Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 21:47
essie1234
essie1234 is offline
Citaat:
mike 26 M schreef op 04-06-2003 @ 14:55:
Wat dacht jij dan? Natuurlijk bestaan die nog.

BAH!! da zou ik dus echt nie wille.t kan zijn da k in de 2e nog un schoolarts krijg.das al na de vakantie maar da wil nie zegge da iedere schoolarts zo is.
__________________
thats me!!!
Oud 06-06-2003, 21:48
essie1234
essie1234 is offline
oeps foutje verkeerde quote
__________________
thats me!!!
Oud 06-06-2003, 21:48
essie1234
essie1234 is offline
Citaat:
sopsgloss schreef op 06-06-2003 @ 21:58:
ik weet nog dat de schoolarts in groep 7 tegen me zei dat ik borstvorming had........... weet je hoe erg ik dat vond hahahha
en in de tweede moest je in hemd en stringetje gaan staan en zonder je knieen te buigen de grond aanraken. ik kon dat wel maar een vriendin van me niet en ging die vieze vent met ze plakhandjes ( natuurlijk van al die lullen voelen , maar serieus hij had plakhandjes ) over haar heen hangen en duwen. zij stond daar zo in der string <--- genant
deze bedoelde ik
__________________
thats me!!!
Oud 07-06-2003, 00:00
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
geen schoolarts ,,..,, argh klote gasten
maar vorig jaar GGD RUGONDERZOEK !!!

haha ik heb me een string van mn Vriendin geleend

(zwart doorzichtig met gouden randje)

en dat dat wijf helemaar gek werd
Oud 07-06-2003, 01:11
Xanatos
Avatar van Xanatos
Xanatos is offline
srry, ik heb geen tijd om alle reply's te lezen, en misschien is het al beantwoord, maar
WAAR DE NEUK sloeg dat "op de buitenkant van je hand blazen" op toen ze in de 2e in mijn onderbroekje ging kijken?!


(zie ook Arie & Silverster )
__________________
"Anyone can snap his fingers and yank a soul, I prefer to kill creatively"
Oud 01-04-2005, 21:35
Nikeboy
Nikeboy is offline
Van de week naar de schoolarts geweest en zag er heel erg tegenop. De keer ervoor moest ik het hele onderzoek bij de dokter naakt en heb dan toen als erg vervelend ervaren.
Kwam nu binnen en moest gaan zitten wachten op de gang, waarna een verpleegster me kwam ophalen en zei dat de we eerst wat testjes gingen doen.
Piep piep, waar zit de opening in het rondje en meer van dat soort dingen. Daarna moest ik door een andere deur en kwam bij de arts. Ze was denk ik een jaar of 30, veel jonger als de verpleegster in iedergeval. Waar ik bang voor was gebeurde dus, ik moest me helemaal uitkleden. Achter een soort gordijn eerst mn shirt uitgedaan en toen wilde ik mn sneakers en jeans uitdoen maar voelde een stijve komen. Ik nog een tijdje wachten maar toen begon de arts te roepen waar ik bleef. Snel verder uitgekleed en met een heel warm gevoel (volgens mij was mn gezicht zo rood als een tomaat) achter het gordijn vandaan gekomen met een stijve piemel. Ik zag dat ze ernaar keek toen ik naar haar toeliep. Ze zei toen "Nou Arjen, die doet het goed". Ik voelde me zwaar klote en voelde mn piemel keihard worden.
Toen begon ze nog wat vragen te stellen en ik moest wat heen en weer lopen en ging ze voor me zitten op een krukje. Mn stijve piemel stond nog steeds recht omhoog. Ze vroeg me waarom ik mn sneakers zo strak gestrikt had, omdat dat nogal opviel zei ze. Of ik ze wilde pakken en dan wilde ze mn voeten controleren, voeten meten en voelen. Ik van achter het gordijn mn sneakers opgehaald en ik moest ze aantrekken. Nog steeds met een stijve ging ik mn sneakers aantrekken, veters aantrekken en strikken. Ze keek ernaar en toen ging ze voelen aan mn schoen en zei dat ik erg smalle voeten had en dat het verder prima was.
Nog met sneakers aan moest ik toen voor haar gaan staan met mn benen wijd en ze ging mn ballen voelen en drukte ze hard naar boven. Daarna rolde ze mn ballen door haar hand en zei dat het goed was. Mn piemel was nu echt geil geworden maar ze ging gewoon door. Ze pakte mn piemel en vroeg of de voorhuid altijd over mn eikel zat als ie stijf was. Ja zei ik en toen schoof ze langzaam de voorhuid naar achteren. Ze zei toen dat mn eikel wel erg nat was en schoof de voorhuid nog verder naar achteren. Toen deed ze de voorhuid weer terug en keek een tijdje naar mn piemel. Ze pakte weer mn stijve piemel en deed nog een keer langzaam de voorhuid naar achteren en toen kwam ik spontaan klaar. Mijn gezicht werd nog roder en ik kon wel door de grond zakken. Ze zei dat het niet erg was en dat het wel vaker gebeurde, alleen meestal waren de jongens dan jonger. Mn piemel bleef stijf en ze onderzocht toen nog mn anus. Toen moest ik bij haar buro komen en nam ze nog de bloedruk op. Daarna mocht ik me weer aankleden.
Ik heb dit echt het meest vervelden schoononderzoek gevonden tot nu toe.
Oud 01-04-2005, 21:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Leuk verhaaltje. Komt het ook uit 2003, uit de tijd van dit topic?
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Schoolarts!!!
.:ikbenik:.
13 22-03-2016 15:31
Algemene schoolzaken schoolarts
jjaacckk5
16 04-11-2008 22:00
Lichaam & Gezondheid Schoolarts
vlaflip1
17 18-08-2007 13:26
Psychologie Kiezen tussen hulpinstanties!?
Debje
7 19-11-2003 19:27
Lichaam & Gezondheid Ballen naar je buik. =/
EvilSmiley
30 02-06-2003 19:39
Psychologie Schoolarts zenuwen!
Zaza123
14 04-06-2002 18:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.