Oud 27-08-2005, 12:28
Verwijderd
De vakantie loopt op zijn eind. Terug naar je oude leventje of je begint aan een nieuw avontuur ofzo. Wat gaat er voor jou gebeuren: ga je lekker door met je vakantie gebruik? ga je minderen of is er in de vakantie sowieso niks veranderd?

TS begint:

Ik ga drastisch minderen. Harddrugs gebruik gaat heel erg sterk terug nemen naar zo nu en dan. Verder wordt school een belangrijk ding in mijn leventje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2005, 12:41
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
ik ben gestopt met roken
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 13:09
nps
Avatar van nps
nps is offline
met blowen doordeweeks ben ik al heel lang gestopt en in het weekend doe ik hetzelfde. mijn drugsgebruik is niet bepaald meer geworden in de vakantie dus daar hoef ik ook niet mee te minderne.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 13:15
Verwijderd
minderen! minder pep! en minder roken en ff wat vroeger naar huis van feestjes, want nou ben ik maandag en dinsdag soms nog vertieft. drinken doe ik al minder
andere drugs weet ik nog niet, maar iig niet teveel drugs gebruiken waar je de dagen daarna nog erg veel last van hebt..
en idd, dit om ff meer op me studie te gaan richten.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 13:43
Zyh
Avatar van Zyh
Zyh is offline
veel vroeger me nest in, en beetje minderen met doordeweeks blowen
__________________
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 14:13
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
vroeger slapen is voor mij ook een puik plan
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 16:39
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Slapen in het weekend resulteert al snel in minder drugsgebruik, dus iets minderen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 16:44
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Niet elke dag meer smoken en roken..maar dat moet wel lukker denk ik
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 17:08
Master_Control
Master_Control is offline
Geen pep meer gebruiken als er geen speciale gelegenheid is ! En minder onnodig blowen en roken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 17:09
Master_Control
Master_Control is offline
Hoewel ik nog anderhalve week vakantie heb
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 17:53
Type
Avatar van Type
Type is offline
Ik ga minderen met blowen, dat weet ik wel heel zeker.
Anders wordt het zo'n gewoonte dat ik straks zelfs stoned op school zit en wie weet wel stoned voor de klas sta... (wordt leraar)
Lijkt me geen goed plan. Wat dat betreft moet ik wel zorgen dat ik een beetje netjes ben en blijf.

Maar aan de andere kant zit ik wel nu op kamers, heb ik wat meer vrijheid. En daar wil ik ook wel gebruik van maken.
Binnenkort ga ik waarschijnlijk een DXM-'trip' proberen, ik ga een mescaline-cactus kopen (en over een paar jaar thee van zetten) en er zal vast nog wel meer spul voorbij vliegen waar ik nu nooit aan kon beginnen omdat ik er geen plaats voor had om te doen.

(Liggen trippen wanneer je ouders binnen komen lijkt me namelijk niet zo relaxt, vooral niet in het geval van mijn ouders.)

Citaat:
Doavid schreef op 27-08-2005 @ 14:13 :
vroeger slapen is voor mij ook een puik plan
Dat ga ik ook proberen, desnoods juist met hulp van drugs.
Ik slaap namelijk al een redelijke tijd niet heel erg goed, en in de vakanties is mijn dag-nacht ritme totaal omgedraaid. (8 uur 's ochtends naar bed, 6 uur 's avonds er weer uit)
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 18:50
Verwijderd
Euh.. voor mij was de vakantie niet echt veel anders dan mn normale leventje.

Maar ik ga iig meer slapen, minder roken. En ik ga proberen van die drang naar een joint af te komen. Het is gek, want hoewel ik nooit echt ernstige effecten heb gehad van wiet/hash, heb ik wel ergens een klein stemmetje in me dat zegt dat ik een joint wil. En daar voel ik niet zoveel voor. Dus.. ik denk dat ik er maar gewoon lekker niet naar ga luisteren ofzo. Dat is ook niet zo moeilijk, want bijna niemand in mijn dagelijkse omgeving blowt. Behalve mn buurjongen, maar die doet niks anders dan neuken en blowen.

Oh.. en ik drink al bijna nihil, dus dat hoeft niet echt minder te worden ofzo.

