Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2008, 16:15
Sanne99
Sanne99 is offline
halloo
ik ben al ongeveer 1 jaartje verliefd op een goede vriend van me.Hij is 19 Ik heb hem leren kennen in een dronken bui toen ik gewoon op hem afliep en in eens hem zoende terwijl ik hem niet kon een aantal maanden later melden ik hem aan op msn bleek het een erg leuke jongen te zijn. rond nieuwjaar en carnaval hadden we veel contact en smste elkaar plat een paar weken later heb ik met zn vriend gezoend omdat ik dacht dat hij niks van mij wou omdat hij al een week niks had laten horen en diezelfde avond nog niks had gezegd. 2 dagen later zoende hij zelf met een ander meisje. hij heeft tegen een vriendin laterna gezegd dat hij het wel kut vond enzo dat ik met zn vriend had gezoend. ik vond het natuurlijk vreselijk dat ik dit verkeerd had ingeschat. 1 maand later had ik al mn moed bij elkaar verzameld om te zeggen dat ik nog steeds verliefd op hem was. Maar wat ik al verwachte was dat het niet wederzijds zou zijn , maar k was wel speciaal voor hem ect. we hielden goed contact en sinds de laatste 3maanden hebben we al een aantal keren gezoend maar elke keer als we weer hebben gezoend hoor ik niks meer van hem .Ik vind hem heel erg leuk. Ik ben ban dat als ik hem uit mn hoofd zet dat ik dan weer met een anders zoen dat ik t dan weer verkeerd inschat. hij heeft in deze hele periode met niemand anders meer gezoend alleen met dat ene meisje . Ik weet niet meer wat ik moet doen misschien tips?
liefs Sanne (17jr)
Advertentie
Oud 30-03-2008, 16:33
Verwijderd
Hij gebruikt je.
Oud 30-03-2008, 16:33
Verwijderd
hey Sanne,

dit kan naar mijn inzicht 2 kanten op.

1. hij vind je wel leuk, maar je hebt met zn vriend gezoend. Misschien dat hij daardoor enigsinds gekwetst was en daarom zei dat hij jou niet leuk vond.
Alhoewel ik dit zeer onwaarschijnlijk vind.
Maar in dit geval kan je misschien beter uitleggen waarom jij zn vriend gezoend heb en nog eens zeggen dat je hem echt leuk vind. Als hij dan weer zegt dat je speciaal bent, maar nix wil, zal je hem toch moeten vergeten.

2. Hijvind je misschien wel een leuke meid en hij vind je inderdaad niet leuk genoeg. Dat hij met je kan zoenen ziet hij als een extra benefit.
In dit geval zou ik hem zowieso vergeten en lekker verder kijken. Er zijn meer jongens dan kerken.

Persoonlijk denk ik dat het om geval 2 gaat, maar ik heb niet alle informatie.

succes!
Oud 30-03-2008, 17:42
Sanne99
Sanne99 is offline
tussen die tijd dat ik het hem had verteld dat ik hem leuk vond en de laatste 3 maanden zitten wel 8 mnd.
Oud 30-03-2008, 17:50
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Geen tijd in steken.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 30-03-2008, 18:47
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Wow, hij laat een week niets van zich horen en je zoent al met een ander. (een vriend van hem zelfs)
Alleen al het feit dat je hem toen hij nog onbekend was zomaar zoende zegt al wat.
Ik begrijp wel waarom hij niet teveel van zich bloot geeft aan je.

