Oud 26-10-2008, 08:46
Verwijderd
juist

wat had je gerookt dan of weet je dat ook niet? oh en trouwens zulke "reports" zijn niet zo heel boeiend om te lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2008, 17:29
Pavignon
Avatar van Pavignon
Pavignon is offline
Wie?
Ik en Dave.
Waar?
Enschede, studentenhuis.
Wat?
1 bakje, philosopher stone
Wanneer?
Donderdag, 6 november

Dit was mijn 2e paddotrip. De eerste was ook op philosopher stone. Maar toen heb ik maar de helft gehad en dat maakte niet veel indruk.

Donderdag 6 november.

De laatste 2 uur school maar even geskipt, omdat ik domweg gewoon niet kon wachten.

De eerste helft van het bakje hebben we in het parkje vlak bij school genuttigd. We hebben nog zeker een halfuur rond de school gehangen. Het was daarna ook wel goed voelbaar. Nog niet zo zeer hallucinaties en extreem veel gedachten, maar ik voelde me rustig, en liep constant met mijn irritante grijns.

We zijn eerst naar de winkel gegaan waar ik mezelf toch wel heel raar voelde. Dat was nadat we bij school hingen. In de winkel werd me duidelijk dat dit misschien nog best een interessante trip zou kunnen worden. Het was nog maar net begonnen en ik voelde nu al meer dan bij mijn eerste trip.

Nadat we wat pizza’s hebben gehaald in die winkel, zijn we naar een klasgenoot heengegaan. We waren met zijn 6e. Alleen ik en een andere jongen uit mijn klas hadden op. Dat was Dave.

We zaten in de kamer van iemand uit mijn klas. Hij woont in een studentenhuisje en zijn huis is verdeeld in 2 grote kamers. De ene kamer is helemaal leeg. Dat is de keuken. Er ligt geen vloerbedekking en de muren zijn daar ook kaal. Er zitten wel vormen in de vloer en de muur daar.

Dan in de andere kamer staan 2 banken, een computer, een tv, een stoel en een tafel. De tafel stond vol met troep. Onder andere een soort van ei dat steeds van kleur veranderde als je hem aanzette. Ook stond er een glazen pot met een rare vorm en er lagen 2 afstandbedieningen.

Toen we bij die jongen uit mijn klas binnen kwamen, was alles gewoon een beetje mellow. alles wat op de tafel stond ging wat heen en weer en werd groter en kleiner. Wat ik overigens wel heel bijzonder vond. Dat heb ik dus niet gezien in mijn eerste trip.

In de kamer zaten we met zijn 8e. 2 van ons waren stoned en praatte engels met elkaar, wat ik heel nep vond. Ik vond iedereen raar behalve mezelf en Dave. Ik had trouwens wel echt een enorme hekel aan mezelf. De jongen die rechts naast me zat vond ik wel het aller nepst van allemaal. Ik vond het wel tof dat hij zijn kleren puur droeg om levensbehoefte. De jongen links naast mij, die ik normaal echt hélemaal geweldig vind qua humor, was nu saai en doordacht. Hij was wel mooi geel. Het meisje dat weer naast hem zat, leek zich heel erg te vervelen en was oranje. Dave was Dave en daar was ik wel blij mee. De enige waar ik me niet aan stoorde was Dave.

Het was vervelend als ik lekker in m’n trip zat en er ging weer iemand tegen me praten. Dave deed dat niet, want dat vond hij zelf denk ik ook irritant.

Links schuin aan de overkant zat Maikel. Hoe langer ik naar Maikel keek hoe meer hij veranderde in een skelet. Zijn hoofd vertrok in de lengte en zijn wallen waren centimeters lang. Maar ik vond het wel lachwekkend.

De dingen die op de tafel stonden waren nog steeds heel bijzonder. Ik gok dat het een uur na inname was. Ik was het tijdsbesef volledig kwijt.

Op de WC hadden ze groen licht. Toen ik in de wc stond, heb ik lang staan nadenken. Ik dacht dat hun in de kamer dachten dat ik me aan het bevredigen was, omdat ik er al zolang stond. Maar hoe langer ik daar aan dacht hoe erger dat idee dus werd. Ik dacht echt dat als ik de WC uit zou komen dat ze dan zouden denken dat ik wat gedaan had en toen ze me uit begonnen te lachen toen ik giechelend de wc uitliep zonder de lamp uit te doen werd het voor mij helemaal duidelijk.

S’avonds werd me trouwens duidelijk gemaakt dat ze me alleen uitlachte, omdat ik zolang in die WC zat en er daarna giechelend uitkwam.

De gedachten waren zo diep en zo snel. Ik dacht aan alles. Er was geen moment dat ik rustig nadacht. Ik vond het stom dat er overal bladeren lagen, behalve in de prullenbak. Een hek was de oplossing voor alles. Zet ergens een hek voor en je bent klaar. Het maakt niet uit hoe groot je hek is. Een andere oplossing voor alles was de zin: “Kom, we gaan.” De jongens om me heen brabbelde steeds over Het ei van Columbus. Dat vond ik ook een raar verhaal. Ik heb het s’avonds zo opgeschreven:

“Het ei van columbus is een kut verhaal. Het komt er op neer dat je overal niet te lang over na moet denken. Zo kan ik ook een verhaal maken, die zegt dat je beter overal goed over na moet denken. Word mijn verhaal dan ook bekend? Als je overal goed over na denkt word namelijk wel duidelijk, dat het ei van Columbus best een goed verhaal is.”

Ik vond iedereen nep behalve Dave. Er gingen echt zó veel gedachten door me heen. dat was echt sick. wel mooi ook. Bij alles wat er was dacht ik.. ''huh'' of ''waarom...'' Ik zei steeds tegen de andere dat ik het heel erg vond voor mijn vader. Ze vroegen me wat ik dan erg vond, ik wist het zelf heel goed, maar ik kon het niet verwoorden.

Ik zou s'avonds weer naar huis gaan, maar dan zou ik opgehaald worden op een busstation door mijn vader. en dat vond ik heel erg. Want dan zou die me zo zien.

Dus toen had ik aan Dave gevraagd of ik tot s'avonds bij hem thuis kon zijn. Maar Dave zei alleen ''Ráár hé?'' en dat vatte ik dan maar op als een ja. Dus dat heb ik toen tegen mijn vader gezegd aan de telefoon.

Toen ik zogenaamd op weg was naar Dave zei Dave ineens dat hij die middag wel moest werken. Dat betekende dus dat ik niet naar hem toe kon. Ik kon wel janken, maar dat deed ik niet. Ik was wel in paniek: ''NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. KUUUUT. NEEEEEEE. NEEEEEEE. EN NU. KUUUUUUUUUUUUUT. WAT MOETK NU DOEN. IK KAN WEL 6 UUR OP HET STATION ZITTEN?'' want het was 4 uur. en om 10 uur zou ik met de bus weg moeten.

Ik merkte wel echt dat mijn emoties 10x werden versterkt. Ik had er zonder paddo's makkelijk uit gekomen.

De tijd was echt killing. De gene die de tijd heeft uitgevonden mocht voor mij op dat moment echt dood.

Dat gesprek ging ongeveer zo:

Eerst zat ik schreeuwend achter op de fiets…

Vincent: ''Je kan wel naar mij toe?''
Ik: ''Dat kan toch nooit in 6 uur?''
Lars: ''Tuurlijk wel''
Ik: ''Echt?''

Ik heb me dus wel echt ff zwaar kut gevoelt.

Nouja, toen ben ik dus naar Vincent heengegaan. Waar we GTA gingen spelen. Wat natuurlijk heel apart was omdat ik alles raar vond. Ik heb ook tegen iedereen waar ik per ongeluk tegenaan botste netjes sorry gezegd. Het mannetje waarmee ik liep ging steeds op auto's staan, waar ik heel erg om moest lachen.

En ik had zo'n zin om met mijn vader te praten. Maar toen ik eenmaal in de auto zat was het niet heel spectaculair.

Ik had ook nog wat opgeschreven, van wat ik zag lopen op het station

''Er is een vrouw. Ze loopt als een dikke, omdat ze een riembom om heeft. Om het tikkende geluid niet te laten opvallen, draagt ze hoge hakken. En alsof ze nog niet genoeg opvalt, is ze ook nog overdressed.''

Ik vond mijn eigen gedachten nogal geweldig atm. Toen ik thuis kwam, was ik misselijk en had ik hoofdpijn.

Achteraf was het toch wel een hele geslaagde trip. Volgende keer maar meer de visuele kant op. Ik moet zeggen dat ik wel voor een aantal uur, echt flink gemindfucked was. Mijn pupillen waren ook HUUUUUGE.

De volgende keer gaan we dus voor de welbekende Mexicaantjes. :'D
Met citaat reageren
Oud 22-11-2008, 12:46
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Wie?
Ik en een maat van me

Wat?
Hawaiian baby woodrose (Argyreia nervosa)

Hoeveel?
5 zaadjes

Waar?
Bij die maat thuis

Ervaring?
Zo goed als geen


Dit is van een week geleden.

We wisten nog niet zeker of we het nu wel of niet gingen doen. Uiteindelijk toch besloten van wel. Eerst 1 zaadje gegeten om te kijken hoe ze smaken en dat is, kwamen we achter, niet goed
Toen snel de andere 4 er achteraan en weggespoeld met een flinke slok cheapass energy drink.

Op dat moment waren we bezig met een potje PES, dat hebben we toen nog afgemaakt.
Daarna kregen we honger, dus ik besloot nog even wat friet te gaan halen aan de overkant. Had ik beter niet kunnen doen.
Het bestellen ging goed, maar na enkele minuten merkte ik dat het goedje ging werken en ik vond het totaal niet chill in die omgeving.
Er zaten nog een paar mensen te wachten op hun bestelling, maar die vond ik maar eng. Er zat ook nog een klein kind dat constant liep te schreeuwen, was net een klein demoontje
Ik begon te zweten als een otter en wilde eigenlijk maar 1 ding en dat was wegwezen daar. Maar niet zonder friet uiteraard.
Ik weet nog dat ik toen constant op de klok zat te kijken, naar de secondewijzer. Seconden leken wel minuten, ik dacht even dat ik in paniek zou raken.
Toen de bestelling klaar, snel aangepakt en weggegaan na een kleine worsteling met de deur

Toen weer bij die maat thuis, oh wat fijn zeg, 100x beter dan daar bij die enge mensen en schreeuwende koter.
Maar toen bleek dat we toch geen zin meer hadden in friet...
Toch nog maar een paar opgegeten, maar ik was het na 3 of 4 frietjes al beu, het was ook helemaal niet lekker.

We hebben toen daarbinnen nog even gechilled en hebben toen besloten naar buiten te gaan, met het plan om een bankje op te zoeken aan zee
Echter, na 50 meter hadden we het alweer gezien en zijn daar toen op een bankje beland. Dat was een van de betere momenten van die avond. Het bankje voelde ontzettend goed, heel klein beetje wind erbij, super relaxed.

Toen nog maar een poging gedaan om dat bankje op te gaan zoeken aan de zee. Het voelde echt aan als een hele onderneming, een soort wereldreis. Ontzettend gaaf om daar te lopen. Echter na nog eens +/- 100 meter hadden we het alweer gezien (het leek toen echt véél verder ) en gingen we weer terug naar huis.
Onderweg kwam ik nog een paar mensen tegen die mij blijkbaar kende, die riepen 'Hey, dat is MTpower!' ik weet nog dat ik dacht 'Oh kut, niet nu..' maar volgens die maat zei ik dat 'Oh kut' gedeelte nogal erg hard
Ik stootte onderweg ook nog tegen een brievenbus op, waartegen ik me heel netjes verontschuldigde.

