan.. Dus iets met AA iig.. En nu is het gewoon A.. Er groeit weinig hier, dus na mijn ongesteld worden is er niet veel meer bijgekomen..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:52
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
ik had toen al iets van a nu zit ik tegen de d aan.



chretienne
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:10
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik heb nu A, maar iedereen in mijn famillie heeft grote borsten (m'n tante heeft ook een borstverkleining gehad), en die van mij zijn nu ook duidelijk aan het groeien (straïe all over the place). M'n beha's worden opeens te klein, en in de winkel pas ik soms al B (als 'ie klein valt). Zouden ze dan toch....

Ik hoop wel dat ze echt groter worden. het is en blijft vernederend om te zien wanneer je 15 jarige zusje een T-shirt van je wil lenen, en en dan achter komt dat 'ie bij haar borsten VEEL te strak zit
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
blondiejzz schreef op 05-08-2003 @ 20:52:
Ik ben 13 bijna 14 en ik heb cup AA70, opzich is het bij mijn bouw en lengte niet heel klein (ben 1.65 en vrij smal gebouwd) maar ik ben wel al zowat 2 jaar ongesteld en vaak hoor ik dat je borsten nadat je voor het eerst ongesteld wordt, nog maar 2 jaar ofso doorgroeien. Dus ik had wat vraagjes.

Wat voor cupmaat hadden jullie met 14?
Hoeveel zijn ze nog gegroeid na de eerste ongesteldheid?
Ging de groei van jullie borsten geleidelijk aan erg langzaam of ging het ineens heel hard?

Als jullie hier antwoord op zouden willen geven zou ik dat heel fijn vinden!
Alvast bedankt!
Dat gaat nog heel wat langer door, maar je hoeft niet op cup E te rekenen denk ik.

Maar het is toch niet zo erg?
Niet alle mannen vallen op grote borsten hoor!
Ik zeker niet.
AA70 is een stuk leuker dan C of D...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:02
Sweet Serenity
Avatar van Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Ik werd op mijn elfde ongesteld. Op mijn 12e had ik een A-cup,tegen mijn 14e een B en op mijn 15e(ongeveer) een C-cup. Het is alleen allemaal een beetje te snel gegaan (striae all over the place)
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." - Einstein. Fantasie is belangrijker dan kennis.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:42
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Sweet Serenity schreef op 06-08-2003 @ 12:02:
Ik werd op mijn elfde ongesteld. Op mijn 12e had ik een A-cup,tegen mijn 14e een B en op mijn 15e(ongeveer) een C-cup. Het is alleen allemaal een beetje te snel gegaan (striae all over the place)
*vraagt of Sweet serenity zin heeft om sanem een straïe club op te richten*
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 13:52
[Het Engeltje]
Avatar van [Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Op mijn 14e: 75A
Nu: (17e) : 75C
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 14:16
Verwijderd
14 : 75A of 80A
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 15:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij zijn mijn borsten niet zo veel gegroeid sinds ik een jaar of 14 was, ik had toen ook al B en dat heb ik nu nog.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 16:56
Sweet Serenity
Avatar van Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 06-08-2003 @ 12:42:
*vraagt of Sweet serenity zin heeft om sanem een straïe club op te richten*


Ja!!! Kewl!
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." - Einstein. Fantasie is belangrijker dan kennis.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 17:19
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
[QUOTE]Sweet Serenity schreef op 06-08-2003 @ 16:56:
Ja!!! Kewl! [/QUOT]

*wil ook bij die club*

maar mijn moeder had bijv. op haar 16e nog bijna niks en nu heeft ze cup E
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
op mijn 14e? geen idee, toen droeg ik nog geen bh, ben ik op mijn 15e/16e mee begonnen ofzo...

