Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een trance/dance/hardstyle nummer van 'vroeger'

Het nummer bestaat voornamelijk uit Whoe oe oe oe-oe, Whoe oe oe oe-oe

Iemand?
kent echt niemand dit skeit nummer??
Advertentie
Oud 29-08-2007, 13:05
Verwijderd
Gast.
Oud 30-08-2007, 16:24
Verwijderd
Is het niet de hardstyle versie van pennywise bro hymn?
Oud 30-08-2007, 17:01
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Ok, heb nummer dat ik zoek is volgens mij wel vrij bekend, dus ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik weet er echter heel weinig van: ik zal het zo goed mogelijk beschreven.
Bij het refrein gaat het zo:
wooohoo, wooohoo
Melodie: de 'wooo' is langer en hoger dan de 'hoo'
De 'wooo' van de tweede 'wooohoo' is een stuk hoger dan de eerste'.
Dit hele stuk zang is vrij hoog.
Probeer het voor jezelf te zingen zoals ik het beschreven heb, en kijk of je erachter kan komen. Als iemand me kan helpen is mijn dank levensgroot!
gwen stefani- great escape??????
__________________
niet alleen =)
Oud 30-08-2007, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Is het niet de hardstyle versie van pennywise bro hymn?
nope, dat is echt WHO.. met een oo dus.

En wat ik zoek is met WHOE.. whoe oe oe oe-oe en dan het hele nummer door.
Oud 30-08-2007, 17:14
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
man of vrouw die zingt?
__________________
niet alleen =)
Oud 30-08-2007, 22:35
Verwijderd
Where are you ?
Oud 30-08-2007, 22:50
Verwijderd
Het is een groep mannen, tenminste zo klinkt het.

En het is niet Who Are You... dat nummer van CSI.
Tis echt dance/trance muziek, beetje Scooter achtig.



Je hoort eerst droog Whoe oe oe oe-oe, Whoe oe oe oe-oe, en dan komt de beat en nog steeds gaat het Whoe oe oe oe-oe gewoon door.

edit: Where Are You? Van welke artiest? Of was dat geen reactie op mij.
Oud 30-08-2007, 22:57
Verwijderd
Yeaaaaaah gevonden!

Thanks to MetalliCat!

Dat Where Are You heeft me geholpen. Het nummer is van Paffendorf natuurlijk

Paffendorf - Where Are You dus
Oud 30-08-2007, 23:09
Verwijderd
Ah mijn onderbewustzijn zij "pfaffendorf" maar daar vond ik niks op. Maar goed, gefeliciteerd. Kutnummer btw.
Oud 30-08-2007, 23:30
Verwijderd
inderdaad een kutnummer, maar heb het nummer nodig voor de inspeel-cd. Muziek waar je energie van krijgt en waar je goed op kunt warmlopen, inschieten etc.
Oud 02-09-2007, 21:28
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Afgelopen week hoorde ik een of andere party-boot een nummer draaien wat ik niet kende, maar graag wil hebben. Puntje is: geen tekst. Het was echte simpele feestmuziek, vrolijk, vrij eentonig, deed me ergens zelfs een beetje denken aan de Efteling. Een vriendin van me zei dat het veel op 3fm werd gedraaid een aantal maanden geleden. Iemand?
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Oud 03-09-2007, 14:51
Verwijderd
Geweldig altijd dit soort beschrijvingen:

-simpele feestmuziek
-eentonig

ok, tot zover hebben wel ALLE trance/dance/club nog over..?!

- vrolijk

ok toch ineens 40% eraf, we komen al ergens!

- lijkt op de Efteling

- het enige wat ook maar enigszins specifiek in de richting van een nummer zou kunnen duiden. Succes.
Oud 03-09-2007, 21:22
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Ja, als het heel makkelijk was had ik jullie hulp niet ingeroepen natuurlijk. Maar goed. Ik heb het nummer al gevonden.

Mahala Raï Banda vs Shantel - Mahalageasca (Bucovina dub)

Balkan muziek was het. Had ik er natuurlijk even bij moeten zetten. Een aanrader. Heel vrolijk en dom. Eftelingmuziek, lijkt het een beetje op.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Oud 04-09-2007, 13:53
Verwijderd
ja dat zei je al
Oud 04-09-2007, 22:03
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Dat weet ik, dat was een grapje. Vond je 'm leuk?
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Oud 05-09-2007, 11:01
Verwijderd
nee ik snapte hem niet
Oud 05-09-2007, 16:27
WezzzeY__
WezzzeY__ is offline
Ik heb een vraag.