Toen weer thuis aangekomen, ik vond het helemaal niet wreed om binnen te zijn, buiten was zoveel gaver. Dus ik ben toen op het balkon gaan zitten. Daar hebben we nog even een jointje gerookt en wat gepraat. Daarna is die maat naar binnen gegaan, volgens mij heeft ie nog op bed gelegen, maar ik ben buiten blijven zitten

Toen heb ik in zo'n korte tijd aan zoveel dingen gedacht. Tijdens de duur van 1 cigaret heb ik nagedacht over m'n hele leven, van geboorte tot op het punt dat ik op dat balkon zat en daarnaast ben ik ook nog eens heel filosofisch bezig geweest over eigenlijk alles.
Ik was ontzettend in de war, want hoewel het maar in de duur van 1 cigaret was (+/- 5 minuten), leek het op een gegeven moment alsof ik daar al maanden/jaren zat, op diezelfde stoel. Maar toen ik die cigaret zag dacht ik dat dat niet kon, toen was ik even verward
Ik voelde me ook ontzettend goed, het gevoel is bijna niet te beschrijven. Normaal heb ik altijd wel dingen die ik graag zou willen weten, over het heelal e.d. Maar nu had ik niks meer, ik had het gevoel dat ik alles wist. Ik voelde me ook echt heel belangrijk, ik begon mezelf te vergelijken met einstein en shit
Ik had echt zo erg het gevoel dat ik zó belangrijk was, dat ik dat allemaal wist, dat ik het op wilde schrijven. Maar dat lukte om de een of andere reden niet. Ik heb mezelf toen nog wel een sms gestuurd waarvan ik nu denk wtf
Een dergelijk euforisch gevoel heb ik echt nooit eerder meegemaakt en kan ik echt niet omschrijven, maar het voelde echt alsof ik de belangrijkste persoon in de wereld was en dat was echt gaaf

Toen kwam die maat weer naar buiten, maar z'n gezicht was helemaal weg, dat kon ik niet zien en wilde het ook niet zien. Hij zat totaal ergens anders dan ik, dus hij was niet boeiend.
Toen nog een jointje gerookt en wat gepraat en wat bleek, hij voelde pretty much hetzelfde als ik en toen werd langzaam z'n gezicht weer zichtbaar en wilde ik hem ook weer zien
We hebben echt nog ontzettend lang zitten praten over vanalles, naja, hij vooral praten en ik denken. Meestal hoorde ik wel dat ie iets zei, maar niet wát ie zei. Ik vond mijn gedachtes belangrijker.

Na een aantal uur zijn we maar gaan slapen. Ben toen op de bank gecrashed en heb daar nog enige tijd na zitten denken, vooral over hoe het morgen zou zijn, ik zag er eigenlijk best wel tegenop want het gevoel wat ik had was echt ontzettend goed.

Om het even heel kort samen te vatten
Het was echt een ontzettend gave ervaring, die shit heeft deuren geopend in m'n hoofd, maar niet voor altijd, ik heb daar even mogen kijken en wat ik zag was echt goed
Denk dat je aardig wat te weten komt over jezelf, gedachtes die er nog wel zitten, maar waar je eigenlijk nooit meer aan denkt komen weer naar boven en je denkt ook op een hele filosofische manier na over jezelf en al het andere.

Ik vond het echt ontzettend gaaf en ga dit ongetwijfeld nog eens een keer doen in de toekomst, maar wil nu eerst nog een keer paddo's proberen. Over een tijdje
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2008, 21:47
Pavignon
Avatar van Pavignon
Pavignon is offline
Wie
Ik en D.
Wat
Allebei een halve portie Mexicaanse
Waar
In Dave’s huis en in de hele stad Enschede.
Wanneer
Donderdag 20 nov. 08
Tripzittende
Niemand
Maaginhoud
2 butterhams met salami <3


Waar moet ik beginnen. Bij het begin. Goedzo ik. Het begon vanochtend. Vanochtend is D. mij op school komen ophalen en hebben we vrolijk onze tripjuwelen gekocht.

Ik heb trek in cola.
-heeftcola-

We zijn naar D. zijn huis gegaan en ik had wat random voorwerpen meegenomen waar ik me wel een keer in zou willen verdiepen. Onder andere een mondharp, gewoon voor het geluid, een egelknuffel en een pijp. Maar zoals te verwachten hebben we die voorwerpen verwaarloosd. Ik ben nu zelfs mijn dierbare egel kwijt. </3

Ik heb mijn nutteloze spullen op tafel geïnstalleerd samen met 3 pakjes siensapsap, 2 mandarijnen en 3 suikerkoeken. Voor het geval dat.

Ik was heel erg zenuwachtig maar ik wist niet precies waarvoor. Ik wist wel wat er zou gebeuren, maar ik wist ook wat er zou kúnnen gebeuren.

Het was 12 uur toen we allebei onze eerste hap namen. Ultieme goorheid op mijn smaakpapillen. Ontbindende schimmels. Als ik er aan denk proef ik ze weer. Van binnen waren de paddo’s een beetje blauw. Dat zag er wel mooi uit. Wat natuurlijk compenserend is voor de rest van de binnenkant, die er afschuwelijk uitziet. De buitenkant is overigens wel heel mooi.

Dat terzijde. We hebben allebei ons deel op en gaan rustig tv kijken. We kijken national geografics en er is iets op over het leger. Na een kwartier á half uur beginnen we een beetje lacherig te worden. Een tank verkleed als bosje hielp daarin goed mee. D. besloot wat gitaar te spelen en dat vond ik wel mooi. Hij speelde ook zielige deuntjes die ik minder vond. Maar ik zei er niets van. Ik ben me gaan concentreren op de tafel en hij leek te ademen. Hij werd groter en kleiner. Breder en smaller. Het was wel mooi, maar natuurlijk nog lang niet wat ik zocht. Ik zocht mooie kleuren, wazige dingen, vervormingen, patronen.

Ik was nog steeds zenuwachtig en zat een beetje zielig op de bank te trillen. Ook omdat het redelijk koud was vond ik. We hebben de verwarming hoger gezet. Ik moest heel veel gapen en ik had zin om te dansen. Maar ik had geen flauw idee wat ik zou moeten doen, dus ik ging maar gewoon heul hard door de kamer wandelen. Dit was even prettig. Het was alsof ik heel vredig door de kamer zweefde. Toen ik al pratend over niets als een koning voor het raam stond met 2 heilige witte gordijnen op mijn schouders, ben ik vergeten zenuwachtig te zijn, zo viel mijzelf op.

D. had foto’s gemaakt van de paddo’s en wou die even snel op Internet zetten zodat hij ze van de camera af kon halen. Hij is achter de computer gaan zitten en kwam er nogal moeizaam uit. Ik zat naast hem en vermaakte me prima met 5 m&m’s in verschillende kleuren. Rood, blauw, geel, groen en oranje. Alles ging een beetje in slowmotion had ik het idee. En als ik de m&m’s uit mijn hand liet vallen op het kussen leek het alsof ik een waterval van regenboogkleuren maakte. Dit was heel mooi, maar het is pas net begonnen.

“Paddo’s zijn een middel om een onwerkelijk laagje over de realiteit te kunnen zien.”

Het duurde even voordat ik het kon uitspreken, maar daarna voelde ik me ook wel heel erg slim. D. was het met me eens. We zijn het eigenlijk de hele dag wel met elkaar eens geweest. We snapten alles en elkaar voortdurend. Alles was zo raar maar zo logisch.

“Best logisch dat ze dat pad zo recht hebben gemaakt... maar voor de mensen die het niet erg vinden om over het gras te lopen om een stukje af te snijden, hebben ze dit gras aangelegd.”

D. heeft typerende tripmuziek opgezet en we zitten een beetje op de bank. Ik kijk geïnspireerd naar de plant en vertel D. hele verhalen. D. zei af en toe alleen “Ja, maar moet je kijken. Een film.” Na dit lang aangehoren te hebben ben ik me maar eens gaan proberen in te leven. De muziek was zo mooi en de hoge kasten vol cd’s gingen heen en weer. De kast boog naar rechts en alle plankjes die erin zaten gingen heen en weer. Alles leek zo slowmotion maar ging mooi mee met de muziek.

Terwijl ik eerst dacht dat beeldlijnen in een schilderij vast per ongeluk zijn aangebracht denk ik nu hetzelfde. Maar ik denk dat je bij het beeld dat je voor je hebt als je het schilderij maakt, je automatisch de beeldlijnen zo vormt dat het een mooi kloppend schilderij word.

Anyway, ik legde mijn hoofd op mij arm en keek blij naar de stoel. In de rugleuning van de stoel zat een mond. Een hele saaie verveelde mond. Maar het was duidelijk dat hij het er heel erg naar zijn zin had. Lekker een stoel zijn en naar de muziek luisteren. Ik was het met de stoel eens.

Ik deed mijn ogen even dicht en ze waren dicht. Ik dacht dat dat het wel zo’n beetje was en ik deed ze weer open. Omdat ik in sommige verhalen heb gelezen dat je met je ogen dicht ook heel veel kunt zien, deed ik ze nog maar een keer dicht. Ik maakte een film en mocht zelf beslissen waar hij over ging. Het was een soort droom. Vol met kleine kleuren. Heel veel kleine langs elkaar liggende kleuren bij een mooie witte poort met een hele lange muur. Toen ik mijn ogen open deed was alles weer heel saai. Maar na even kijken begon het weer mellow te zijn. Best druk, maar heel relaxed.

Het was nu bijna half 2 en we besloten naar buiten te gaan. Naar het park.

Toen we buiten kwamen was alles heel raar. Zo fantasy. Zo nep. Het gras was groener dan groen en stond bol van de fantasie. De bomen waren gezellige mollige bomen en we liepen over paden die je alleen in fantasiefilms ziet. We beschreven het maar als “Het lijkt wel of we in madurodam lopen.” Er stonden kleine huisjes voor nietige mensjes als wij zelf.

Het miezerde een beetje. Niet dat het op zich erg was. Maar het was nogal koud. Ik ging onder de rand van een garage tegen de garagedeur staan. Toen ik al lachend ergens uit probeerde te komen fietste er een man langs. De man zei iets over de regen. Ik probeerde zo snel mogelijk die irritante blije stonede grijns van mijn gezicht te halen, maar dat wilde niet helemaal. “Die man vind ons vast een stel vage mensjes.” Hoe we over straat liepen was ook niet heel helder.

“Kijk, allemaal groene kleuren mos op de boom. Misschien heeft Photoshop die kleuren wel van deze boom.”

Ik moest heel nodig plassen, maar we liepen tussen de huisjes. Onderweg naar het park heb ik ongeveer 5 keer gezegd dat ik moest pissen. Het viel me op dat ik over de hele dag verspreid wel heel vaak moest plassen. Het was heel relaxed dat we zelf konden weten waar we heen liepen. Zo hebben we heel Enschede doorgelopen. Onze voeten bleven lopen en onze gedachten ook. Maar die voeten gingen automatisch. Er zat geen limiet aan, wat heel relaxed was. Je kan zo lang lopen als je wil, als je maar rustig loopt. En dat deden we nogal.

Eenmaal in het park gekomen was er een heeeeeeel groot groen grasveld. Heel mooi. Daaromheen liep een “Rennersportsbaan” met een paadje. De bomen waren groot en mooi.

We werden gebeld door een klasgenoot die vertelde dat een paar mensen uit onze klas in de mac zaten. Daar wouden we wel heel erg graag heen. D. was het met me eens en we begonnen te lopen. We liepen heel erg langzaam en moesten lachen om het grind. God knows why.

Het park werd afgesloten door een 6 hoge kunstwerken van gewone baksteen. Het moest een soort poort voorstellen want er liep een pad naar toe.

