Oud 02-11-2003, 21:15
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Is het correct dat niet elke universiteit/hbo software aanbiedt met studentenkorting?
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2003, 21:19
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
als het goed is via http://www.surfspot.nl
daar kun je volgens mij inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord ofzo.

let er wel op dat je soms maar een licentie voor een jaar krijgt oid (of voor een paar maanden). bij spss moet je bijvoorbeeld ieder jaar ofzo een code invoeren, anders kan je het niet meer gebruiken.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 21:25
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Sorry, maar dat is niet het antwoord op mijn vraag. Ik vroeg op een open dag van de Universiteit Nijmegen of studenten software met korting konden kopen. De vraag werd met nee beantwoord. Ik vraag mij dus af of universiteiten en hbo's die korting voor de studenten zelf bedingen, of is er een of andere orginasitie daarvoor?
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 21:40
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
volgens mij moet een school dat met het bedrijf van desbetreffende software regelen. Dus dan krijgen ze een speciale licentie om een copy vd software te verkopen aan studenten.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 00:37
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ik kan dat wel op school. Zelfs hardware, ibooks enzo.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 08:35
Verwijderd
Dat kan idd, en hoeft niet eens op je school volgens mij.
Als je naar een bedrijf gaat (zijn er ook op inet) die ook studentenlicenties krijgt kan dat als je kunt bewijzen dat je student bent (stufi of OV).

je krijgt dan een licentie en die is geldig in de tijd dat je student bent, je krijgt dus geen software erbij, puur de licentie.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 08:44
IceManX
Avatar van IceManX
IceManX is offline
Het gaat wel gemakkelijk via surfspot, maar er is slechts een beperkt aantal hogescholen en uni's die eraan meedoen. Nijmegen hoort er niet bij.

Maar ook daar geldt: de licentie is alleen geldig als je student/medewerker bent op een van die scholen. Zodra je gaat werken (niet op school) is je licentie ongeldig.
__________________
More than meets the eye - www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 11:05
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Je kan (in Belgie toch) software van MS (Windows en Office) kopen die zogezegd een studentlicentie heeft, dat is gewoon hetzelfde alleen veel goedkoper.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 03-11-2003 @ 12:05:
Je kan (in Belgie toch) software van MS (Windows en Office) kopen die zogezegd een studentlicentie heeft, dat is gewoon hetzelfde alleen veel goedkoper.
Hetzelfde als in nl dus..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:10
IceManX
Avatar van IceManX
IceManX is offline
Maar dan betaal je nog 180 euro ofzo. Dan is 18,75 voor Office 2003 Prof bij Surfspot wel wat anders.
__________________
More than meets the eye - www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 12:15
Verwijderd
Citaat:
IceManX schreef op 03-11-2003 @ 13:10:
Maar dan betaal je nog 180 euro ofzo. Dan is 18,75 voor Office 2003 Prof bij Surfspot wel wat anders.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 14:30
IceManX
Avatar van IceManX
IceManX is offline
Citaat:
********** schreef op 03-11-2003 @ 13:15:
Snap je het niet?

Office XP voor leerlingen / studenten / docenten (is een standaard versie) kost in de winkel 170-180 euro, ik heb ze nml zelf verkocht.
Koop je via SurfSPOT Office XP Professional (dus zelfs meer), dan betaal je slechts 18,75. Ze hebben beide dezelfde beperking dat je licentie alleen geldig is zolang je student / docent bent.

SurfSPOT is alleen niet voor iedereen toegankelijk, kijk er even of jouw school eraan meedoet.
__________________
More than meets the eye - www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.