Blegh wat ben ik braaf.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 19:31
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 27-08-2005 @ 12:28 :
De vakantie loopt op zijn eind. Terug naar je oude leventje of je begint aan een nieuw avontuur ofzo. Wat gaat er voor jou gebeuren: ga je lekker door met je vakantie gebruik? ga je minderen of is er in de vakantie sowieso niks veranderd?
ik heb een jaar vakantie en ohja, ik ga in januari naar zuid-amerika voor 4 maanden.
dus ik doe waar ik zin in heb.
ik probeer wel te stoppen met roken trouwens want het is vies eigenlijk.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 00:06
Verwijderd
Ik was voor de vakantie al aan t minderen met blowen, maarja vakantie is vakantie maar nu is mijn vakantie ook aan z'n eind, dus vanaf maandag t/m donderdag mag ik niet blowen. In t weekend nog wel, maar ik zie wel hoe t gaat.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 00:12
wann
Avatar van wann
wann is offline
Ja, het zal wel eens wat minder worden met wiet/hasj. Studiebla enzo.

Alcohol is al ernstig gedaald sinds mijn verhuizing alhoewel de introductie week aardig veel alcohol bevat maar lang niet zoveel als daarvoor.

Voor de rest van alle drugs, laatste tijd daar niet echt wat van gedaan en dat wordt misschien wat hoger weer maar dan nog met mate.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 03:54
Verwijderd
ik heb een jaar 'vrij' dus ja ik zie wel, ik zie geen reden om te minderen/het anders aan te pakken dan in de vakantie.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 04:21
Adagio
Avatar van Adagio
Adagio is offline
Niet meer doordeweeks blowen / drinken ! Maar de weekenden daarentegen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 11:42
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Ik ga de komende 5 maanden op stage in Barcelona en dus zal er weinig uitgaan i.c.m. genotsmiddelen zijn... Maar gelukkig hebben ze daar wel alcohol en daar gedij ik ook prima op tijdens het uitgaan...

Maar ja, ik moet sowieso toch minderen, afgelopen vakantie was leuk: geen school, weinig werk, weinig verplichtingen en dus veel uitgaan en de rest. Ik geloof dat ik van de tien weken vakantie wel 7 keer uit me dak ben geweest en dat terwijl ik normaal eens in de acht weken wat gebruik.
__________________
You will now my name is the Lord when I lay my vengeance upon you!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-08-2005, 12:19
Master_Control
Master_Control is offline
Citaat:
Doavid schreef op 27-08-2005 @ 12:41 :
ik ben gestopt met roken
Wat goed !
Minderen is voor mij wel makkelijk, maar stoppen.. Nah, ik wil dat ook niet graag genoeg.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 12:37
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Mindere met blowen. Alleen nog af en toe in het weekend en niet meer elke dag.
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 12:42
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Master_Control schreef op 28-08-2005 @ 12:19 :
Wat goed !
Minderen is voor mij wel makkelijk, maar stoppen.. Nah, ik wil dat ook niet graag genoeg.
morgen pas een week hoor, maar toch
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 12:43
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
ik ben de hele vakantie niet uitgegaan ofzo, vooral in de studio en in het ziekenhuis geweest, dus ik ga juist meer drinken, roken en blowen. maar meer dan vrijwel niets is niet heel schokkend lijkt me
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 13:48
Verwijderd
Veel minder blowen als ik in de vakantie heb gedaan, drinken viel wel mee zal wel meer worden met het cafe bij school.
En ook minder slapen, slaap veel te lang in de vakantie en ook op betere tijden slapen (dus niet ergens tussen 3 en 4 erin)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 22:58
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Rogue schreef op 28-08-2005 @ 03:54 :
ik heb een jaar 'vrij' dus ja ik zie wel, ik zie geen reden om te minderen/het anders aan te pakken dan in de vakantie.


Wat gebruik jij dan allemaal als voormalig sxe'er?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 09:48
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ben deze vakantie juist flink geminderd. Ik heb trouwens maar 3 weken gehad maar voor het gemak reken ik de hele zomervakantie maar ff tot vakantie.

M'n gebruik (hash, wiet en alcohol) is echt drastisch minder geworden van een gram wiet/hash per dag naar net iets meer dan een gram per week (wat neerkomt op 4 of 5 dagen blowen nog steeds maar nu een of 2 voorgedraaide) en het is nog steeds dalende .