“Waarom zetten mensen hier een poort neer. Als of mensen zich nu getrokken moeten voelen om daar langs te lopen. Dat gebeurt wel, maar het is gewoon stom dat we niet onze eigen uitgang kunnen bepalen. Alsof het meest logische wat je kunt doen is om door die poort te lopen. Nu zit je in de grijze stroom van saaie mensen die alles wat er in die stroom te beleven valt al kennen omdat ze altijd dezelfde stroom volgen. Zo maak je iedere dag dat je erdoorheen loopt hetzelfde mee.”

Als ik mensen zag fietsen met allemaal dezelfde kleding, was het voor mij een grijze stroom waar iedereen in meeloopt. Misschien, omdat je, door dat je in die sleur meeloopt, je later één bonk karakter kan worden. Maar de meeste mensen die je zag was puur meeloperij aka huppelvlamoes.

Ikzelf ken maar 1 macdonalds in Enschede en daar gaan we af en toe heen met onze klas. Toen we voor de macdonalds stonden werden we gebeld.

Zij: “Hey, waar staan jullie?”
D.: ”We zijn nu bij de mac.”
Zij: “Waar dan?”
D.: “…………..kut. We zitten bij de verkeerde mac.”
Ik: “Ik herkende het al niet”
Zij: “Nou, wij gaan weer weg hoor, veel plezier nog”

En toen moesten we heel hard lachen.

We besloten verder te lopen richting de stad. Op het station kwamen we iemand uit onze klas tegen die met ons mee liep. Ik noem hem even L. Ik merkte niet veel van zijn aanwezigheid en liep gewoon mee. We gingen naar de plus was het plan. Toen we daar eenmaal stonden werd het

Ik: ”Ga je nog wat kopen?”
L.: “Nee jullie dan”
D.: “Nee ik niet.”
Ik: “Wat doen we hier dan…”
L.: “Weet ik niet, jullie wouden hier heen.”
Ik: “Ohja, kom we gaan weer.”

We hebben vet veel gelachen om dat soort domme communicaties.

“Raar dat ze alles zo veel mogelijk kleur geven om het maar te verkopen. Maar blijkbaar werkt het, dus dat is wel mooi.”

We besloten naar de mediamarkt te gaan. Onderweg merkte ik dat alles wat je ziet zijn eigen wereld heeft. Zijn eigen dimensie. En hoe langer ik in een dimensie bleef, hoe mooier hij werd. Als ik naar een winkel keek, begreep ik waarom die winkel er was en was alles daaromheen gewoon logisch en kleurrijk. Als we dan verder liepen en ik naar iets anders keek, miste ik het winkeltje en was de wereld saai. Maar als ik daar weer 10 seconden liep en gewend was aan wat er was werd hij ook steeds mooier. Het was heel apart om dat te ervaren. Je ziet een plein en je denkt. “Daar wil ik niet heen.” Maar als je een stap verder bent vind je het daar misschien nog wel mooier dan waar je was.

In de mediamarkt zijn we op een bankje gaan zitten. Ik vond een blaadje bij de ingang van de plus en had die hier nog steeds in mijn hand. Langzaam scheurde ik er stukjes af en gooide die op de grond en er leek geen einde aan te komen.

We gingen zitten op een bankje en keken recht een winkel in. Een meisje zette een schoen recht. “Alsof ik nu ineens denk van, hey… Die schoen staat recht! Die wil ik. Het gaat toch om de schoen. Waarom staan ze allemaal zo netjes naast elkaar. Ik sta nooit met mijn voeten netjes naast elkaar.”

“Winkelen in díe winkel is het proberen op te vallen met je saaie karakter in de grijze stroom, wat niet kan als het niet écht iets persoonlijks is. Je saaie karakter proberen te compenseren met je kleding. Dat kan wel, maar niet als iedereen hetzelfde probeert met dezelfde kleding.”

Na nog lang te hebben gezeten liepen we nog even door de stad. Ik zag dat er een jongen zijn fiets wilde pakken, maar dat hij aan zijn jas werd gepakt door een jongen. Het was in een soort slopje, maar dan anders. Er stonden nog meer jongens om heen die bij die “evil” jongen hoorden. Alle mensen die erlangs liepen keken ernaar maar liepen snel door. Alles werd grijs en eng. Het voelde gewoon zo slecht, dat ik absoluut niet wist wat ik moest doen. Het voelde heel slecht dat ik ben doorgelopen met D. en L. Ik loop er nu al de hele dag aan te denken, het voelde gewoon niet goed.

Anyway. Ik moest weer met de bus terug naar huis. De ellende kan beginnen. Ik moest staan in de bus en als ik in de spiegel van de buschauffeur keek en mezelf zag, zag ik er slecht uit. Ik voelde me heel erg bekeken en keek af en toe de bus rond. Veel mensen keken terug, maar dat is natuurlijk omdat ik zo wazig de bus rond keek. Het voelde extreem ongemakkelijk. Er stond een meisje naast me van een jaar of 25. Het leek alsof ze onder mijn haar door probeerde te kijken, als of ze iets doorhad. Ik voelde me niet zo lekker en mijn maag dacht hetzelfde.

Alle stemmen die ik hoorde. Het was zó naar. De busrit duurde zo lang. Zó ontzettend lang. De stemmen die ik hoorde waren niet te verstaan, het was een rare taal. De enige woorden die er voor mij duidelijk uitkwamen waren woorden als “Vaag, raar, trein, bus, kijken.” En dan vooral het woord “Kijken”. Alle zinnetjes die ik hoorde hadden een echo, ik hoorde 2 keer iets onverstaanbaars, de héle tijd. Iedereen door elkaar. En ze leken het allemaal over mij te hebben. Ik voelde me echt ontzettend kut. Ik probeerde mijn gedachten te veranderen, het was niet leuk zo. Maar omdat ik nu alleen was, had ik niemand om die positieve energie naar mij uit te zenden. Het was een hel, ik wilde er uit maar dat kon niet. Ik wilde uitstappen en gaan liggen en blijven slapen tot ik gewoon weer wakker werd, maar ik zit in een bus met allemaal mensen die me raar vinden en me aankijken en ik kan er niet uit. Die stemmen die door mijn hoofd echode waren niet te houden. Het was extreem vervelend.

Toen ik uiteindelijk bij mijn ouders in de auto terecht kwam heerste er een ontspannende sfeer. Het was heel gezellig.

Ik heb nu lichte hoofdpijn en ga lekker slapen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2008, 22:04
Simson
Avatar van Simson
Simson is offline
Fantastische verslagen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2008, 13:00
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
“Kijk, allemaal groene kleuren mos op de boom. Misschien heeft Photoshop die kleuren wel van deze boom.”
Haha, prachtig. Tof verslag.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 04-01-2009, 04:58
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
4 onderweg
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 16:15
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
LSD, 1 zegel, volgens mij rond de 80 mg??

- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Eerste keer LSD, heb eerder paddo's op (golden lessons), xtc, hash en absinthe getript

- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Groot huis, ambiant muziek, lekkere bank, genoeg eten en drinken

- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Relatief onbekend, maar bekend genoeg om geen ongemakkelijk gevoel te kunnen opwekken

- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
gesabbeld

- duidelijk taalgebruik/structuur
ok

- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe

23, 85 kilo, grimheerschap



Naja, op de afgelopen D&A meet dus voor het eerst LSD gedaan. Aangezien ik uit eerdere ervaring had gemerkt dat er alleen iets fout gaat als er (veel) alchol in het spel in voorgenomen niet te drinken. Ik kom aan, is nog rustig, we lullen wat, luisteren wat muziek en blowen wat jointjes. Geen idee of dit voor iedereen verstandig is, voor mij persoonlijk is hash mijn 'regelmatige' drug, dus ging er vanuit dat dit in mijn geval geen kwaad kon.
Naja, rond een uur of 01.00 nam ik de zegel in, en tja, hoe vetter de drug, hoe groter de ramp qua innemen, want met een stuk papier in je bek zitten de hele tijd is dik naatje, maja, na denk ik 30 min was dat vieze stukje karton eindelijk wel en toen ik voor het eerst dacht dat er een zwarte kat in mijn ooghoek langsprong wist ik dat het begon. Het begon zoals eigenlijk de meeste drugs super rustig, en voor je het weet zit je er in. Tijd is er niet echt en doet er ook niet toe, mijn gevoel en wat ik allemaal binnen kreeg werd anders, maar zou nu niet meer weten in wat voor volgorde, toen wel trouwens. Ik kreeg heel 'bewust' de synthtische lading van het spul mee. waar ik met paddo's drang had naar zachtheid, natuur, bolvormigheid, en in zintuigelijke sensatie, kreeg ik met LSD een soort doorgeraved gevoel, alles was langwerpig, scherp, kill, leeg diep. Het leek een klein beetje op het moment dat je xtc effe iets te hard werkt, en je weet dat je rustigaan moet doen. Verschil met acid is dat dit gevoel uren door blijft gaan, maar je gaat nooit over dat randje van bad heen, ik bleef met duizend gemak erg rustig. Op dit punt is lsd een stuk rustiger dan paddo's, het raakt je wel diep, maar is ook 'fake' zoals bijvoorbeeld ook xtc, maardoor je een sterk gevoel vrij lang constant kan volhouden.
Maar los daarvan is lsd wel harder, want het gaat gewoon maar door, geen idee of de ubertrip muziek op de achtergrond de trip wat versterkte, maar dit lijkt me wel het geval. Het gevoel van de trip bleef redelijk het zelfde, maar schommelde een beetje tussen het gevoel van een jaren 70 hero party en van het plaatje wat ik hieronder post. Tijdens dit gevoel ben je feitelijk nergens mee bezig. Waar ik met paddo's aan het praten, kijken en knuffelen was, was ik nu alleen maar met de drie andere gasten eigenlijk alleen maar wat aan het mormelen, nergens naartoe aan het lopen, en op poging tot joints draaien na niets aan het doen, en gezellig dat het was Rond een uur of 07.00 denk ik liep het sterkste eruit en rond een uur of 10.00 was ik 'nuchter' genoeg om maar te bepalen naar bed te gaan. Had echt geen kater, niet brak, gewoon honger en verder ook nergens last van.

Dit was mijn 3e nieuwe drug (na paddo's en xtc) die ik in relatief korte tijd heb
ervaren(2008) en is mijn favo. Zal em zeker ooit nog wel eens sterker willen meemaken, en een keer in de natuur (in tegenstelling tot nu, met electronische muziek, glowstix en huis etc). Ook wil ik nog een keer candy flipping.
Door deze ervaring is mijn nieuwsgierigheid voor coke en speed inmiddels echt voorbij het nulpunt gedaalt, en denk dat als ik (en dat ziet er niet naar uit) niet aan pure amphetamine kan komen ik het nooit zal gebruiken, en das toch wel mooi meegenomen



Door mijn ervaring met paddo's was mijn drugsgebruik al redelijk veranderd, en is vooral de alcohol eruit gesleten, en ik heb het gevoel dat LSD het laatste setje zal zijn om alcohol toch de rug toe te keren. Niet dat ik er echt iets op tegenheb, maar als ik een lijstje maak is het een inferieure drug, die kwa voor en nadeelen onderaan komt te staan. LSD bovenaan, vooral door de controlle die je niet meer hebt, zonder dat je dingen gaat doen waar je echt niet achter staat. Als ik prijs er in meeneem komt xtc wel in de buurt, maar lsd heb ik toch wel erg hard in mijn hartje opgesloten

Enige nadeel is dat ik nieuwsgierig ben geraakt naar de drug die ik nooit kan en zal gebruiken


Laatst gewijzigd op 06-01-2009 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 16:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Goed verhaal. Jij hebt je wel vermaakt. Ik vraag me wel af wat je nooit kan en zal gebruiken?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 16:28
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
crack, christal math en hero sowieso, medicijnen, coke en speed liever niet
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 16:53
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Ik denk dat als je het in een andere setting neemt dat lege en killie gevoel ook wel kan omzetten is warm en naais en liefde. (niet dat die setting zo kil was, maar je snapt wat ik bedoel ) Candyflippen is echt echt een aanrader. Dat lekkere trippy gevoel maar met zoveel warmte en liefde en energie van mdma/xtc. Ik kan mijn eerste keer nog heel goed herinneren haha ,3

Je report is leuk geschreven trouwens, normaal schrijven veel mensen 'toen gingen we dit doen en dan dat en toen zag ik dat'. Je beschrijft meer het gevoel en alles, heel fijn
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 17:24
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb LSD en XTC gedaan. Deze gaat over LSD en de volgende over XTC.