Ik zoek het nummer: sending you from out of space. Het is volgens mij een nummer van Bob Marley. Er is een tijdje geleden een remix van gemaakt. Heeft iemand dit nummer in bezit? Zou die hem dan a.u.b. op het forum willen zetten?

Alvast Bedankt.

Groeten Wesley
__________________
hallo
Oud 05-09-2007, 16:37
WezzzeY__
WezzzeY__ is offline
Op youtube/video google is het nummer ook te horen alleen in de verkeerde versie. Het is van The Prodigy - Out of space. Alleen hier is dus een remix van. Heeft iemand deze toevallig?
__________________
hallo
Oud 05-09-2007, 21:30
Verwijderd
Er was een paar maanden geleden een nummer met een bijbehorende clip die begon als de oerknal (of het begin van de evolutie) en doorliep tot aan de moderne mens en toen overging in een atoombomclip (als ik het me goed herinner). Volgens mij was het een rocknummer.

Weet iemand wat dit voor nummer is?
Oud 05-09-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Er was een paar maanden geleden een nummer met een bijbehorende clip die begon als de oerknal (of het begin van de evolutie) en doorliep tot aan de moderne mens en toen overging in een atoombomclip (als ik het me goed herinner). Volgens mij was het een rocknummer.

Weet iemand wat dit voor nummer is?
right here right now van fatboy slim?
Oud 06-09-2007, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Op youtube/video google is het nummer ook te horen alleen in de verkeerde versie. Het is van The Prodigy - Out of space. Alleen hier is dus een remix van. Heeft iemand deze toevallig?
Ik snap niet wat je nu precies zoekt, maar The Prodigy gebruikt in het nummer Out of Space een sample van een reggae-nummer van Max Romeo & The Upsetters. Voorzover ik weet is er niet een (bekende) remix van het nummer van The Prodigy. Ik denk dat je dus het nummer van Max Romeo zoekt, maar dat je taalbeheersing gewoon belabberd is.
Oud 06-09-2007, 16:47
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Er bestaat een ander electronisch nummer dat diezelfde sample gebruikt, ik heb hem eens gehoord ergens maar ik heb geen idee hoe hij heet of van wie hij is. Ik zou zoeken via de naam van het gesamplede nummer, probeer te vinden welke nummers die sample allemaal gebruikt hebben. Dan zou je hem wel moeten vinden.
En er zullen vast wel remixen zijn van het nummer van the prodigy, dus dat zou ook nog kunnen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 06-09-2007, 19:11
staràlfur
Avatar van staràlfur
staràlfur is offline
Ik zoek de songtekst van Buscemi, Bollywood Swing king. Google kon mij niet helpen.
Oud 07-09-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
right here right now van fatboy slim?
Dat is hem, dank je!
Oud 07-09-2007, 22:57
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Ik zoek het nummer dat gister als laatste werd gedraaid in de Bitterzoet, misschien dat dat helpt. Hoor m vrij vaak, begin lijkt op dat van Teddybears-Cobrastyle/Fine young criminals - Good thing, en dan begint een hoge vrouwenstem met "My My!" en een zin die ik niet versta. Als de eerste My een E is, is de tweede een D.
Oud 09-09-2007, 17:48
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik ben gister uitgeweest en heb daar een nummer gehaard. Ze zeiden ''we gonna rock'' en ''just like before''. en ik hoor ook nog iets van ''me and you'' volgens mij. iemand enig idee?
__________________
niet alleen =)
Oud 09-09-2007, 18:02
Verwijderd
Wat voort soort nummer? Waar ben je uitgeweest? Wat voor muziek werd daar gedraaid? Welk genre moeten we het in zoeken? Weet je of het nummer oud of nieuw is?

Echt, ik kom hier om te helpen en dan zie je dit... Sommige mensen
Oud 09-09-2007, 18:10
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Wat voort soort nummer? Waar ben je uitgeweest? Wat voor muziek werd daar gedraaid? Welk genre moeten we het in zoeken? Weet je of het nummer oud of nieuw is?

