Oud 01-02-2017, 20:55
meneer uil
meneer uil is offline
Goedenavond lezers,

Ik zou graag anoniem blijven omdat het redelijk gevoelig is.
Ik ben een spontane jongen en ben vrij zeker met alles wat ik doe.
Alleen in de liefde ben ik soms echt een boer.

Ik heb een leuke meid ontmoet en veel telefonisch contact gehad. Ook veel mee zitten appen. Na verloop van tijd zijn we meer gaan bellen. ik/wij kwamen erachter dat we relatief veel gemeen hebben en op 1 lijn zitten, en over veel dingen relatief hetzelfde denken. We hebben echt leuke afspraakjes gehad. De klik is er zeker wel. We hebben leuke dingen ondernomen die je vrijwel alleen doen met je vriend/vriendin. Zei zegt ja dat doe ik met iedereen wel maar ik weet dat toen ze dat zei niet helemaal waar is. We besteden
veel tijd met elkaar niet alleen het feit dat we elkaar zien maar ook telefonisch contact. Nu komt het erop neer dat zei redelijk druk is met school/werk vriendinnen.

Dat zou niet echt een probleem moeten zijn maar ik merk/voel dat er misschien meer is. Als ik zie hoe vaak we bellen en met name voor het slapen gaan.Redelijk diepe en interessante gesprekken hebben. Nou had ik haar verteld dat ze echt leuk leuk is. Misschien niet de juiste manier om te zeggen maar dat ik er wel een goed gevoel bij heb en er voor openstond om iets langzaam optebouwen.

Ze moest er weinig van weten en genoot nog van haar vrijheid. Maar ze toonde wel begrip en behandelde me niet anders na die tijd. Op een gegeven moment hebben we gezoend ik merkte dat ze het fijn vond dat zei ze ook. Maar verder zocht ze er niks achter dat weet ik omdat ze het niet recht in me gezicht zei maar via de app toen ik haar naar huis bracht. Ik weet dat zei niet zomaar met iedereen het bed zou willen delen zo zit zei niet in elkaar. En dat waardeer ik want zo ben ik ook niet ik heb die tijd wel gehad eerlijk gezegd. Nu is het zo dat niet echt meer veel belt met me en dat is niet echt een probleem maar wel raar waarom nu ineens niet en eerst wel. Is dit een test? Wilt ze me echt niet?
Of is ze aan het twijfelen? Ik weet ook dat het te maken kan hebben met school want ze loopt veel achter nog. Maar stuurt ze me een berichtje afgelopen zaterdag om een sigaretje te roken. Ik ben gekomen en we hebben weer gezoend. Terwijl zei ook weet dat ik haar wel leuk leuk vind.

Ik weet wel dat ze een vervelende relatie achter de rug heeft dat is inmiddels 8 maanden geleden. Nu komt het leuke van alles!

Eerder deze maand zei ze dat ik niet haar type was. paar weken later zei ze dat ze wel op mij zou kunnen vallen. Ze lacht veel als ze bij me is en ik merk aan haar houding dat ze het ook echt fijn vind om bij me te zijn. Maar hoezo die verwarring opeens. Ik bedoel als ik weet dat een meisje me leuk zou vinden zou ik haar eerlijk gezegd gaan negeren en niet eens meer afspreken of staan zoenen. Nadat we hebben zitten zoenen is niet zomaar slaap lekker meer maar is het altijd slaap lekker met een blowing kiss en dat is pas gekomen nadat we hebben gezoend. Het klinkt allemaal vrij ingewikkeld maar graag zou ik jullie mening willen horen.


Met vriendelijke groet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2017, 21:36
Klok
Klok is offline
Beste meneer uil,

ik begrijp je helemaal zelf ken ik het ook, dus ik had er wat research naar gedaan: ze zeggen dat meisjes een bepaalde onbewuste " Tactiek " Hebben (ik ben helaas de naam helaas vergeten maar als je op googled Hoe maak je een meisje op je verliefd vind je het wel) dat is namelijk dat ze op het ene moment heel aardig zijn, en op het andere een beetje afzijdig. het idee erachter is dat je een jongen over je na laat denken over of ze jou nou mag of niet, waardoor je vaak meer verliefd raakt. dus misschien wilt ze een relatie willen starten en gebruikt ze dit. maar dat is jammergenoeg natuurlijk niet altijd het geval. Het kan ook zijn dat ze gewoon vrienden wilt blijven en dan moet je dat accepteren. ze geeft dan uiteindelijk zelf wel aan wanneer ze er klaar voor is of als ze het ook echt wilt
Vriendelijke groet,
Klok
Met citaat reageren
Oud 01-02-2017, 21:48
meneer uil
meneer uil is offline
Citaat:
Beste meneer uil,

ik begrijp je helemaal zelf ken ik het ook, dus ik had er wat research naar gedaan: ze zeggen dat meisjes een bepaalde onbewuste " Tactiek " Hebben (ik ben helaas de naam helaas vergeten maar als je op googled Hoe maak je een meisje op je verliefd vind je het wel) dat is namelijk dat ze op het ene moment heel aardig zijn, en op het andere een beetje afzijdig. het idee erachter is dat je een jongen over je na laat denken over of ze jou nou mag of niet, waardoor je vaak meer verliefd raakt. dus misschien wilt ze een relatie willen starten en gebruikt ze dit. maar dat is jammergenoeg natuurlijk niet altijd het geval. Het kan ook zijn dat ze gewoon vrienden wilt blijven en dan moet je dat accepteren. ze geeft dan uiteindelijk zelf wel aan wanneer ze er klaar voor is of als ze het ook echt wilt
Vriendelijke groet,
Klok



Hallo

Bedankt voor je reactie!
dus je probeert te zeggen dat ze aan het denken is? Of dat ze mij aan het denken probeert te maken want ze weet hoe ik erover denk. En ja inderdaad op een moment zou zei het aan moeten geven. Maar waarom twijfel ik aan wat ze zegt als ze ene keer verteld ja ik hou van stappen! en dan heb ik het over een toekomst opbouwen en dan komt ze met ja ik ben ook eigenlijk wel klaar met stappen en vind het allemaal ook niet echt bijzonder meer
Met citaat reageren
Oud 02-02-2017, 05:50
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Praat met haar. En vraag hoe het er nu voor staat, en wat haar oprechte gedachte zijn. Anders blijf je een beetje gokken. En wij weten het ook niet.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verlegen bij eerste zoen.
Alex.-.
5 14-01-2014 12:33
Liefde & Relatie Waar vindt ik een vriendin
Robbertje2011
29 08-06-2013 21:10
Psychologie Te zelfbewust, maar hoe vermider je dat?
trophus
23 30-10-2011 21:34
Levensbeschouwing & Filosofie Bewijs opstanding Jezus
Sadok
250 24-09-2005 21:14
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.