Dit was de 4e keer dat ik LSD gebruikte. De vorige doses lagen tussen de 50 en de 200 microgram in. Vooraf heb ik getwijfeld over of ik 2 of 3 zegels zou nemen. Omdat ik niet zeker wist hoe sterk ze waren heb ik er uiteindelijk 1 genomen. Achteraf denk ik dat hij inderdaad rond de 80 microgram was. ^^ Om eerlijk te zijn heb ik er spijt van dat ik er geen 2 genomen heb.

Het was op dezelfde meeting bij mij thuis met een aantal mensen waarmee ik al eerder drugs gebruikt heb. Een relatief vreemde maar dat is de persoon die hierboven zijn report gepost heeft. We deden het met z'n vieren en er zat een persoon bij die relatief nuchter was. Van die 3 anderen hadden er 2 ook meer ervaring met LSD.

Rond een uur of 1 's nachts heb ik hem ingenomen en 10 minuten later was hij weg. Ongeveer 3 kwartier later begon het langzaam te werken. In eerste instantie voelde het een beetje vreemd maar dat zette langzaam door. Een half uur later werden alle kleuren en muziek op de achtergrond veel intenser en dat werd later alleen nog maar sterker. Daar heb ik dan ook een ruime tijd van genoten. <3 Het is heel jammer dat de hond de lavalamp kapot gemaakt heeft.

Toen ik weer bij kwam ben ik door het huis gaan lopen om met mensen te praten en te kijken hoe het met iedereen ging.Wat we precies allemaal gedaan hebben weet ik niet meer. Ik weet alleen nog dat het van het begin af aan helemaal nergens over ging.

We kwamen iedere keer uit op het draaien van een joint en ondertussen hebben we ongeveer 8 uur lang door de woonkamer gewandeld, gezeten, vragen gesteld en vragende antwoorden terug gegeven. Zoals gezegd ging het helemaal nergens over. Voor mijn gevoel was ik de enige die door had waar hij mee bezig was. Ik heb me dan ook heel goed vermaakt.

Rond 7 uur 's ochtends hebben we tosti's gemaakt wat het beste idee van de avond was. Rond een uur of 10 ben ik gaan slapen om om 5 uur 's middags weer wakker gebeld te worden.

Nu moet ik verder met opruimen. De rest van het verhaal tik ik morgen wel in elkaar en komt als totaal verslag in het meetingtopic te staan.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 17:31
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik denk dat als je het in een andere setting neemt dat lege en killie gevoel ook wel kan omzetten is warm en naais en liefde. (niet dat die setting zo kil was, maar je snapt wat ik bedoel ) Candyflippen is echt echt een aanrader. Dat lekkere trippy gevoel maar met zoveel warmte en liefde en energie van mdma/xtc. Ik kan mijn eerste keer nog heel goed herinneren haha ,3

Je report is leuk geschreven trouwens, normaal schrijven veel mensen 'toen gingen we dit doen en dan dat en toen zag ik dat'. Je beschrijft meer het gevoel en alles, heel fijn
Ik weet niet, natuurlijk is warm en liefde en rond wel fijn, maar de industrial fibe, een soort verheven combi tussen tekno en goa, maar dan in kleur en beeld ipv geluid

En maak me maar lekker zeg Nee, staat op 1 op het verlanglijstje, wat toch nog maar heel klein is
En shame van die snoepjes, met een beetje geluk komt het allemaal goed, heel goed
Met citaat reageren
Oud 06-01-2009, 17:32
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Gelukkig wammus, ik had toch nog een beetje een beeld wat er aan de hand was, xtc doe ik mrogen wel, is toch zo gepiept
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 11:15
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
Over een uur of 8 5 stuks, 3 relatief milde en 2 relatief zware

- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Xtc is mijn enige upper die ik gebruikt (regelmatig, tot nu alleen op goa/D&B/tekno etc etc feestjes), in het dagenlijks leven zelfs bijna geen cafeine etc.

- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Groot huis, ambiant muziek, lekkere bank, genoeg eten en drinken

- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Relatief onbekend, maar bekend genoeg om geen ongemakkelijk gevoel te kunnen opwekken

- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
geslikt

- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe
23, 85 kilo, grimheerschap


Tja, xtc is eigenlijk een stuk 'simpeler' dan lsd, dus dit zal maar een klein reportje worden Dus gebruikt op de 2e dag. Mijn ervaringen met xtc en alcohol dusdanig matig dat ik dit niet te vaak wil doen, dus deze avond geen alcohol gedronken. De reden dat alcohol en xtc niet lekker werkt is omdat als je eerst veel zuipt en dan een pil neemt het heel moeilijk te voorspellen is hoe hij precies valt, en als je erna gaat drinken je eigenlijk kan drinken tot je er bij neer valt, en het het trip gedeelte vooral teniet doet.
Maja, was de eerste keer op een huisfeestje, en eigenlijk ook de eerste keer dat ik de drug zonder visuele stimulans heb ervaren. We begonnen rond een uur of 20.00. Het begin effect blijft, na een minuutje of 20 (hang natuurlijk extreem van de pil af) begin je warm te worden, een soort voldane gloed. Je krijgt zin in dingen waar je normaal niet zo snel aan zal toegeven (hele open gesprekken voeren, mensen knufffelen, een close band opbouwen met mensen die je pas net kent of zelfs alleen ziet staan op de dansvloer of aanstoot). Snel hierna krijg je meer energie(hang ook weer extreem af van wat voor pil) en wil dansen, lopen, dingen doen. Leuk was om te zien dat de eerste dag van de meet er de helft zoveel mensen waren, en alle plekken vol, 2e avond, toen een groot deel xtc had gebruikt, was er altijd plek en was het hele huis nonstop in beweging. De toch grote hoeveelheid van 5 zat niet in de planning, had tot afgelopen zaterdag nooit meer dan 2 (sterke) gehad. Dit komt denk ik omdat er (voor mij in ieder geval) een groot verschil zit tussen xtc gebruiken in een uitgaans gelegenheid en een huiselijke situatie. Waar je bij het uitgaan nonstop beweegt, veel stimuli ontvang (die door de xtc worden verhevigt), en meer bloot staat aan temperatuur, heb je in een huis alle comfort, beetje chillen, waardoor het naar mijn gevoel zonder te ver te gaan, of uberhaupt maar in risico gebied te komen, 5 stuks genomen konden worden. Voor de rest was het gewoon een top avond, iedereen was de hele avond met elkaar in de weer, praten, knuffelen, voor elkaar zorgen. Hoe slecht het ook in eerste instantie klinkt, er is geen betere ijsbreker dan xtc. Waar veel drugs je je vooral in jezelf keert, buiten jezelf of op jezelf, gaat het met xtc om de mensen om je heen. Met mensen die je een paar uur kent voel je een sterke verbondenheid, je houd oprecht van ze en iedereen sprak dat ook de hele tijd uit, in spraak of gebaar. Het rare is dat het geen fake gevoelens zijn, je meent ze echt. (heb zelf nooit xtc gebruikt tussen mensen die ik echt niet mocht, dus kan hier geen uitspraken over doen). Langzaam gingen mensen 1 voor 1 in de mellow out, waarin je je wel fijn voelt, maar los van effe duf voor je uitkijkt verder geen behoefte hebt aan iets, en uiteinelijk viel iedereen toch redelijk vroeg in slaap

Maar het was bij lange na niet mijn beste xtc ervaring, het was absoluut een topavond, maar zonder een bas door je lichaam te voelen gaan, het licht van de dansvloer op je te nemen en gewoon met vreemde uit je dak te gaan geeft xtc toch niet wat het kan geven. Het is en blijft eigenlijk gewoon de ultieme party drug
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Het rare is dat het geen fake gevoelens zijn, je meent ze echt. (heb zelf nooit xtc gebruikt tussen mensen die ik echt niet mocht, dus kan hier geen uitspraken over doen).
Ja daar ben ik het wel mee eens...zoals een van mn beste vrienden in een heel goed gesprek - allebei zwaar onder invloed van xtc - eens tegen me zei: het is niet dat ik dit nu vertel omdat ik pillen op heb, maar nu komt het er eindelijk eens uit.
Citaat:
Maar het was bij lange na niet mijn beste xtc ervaring, het was absoluut een topavond, maar zonder een bas door je lichaam te voelen gaan, het licht van de dansvloer op je te nemen en gewoon met vreemde uit je dak te gaan geeft xtc toch niet wat het kan geven. Het is en blijft eigenlijk gewoon de ultieme party drug
Dat klopt Er kan niks op tegen het compleet uit je dak gaan op de dansvloer, terwijl je de muziek door je hele lijf voelt, terwijl je met allemaal andere onbekenden staat te dansen, terwijl je de schitterende lasershow aanschouwt. Zelfs een thuisfeestje met de juiste mensen vind ik nog niet vetter
Met citaat reageren
Oud 07-01-2009, 23:48
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Op de zaterdag van de meeting heb ik XTC gebruikt. In totaal heb ik 5 pillen geslikt verdeeld over de avond. Dezelfde hoeveelheid als Metroid ^^ en ook in hetzelfde tijdsbestek.

Ik heb een keer eerder pure MDMA gebruikt. Dat was op Lowlands. Toen had ik 90 miligram. Ik ben 23 en weeg ongeveer 65 kilo.

We begonnen rond een uur of acht. Toen we een half uurtje later onderweg waren naar de shop belde m'n moeder en zoals je nu al denkt begon het toen te werken. Toen ik uitgepraat was waren we op weg naar huis en ik merkte dat ik sneller ging lopen dan normaal. Ik had een beetje het gevoel alsof ik op een wolk liep. Vooral heel zweverig. Al snel waren we thuis en toen begon het echt te werken.

Ik had verwacht dat het anders zou zijn dan pure MDMA maar dat viel best mee. Ik heb deze keer gelukkig niet gekotst. Alles was heel fijn, ik praatte tegen iedereen alsof ik ze al jaren kende (wat op veel forumcontact na niet zo is) en ik had eens in de zoveel tijd het gevoel dat er een motortje in m'n hoofd opnieuw gestart werd. Ik ben niet zo'n knuffelaar dus ik heb geen mensen omhelsd. Ik vond het wel heel fijn dat mensen het bij mij deden. In tegenstelling met MDMA heb ik deze keer geen 30 kauwgompjes weggekauwd. Wel heb ik heel veel joints gerookt die uiteraard ook heel fijn waren.

Na ongeveer 2 uur merkte ik dat ik over de piek heen was. Het was echter zo fijn en gezellig dat ik besloot er nog een tweede bij te nemen. Toen was zogezegd het beest in me los en ben ik uiteindelijk doorgegaan tot ik niet meer verder kon (dat waren er dus 5). Het gevoel en dergelijke veranderde niet. Het kwam alleen opnieuw terug.