(heb nu 80C)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:31
Ace*Dusty
Avatar van Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
toen ik 14 was had ik a 75

en nu heb ik effe denken geen idee eigenlijk.

ik heb vandaag een bikini gekocht cupmaat e en normaal heb ik ongeveer maat c soms een grote b soms een wat grotere c...

kan er geen touw aan vast knuppen op dit moment
__________________
Mama van Ashley en Michelle
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:06
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Op m'n 14e werd ik ongesteld en droeg ik niet eens een bh. Nu ben ik 17 en is het nog niet veel soeps. Heb nu 70A of 75A. Maar vaak is A nog te groot Dus soms zelfs AA

Bij mij groeien ze dus heel langzaam, en ik heb de hoop ook al opgegeven dat ze nog groter worden...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:10
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
~sweetgirl~ schreef op 06-08-2003 @ 20:06:
Op m'n 14e werd ik ongesteld en droeg ik niet eens een bh. Nu ben ik 17 en is het nog niet veel soeps. Heb nu 70A of 75A. Maar vaak is A nog te groot Dus soms zelfs AA

Bij mij groeien ze dus heel langzaam, en ik heb de hoop ook al opgegeven dat ze nog groter worden...
nu al de hoop opgegeven? je bent 17!!! Je borsten hebben nog 4 jaar de tijd om groter te worden! Ik zou gewoon even rustig afwachten.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:13
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Ik draag pas vanaf mijn 16e een bh, maar de laatste jaren zijn mijn borsten niet meer gegroeid en ik verwacht dat ook niet meer. Overigens ben ik heel tevreden met mijn 70B.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 00:01
T-licious..
T-licious.. is offline
Ik had op mn vertiende.. ehm ik denk AA ofzo.. egt niet veel. Mijn moeder heeft dus egt bijna nix maar gelukkig ( en tot mijn verbazing) is het bij mij nu B. Omdat iedereen in mij omgeving meer heeft en iedereen het ook mooier schijnt te vinden ben ik er niet echt gelukkig mee . Maarja het zit nou eenmaal niet in mijn genen dat het veel meer wordt ben ik bang..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 12:24
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
T-licious.. schreef op 07-08-2003 @ 00:01:
Ik had op mn vertiende.. ehm ik denk AA ofzo.. egt niet veel. Mijn moeder heeft dus egt bijna nix maar gelukkig ( en tot mijn verbazing) is het bij mij nu B. Omdat iedereen in mij omgeving meer heeft en iedereen het ook mooier schijnt te vinden ben ik er niet echt gelukkig mee . Maarja het zit nou eenmaal niet in mijn genen dat het veel meer wordt ben ik bang..
En hier kom ik weer...

Er zijn jongens die kleine borsten leuker vinden!
Zoals ik.

Liever A/B dan C!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 13:16
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 07-08-2003 @ 12:24:
En hier kom ik weer...

Er zijn jongens die kleine borsten leuker vinden!
Zoals ik.

Liever A/B dan C!
En hier ben ik het helemaal mee eens, ook liever A/B dan C+ (sorry dames met C+)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
T-licious.. schreef op 07-08-2003 @ 00:01:
Ik had op mn vertiende.. ehm ik denk AA ofzo.. egt niet veel. Mijn moeder heeft dus egt bijna nix maar gelukkig ( en tot mijn verbazing) is het bij mij nu B. Omdat iedereen in mij omgeving meer heeft en iedereen het ook mooier schijnt te vinden ben ik er niet echt gelukkig mee . Maarja het zit nou eenmaal niet in mijn genen dat het veel meer wordt ben ik bang..
B is toch juist perfect om te hebben? Het is niet echt klein en toch heb je geen last van de zwaartekracht
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 13:31
Verwijderd
Citaat:
T-licious.. schreef op 07-08-2003 @ 00:01:
Ik had op mn vertiende.. ehm ik denk AA ofzo.. egt niet veel. Mijn moeder heeft dus egt bijna nix maar gelukkig ( en tot mijn verbazing) is het bij mij nu B. Omdat iedereen in mij omgeving meer heeft en iedereen het ook mooier schijnt te vinden ben ik er niet echt gelukkig mee . Maarja het zit nou eenmaal niet in mijn genen dat het veel meer wordt ben ik bang..
B is toch echt wel de gemiddelde maat van jonge vrouwen... Ik heb ook B en ben er best blij mee, ze wiebelen niet te erg en ik zijn toch precies een handvol, zijn gewoon precies goed voor mij...