Alcohol heb ik zowiezo nooit heel veel gebruikt hoewel dat de laatste weken wel wat meer is geworden. Vooral 2 weken geleden was best ernstig nu ik er zo eens over nadenk maar daar maak ik me ook niet echt zorgen over .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2005, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 28-08-2005 @ 22:58 :
Wat gebruik jij dan allemaal als voormalig sxe'er?
zie weekend topic blabla
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 12:10
Verwijderd
Volgend jaar (over 2 weken -_-) ga ik cios doen. Dus ik ga drastisch minderen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 16:12
adri1200
adri1200 is offline
Met alles minderen weer op tijd naar bed.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 18:06
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
vooral minder alcohol.. en wiet ga ik op termijn in ieder geval door de week niet meer roken
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 23:40
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
gestopt met roken nu voor 2 weken
en ja kzal bvast ook wel minder gaan trippen maar das meer uit geldgebrek.
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 10:41
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik heb gehoord dat school beter combineert met ephedra dan met emdee......
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 11:23
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Minder blowen, verder niks veranderen, ben wel tevreden met mijn alcohol/nicotine/weed verbruik..
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 15:16
Xymox
Avatar van Xymox
Xymox is offline
Nou, ik ben al gestopt met drinken(helemaal )

Enne, dat was het eingelijk wel.

Mn wietplant is bijna klaar dus minder blowen zal het wel niet worden ^^

~*Nik
__________________
Everything is one...worship yourself
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 15:25
Verwijderd
Ik heb geen vakantie gehad (buiten vorige week dan). Denk niet dat er veel zal veranderen, al zal het tegen de winter wel weer minder buiten of in kraakpanden chillen zijn (tenzij we tegen die tijd een verwarming hebben weten te regelen ^^).

Overigens begint mijn school wel weer, ik ben benieuwd of ik mijn opdrachten met of zonder alcohol ga maken (Kunstacademie, richting schilderen tralala).
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 20:56
Verwijderd
Ik stop minimaal een half jaar met blowen/andere drugs en drinken. Met het eerste was ik al een maandje minimaal gekapt, nu gooi ik het zuipen ook even weg. Guttegut.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 21:09
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Reverend schreef op 29-08-2005 @ 12:10 :
drastisch minderen.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-08-2005, 21:58
Verwijderd
hoeveel van de mensen doen dit eigenlijk voor:

*school
*werk
*ter voorkoming van katers?
*overig


ik:
school, ter voorkoming van katers en andere vormen van brakheid en voor de gezondheid.



punt.

Laatst gewijzigd op 30-08-2005 om 23:26.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 23:01
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Piloff schreef op 30-08-2005 @ 21:58 :
hoeveel van de mensen doen dit eigenlijk voor:

*school
*werk
*ter voorkoming van katers?
*overig
Beetje jammer dat je dat overig er dan bij zet omdat je het altijd wel ergens voor doet...

Ik zelf eigenlijk met name voor werk en ter voorkoming van katers (in dit geval halve stonedheid) op m'n werk. Ik ben sectorchef van een afdeling (kruidenierswaren de grootste afdeling van de winkel) en kan het simpelweg niet maken om daar half stoned het allemaal eigenlijk net niet doorhebbend te staan. Bovendien heb ik wel gemerkt dat nuchter werken een heel stuk prettiger is en een hoop misverstanden (lees slappe lulverhalen van mijn kant) voorkomt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 23:23
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 30-08-2005 @ 23:01 :
Beetje jammer dat je dat overig er dan bij zet omdat je het altijd wel ergens voor doet...
edit.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 23:25
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Piloff schreef op 30-08-2005 @ 23:23 :
edit.
Edit het overig dan ff naar gezondheid .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 08:49
Vanima Estel
Avatar van Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Citaat:
Mutant schreef op 30-08-2005 @ 15:25 :
Overigens begint mijn school wel weer, ik ben benieuwd of ik mijn opdrachten met of zonder alcohol ga maken (Kunstacademie, richting schilderen tralala).
Met absint
__________________
Herendil fir et mor! Aureldi auta Elessar tintilar, a ezella Tarmenel. Lyë estel.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Vanima Estel schreef op 31-08-2005 @ 08:49 :
Met absint
terug naar het post impressionisme
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 30-08-2005 @ 15:25 :
Ik heb geen vakantie gehad (buiten vorige week dan). Denk niet dat er veel zal veranderen, al zal het tegen de winter wel weer minder buiten of in kraakpanden chillen zijn (tenzij we tegen die tijd een verwarming hebben weten te regelen ^^).