Ik heb een geweldige avond gehad en had eigenlijk niet verwacht dat ik zo snel in slaap zou vallen. Uiteindelijk ben ik om 7 uur op de bank in slaap gevallen. Om 10 uur werd ik weer wakker en ben ik door het huis gaan zwerven op zoek naar een betere slaapplaats. Die vond ik in een bed waar ik om 15 uur weer wakker werd. Toen was iedereen behalve de persoon die naast me lag weg en besloot ik verder te gaan slapen. Ik werd om 20 uur weer wakker en toen was het uitgewerkt. Ik was compleet brak en ben om 12 uur weer gaan slapen.

Ik kon tot 2 dagen later geen hap door m'n keel krijgen (ik heb het ook niet geprobeerd). Toen kreeg ik honger en kreeg de tip om cup a soep te gaan drinken. Ik heb er een paar sneetjes brood bij gegeten en dat ging prima. Wel heb ik tot gisteravond moeite gehad met slapen. Ik weet niet of het hierdoor komt maar opvallend is het wel.

In ieder geval heb ik een geweldige avond gehad. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Volgende keer wil ik het op een feestje doen. Het gaat nog wel even duren (op z'n vroegst eind februari) want ik wil er geen gewoonte van gaan maken om een pilletje te slikken voor wat extra gezelligheid enzo.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 00:12
Verwijderd
sowieso is het voor de ervaring beter om er een maand of twee-drie tussen te laten zitten
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 00:27
Verwijderd
Klinkt tof, Wim Kom je mee als Zowie, Pannetet, Harry, mn vriendje en ik feestje gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 09:23
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
sowieso is het voor de ervaring beter om er een maand of twee-drie tussen te laten zitten
You make it sound like it easy


En wim, pas op, feestjes werken zeer verslavend, weet waar je aan begint
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 12:48
Verwijderd
Citaat:
You make it sound like it easy


En wim, pas op, feestjes werken zeer verslavend, weet waar je aan begint
is t ook , als ik de 31e naar een DnB ffeestje ga 9 (kans is groot) dan is het al weer 2.5 maand geleden sinds de laatste keer (ilovetechno)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 19:17
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
kwartje (goeie) acid en 1 1/2 mitsu (met pauze van 2 1/2 uur. O ja, en veel hasj, en 1 biertje

- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
XTC regelmatig, 2 keer acid

- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Laatste feestje op de stubnitz, goa/psy/breakbeat en D&B

- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Met een paar bekende en minder bekende vrienden, en een hele goeie vriendin van me.

- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
Geslikt/gezabbeld

- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe
23, 85 kilo, grimheerschap


Was hier erg nieuwsgierig naar, en laatste feestje in de stubnitz leek me wel een goeie reden. Had wat navraag gedaan en had begrepen dat de XTC de overhand had, en dat het op een feestje redelijk veilig zou zijn. Eerst de mitsu ingenomen en 10 min later eerste kwartje acid in mijn mond gedaan. Was van plan nog een kwartje te nemen en misschien zelfs nog 1 als het lekker ging, maar heb hier vanaf gezien. Weet niet precies wat eerst inkickte, maar was van compleet nuchter binnen 30 minuten na het innemen van de mitsu wappie. Eerste wat me opviel is dat alles minder warm werd dan met alleen xtc, muziek was minder zwoel en mijn lichaam wat lomer. Door de 'naakte' tonen was de muziek wat harder en agressiever dan ik gewend was. Wel was het gevoel wat in mijn lichaam zat lekker, want de liefde van XTC hield ik, maar met een stuk minder behoefte iets te doen, los van wappie zijn Zo voelde ik me tot 2 uur na inname, en toen ging het fout. Ik stond te roken en zat wat voor me uit te turen naar 4 van die typisch volendamse cokeheads. Vervolgens kwam er een vrouw aan die vroeg of ik mijn peuk uit wilde maken, terwijl er naast me openlijke coke werd gesnoven, en toen ging ik malen. Vorige keer acid geen seconde echt diep lopen nadenken, maar nu begon ik, en kon niet meer stoppen. Door mijn acid piek kreeg ik ook ineens de sfeer extreem erg mee (terwijl met XTC eigenlijk alles mooi is), en aangezien er redelijk veel speedhoofden waren en ook wat cokehoofden trok ik de sfeer echt niet(kan die lui sowieso voor geen meter uitstaan, laat staan in een trip)
Vervolgens ongeveer een uur alleen maar lopen denken hoe al die onschuldige XTC hippies in het land der verrotheid van de speed waren beland, en de rave scène als een soort bad waar je schoon in begint en in het putje eindigt. Na een uur kwam ik gelukkig een andere stinkhippie tegen die de sfeer veels te grimmig vond, en had dat blijkbaar nodig weer de ouwe te worden. Vervolgens gewoon mijn XTC energie licht trippend eruit gedanst en na een chille after tukken.

Wat me vooral opviel is dat bij mij de XTC overheersend was als het ging om energie en warmte in je lichaam, maar dat de acid de baas was als het ging op visuals, geluid en licht, maar ook gedachte en gevoel. Vooral dit laatste had ik niet verwacht, ik had veel eerder gedacht dat ik een XTC trip zou hebben, maar dan met een mellow trip achtergrond. Ik zal dit zeker weer doen, maar dan sowieso in de buitenlucht in de zomer op een feestje, of gewoon rustig op een feestje thuis, niet meer in grimmige ondergrondse toestanden
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 16:14
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
1 1/2 zegeltje, 135 micg volgens gast van wie ik het had, en zou me niets verbazen als dat waar was

- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
2 keer acid

- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Thuis, samen met een goeie vriend van me, veel dekens, fatboys, in trainingsbroek, sloffen


- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
gezabbeld

- eventueel je leeftijd, gewicht, sexe
23, 85 kilo, grimheerschap


Afgelopen dinsdag met een vriend van me lsd gedaan waar ik al goeie verhalen over had gehoord. We waren woensdag allebei vrij dus leek het ons wel handig het dinsdag avond in te nemen. 22.15 eerste zegeltje genomen, gewoon relaxed op bed gezeten, lekker warm, en aangezien ik vorige trip zin had in blowen maar niet zo goed kon draaien deze keer maar na innamen begonnen met jointjes draaien. We hadden er 6 gedraaid en dat leek ons wel goed, maar wilden em eerst nuchter afwachten voor we erbij gingen blowen. Trip begon met een lichte tintelingen die steeds sterker werden, maar heel rustig opbouwden, dat begon rond 22.45 gok ik zo. Om 23.15 kwamen we op het geweldige plan nog maar allebij een halfje te nemen, en terwijl we daar mee bezig waren begon de trip echt. eerst nog rustig, gewoon wazig en fijn. De 'golven' die ik de eerste keer niet zo extreem sterk had gevoelt waren nu volop aanwezig en waren sneller. Sta je met zijn tweeën eerst hard te trippen in je kamer, 5 min later weer rustig, zo rustig zelfs dat je er aan denkt nog wat te nemen, en weer 5 min later ga je weer hard. Dit gevoel duurde van 00.00 tot 04.00. Had nog nooit echte visuals gehad, dus was verbaast dat toen ik iemand wilde smsen en de kikker op de achtergrond van mijn telefoon een beetje 'wobbelde' en de wolken daarachter voorbij trokken. Effe later stoten ik de fles water om en was er ineens een mini waterval ontstaan, toen ik voelde en ik maar een klein beetje water voelde snapte ik dat ik dat ik blijkbaar visuals had. Niet alleen de kikker en tapijt, maar ook de pokemon knuffel, de lava lamp, gordijnen en deken bewogen. In eerste instantie waren ze erg heftig voor de geest, en was ik blij na een korte visual weer effe bij te kunnen komen. rond een uur of 04.00 kregen we weer gesprekken die uberhaupt ergens over gingen en hadden we het over die visuals en hoe je die ook kunt opwekken enzo, wel jammer dat ik toen nog maar 2 uur af en toe een visual kreeg, want ze zelf sturen is ook wel heel erg vet. Vanaf 04.00 nam ie af en namen we aan dat de trip wel redelijk snel voorbij zou zijn. Dat was ie niet, we hebben nog tot 09.00 liggen chillen en trippen, goeie gesprekken gehad, en toen ben ik maar mijn best gaan doen te slapen omdat ik het gewoon niet meer trok, was moe en wilde slapen. de golven waren toen nog wel aanwezig, maar veel trager. Wakker om 13.45 en nog de hele woensdag wazig geweest, hele erge moodswings, zo wilde ik naar de AH, sjaggie roken, geen zin meer om naar AH te gaan. Duizend veel eten halen bij de AH, kom je thuis, geen trek, en dat soort dingen.

Voor de rest tijdens de trip veel muziek van mijn vader geleend, zoals jimmy hendrix, black sabbath, led zeppelin, pink floyd etc. Tijdens mijn vorige trip merkte ik dat het heel synthetisch voelde, en was nieuwsgierig of het door de muziek en de wat warme kleuren in mijn huis zou afnemen, maar dat deed het niet De muziek was wel relaxed, voor pink floyd, maar merkte dat elektronische muziek eigenlijk met elke drug het lekkerst en drug versterkend is, heb mijn hardste trip gedeelte dan ook gehad met aphex twin.

conclusie: nu definitief mijn favo drug, en wil volgende keer toch meer de visuals induiken zoals die vriend van me deed (die heeft mij zien veranderen in een trol, heeft een berg beklommen (mijn kast) en was (weer) bang dat de badkamer hem op ging eten toen ie te lang naar de muren bleef kijken). Ook lijkt het me super dan in de openlucht te doen, liefst op een buitenlucht festival/feestje (maar dan niet iets als lowlands, in ieder geval niet hard trippen)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 21:09
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Heb 'm gisteren zwaar gespaced op een paar paddenstoeltjes en wiet met herbs ipv tabak, dagga en passiebloem, was heftig voor die paar paddestoeltjes, als ik t op een rijtje krijg komt er een report hehe.
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 01-03-2009, 13:28
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
ik loop een tripreportje achter, maja, blijf schrijven

in de zomer wel voor het eerst 2cb, in de duinen bij haarlem, doen, en met een goeie vriend LSD in de zomer, en nu zijn we al bezig muziek bij elkaar te zoeken, fijn
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 15:19
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Zo... heb afgelopen vrijdag een ayahuascaceremonie gehad, en zaterdag een peyote ceremonie. Een intensive-weekend duidelijk. Het was super intens, heel moeilijk en zwaar maar het was alles waard. Ik heb een tripreport gemaakt maar ik denk niet dat scholieren de plek is om hem te posten vanwege de zweverige en persoonlijke inhoud. Dus als er mensen zijn die er oprecht in geintresseerd zijn mogen me altijd even PM'en
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 18:15
Verwijderd
ervaring: hiervoor 4 x paddo's gedaan, verder vaak xtc etc
maaginhoud: slechts om 11.30 een eierkoek en om 17.30 een paar frietjes
state of mind: chill, zin om te trippen, lekker de tijd, zat wel redelijk in mijn vel
plaats: lekker bij een goede vriend van me in huis, ouders weg
gezelschap: 2 vrienden van me, tripten niet mee, hadden speed op ;p
wat: één doosje (volgens het doosje twee porties) truffels/philosopher's stones/sclerotia

Eindelijk weer eens trippen! In Amsterdam een doosje truffels gekocht, 15 gr sclerotia, ook wel philosopher's stones genoemd, space rockets volgens het doosje.
Affijn, om 18.45 het doosje leeggegeten, behoorlijk smerige smaak. Even op zijn kamer gezeten, beetje computeren enzo, filmpjes kijken, en een joint gedraaid. Na een kwartiertje zijn we buiten een rondje gaan lopen. Joint opgerookt en ik begon al vrij snel wat te voelen. Die joint hielp blijkbaar wel een beetje. Ik kreeg een vaag gevoel in mijn hoofd, een beetje drukkend, zwaar, maar wel gewoon chill. Een klein half uurtje na inname zaten we beneden in de woonkamer tv te kijken en toen begon alles een beetje. Laat maar komen!