Echt, ik kom hier om te helpen en dan zie je dit... Sommige mensen
ja het was in de starfish in aken. Ik ken het nummer totaal niet en heb het ook nog nooit gehoord. Ik heb een klein stukje op de tel staan. http://youtube.com/watch?v=nqw1mEUBeWQ#
__________________
niet alleen =)

Laatst gewijzigd op 09-09-2007 om 18:23.
Oud 09-09-2007, 20:57
Verwijderd
Ok van dat soort pulpgenres heb ik gelukkig geen kennis. Succes.
Oud 10-09-2007, 11:55
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Weet iemand wat de titel is van het nummer dat in deze scene te horen is? http://nl.youtube.com/watch?v=M6_P-faTz1Y
Het is de laatste scene uit de film Knallhart, dus als je het einde niet wil zien, niet kijken! (hoewel er niet zo veel in weggeven wordt)
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 10-09-2007, 18:05
Verwijderd
Ik zoek een heeeel bekend nummer, afkomstig uit de jaren 80/90. Soort Placebo band, mannen. De tekst is vrij seksistisch. (Lalala..tada.. for life. Geloof ik.) Nou goed, dit zal een zinloze actie worden.
Oud 12-09-2007, 19:27
avril-alisa
avril-alisa is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar het nummer dat in de heineken reclame gerbuikt wordt waarin heel de wereld stil staat als de heineken fabriek stil staat. iemand?

nee geen idee sorry , kan jij mij mss helpen ik ben opzoek achter noten van avril lavigne maar kzind nergens
Oud 13-09-2007, 17:28
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
ja het was in de starfish in aken. Ik ken het nummer totaal niet en heb het ook nog nooit gehoord. Ik heb een klein stukje op de tel staan. http://youtube.com/watch?v=nqw1mEUBeWQ#

ik heb em al
__________________
niet alleen =)
Oud 15-09-2007, 10:51
De Pintenman
De Pintenman is offline
Citaat:
Ik zoek een heeeel bekend nummer, afkomstig uit de jaren 80/90. Soort Placebo band, mannen. De tekst is vrij seksistisch. (Lalala..tada.. for life. Geloof ik.) Nou goed, dit zal een zinloze actie worden.
Tis maar een wilde gok van me, maar The Roots - Seed 2.0?
__________________
Jullie god |
Oud 15-09-2007, 14:05
Verwijderd
goddamn ik zoek dat nummer, met die keigave videoclip met al die t-shirts, t was zo'n standaard top 40 nummer, met van die kinderstemmetjes e.d.
Oud 15-09-2007, 15:28
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
justice - D.A.N.C.E.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 15-09-2007, 15:29
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
nee geen idee sorry , kan jij mij mss helpen ik ben opzoek achter noten van avril lavigne maar kzind nergens

hahaha waarom vraag je dat aan hem
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 15-09-2007, 16:49
Verwijderd
merci
Oud 16-09-2007, 23:08
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Ik zoek het nummer dat gister als laatste werd gedraaid in de Bitterzoet, misschien dat dat helpt. Hoor m vrij vaak, begin lijkt op dat van Teddybears-Cobrastyle en Fine young criminals - Good thing, en dan begint een hoge vrouwenstem met "My My!" oid en een zin die ik niet versta. Als de eerste My een E is, is de tweede een D.
kom op duidelijker kan het toch niet
Oud 20-09-2007, 22:51
Verwijderd
Ik zoek een britpop bandje met een nummer waar 'riot' in de titel zit en nee het is geen Kaiser Chiefs. Het is niet heel erg oud, in de clip zie je geloof ik als ik het me goed kan herrineren gasten door een kantoor gebouw of zo die tegenwind hebben of zo (alles waait de zanger in het gezicht). En van die rode nood verlichting.

Denk dat niemand er wat mee kan, maar je weet maar nooit.
Oud 20-09-2007, 23:09
zwemschaap
zwemschaap is offline
Er is een nummer waarin drie jongeren de hele tijd hoemba hoembamahoemba hoemba ma yeah zingen, het is geloof ik zelfs een hit geweest (iig nog weleens op de radio te horen en ik meen het optreden ooit bij de mtv awards te hebben gezien)

Ik wil dit liedje gebruiken om achter een filmpje te monteren. Maar ik weet niet hoe het heet of van welke groep het is. Wie kan mij helpen
Oud 21-09-2007, 13:58
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Citaat:
Ik zoek een britpop bandje met een nummer waar 'riot' in de titel zit en nee het is geen Kaiser Chiefs. Het is niet heel erg oud, in de clip zie je geloof ik als ik het me goed kan herrineren gasten door een kantoor gebouw of zo die tegenwind hebben of zo (alles waait de zanger in het gezicht). En van die rode nood verlichting.