Ik zou oppassen met zo'n meisje. En als het effe kon gewoon gebruiken zoals bij optie twee van 'Get Psycho'
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Oud 30-03-2008, 19:34
Verwijderd
Je profileert je als dame van lichte zeden, gevolg is dat mannen je ook zo gaan zien en behandelen.
Oud 30-03-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Geen tijd in steken.
Oud 30-03-2008, 22:21
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
'Ik ben niet verliefd op je, maar je bent wel speciaal voor me'. Dat is een goede, die ga ik ook gebruiken.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 31-03-2008, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Geen tijd in steken.
Oud 31-03-2008, 17:44
Sanne99
Sanne99 is offline
wow ik denk dat dit verhaal een beetje heel erg verkeerd is over gekomen. nou laat maar ik verzin wel wat
hoe sluit ik deze?
Oud 31-03-2008, 17:47
Verwijderd
nee, het verhaal is niet verkeerd overgekomen, je weigert gewoon om er op onze manier naar te kijken.. dat is wat anders
Oud 31-03-2008, 18:34
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
wow ik denk dat dit verhaal een beetje heel erg verkeerd is over gekomen. nou laat maar ik verzin wel wat
hoe sluit ik deze?
Probeer het nog eens uit te leggen dan? En als je hem echt wilt (laten) sluiten, dan moet je bij een forumbaas zijn.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 31-03-2008, 18:51
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
wow ik denk dat dit verhaal een beetje heel erg verkeerd is over gekomen. nou laat maar ik verzin wel wat
hoe sluit ik deze?
Het verhaal komt voor veel mensen hier over als dat hij jou puur en alleen gebruikt om lekker te zoenen en daar misbruik van maakt. Wat jij denk ik bedoeld is dat hij wellicht wel gevoelens voor jou heeft, maar dit niet uit. Misschien omdat hij teleurgesteld is door jou houding om een vriend te zoenen.
Ik weet niet of je er nu maar gelijk geen tijd meer in moet steken. Het zal vast niet zo zwart wit zijn, al is het wel lastig om het vanover een forum te beoordelen.

Misschien moet je afwachten tot jullie weer een keer een intiem moment met elkaar hebben en een pauze lassen tussen het zoenen in om gewoon 'speels' te vragen wat hij hiermee wil zeggen. Wat hij ermee bedoeld. Misschien komt er dan in een keer veel meer uit.

Wij weten niet wat voor jongen het is. Blijkbaar zoenen jullie beiden vrij makkelijk mensen, maar zo wereldvreemd is dat tegenwoordig niet meer geloof ik. Als hij vol blijft houden dat hij echt je niet meer ziet als een gewone vriendin, dan moet je denk ik afstand nemen. Door te zoenen met een jongen die je gewoon als vriendin zit word je ook niet blijer. Het zal op het moment vast geweldig en heel fijn voelen, maar achteraf hou je er waarschijnlijk een rotgevoel aan over.

Probeer de juiste situaties op te zoeken om het te vragen en maar afwachten wat er gebeurd.
Oud 31-03-2008, 22:09
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
He's just not THAT into you
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 31-03-2008, 23:44
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Geen penis in steken.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 02-04-2008, 16:21
Sanne99
Sanne99 is offline
ja dat bedoelde ik eigelijk ook .. mja als jullie daar zo over willen denken ga je gang
Oud 02-04-2008, 19:37
Gabb
Avatar van Gabb
Gabb is offline
"Ik ben bang dat als ik hem uit mn hoofd zet dat ik dan weer met een anders zoen dat ik t dan weer verkeerd inschat."

Je schat het niet verkeerd in op het moment dat je gezoent hebt met een ander.
Je moet het nu inschatten, en er een beslissing van maken.
Anders kan je wel jezelf beloven om niet te zoenen met iemand anders, maar als je DAN erachter komt dat je hem verkeerd hebt ingeschat, en dat hij niks van je blijkt te willen dan ben je veel verder van huis.

Dus als je hem simpelweg niet kan inschatten, dan kan je maar beter niet het risico lopen om op valse hoop door te gaan met hem.

Ik zou er geen tijd in steken als ik jou was.
Ads door Google
Oud 02-04-2008, 21:38
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Sjah, moeilijk moeilijk moeilijk...
Wij hebben het gevoel niet, wat jij erbij zult hebben.
Als ik het zo lees zijn jullie vrij gemakkelijk in het zoenen van bepaalde personen.
Jij krijgt geen hoogte van hem, opzich geen probleem.
Geef en gun hem gewoon tijd, zorg dat jullie elkaar goed leren kennen, en dan komt het allemaal best goed!
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Oud 04-04-2008, 08:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
In overleg met de topicstarter gesloten.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hopeloos verliefd op lerares
anne1234
34 22-11-2020 19:28
Liefde & Relatie Verliefd op een jongen van net 22..
GipsyyGirl
10 23-02-2015 13:28
Verhalen & Gedichten Hopeloos verliefd...
hansjest
2 03-02-2004 16:47
Liefde & Relatie hopeloos verliefd(op een jongen)
lune
9 23-06-2003 22:31
Liefde & Relatie Net op school, nu al verliefd!!
INeedSomeone
19 02-09-2002 15:31
Liefde & Relatie Hopeloos
chanelletje
3 28-03-2002 23:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.