Zoals altijd kwam het gevoel rustig op, ik kreeg een licht gevoel in mijn lichaam, huid/vingers begonnen anders aan te voelen. Ook alles in de kamer begon een beetje te bewegen, golven, alles werd groter en kleiner. We zijn nog even tv blijven kijken en de effecten werden steeds heftiger.
Rond een uur of 8 gingen we nog eens even boven op de computer en toen ik naar boven liep werd alles ineens nóg heftiger. T. (die jongen waar we bij thuis waren) heeft een redelijk drukke kamer, niet opgeruimd enzo, veel posters/flyers aan de muur, en toen ik binnen kwam stond ik wel even van wtf O_O....woow...druk, haha. Gevoelsmatig stapte ik even uit de kamer en keek net om het hoekje zijn kamer binnen. Alle flyers aan de muren waren aan het bewegen en golven en er kwamen ook allerlei kleuren in. Maar daar was ik snel aan gewend en liep zijn kamer in. Die zag er behoorlijk space it, veel kleurtjes enzo, maar wel vet om naar te kijken. Tot nu toe waren het vrij veel visuals en wat minder vreemde denksprongen, maar ik vond het wel chill.

Ik probeerde nog een joint te draaien, maar de wiet lag op een bureau. Ik hallucineerde echter zo veel dat ik allemaal blinkende groene spikkeltjes op het witte tafelblad zag en ik kon de wiet dus ook helemaal niet meer vinden. Die joint is ook niet meer gelukt...
N. (3e jongen) draaide hem, en hij en ik gingen hem buiten oproken. Het was echt kutweer, flink koud en het regende, niet chill, dus snel opgerookt en weer naar binnen. Toen ik boven op zijn kamer kwam spacede ik hem ongeveer het hardst (qua visuals dan). Overal kleuren door m'n beeld, patronen in de muur, letters op zijn laptop waren niet meer te lezen. Metroidminded was toevallig op msn maar het msn gesprek kostte nogal wat moeite, hehe. Typen ging wel verbazingwekkend goed, dat dan weer wel.

Mijn vaste vriendengroep was bij een optreden van een paar hiphopgroepen in een cultuurpodium in Vlissingen. Omdat ik totaal geen moeite had met drukte of harde muziek besloot ik maar naar hen toe te gaan. Na een stukje fietsen en even zoeken vond ik dat zaaltje. Ik kwam er vet lijp binnen, B. en Y. moesten me helpen met jas ophangen enzo. ;p De visuals waren nu bijna allemaal over, maar in mijn hoofd ging het juist alleen maar harder. Eenmaal binnen in dat zaaltje was er een of andere groep aan het optreden. Normaal luister ik nooit hiphop, maar ik vond het nu supervet. Hoewel ik lekker tegen alle waarschuwingen en slimme voorbereidingen bezig was (door de kou/wind daar naar toe, drukke mensen, moshpit soms op de dansvloer, harde muziek, geen bekende omgeving) vermaakte ik me prima. xD

Die hiphop was wel chill, lekker harde bass, niet te snelle muziek. Ik kon helemaal opgaan in de muziek, lekker dansen, af en toe gewoon met m'n ogen dicht en los gaan. Ondertussen gingen de gedachtes in mijn hoofd maar door en door. Ik dacht over van alles en nog wat, over hoe chill dit eigenlijk was, hoe weinig of het uit maakt hoe je er uit ziet, naar welke muziek je luistert, hoe je uit je dak gaat. Vrijdagavond stond ik op een hardcorefeestje, nu bij een paar hiphop groepen. Redelijk apart, maar daarom juist erg wreed. Ik dacht ook erover dat ik nu wel eigenlijk aan het denken was, maar denken, hoe kan dat? Hoe gaat dat? Kan je ook op andere manieren denken? In ieder geval, wreed lijpe gedachtes en de trippers hier zullen het ongetwijfeld herkennen.

Zo af en toe ontstond er op de dansvloer een wrede moshpit, en ik vond het maar vreemd, al die agressieve mensen. Zo zonde voor iedereen die viel haha. Ik snapte het niet, ik had meer zoiets van aah ga gewoon rustig uit je dak veel chiller. Maargoed, dat hoort er blijkbaar bij ;p
De trip werd een beetje rustiger en de paddo's begonnen langzaam uit te werken. Alleen elke keer als ik nog een joint rookte of een biertje dronk kwam het gevoel in m'n hoofd weer terug. Het was inmiddels al 0.00 geweest, en was behoorlijk moe. Nog even in het zaaltje gestaan waar een andere groep aan het optreden was, en ik stond heerlijk, rustig, stil, van de muziek te genieten.

Om half 1 ben ik weggegaan daar en na een kutte fietstocht met veel tegenwind was ik drie kwartier later thuis. Redelijk moe; snel gaan slapen.

Al met al toch nog redelijk lang bezig geweest, van 19.00 tot 1.30 eigenlijk. Behoorlijk harde trip gehad, zowel visueel als psychisch. Aanrader

Laatst gewijzigd op 29-03-2009 om 18:25.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 22:37
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Al trippend een tripreport schrijven

Waar: Ruigoord
Wat: LSD en 4fluoramfetamines

Ik wil eerst en vooral zeggen dat mijn verstand en verantwoordelijk nadenken ergens nog ver weg ligt te verkommeren op een groen grasveldje naast een kerk, ik ben bij deze niet verantwoordelijk voor het ranting wat na deze mededeling kan komen. Einde mededeling.

Het begon eigenlijk een week geleden al, tijdens een enorm intens maar prachtig weekend met vrienden bij de sjamaan. Enorm veel processen kwamen in gang, waarvan ik nog steeds niet weet welke nou nog bezig zijn en welke afgelopen. Maar toen vonden we het toch een leuk idee om met een grote groep naar Ruigoord te gaan, wat voor ons bijna-allemaal een ruigoord-ontmaagding was, en voor sommigen zelfs een goa ontmaagding!
Ik wist dat er drugs gingen zijn, en veel zelfs, maar ik hoopte dat mijn hoofd eventueel nog verstandig ging doen en het bij cola ging houden.

Maar natuurlijk kon het dat weer niet, je kent dat wel denk ik... Of niet? Dus voor ik het wist zaten er lsd en 4fluoramfetamines in mijn hoofd, en ik moet je zeggen dat dit een beste sprong is van plantenceremonies naar zulk een chemische plateaus.

Maar ik kan je zeggen, dat zelfs dié dingen je lessen kunnen brengen waarvan je ze nooit had kunnen dromen.

Al sinds ik jong ben klampte ik mij gevoelsmatig aan mensen vast in de hoop dat ZIJ mij beter konden laten voelen. Natuurlijk wist ik dat dat niet kon, of heel kort, maar toch bleef ik me vastklampen, met vleeshaken, in mensen die tegen beter weten in mij een helpende hand aanboden.

Maar deze nacht ben ik door alle lagen van waanzin heen geweest, van hier tot de zon en terug, drie keer rondjes gedraaid rond de derde maan van venus en dan nog even de regendans gedaan voor de kerk van Ruigoord in afwachting tot het ochtendgebed. Maar ik heb het –zelf- gedaan, alleen. Voor de eerste keer heb ik hier zelf voor gekozen én heb ik mijn eigen verantwoordelijkheid gedragen voor mijn eigen geluk in plaats van het laten af te hangen van anderen. Ik heb waanzin doorstaan op mijn eigen benen!

__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 16:22
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Goed om te lezen dat die truffels zo nice waren, voor de rest natuurlijk een super herkenbaar verhaal
Citaat:
en ik vond het maar vreemd, al die agressieve mensen. Zo zonde voor iedereen die viel haha. Ik snapte het niet, ik had meer zoiets van aah ga gewoon rustig uit je dak veel chiller.
Haha, nog effe en boot komt er achter dat hij eigenlijk een hippie is

En cheryl, klinkt super relaxed allemaal
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 16:23
Verwijderd
boot de hardcore hippie
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 22:00
Verwijderd
haha
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 20:25
m!ke
Avatar van m!ke
m!ke is offline
[SIZE="1"]
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt: Philosopher Stones, 3/4 portie + Hasj & wiet
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt? Eerste ervaring met paddo's/truffels
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook: Verschillende locaties visvijver, Nieuwbouw wijk, thuis op het terras
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden? 2 vrienden
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz) Opgegeten
- leeftijd, gewicht, sexe: 17M, 71 kilo


10 Uur
Eindelijk waren ze daar, de kleine doosjes psilocybe truffeltjes!
Ik had me eigenlijk altijd al afgevraagd hoe die dingen zouden ruiken wel.. naar niets dus.
Boeit niet, met z'n drieën opgegeten echt wel lang op zitten kauwen en de smaak was echt wel vies maar we hadden er allemaal zo lang naar uitgekeken dus zonder moeite naar binnen verwerkt.
Na ze te hebben opgegeten hebben we allemaal ad fundum een blikje ice-tea opgedronken maar die verdrong de smaak maar heel even.

Nu dat achter de rug was zouden we ergens naar toe gaan om te verblijven tijdens de trip,
De keuze van ons alle drie was de visvijver een kilometer of 2 hier vandaan, een erg mooi gebied maar wel met huizen er rond.
Zo gezegd zo gedaan met 3 op een honda rebel

Daar aangekomen rookten we wat sigaretjes en praten een beetje over onze verwachtingen, we merkten wel allemaal dat alles veel scherper was na ongeveer ongeveer een half uurtje de truffeltjes geconsumeerd te hebben. We besloten om ergens anders te gaan zitten, op een brugje in het midden van de vijver alles leek zo helder en de maan had een enorm mooie schijn iets waar ik eigenlijk nooit aandacht aan bestede maar nu leek het opeens zo mooi allemaal, en zo scherp! Als ik naar een muur keek zag ik niet echt de muur maar meer de bakstenen enorm moeilijk om uit te leggen

11 uur
We besloten maar om ergens anders naartoe te gaan want we hadden het een beetje allemaal al gezien, dus gingen we op pad naar een nieuwbouw wijk wat verder op, een enorm grote bouwwerf zeg maar, we zaten daar op een paar paletten waar de ene lachkick na de andere kwam! hier hebben we een groot aantal jointjes gerookt die echt heel goed holpen! Iedereen kreeg wel rare patroontjes voor hun ogen als ze dicht waren heel vet

Toen begon het eigenlijk allemaal,
ze sloegen keihard in! T. begon wartaal te spreken met lachgeluidjes ertussen! je hoorde wel de klinkers maar kon er niet echt opmaken wat hij zei, terwijl H. rustig voor zich voor staarde en zich 'één voelde met de natuur'. Ik vond het wel eens tijd voor een hasj joint te bollen was er niet echt tot in staat.. ik probeerde wel maar het lukte niet zo goed toen ik hulp kreeg van H. die al een dikke 10 minuten niets meer had gezegd leek het opeens allemaal weer zo logisch. Opgerookt, en heel lang heel raar gepraat, dingen begonnen te vervormen en ik zag letterlijk bliksem voor me. Alles had ook een sepia tint en een blauwe schijn er rond..

12 uur

T. was verdwenen en we hoorden rare geluiden uit een van de huizen die leegstonden..
We gingen naar binnen terwijl we T. hoorde huilen en lachen tegelijkertijd! We verstonden nog altijd niet wat hij zei tegen ons maar vonden het wel allemaal heel grappig

1 uur
Hier over kan ik eigenlijk niet veel vertellen, want ik weet er niet veel meer van. We waren allemaal heel erg aan het lachen en ik had ook wel nog een soort van visuals om de 10 minuten een beeld dat blijft haperen een witte rode blauwe lijn die opeens voor mijn ogen verschijnen, later op de avond kreeg ik ook nog veel visuals als ik gewoon naar mijn handen keek, kettingen die er rond waren en dergelijke.

