Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2004, 19:35
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik gebruik wel eens imation cd-rw's om backups mee te maken. Maar de laatste tijd zijn 2 van die cd-rw's totaal onleesbaar geworden nadat ik er iets op had gebrand. Een aantal andere cd's waarop wat gebrand was zijn nog wel leesbaar, maar sommige bestanden zijn niet meer te kopieren. Ik heb het nog niet gehad met Sony en Hema cd-rw's.

Is het mogelijk dat die imation cd-rw's van lage kwaliteit zijn? En dat het dus niet aan mijn brander ligt? Ik heb cd-rw's gebrand met twee computers, en allebei hebben ze dus die cd-rw's (deels) onleesbaar gemaakt.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2004, 20:17
Verwijderd
En als je ze eerst volledig wist (dus geen quick erase) en ze dan opnieuw beschrijft?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 21:13
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Dat is me niet gelukt. Ik gebruik de interne brandfunctie van XP. Als ik die cd-rw erin douw kan die hem niet eens lezen, dus ik kan hem ook niet volledig wissen. Ik heb al die cd's al bij het vuilnis gegooid.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 09:35
Verwijderd
Heey.. ik heb het ook gehad.. ik heb toen de winkel gebeld waar ik die brander heb gekocht en die zegt dat pc de data dan niet goed doorgeeft, dus zou je moeten proberen hem op een andere ide poort te zetten.. bij mij doet hij et overigens weer goed

Greet*z
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 15:52
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Gebruik om te beginnen een brandprogramma, Nero Express is goed.

Dan moet je zorgen dat je een goede brander hebt, en goede media.

Dan zorg je dat je niet te snel brand.

Dan zorg je dat na het branden je NOOIT de disk onbeschermd of in de zon laat liggen. In de zon laten liggen = weggooien. Die dingen moet je in een darkroom opslaan.

Gewon in een la, in zn hoesje. Geen krassen, geen vingerafdrukken. Dan haal je de 100x wel.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.