Denk dat niemand er wat mee kan, maar je weet maar nooit.
Arctic monkeys - Riot van?
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 22-09-2007, 11:01
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Hoe heet dit nummer?

edit: nu hoort het filmpje het te doen
hij doet het niet dus klik om hem te zien
http://nl.youtube.com/watch?v=HV31DDczxzU
__________________
Whatever you say, I'll keep going on

Laatst gewijzigd op 22-09-2007 om 18:08.
Oud 22-09-2007, 16:49
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Er is een nummer waarin drie jongeren de hele tijd hoemba hoembamahoemba hoemba ma yeah zingen, het is geloof ik zelfs een hit geweest (iig nog weleens op de radio te horen en ik meen het optreden ooit bij de mtv awards te hebben gezien)

Ik wil dit liedje gebruiken om achter een filmpje te monteren. Maar ik weet niet hoe het heet of van welke groep het is. Wie kan mij helpen
bedoel je toevallig mmmbop van Hanson?
Oud 22-09-2007, 18:02
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
bedoel je toevallig mmmbop van Hanson?
Dat is die ja, dat nummer ken ik ook wel
maar wie weet wat mijn nummer is?
Check mijn post hierboven voor het filmpje
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 22-09-2007, 22:22
Verwijderd


Dit nummer heeft in de refein een gitaarrifje zitten (0:26-0:46) ongeveer, die komt me heel bekend voor, weet iemand misschien waar ze die vandaan hebben?
Oud 23-09-2007, 14:26
Lil_Aylie
Lil_Aylie is offline
Hej!

Ik was een liedje aan't zoeke, en nu zag ik dat er al iemand voor mij naar dit nummer had gevraagd, maar niemand heeft erop geantwoord.

Meestal gespeeld in clubs, soort dance/club met zachte bas.
1ste: "Oooh, don't you know you give a good feeling...you gotta give it up, I wanna see that candy on the dancefloor,...
you gotte give a little love, gotta give a little more, gotte give it all you got.."

(vind je op http://www.beclass.be/soho/v1/website.asp , het is Track 19.)

Weet soms iemand hoe dit nummer noemt?
Oud 25-09-2007, 16:15
SoS-ClaiRe
Avatar van SoS-ClaiRe
SoS-ClaiRe is offline
Citaat:
kom op duidelijker kan het toch niet
Is het Armand van Helden - My, my, my?
http://youtube.com/watch?v=CHkpHb_AsK4

k zoek zelf ook een nummer , maar ik weet alleen een beetje de clip:

Het is volgens mij van een (r&b) zangeres of (r&b) meidengroep uit ongeveer eind jaren '80 of jaren '90.
De clip speelt zich vooral af in een appartement (vrij wit) en er komen dan telkens mannen (volgens mij ook in politie en brandweer kostuums, maar dat weet ik niet zeker) met de lift omhoog, direct het appartement in. Dan staan ze(de zangeres en figuranten of de groep) af en toe zelf ook in de lift en ze lachen dan om die mannen/dissen ze een beetje. Ze spelen soort van met ze, als "boytoys". En ze hebben best wel lol.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?

P.S.
Kheb al gezocht op: Destiny's Child, Whitney Houston, TLC, Toni Braxton, Mariah Carey, Jennifer Lopez, Mis-Teeq, En Vogue op youtube, maar kvind hem echt niet!

En het is niet Sugababes met push the button
__________________
Bla bla
Oud 25-09-2007, 16:22
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Hej!

Ik was een liedje aan't zoeke, en nu zag ik dat er al iemand voor mij naar dit nummer had gevraagd, maar niemand heeft erop geantwoord.

Meestal gespeeld in clubs, soort dance/club met zachte bas.
1ste: "Oooh, don't you know you give a good feeling...you gotta give it up, I wanna see that candy on the dancefloor,...
you gotte give a little love, gotta give a little more, gotte give it all you got.."

(vind je op http://www.beclass.be/soho/v1/website.asp , het is Track 19.)

Weet soms iemand hoe dit nummer noemt?


link = dood bij mij
__________________
niet alleen =)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Zoek je een nummer? Vraag het hier!
Verwijderd
500 26-12-2012 03:10
Muziek Zoek je een nummer #2?
Batave
24 07-01-2010 20:13
Muziek Ik zoek een nummer
G-force
6 23-12-2006 12:07
Muziek Hulp, iemand? Ik zoek een nummer...
A loved one
4 17-12-2003 15:28
Muziek Op zoek naar een nummer met een bepaalde tekst.
langejongen
3 05-06-2003 20:55
Muziek *ik zoek een nummer*
Angeleyes16
6 27-01-2003 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.