2 uur hier voelde ik dat het een beetje aan het uitwerken was maar nog steeds goed voelbaar was, vond het leuk want ik had het een beetje gehad.
Nog 2 uurtjes jointjes gerookt en gepraat met T. & H. over de ervaring van de voorbij avond. Het was geslaagd!

Wat ik er nog wil bij zeggen we hadden er allemaal Enorrrme pepogen van! Reuzachtige puppillen en nog héél erg lacherig, en mijn tuin leek op een groot rooster!

Reminders voor volgende keer:
- Thee zetten van de truffels, want de smaak was wel erg vies
- Soort van muziekinstallatie meenemen
- Combineren met wat een beetje pep, als dit verstandig is?


The end
__________________
I'm switching my mind back into freak mode
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 21:11
Verwijderd
Citaat:
- Soort van muziekinstallatie meenemen
- Combineren met wat een beetje pep, als dit verstandig is?
ja muziek is inderdaad erg chill, lekker space en als je geluiden anders waarneemt is het sowieso al vet om naar te luisteren. speed erbij zou ik niet doen, ik denk dat het opgejaagde, speedy, hardgaan effect echt niet chill is erbij. en ik denk ook dat het veel overheerst. als je wilt hippieflippen zou ik wat mdma nemen, liefst kristallen, dat komt wel een beetje overheen qua spaceheid enzo maar ook weer niet teveel want dan overheerst het teveel. ik had in mijn trip overigens ook vrij veel zin in een pilletje, gewoon, dacht dat dat wel chill zou zijn

maar leuke trip zo te lezen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 12:36
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt: Philosopher Stones/ halve portie, wiet
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt? Eerste ervaring met truffels
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook: in het stadspark, later thuis
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden? eerst met 1 vriend van me, later nog een 2e erbij
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz) Opgegeten [en de wiet gesmoked]
- leeftijd, gewicht, sexe: 21V 57kg

het is alweer 3 weken terug, maar het was súper lekker weer. ik zou net beginnen met studeren voor statistiek toen ik gebeld werd. of ik zin had in een blowtje vroeg S.
vond ik een prima idee want dan kon ik 's avonds [er stond regen gepland na 5en] leren.
S. zou me thuis ophalen, en we zouden naar de shop fietsen maar S. had uiteindelijk een ander voorstel; truffels.
Ik heb geen ervaring met truffels maar ik heb al wel 2x gepland om het te nemen die uiteindleijk alle 2 in de soep liepen. dit leek me dus een mooie kans met dit mooie weer =)

ik had 's morgens een klein beetje cruesli met yoghurt gehad, en we hebben om 13.00 een halve portie beiden opgegeten met vanille vla. Ik vond de truffels een beetje naar walnoten smaken, dus niet vies. de nasmaak was wat bitter, maar ik vond het niet erg vies. S. daarentegen ging bijna over zn nek zo smerig vond hij het.

we hebben nog een mini-jointje gesmoked na het eten van de truffels en daarna zijn we in het gras gaan liggen op een heuvel in het zonnetje.
ik voelde na een halfuur mezelf wat lacherig worden, en ik heb in het uur daarna echt heel veel gelachen om niks, verder geen visuele effecten. het lachen voelde heel grappig, omdat het echt 'vanzelf' kwam, ik hoefde er niets voor te doen en het hield zichzelf instand.
Ik heb het in ieder geval anders ervaren dan een lachkick tijdens het smoken.

2uur na inname zijn we naar huis gegaan omdat er verder niets gebeurde en ik ook wel thuis wilde zitten om een jointje te smoken.

Thuis aangekomen ging ik op de bank zitten en toen hebben we jointje gerookt, gelíjk daarna voelde ik mezelf súperslap, alsof ik heel flexibel was maar tegelijkertijd heel zwaar.
Aan de ene kant voelde ik me dus heel licht en flexibel, maar zodra ik mijn armen omhoog wilde tillen was het enorm zwaar.
S. moest nog steeds om van alles lachen, de tranen over zijn wangen bleven ook maar komen ondanks dat hij vaak ook stopte met lachen, om 5 minuten later weer in herhaling te vallen en niet meer bij te komen.

het mooiste wat ik heb ervaren kwam aan het einde ongeveer van de trip; ik heb een schilderij op mijn muur hangen dat uit 4 grote vlakken bestaat, ieder vlak bevat 1 basiskleur en ze hangen in een vierkant [er zitten geen lijsten om de vlakken heen, en mijn muur is donkerblauw]: blauw naast roze en daaronder geel naast groen.
binnen deze vlakken zijn de contouren van 2 gezichten [van mij en vriendin] zichtbaar die in de verschillende shades van de basiskleur te herkennen zijn.
Wat er gebeurde was het volgende: de 4 vlakken trokken naar elkaar toe, en het leek heel erg alsof de gezichten en de vlakken golfden. door de golfbeweging leek het ook net alsof de gezichten steeds veranderden.
Het was heel spacend om naar te kijken maar het duurde helaas maar 15 minuten..

daarna voelde ik me alleen maar heel slap en nog steeds lichtelijk lacherig..
voor het avond eten [17.45] was de trip ten einde.

achteraf gezien vind ik het veel geld voor weinig beleven. ik denk dat wanneer je 1 hele portie neemt je wat langer en intenser onder de pannen bent, maar dat weet ik niet zeker.
de vriend S. heeft de volgende dag nog een heel bakje geprobeerd samen met een andere vriend en vertelde dat er niets anders was dan eerder alleen dat het langer duurde.

ik denk dat ik meer benieuwd ben naar de échte paddo's, dat word dus een growkitje halen
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 14:19
Verwijderd
Citaat:
achteraf gezien vind ik het veel geld voor weinig beleven. ik denk dat wanneer je 1 hele portie neemt je wat langer en intenser onder de pannen bent, maar dat weet ik niet zeker.
de vriend S. heeft de volgende dag nog een heel bakje geprobeerd samen met een andere vriend en vertelde dat er niets anders was dan eerder alleen dat het langer duurde.
mja blijkbaar verschilt het toch nogal veel per persoon. zoals je hierboven kunt lezen had ik dus wel een redelijk heftige trip en daar vond ik 17.50 geen verkeerde prijs voor een bankje bakje alleen op eten scheelt wel veel, hoewel het niet verstandig is dat de eerste keer gelijk te doen ;p
paddo's werken een stuk minder goed als je ze vaak na elkaar gebruikt, dus dat zou kunnen verklaren dat je maat van je de volgende dag geen heftigere trip had...

Laatst gewijzigd op 16-04-2009 om 17:13.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 15:36
Verwijderd
Een bankje? :giechel: En eh, inderdaad, mij is altijd 'geleerd' dat je met paddo's / lsd (kruistolerantie) iig een week moet wachten, als je tenminste weer fatsoenlijk effect wil. Al zal dat pp ook nog wel verschillen inderdaad, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 17:12
Verwijderd
oh xD
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 16:49
Joe Pottoe
Joe Pottoe is offline
Hi,
een paar maanden terug nam ik met een vriend (psychonout 1ste klasse) 2cb in combinatie met Ket. (mix/snuif)
Omdat ik in deze topic ergens gelezen had dat iemand een minder goede ervaring had met 2cb, besloot ik even mijn ervaring met dit spul door te geven.

Ik had nog nooit een dergelijke ervaring meegemaakt met tripmiddelen (heb al vaker paddo's & LSD gedaan). 2cb is heel delicaat. Ik weet de hoeveelheid dat ik nam niet precies maar als ik het in coke-termen mag zeggen: een halve lijn. (hoewel dat ook weer vaag is ) Het is heel moeilijk te beschrijven wat dit precies met je doet, maar als je een dosis pakt om stevig te trippen, is LSD kindersnoep.

We zaten bij mij thuis een film te 'zien'. Ik weet niet precies hoe mijn vriend dit alles heeft ervaren maar... Ik kan me nog herrineren dat ik dacht.. Erm.. Er was iets gebeurd, geen idee wat, en 'God' was heel het universum aan het verzamelen om af te breken en opnieuw te beginnen. Iets dat gebeurd was dat niet in zijn 'plan' paste. Heel raar en moeilijk uit te leggen, maar ik voelde me opgelucht en euforisch...

Rare mensen die belgen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 21:02
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
ik heb echt al heel vaak geblowd, maar ik ben nog nooit echt gaan trippen van wiet of hasj, 3 jaar geleden niet en nu nog steeds niet maargoed, mijn tripverhaal

Ik heb 1 keer met een vriendin xtc gedaan, zij had het al vaker gedaan en ik deed het voor de eerste keer. En we waren bij haar thuis. Ik vond het niet zo heel speciaal, ik had de hele tijd moodswings, echt om de zoveel seconden Ik vond het ook elke keer leuk en daarna niet meer.. Ik vond het in ieder geval niet leuk genoeg om het nog een keer te doen, maar van vrienden hoorde ik dat ik het beter in een party omgeving had kunnen gebruiken dan in een kamer..