Overigens begint mijn school wel weer, ik ben benieuwd of ik mijn opdrachten met of zonder alcohol ga maken (Kunstacademie, richting schilderen tralala).
Dat wil ik nu al heel lang nog eens proberen, schilderen in niet al te nuchtere toestand. Maar als ik 's nachts thuiskom ben ik meestal zo moe dat ik direct in slaap val, en als ik het overdag wil proberen zijn er te veel mensen thuis of geen alcohol.

Welke van je schilderijen zijn gemaakt met alcohol trouwens?

Laatst gewijzigd op 31-08-2005 om 11:17.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 23:24
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
hmm, van minderen is nog niets van gekomen..boeie
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 19:36
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 31-08-2005 @ 11:14 :
Dat wil ik nu al heel lang nog eens proberen, schilderen in niet al te nuchtere toestand. Maar als ik 's nachts thuiskom ben ik meestal zo moe dat ik direct in slaap val, en als ik het overdag wil proberen zijn er te veel mensen thuis of geen alcohol.

Welke van je schilderijen zijn gemaakt met alcohol trouwens?
Ik ga vaak soms wat vroeger naar huis als ik in een inspiratiebui ben.

Ik teken op zich meer dan schilderen als ik dronken ben, maar mijn laatste is in alcoholische toestand gemaakt, Zwart zonder titel ook geloof ik, aan Evolutie ben ik dronken begonnen, maar nuchter geëindigd (die heeft een paar weken gekost), een aantal toch wel, ik weet het zo niet meer. Vaak krijg/schets ik ideeën als ik alcohol op heb die ik nuchter uitwerk ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 01-09-2005 @ 19:36 :
Ik ga vaak soms wat vroeger naar huis als ik in een inspiratiebui ben.

Ik teken op zich meer dan schilderen als ik dronken ben, maar mijn laatste is in alcoholische toestand gemaakt, Zwart zonder titel ook geloof ik, aan Evolutie ben ik dronken begonnen, maar nuchter geëindigd (die heeft een paar weken gekost), een aantal toch wel, ik weet het zo niet meer. Vaak krijg/schets ik ideeën als ik alcohol op heb die ik nuchter uitwerk ofzo.
Ik heb altijd inspiratie en ook enorm veel zin om het uit te werken in alcoholische toestand. Dat laatste wil anders wel eens minder zijn..
Het tegengestelde van jou dus
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 01:11
wann
Avatar van wann
wann is offline
And so it begins...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 00:02
Verwijderd
hehe al die voornemens
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 00:08
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
wann schreef op 03-09-2005 @ 01:11 :
And so it begins...
ik heb anders nog wel een tijdje vakantie
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 01:30
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
little nemo schreef op 06-09-2005 @ 00:08 :
ik heb anders nog wel een tijdje vakantie
Ach, ik begin nu met studie en daarvan is het wel de bedoeling dat het leuk of op z'n minst interessant is. Is het dat niet, dan ga ik op zoek naar een andere studie en heb ik de rest van het collegejaar vakantie. Is het dat wel, dan ruil ik het ene leuke ding in voor het andere leuke/interessante ding (gedeeltelijk). Lijken mij allebei geen slechte deals.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Vakantie zonder ouders
lalapo
5 06-06-2012 18:30
Liefde & Relatie Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt?
Miss_Little
8 23-03-2010 02:40
Liefde & Relatie Vriendin achterna reizen...
Athlon
127 17-07-2008 23:43
Films, TV & Radio Huize Huisman
Verwijderd
8 29-05-2005 00:11
Liefde & Relatie goede raad
whoesie
4 28-11-2002 18:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Belgische moslimkinderen krijgen vakantie op islamitische feestdagen.
Mujahideen
39 17-09-2002 21:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.