Als je je borsten groter wil laten lijken, kan je best een gevulde bh kopen hoor. Ik heb er ook eentje, als ik die aan doe lijkt het net of ik cup C heb. Soms vind ik dat wel leuk
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 15:56
Verwijderd
b of c is ideaal vind ik dan, maar til er niet te zwaar aan als je dat niet hebt, a of d of wat dan ook is ook mooi als je erop gebouwt bent en ik denk dat 99% van de mannen geen relatie van de cupmaat af laat afhangen net alsof vrouwen per se een jongen met, ik noem maar iets, veel armspieren eisen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ze zeggen dan wel dat je borsten tot je 21e doorgroeien, maar ik ken bijna geen 1 persoon bij wie dit echt zichtbaar is
dus daar zal ik niet te veel waarde aan hechten.

verder werd ik voor het eerst ongesteld toen ik 12 jaar was en daarvoor begonnen mn borsten te groeien. voor mij geld inderdaad dat mn borsten tot 2 jaar daarna doorgroeiden en daarna de groei voornamelijk is gestopt. ook al heb ik het idee dat ze de laatste 3 jaar nog wel iets gegroeid zijn. ik weet niet of dit komt doordat ze echt nog iets doorgroeien of doordat er iets meer vet zich gevormd heeft.
ik heb ook maar cub A (het zit eigenlijk tussen A en B in). maar ik zit er niet zo mee
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 19:33
Laïs
Laïs is offline
Toen ik 14 was vorige zomer,droeg ik nog geen beha,met kerst of zo heb ik mijn eerste gekocht. 70 A , was wel een kleine 70 A denk ik.
Ik ben dit jaar maar voor de eerste keer ongesteld geworden (wat een ver-schrik-ke-lijk woord) ,in maart, een week of 2 voor mijn 15de verjaardag.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 22:21
T-licious..
T-licious.. is offline
Tnx mensen! voel me nou wel een stukkie zekerder
Met citaat reageren
Oud 08-10-2020, 03:55
G.e01
G.e01 is offline
Citaat:
Ik ben 13 bijna 14 en ik heb cup AA70, opzich is het bij mijn bouw en lengte niet heel klein (ben 1.65 en vrij smal gebouwd) maar ik ben wel al zowat 2 jaar ongesteld en vaak hoor ik dat je borsten nadat je voor het eerst ongesteld wordt, nog maar 2 jaar ofso doorgroeien. Dus ik had wat vraagjes.

Wat voor cupmaat hadden jullie met 14?
Hoeveel zijn ze nog gegroeid na de eerste ongesteldheid?
Ging de groei van jullie borsten geleidelijk aan erg langzaam of ging het ineens heel hard?

Als jullie hier antwoord op zouden willen geven zou ik dat heel fijn vinden!
Alvast bedankt!
Ik had toen ik 14 was cup B, mijn borsten groeide al best snel. Ben nu 16 en zit met 75E en begint al krap te worden, ben zelf 47kg. Was al op me 13e ongesteld had toen nog niks dus ze groeien gewoon door helaas. Het is best erfelijk in meeste gevallen mijn moeder zit op F.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [Vragenlijst] Alles over Borsten
supergirl#1
32 06-03-2012 08:29
Liefde & Relatie meisjes en hun borsten!
Flickan
114 27-05-2010 14:53
Liefde & Relatie borsten
Flickan
55 05-02-2010 23:49
Seksualiteit borsten
Flickan
14 23-01-2010 13:49
Lichaam & Gezondheid Borsten... (vragenlijstje erbij =p)
Sjanna
229 03-01-2006 14:58
Seksualiteit Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please!
Sjanna
6 23-07-2005 20:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.