Maargoed, een hele tijd later had ik herbal xtc(iets met mindscaping heette het) gedaan met een andere vriendin. We waren bij haar thuis en het was allebei de eerste keer. We hadden bij de smartshop zo een stripje gehaald met 10 van die pillen. Je moest er 4 innemen, voor de rest stond er niet zoveel bij. Mn vriendin besloot er dan maar 5 te nemen anders had ze niks aan die 2 overige. Ik nam er maar wel 4.
We hebben vervolgens wel 4 uur tv gekeken en vielen bijna in slaap, nog steeds niks voelend. Dus die vriendin zei tegen mij, zullen we anders maar gaan smoken en buiten zitten? Op het moment dat ik dat bed uitstapte begon ik toch te trippen. alles bewoog alle kanten op en volgens mn vriendin, die nog steeds niks voelde, liep ik echt achterlijk sloom terwijl zij eten ging maken zat ik in de woonkamer met dr katten, die echt spinnend op me af kwamen en het leek net alsof iemand de hele tijd uit en inzoomde op ze echt heel vaag was het.. tot toen was het nog leuk. In ieder geval wij naar buiten, die vriendin had uiteindelijk 6 van die pilletjes op, dus zij steekt die joint op en ik word toch misselijk. Ze zei dat ik ook helemaal wit was enzo, dus ze had me een plastic tas gegeven voor het geval ik moest kotsen, maar dat moest ik uiteindelijk niet. Zij had de joint in dr eentje opgerookt en we gingen weer naar binnen. eenmaal in bed voelde ik me stukken beter en die vriendin voelde ondertussen lichtjes wat ik voelde. Na een uur als mongolen in dat bed gelegen te hebben, ging het bij die vriendin al weer weg, en bij mij werd het alleen maar erger. Maar die vriendin viel uitendelijk in slaap, want het was 3 uur ofzo. ik wilde ook slapen, maar ik was klaarwakker. Dus ik dacht, misschien moet ik het uitkotsen en dan is het over. Maar ik kon dus niet kotsen. Dus ik dacht, misschien moet ik wat eten. Aangezien ik geen idee had waar de messen waren, heb ik een ontbijtkoek uitgegraven, die ik dus ook niet uit kon kotsen. En toen bedacht ik me, dat mensen ook wel eens in hun trip blijven hangen. En ik werd dus helemaal paranoïde! ik kreeg die vriendin ook niet meer wakker.
Toen ben ik met die plastic zak echt heel angstig in bed gaan liggen, na 2 uur ofzo werd ik echt steeds banger. Het was ondertussen 6 uur en het enige wat ik me nog kon bedenken was mn moeder bellen
Dus ik belde mn moeder, met mn laatste beltegoed, en zei dat ik wat doms had gedaan en of ze me op wilde komen halen. Mn moeder wist niet waar ze woonde en ik had het ongeveer uitgelegd, half huilend. Ik vertelde die vriendin dat ik naar huis ging, maar die lag echt in een coma ofzo, want ik kreeg dr niet wakker. Toen heb ik mn spullen gepakt en ben buiten in mn pyjama in de regen op straat gaan zitten. Voor 6 uur 's ochtends fietsten er nog best veel mensen op straat, en die keken me allemaal vet boos aan! Ik werd dus nog banger en begon te huilen. Vervolgens zag ik mn moeder aankomen, alleen ze reed langs me! Want ik gad nr 550 gezegd ipv 500 Ik huilend achter die auto aan, dus de auto stopt, terwijl mn moeder naar me toe komt rennen, die sleept me de auto in en dr vriend brengt ons naar huis.
In de auto vroeg me moeder wat k had gedaan, maar ik moest zo hard huilen ( ik denk omdat mn ouders net gescheiden waren en ik mn moeder miste en dat gevoel werd versterkt ofzo?) uiteindelijk kon ik dus uitbrengen dat ik wat geslikt had, en mn moeder begon te lachen om al die dingen, dus als reactie barst ik ook in lachen uit, de rest van de terug weg hebben we dus de slappe lach gehad. Bij mn moeder aangekomen legde ze me op de bank en zei ze dat ze weer ging slapen. Ik keek dus vanaf de bank het raam uit waar een boom stond waar een plastic tas in hing. Ik heb me dus enorm lopen ergeren aan die tas en allerlei mogelijkheden bedacht om er eruit te krijgen, maar om 11 uur heb ik me omgedraaid. Toen heb ik me tot 3 uur 's middags in een deken gewikkeld terwijl ik me op 1 punt heb geconcentreerd. Toen kreeg ik een broodje van me moeder, om 4 uur had ik die op. Toen heeft ze me thuis afgezet, mn vader was gelukkig niet thuis!, en toen rond 10 uur die avond ben ik gaan douchen, en daarna voelde ik me weer bijna normaal en gelukkig best moe. toen heb ik enorm lang geslapen. Maar ik heb dus 26 uur lang van die shit lopen trippen, en ik weet zeker dat ik het vanaf nu dus bij een jointje hou
Met citaat reageren
Oud 12-05-2009, 21:03
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
heeft iemand anders trouwens ook wel eens dat je terug denkt aan die keer dat je wat hebt gebruikt, en dat je dan dat gevoel een beetje terug krijgt?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2009, 19:49
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
heeft iemand anders trouwens ook wel eens dat je terug denkt aan die keer dat je wat hebt gebruikt, en dat je dan dat gevoel een beetje terug krijgt?
Ja dat had ik laatst met XTC. We hadden het erover hoe geweldig het allemaal was en het voelde heel even hetzelfde als toen. Degene met wie ik stond te praten had trouwens hetzelfde.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 16:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
Salvia.
Citaat:
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
Tweede keer.
Citaat:
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
Tentje op een festival.
Citaat:
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
Met een goede vriend.
Citaat:
- de manier van gebruiken (geslikt, gespoten, gesnoven enz)
Gerookt in een pijpje.

Ok we zaten midden in de nacht nog even na te chillen in de tent en we hadden 10x extract salvia en een mooi pijpje. Dus ik vul het pijpje met een hoeveelheid waarvan ik dacht ok dit is wel voldoende, zocht een gemakkelijke houding voor mezelf aangezien ik me van de keer ervoor kon herinneren dat ik het gevoel had dat ik achterover gedrukt werd en omdat iemand de dag ervoor half in een ander tentje gevallen was na het inhaleren.

Ik steek de pijp aan en inhaleer voorzichtig zoveel mogelijk rook en hou deze zo lang mogelijk in. Vervolgens blaas ik uit. Daarna ben ik het even kwijt maar ik hoorde naderhand dat het niet meer dan een paar minuten duurde. Vanaf dat ik het weer weet weet ik alleen nog maar dat alles een kant opdraaide en dat ik echt niet meer in contact was met de echte wereld, ik was echt alles om me heen vergeten, maar er was wel beeld en geluid alleen was dat net een droom die ik niet kon sturen en ik had echt zoiets van WTF gebeurt er allemaal. Toen ging ik de tent uit en toen stond ik even buiten de tent en toen dacht ik opeens OJA je hebt salvia gerookt gek en toen was alles prima en toen ging ik weer naar binnen en zag ik de rest van de mensen ook weer en was ik weer in de echte wereld.

Conclusie: dit was de eerste keer dat ik tripte zonder dat ik me er bewust van was en dat was best eng.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 16:17
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Huhu, dat had ik ook met salvia. Daarom ook een van de dingen waarmee ik wat voorzichtiger was.
't moment waarop me inviel dat ik salvia had gehad maakte me echt intens gelukkig want dat was de enige zinnige verklaring voor wat er allemaal gebeurde.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 11:25
Verwijderd
- de substantie en de hoeveelheid die je genomen hebt
mexicaanse paddo's, halve portie
- je ervaringen met de stof, is het je eerste keer of heb je dit middel al vele malen gebruikt?
dit was de 4e keer, maar eerste keer mexicaanse.
- de setting waar je was, dus thuis op een groot feest of waar dan ook.
thuis
- setting: was je alleen of met vrienden of onbekenden?
samen met m'n vriend

In tegenstelling tot mijn vorige trips (met hawaaiiaanse paddo's) verandere mijn omgeving niet, ik heb niet gehallucineerd met m'n ogen open. We hebben zo'n kleed aan de muur met allemaal spacey bloemen maar die veranderde enkel van kleur, verder deed het niet zoveel wat ik wel had verwacht.
In het begin had ik wel het idee dat de kamer ademde.
Ik werd echt heel druk, ik heb tienmiljard rondjes om de tafel gelopen en ik bleef echt maar lullen, alles wat in me opkwam. Volgens elmer heb ik het veel over m'n gevoelens gehad maar ik heb dat niet zo ervaren. Mijn armen waren echt megagroot en uit proportie, als ik stilstond dan bewoog ik ook, ik voelde me een elastieken tol en dat zei ik ook steeds. Tijdens het rondjes lopen om de tafel veranderde mijn loopje ook steeds. Ik voelde me heel klein, en dan weer heel lang, en dan weer als een bejaarde. Ik voelde me ook zwaar en licht tegelijk. Ook lag ik constant in een deuk om niks, had ook een heel ander lachje dan anders.
Als ik m'n ogen dichthad tripte ik wel hard, zag allerlei patronen en gangen en rivieren waar ik overheen zweefde.
Later hebben we seks gehad, het voelde alsof ik in de zee was en telkens zag ik andere zeebeesten voor me. Als ik omhoog kwam leek het net of ik boven water kwam en op een schip was. Het was heel intens en fijn.
Waar ik steeds mee bezig was, was het verbannen van 'aardse' dingen in mijn hoofd, ik wilde niks met de buitenwereld te maken hebben en er ook niet aan denken.
Mijn vriend had een hele zachte uitstraling en ik noemde hem een zachte teddybeer.
Het was leuk maar ik vond het minder leuk dan mijn vorige trips, het was vooral bizar.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 11:37
Verwijderd
In tegenstelling tot Pippeloen heb ik wel mild gehallucineerd, het kleedje aan de muur bewoog en veranderde telkens van kleur en vorm. Het was een soort losstaande entiteit die tegen een heel lichte achtergrond bewoog, en de muur was heel licht. Het kleedje kreeg ook soms diepte en reliëf. Ik was echter meestal afgeleid door Pippeloen, die enorm druk aan het praten was, heel raar lachte en rondjes aan het lopen was. Ik had wat downtempo elektronische muziek opgezet (The Orb), maar die muziek was opeens enorm wazig. In bed zijn van die kitscherige lampjes met bloemen, ik vond dat het "herfstkleuren" waren. Neuken was heel apart en intens. De gang werd een soort neon-blauw en de deur naar de kamer golfde zacht heen en weer. Ik kreeg ook een smaak van zeewater in mijn mond en ik dacht aan zee en strand op een herfstavond met regen. Daarna zijn we nog Mario Kart 64 gaan spelen, maar toen was het effect al grotendeels weg.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 15:32
Verwijderd
Had je bij het batsen niet af en toe de gedachte 'wat lig ik hier ook alweer te doen', Kazet?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 15:32
Verwijderd
@Pippeloen, dat klinkt precies zoals het hoort te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-08-2009, 20:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dat ziet er allemaal goed uit.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 16:42
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik las een stuk terug het trip verslag van m3tr01dm1nd3d over de LSD. Ik vind het altijd erg vet om te zien dat mensen van die herkenbare ervaringen hebben met drugs.

Zoals dat je bij paddo's vaak behoefte hebt aan natuurlijke producten, fruit en fruitsapjes e.d. Terwijl bij lsd het weinig uitmaakt. Een paar slokken sterke drank zoals jenever, of juist in de supermarkt van te voren alles uitzoeken met een zo raar/extreem mogelijke smaak. Drankjes met smaken als mango-kokosnoot of het allerzoetste snoep dat stijf staat van de conserveringsshit.

Ook is het bij mij ook zo dat ondanks dat LSD veel dieper kan gaan dan paddo's het veel makkelijker blijft om te sturen omdat het gewoon een chemische ''fake'' drug is. Dit vind ik wel erg fijn, ook heb ik veel minder last van lichamelijke ongemakken van paddo's.

Sinds ik andere drugs dan alcohol gebruik ben ik ook gaan beseffen dat alcohol eigenlijk een behoorlijke primitieve drug is die vaak voor meer problemen zorgt dat voor iets anders.(niet dat het niet leuk kan zijn maar toch). Ik drink tegenwoordig veel minder dan een aantal jaar terug, en vind het drinken als enige drug op een avond ook minder leuk geworden. Maar dit neemt niet weg dat een beetje alcohol er wel voor kan zorgen dat veel andere drugs aangenamer en sterker werken dan zonder een paar drankjes. Omdat het er voor zorgt dat het sterker werkt, je normaal kan eten, drinken, pissen en slapen.

Candyflippen ben ik ook nog steeds van plan om een keer te gaan doen. Maar mijn absolute favoriet blijft LSD+2ci (met af en toe een lachgasballon). Twee manieren van trippen(die wel behoorlijk op elkaar lijken) die dan samen komen geeft er voor mij een extra dimensie aan.

Laatst wel pure ketamine met lsd gecombineerd en dit was wel erg chill. Maar geen ultieme combinatie.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 17:00
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:

Sinds ik andere drugs dan alcohol gebruik ben ik ook gaan beseffen dat alcohol eigenlijk een behoorlijke primitieve drug is die vaak voor meer problemen zorgt dat voor iets anders.(niet dat het niet leuk kan zijn maar toch). Ik drink tegenwoordig veel minder dan een aantal jaar terug, en vind het drinken als enige drug op een avond ook minder leuk geworden. Maar dit neemt niet weg dat een beetje alcohol er wel voor kan zorgen dat veel andere drugs aangenamer en sterker werken dan zonder een paar drankjes. Omdat het er voor zorgt dat het sterker werkt, je normaal kan eten, drinken, pissen en slapen..
Haha, wat herkenbaar

Citaat:
Candyflippen ben ik ook nog steeds van plan om een keer te gaan doen. Maar mijn absolute favoriet blijft LSD+2ci (met af en toe een lachgasballon). Twee manieren van trippen(die wel behoorlijk op elkaar lijken) die dan samen komen geeft er voor mij een extra dimensie aan.

Laatst wel pure ketamine met lsd gecombineerd en dit was wel erg chill. Maar geen ultieme combinatie.
*note to self, niet vergeten*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Eerste keer XTC
Prospect
99 20-07-2012 16:26
Drugs & Alcohol Paddo verslag
Zeratul99
9 09-02-2006 14:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.